quote:Komkommertijd is een periode van het jaar waarin weinig nieuws te melden is omdat politici en veel anderen op vakantie zijn.
Hoewel sommige mensen denken dat het woord een verbastering is van kommertijd (letterlijk: tijd van 'kommer', ellende) - een periode waarin er slechts armoedig nieuws te melden valt - wordt algemeen aangenomen dat het woord afkomstig is uit de tuinbouw.
In het verleden werden door het warme weer in de zomerperiode veel komkommers aangevoerd, eerst vanonder platglas en later uit de glastuinbouw. Door de enorme aanvoer daalt de prijs drastisch. Bij gebrek aan ander nieuws schreven de dagbladen in deze periode over de prijs van de komkommers. Op de voorpagina's verschenen foto's van de tuinder die de grootste komkommer had gekweekt, breed grijnzend met zijn gigantische product. Vanaf eind twintigste eeuw is de aanvoer van komkommers meer over het jaar gespreid en is niet de grootste komkommer maar eerder de grootste pompoen veelal in het nieuws van lokale nieuwsbladen.
In de serieuzere kranten verschijnen in deze periode berichten over kleine diefstallen en andere voorvallen, die in de rest van het jaar nooit gepubliceerd zouden worden. Bovendien zijn de kranten gedurende deze tijd dunner dan normaal. De weinige sportevenementen, zoals de Ronde van Frankrijk, worden breed uitgemeten. Dat is niet alleen het geval voor de kranten, maar ook voor radio en televisie.
De televisie vertoont in deze periode meestal geen nieuwe series en de gebruikelijke soapseries zijn met een cliffhanger tijdelijk gestopt. Vaak worden oude films herhaald.
quote:
Ja zelf vond ik hem ook erg geestigquote:
Bedoel je Herman Hogendoorn? Dat is de vader van Rien en Frits (en Hans) en die had inderdaad een sjaal om.quote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef SevenWonders het volgende:
Vraagje, in een van de 1e seizoenen zat er zo'n latente, flamboyante zakenpipo met een sjaaltje. Had volgens mij enige links met Frits van Houten en de Hoogendoorntjes. Ik en mijn vriendin komen er niet uit hoe dit karakter heette en wat zijn rol ongeveer was?
Iemand eem idee?
Was Herman er nog maar, dàt was pas een echte slechterik. Nu is er alleen Ludo en die is niet altijd een slechterik te noemen. Als je je bedenkt dat we de eerste seizoenen te maken hadden met Frits van Houten, Herman Hogendoorn en Martine Hafkamp dan kun je nu wel zeggen dat GTST echte slechteriken mist....quote:Op maandag 18 december 2006 11:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedoel je Herman Hogendoorn? Dat is de vader van Rien en Frits (en Hans) en die had inderdaad een sjaal om.
Hij was toen de onverslaanbare badguy waar zelfs Martine Hafkamp en David Harkema niet tegen op durfden, ook zijn zoon Rien had hij onder de duim en Frits hield hij later meerdere malen in de tang![]()
Nee, die was het niet. Hij was ietsje jonger.quote:Op maandag 18 december 2006 11:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedoel je Herman Hogendoorn? Dat is de vader van Rien en Frits (en Hans) en die had inderdaad een sjaal om.
Hij was toen de onverslaanbare badguy waar zelfs Martine Hafkamp en David Harkema niet tegen op durfden, ook zijn zoon Rien had hij onder de duim en Frits hield hij later meerdere malen in de tang![]()
Die hele man zegt me niks meer eigenlijk. Tja, is ook al lang geleden.quote:Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef SevenWonders het volgende:
Natuurlijk: Nico Stenders:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/nico.xml
Dat is al te zien geweest.quote:Op maandag 18 december 2006 20:06 schreef Zhenar het volgende:
Damn, van hoeveel mijlen is het aan te zien komen dat die psychologe door Ludo is ingehuurd om Morris te mindfucken![]()
Ah, zoveel mijlen dusquote:
Maar die had geen shawltje omquote:Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef SevenWonders het volgende:
Natuurlijk: Nico Stenders:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/nico.xml
Ja maar ze overschatten zichzelf ook vaak als het om humor gaat, in mijn ogen danquote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef nWo4Life het volgende:
Viel het jullie ook op hoeveel geweldige quotes er waren deze keer?
Nick (over Alexandra): "ze is niet gek... althans niet op díe manier..."
Ludo (tegen Robert): "doe je wel rustig met dat been?"
Jack (tegen Nick): "als je zolang blijft, bestel dan wel een consumptie..."
Barbara (tegen Morris): "je vader heeft je nooit aangeraakt, zover ik weet" (dat zou wel een hoop verklaren...)
Morris (over zijn trieste gezicht als kind): "hier kijk ik wel ongelukkig..." - Charlie: "vind je het gek met zulke kleren?!"
Robert: "ik kan niks vinden van King, alleen Elvis The King, King Kong..., Kingsized..."
De schrijvers zaten aan de drugs geloof ik.![]()
Kopstootje van Nick op Jack... zwaar triest.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:08 schreef Rorata het volgende:
waar was het gister ook alweer afgelopen?
Nick's kopstoten komen echter precies tegen de ballen van Jackquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:13 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Kopstootje van Nick op Jack... zwaar triest.![]()
Haha, ja, zag ik ook al... "Jack is geschrokken".... Alsjeblieft zeg, Jack kan Nick nog aan terwijl hij slaapt....quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:24 schreef Otmed het volgende:
Waarom is hier in godsnaam een nieuwsbericht over:
http://www.rtl.nl/(/soaps(...)jackneergeslagen.xml
Verbaasd me ook... hij kan elke vrouw krijgen die hij wil, maar valt voor die domme snol Anita en oppersloerie dramaqueen Charliequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo Jack,...verliefd op die dramaqueen.![]()
Was het je ook opgevallen?quote:
Ach, 16 jaar lang met 1 oog meekijken, zorgt niet altijd voor een helder beeld.quote:Op maandag 18 december 2006 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar die had geen shawltje om![]()
Je weet dat elke boefjesstreek in GTST GROTE gevolgen heeft ivm zeikwijfen als Laura en Barbara. Cdtje kopiëren was ook al een nazi-praktijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:39 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Was het je ook opgevallen?
Wel erg over-the-top.
En in vergelijking met de befaamde Ludo, Martine en Laura themes mogen we wel stellen dat we echte mooie herkenbare nummers missen.
Ja, erg he...quote:Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Je weet dat elke boefjesstreek in GTST GROTE gevolgen heeft ivm zeikwijfen als Laura en Barbara. Cdtje kopiëren was ook al een nazi-praktijk.
Het wordt vast zoiets als Ludo die Morris gek gaat maken. Niet dat daar veel voor nodig is....quote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef NrSiX het volgende:
hoe staat het nu tussen ludo en morris dan? heb denk ik al 3 weke niets gezien, te weinig tijd jmmrgenoeg
Das niet moeilijk met het huidige ingezakte zooitje.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:14 schreef BVO het volgende:
Charlie is toch wel de meest toffe de laatste tijd.
quote:
Wauwquote:Op woensdag 20 december 2006 12:54 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, erg he...
Zou nog een idee zijn trouwens, dat ze wat van de beste achtergrondmuziekjes op CD zouden zetten. Wedden dat Frey dat ook een goed idee zou vinden... de Ludo theme op CD.![]()
Vind Nina nog wel grappig, maar Florien is gewoonquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zijn Nina en Florien toch vreselijke huppeltutjes.
Nina was gisteren in gedachten al aan het shoppen toen Florien haar over dat geld vertelde.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vind Nina nog wel grappig, maar Florien is gewoon![]()
Nina heeft zelf tienduizenden euri's, ze bood het ook al aan aan Noudje.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nina was gisteren in gedachten al aan het shoppen toen Florien haar over dat geld vertelde.Zo'n gezicht trok ze tenminste.
![]()
Weet ik, maar samen om Florien opnieuw aan te kleden ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Nina heeft zelf tienduizenden euri's, ze bood het ook al aan aan Noudje.
Ze heeft al gordijnen genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik, maar samen om Florien opnieuw aan te kleden ofzo.![]()
Ik vind ze eigenlijk ook geen van beiden meer knap, Florien was een verademing na haar metamorfose, maar echt uit het oog springend is het nu ook niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vind Nina nog wel grappig, maar Florien is gewoon![]()
Dorothea verwijt Dian Jefs leven te bepalen, maar zij doet hetzelfde want zij is de enige die wilt dat Jef in Koning blijft.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:16 schreef Otmed het volgende:
"Kan het nog harder?"
"JA!"
Dorothea wordt eigenwijs.
Wat dacht je ervan dat GTST steeds later begintquote:
Ach ja, in GTST kan alles.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:38 schreef warezguy05 het volgende:
"booyyyss, we gaan sluiten"
en gweoon over dat wijf lullen terwijl die zaak leeg is
ik wilde het net poste volgens mij zei ie met de noudster. dat was trouwens niet de eerste keer dat ie dat zeiquote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef vioo het volgende:
"met de noudste"
zei dat jong dat nou echt toen ie zn telefoon opnam?![]()
Jaquote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef vioo het volgende:
"met de noudste"
Volgens mij zei hij "Met de Noudster".quote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef vioo het volgende:
"met de noudste"
Ik verstond ook Noudsterquote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik wilde het net poste volgens mij zei ie met de noudster. dat was trouwens niet de eerste keer dat ie dat zei
Goed punt! Toen Sjors daar zo depri zat wist ik dat ze Martine ging noemen. En GTST kennende wordt nooit een naam genoemd zonder reden. Denk aan al dat gedoe met Frits van Houten, ineens was ie er weer (nou ja, zijn foute evil twin dan, maar dan nog).quote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef alors het volgende:
Maar weer Martine he, het kan bijna niet of ze komt tijdelijk terug...![]()
Ja, en dat er dan een sniper in opdracht van Martine de op een of andere manier aanwezige Ludo moet neerschieten, maar die mist en raakt daardoor Dorotheaquote:Op woensdag 20 december 2006 21:03 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Goed punt! Toen Sjors daar zo depri zat wist ik dat ze Martine ging noemen. En GTST kennende wordt nooit een naam genoemd zonder reden. Denk aan al dat gedoe met Frits van Houten, ineens was ie er weer (nou ja, zijn foute evil twin dan, maar dan nog).
Ik kan niet wachten tot iedereen in die kerk zit en opeens de deuren openvliegen en dan staat Martine daar met fel wit licht achter zich. Ik wil de gezichten zien....![]()
Ik had het over de duur en niet de tijdstippen. Alles wat ik normaal tussendoor doe, kon ik nu 3x doen. Ik kijk trouwens nooit in de gids en ik hou ook niet bij wanneer het dan wel precies begint.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat GTST steeds later begint. In de gids staat nog steeds 20.00.
Inderdaad, het is echt saai nuquote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Dus, Fos heeft een scooter gekocht met geld dat hij eigenlijk niet heeft? En dat moet spannend zijn? Nou poe zeg, big fucking deal. Dan verkoopt hij hem toch weer.
Wat is er trouwens met die scooter van Nina gebeurd? Die moest ze met alle geweld hebben maar sindsdien heb ik haar alleen nog maar op een fiets zien rijden.
martine keert niet terug, zeker weten.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en dat er dan een sniper in opdracht van Martine de op een of andere manier aanwezige Ludo moet neerschieten, maar die mist en raakt daardoor Dorothea![]()
Wow... flashback!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en dat er dan een sniper in opdracht van Martine de op een of andere manier aanwezige Ludo moet neerschieten, maar die mist en raakt daardoor Dorothea![]()
Niet dat ik je niet geloof, maar ik zeg nooit nooit. Het is en blijft soap en Erik de Vogel beweerde ook niet meer terug te keren.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
martine keert niet terug, zeker weten.
de actrice achter het personage heeft mij zelf verteld dat ze niet terugkeert.
of hafkamp moet door een ander personage gespeeld worden, mar dat denk ik niet
dat heeft inge ipenburg vast wel ergens geregeld dat ze altijd kan terugkomen als martine hafkamp.
en bovendien zou dat personage door niemand anders gespeeld kunnen worden.
Net zoals Erik de Vogel zei dat hij niet meer terug zou komenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
Vind der niet eens zo super hot ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 20:38 schreef warezguy05 het volgende:
"booyyyss, we gaan sluiten"![]()
en gweoon over dat wijf lullen terwijl die zaak leeg is
![]()
Ik vind dat ze de laatste tijd wel heel opvallend veel 'schnabbels' doet.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat heeft inge ipenburg vast wel ergens geregeld dat ze altijd kan terugkomen als martine hafkamp.
Woah ze past wel bij Fos en hij verdient ook wel een meisje vind ik, hij is met stip de coolste Fischer op dit momentquote:Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vind der niet eens zo super hot ofzo![]()
Fos staat trouwens al hoog in mijn favoriete huidige cast list lijstje denk ik.,quote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah ze past wel bij Fos en hij verdient ook wel een meisje vind ik, hij is met stip de coolste Fischer op dit moment![]()
Ja, maar dat ben je al snel hè? Met zo'n zieke neef, gestresste zus met dubbele moraal, zeikerige nicht en bemoeizieke tante.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah ze past wel bij Fos en hij verdient ook wel een meisje vind ik, hij is met stip de coolste Fischer op dit moment![]()
Mijn top 3 is:quote:Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Fos staat trouwens al hoog in mijn favoriete huidige cast list lijstje denk ik.,
Ik denk zelfs wel in de top 3 als ik er echt over na zou denken.
Iedereen heeft een andere smaak, ik val ook wel eens op mannen dat anderen niet begrijpen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vind der niet eens zo super hot ofzo![]()
Het is andersom, de Fischers zijn een besmettelijke ziekte die heel Meerdijk besmetten en verpesten!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben je al snel hè? Met zo'n zieke neef, gestresste zus met dubbele moraal, zeikerige nicht en bemoeizieke tante.
Goh, dat ik in het begin nog dacht 'die Fischer familie is tenminste nog normaal...'. Ik neem het terug. Meerdijk heeft heel wat levens verpest....![]()
En jij bent haar persoonlijke vertrouwelingetje?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
een hiv-besmette ondermaatse pygmee met een kop als een genetisch gemanipuleerde rat die vergeten is zijn snor te epileren
wat zal vooral jij dan een scheef gezicht hebben wanneer ze tóch opeens wel bij de trouwerij naar binnen komt wandelenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ik zou juist bij "wie weet" argwaan krijgen, omdat het nogal een vaag antwoord is.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:33 schreef Otmed het volgende:
Als Martine niet binnenkort haar come-back zou maken had ze niet gezegd dat ze niet terugkeert. digispeed mag dan wel hebben gevraagd of ze terugkomt, maar ze zou waarschijnlijk antwoorden met 'ooit' of 'wie weet' als het niet het geval was. Ze zegt gewoon nee door geheimhoudingsplicht, weet ik veel.
(En daarbij, het is inderdaad ook gewoon dat ik niet WIL geloven dat ze niet terugkomt.)
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:59 schreef Beach het volgende:
Of Noud zoent weer met Nina terwijl florien net komt aanlopen![]()
hoi P Berends![]()
Ach ja, zoiets zei ze ook wel bij Gelukkig je bent er. Ik denk dat ze de vraag wel had verwacht.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou juist bij "wie weet" argwaan krijgen, omdat het nogal een vaag antwoord is.
Inmiddels is elk 'topic' ook wel aan bod gekomen bij GTST, dus misschien tijd om te stoppen met de serie?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Sinds die Ludo en z'n boot-verhaallijn ten einde is, is het weer ouderwets dodelijk saai
Of gewoon een aantal personages met karakter, een soort Peter Kelder (rebel met een goed hart) en een Arnie Alberts, die 2 waren echt een gouden combinatiequote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Hoeft niet persé, andere tekstschrijvers is ook een optie.
Echte bad guys kunnen nooit lang blijven dat is niet goed voor de geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of gewoon een aantal personages met karakter, een soort Peter Kelder (rebel met een goed hart) en een Arnie Alberts, die 2 waren echt een gouden combinatie![]()
En inderdaad bad guys, zoals ik al vaker heb gezegd, bad guys in allerlei gradaties, dus Ludo hoeft natuurlijk niet vervangen te worden![]()
Frits van Houten, Herman Hogendoorn, Onno P. en Martine Hafkamp konden nog jaren doorgaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Echte bad guys kunnen nooit lang blijven dat is niet goed voor de geloofwaardigheid.
Ik bedoel iemand die een ander vermoord door hem of haar in koele bloede dood te schieten zie ik liever niet in een soap vrij rondlopen. Die moet dan gewoon de gevangenis in en een verhaalijn over iemand die vas zit is natuurlijk ook weer niet boeiend.
Dat was ook een bad guy van niksquote:Dat is in feiten ook de reden dat ik Isabella niet tof vond. Die meid kon alles maar maken en toch deed iedereen in meerdijk alsof er niets aan de hand was zogenaamt omdat ze ziek was.
Martine.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef nWo4Life het volgende:
Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
Ja hier ben ik het wel mee eens, een duurzame opponent van Ludo, niet iemand die hem direct wil ruïneren of hem wil doden.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef nWo4Life het volgende:
Kijk, dat is nu ook wat ik bedoel. Die echte slechteriken, die zo geliefd zijn omdat ze slecht zijn. En die kunnen veel maken en dan toch rond blijven lopen. Daarbij kun je inderdaad nog gekken, moordenaars en verkrachters laten voorbijkomen, maar die gaan dan inderdaad snel de bak in.
GTST heeft bewezen dat het kan om echte slechteriken te hebben, Heer van Bartolhoven heeft ze genoemd, dus dat kan nu ook weer. En misschien dat ze dan met iets originelers kunnen komen dan: vijand valt Ludo aan, Ludo gaat kapot, Ludo komt terug, Ludo neemt brute wraak, vijand moet weg. Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
En daarbij wil ik meteen opmerken dat Dian een bitch is, geen slechterik. En dat is ook goed zo. Want een soap zonder een echte bitch is ook niks.
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Otmed het volgende:
En nu nog meer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Oja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp!
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Otmed het volgende:
En nu nog meer:
sjors en bing hebben aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Deze logica ontgaat me even.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef Otmed het volgende:
Oké, nu weet ik helemaal zeker dat Martine terugkomt, de bruiloft is namelijk heel toevallig op een vrijdag.
Hij bedoeld spannende clif enzo.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat me even.![]()
Ohzoquote:Op donderdag 21 december 2006 19:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij bedoeld spannende clif enzo.
Wanneer komt het incest verhaallijntjequote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo weer slijmen met z'n ge-prinsesje-met-het-mooie-hoofdje.![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Wanneer komt het incest verhaallijntje?
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Lege doos? Had Morris het over de herseninhoud van Nina?
Bel de krantHet Spectrumquote:
Ik vind dat altijd geweldigquote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo weer slijmen met z'n ge-prinsesje-met-het-mooie-hoofdje.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
* SuperrrTuxxx ziet familie op tv. Florien die op een pinguin lijjkt.!
Nou hup Robert, slappe muts.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Wat een sukkel die Ludo. Robert kan hem zo aanklagen voor poging tot moord en moet Ludo jaren de gevangenis in.
Das Laura Alberts.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
wìe is die blonde !
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke dag voor Fos ook trouwens, eindelijk de prammen van die oase griet in zijn rug![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijkof ben ik nou paranoia aangelegd
Wat een slettebak ook, opeens in Fos geintereseerd om z'n scooter. Misschien heeft ie 'm wel op afbetaling gekocht tegen 10 euri per maandquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke dag voor Fos ook trouwens, eindelijk de prammen van die oase griet in zijn rug![]()
Daar dacht ik ook al aan toen ze aan de telefoon zaten en Fos zei dat hij wel een proefrit kon maken.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijkof ben ik nou paranoia aangelegd
Ik dacht dat ie em in de prak zou rijdenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
Klopt trouwens geen bal van, toen Ludo A&A overnam, zouden Robert en Jef minimaal 10 jaar gebonden aan Sanders Inc. en daarna waren ze vrij om te gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef jaoka het volgende:
Ik zal nooit alleen zijn, want jij gaat met me mee![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef bloodymary het volgende:
Ja, het wordt ook tijd dat Robert weer eens vreemd gaat!
Ik deel die hoopquote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind trouwens dat zowel Robert en Jeff weer in hun oude rol vervallen.
Jeff gister die weer helemaal tegen Dorothea inging. Nu Robert die niet met zich laat sollen tegen Ludo. Ik hoop dat ze echt weer zo als vroeger worden.
En laat dat alsjeblieft zo blijven zeg, zo is ze gewoon goed op haar plek, zij is iemand die ongelooflijk zeikerig en vervelend wordt als je haar een eigen lijn geeftquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:18 schreef warezguy05 het volgende:
wat is trouwens het laatste wat Laura uitgevoerd heeft? volgens mij heeft die al 3kwart jaar lang niks meer 'meegemaakt'
Fos gaat vanavond een nieuwe oneliner gebruiken tegen die barsloerie:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef pberends het volgende:
Sapoase, heet die graftent zo.
Zeker een keten van Jack.
Neequote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef NrSiX het volgende:
of was dit de slechtste aflevering in tijden?
oke lolquote:
Inderdaad en het is ook al heel lang geleden dat het zo wasquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:41 schreef Otmed het volgende:
Ik hoop nou echt dat er eindelijk weer eens wat nieuws komt zeg. Steeds hetzelfde weer. Of het is wraak, of het is iets voorspelbaars, of weer eens wat met de zaken, oid. Ik wil weer eens wat nieuws, iets dat je nooit zou verwachten, en tegelijkertijd spannend, interessant en leuk om te kijken. Hoe lang zal dat nog gaan duren
Plus dan het huis waar ze nu wonen, ik dacht dat ze vroeger ergens anders woonde.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Zo, Bar ziet er oud uit voor een 25-jarige moeder.
Ach, het is een droom, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Zo, Bar ziet er oud uit voor een 25-jarige moeder.
Take That, welke kijker/tiener/mens vindt dat nou boeiendquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:37 schreef Otmed het volgende:
Gaan ze nou reclame maken voor één enkele aflevering? Lijkt me dat ze mensen nieuwsgierig maken, waardoor ze de aflevering niet willen missen. Dan komt Martine terug, en blijven ze kijken.
Bij Ludo's comeback werd er gezegd "kijk allemaal naar gtst, Ludo komt terug!" en nu willen ze Martines comeback geheimhouden door te roepen "kijk allemaal naar gtst, Take That treedt op!"
En ik vind Take that niet eens boeiend.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat die therapeut is ingehuurd door Ludo.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Morris heb je weer een muts van Nina geleend?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:05 schreef Otmed het volgende:
Morris is vroeger mishandeld, en hij beweert dat Charlie dus ook is mishandeld en het heeft verdrongen.
De rest ben ik vergeten en was dus niet echt boeiend geloof ik.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:13 schreef Otmed het volgende:
En anders had ik het sowieso niet hier neergezet omdat het niet boeiend was.
Wat is nou steeds tpv????quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef anisubs het volgende:
tvp
Ik heb nog niet verder gelezen (dus wie weet is het al genoemd in een van de 5 bladizijdenquote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, die was het niet. Hij was ietsje jonger.
Die functie is uit gebruik genomen, gebruik de bookmarkfunctie, echt mensen die dat nou nog steeds niet wetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:39 schreef Beaudien het volgende:
Wat is nou steeds tpv????
De bookmark functie is een beetje overbodig hequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die functie is uit gebruik genomen, gebruik de bookmarkfunctie, echt mensen die dat nou nog steeds niet weten![]()
Het vervuilt een topic in ieder geval niet, dus als je zonodig ouderwets wilt doen, doe het dan op een onzichtbare manierquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De bookmark functie is een beetje overbodig he![]()
Naja ik vind het ook een beetje zeuren dat gedoe met die tvp'squote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het vervuilt een topic in ieder geval niet, dus als je zonodig ouderwets wilt doen, doe het dan op een onzichtbare manier![]()
Ik maak er ook geen drama van, maar als het ter sprake komt zeg ik zeker wel hoe ik ergens over denk zoals altijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Naja ik vind het ook een beetje zeuren dat gedoe met die tvp's
Ik doe er zelf ook niet aan maar dat ik me er nou echt aan stoor en dat me wereld vergaat omdat iemand een tvp post neu.
Ik ben een all-round userquote:Ik zie jou trouwens steeds vaker in andere topics opduiken deed je dat vroeger ook al of valt het me nu pas gewoon op ?![]()
Zo heb ik er geen last van hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:13 schreef Otmed het volgende:
Het wordt eens tijd dat ik mijn signature verander.
Hmmn oke nouwja ik zou er eens wat meer op lettenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen drama van, maar als het ter sprake komt zeg ik zeker wel hoe ik ergens over denk zoals altijd.
[..]
Ik ben een all-round user
Altijd al geweest, check mijn postgeschiedenis maar, gtst is een van de vele topics waarin ik post.
Het is nu wel zo dat als ik wat minder actief ben op dit forum (ben überhaupt nooit zo een hele actieve poster geweest) dat ik dan nog wel hier post (ben dan te lui om de rest af te speuren)![]()
Je stoort je er toch niet aan mijn geweldige persoonlijkheid af en toe tegen te komen hoop ik?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:17 schreef Canisfire het volgende:
Hmmn oke nouwja ik zou er eens wat meer op letten
lol nee in tegendeel. Je bent een fijne user hier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je stoort je er toch niet aan mijn geweldige persoonlijkheid af en toe tegen te komen hoop ik?![]()
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
lol nee in tegendeel. Je bent een fijne user hier.
Net als Frey en iwan spring je er toch wel boven uit.
Ga je trouwens nog stemmen?
[stemmen] SHO AWARDS 2006
Ach ja, alsnog. Ik heb hem al zo lang.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo heb ik er geen last van hoor![]()
Inderdaad, back to gtstquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:44 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ach ja, alsnog. Ik heb hem al zo lang.![]()
Waarom praten we eigenlijk over tvp's en signatures in het GTST-topic?![]()
Uit gebruik genomenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:29 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
[..]
Die functie is uit gebruik genomen, gebruik de bookmarkfunctie, echt mensen die dat nou nog steeds niet weten![]()
TVP was altijd al irritant, niet-functionele TVP zijn the horror![]()
Ha! Super, Frey!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:56 schreef Frey het volgende:
De Fos theme![]()
Daar moeten ze de vaste Fos theme van maken![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:59 schreef Otmed het volgende:
http://media.putfile.com/De-moord-op-Ludo
De Ludo theme, Robert en Laura theme, Ludo en Janine theme, Rik en Anita theme enz. Al die deuntjes die elk jaar weer terugkeerdenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:34 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ha! Super, Frey!![]()
![]()
Heb je niet ook nog zulke samples van bijvoorbeeld de Ludo of Martine theme? Jij zult het vast met me eens zijn dat GTST en Roland Schilderoort gewoon een soundtrack CD moeten maken met de beste achtergrondthemes.![]()
Daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:59 schreef Otmed het volgende:
http://media.putfile.com/De-moord-op-Ludo
Precies, die bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef Frey het volgende:
[..]
De Ludo theme, Robert en Laura theme, Ludo en Janine theme, Rik en Anita theme enz. Al die deuntjes die elk jaar weer terugkeerden![]()
Geweldig!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:00 schreef Frey het volgende:
Ik heb dit nog. Een versnelde versie van de Ludo en Janine theme, gespeeld op mijn keyboard en vervolgens heb ik er allemaal lagen bij gedaan. Ieder uiteraard apart gespeeld, want ik ben geen virtuoos
Oh, nou, sorry, ik kan het niet in grote lijnen vertellen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De hele aflevering van gisteren
Aah toequote:Op zaterdag 23 december 2006 18:52 schreef Otmed het volgende:
[..]
Oh, nou, sorry, ik kan het niet in grote lijnen vertellen.![]()
Wees blijquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:14 schreef Otmed het volgende:
Waarom zie ik Sander170 hier nooit meer?
Morris is mishandeld en beweert dat Charlie ook is mishandeld en dat heeft verdrongen, Robert wil zijn excuses niet aanbieden aan Ludo, maar Dian wil hem natuurlijk niet helpen met het afbetalen van zijn schuld. Is dat genoeg?quote:
Wat gebeurt er met de kerstaflevering?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:54 schreef Otmed het volgende:
Nee, die is vrijdag.
Kijk dat maar even.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static4.sjl.youtube.com/vi/0G1Ptq8hteg/2.jpg]afbeelding][/url]
PROMO GTST #3300
Dan komt je favo bandquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de kerstaflevering?
Ja, maar wat gebeurt er met de kerstavleveringquote:
wekenlang te hebben gespeculeerd over de trouwdag van Sjors en Bing, kwam vandaag eindelijk de afleveringsinformatie van de speciale kerstuitzending naar buiten. Niks geen spannende comeback van Martine, gewoon een doodnormale bruiloft. Of toch niet? U ziet het volgende week op RTL4. Overigens zal Janine Elschot gewoon aanwezig zijn bij de bruiloft. Caroline de Bruijn was namelijk wél bij deze opnames aanwezig. Naast Janine zullen onder andere ook Jef Alberts, Dorothea Grantsaan en Laura Selmhorst aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, maar wat gebeurt er met de kerstavlevering.
quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
Eindelijk !!! :
De website Zappen Blogspot heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Joris Putman afgelopen week zijn laatste opnames heeft gehad op de set van Goede tijden Slechte tijden. Zijn alterego Morris Fischer zou namelijk zo erg zijn doorgedraaid door de acties van badguy Ludo Sanders at hij een beslissing neemt die als gevolg zal hebben dat Morris Fischer uit de serie zal verdwijnen. Maar wat zal deze beslissing zijn? Weet Emma hem over te halen naar een afgesloten kliniek te vertrekken, pleegt hij zelfmoord of verdwijnt hij alsnog in de gevangenis? Als de berichten waar zijn, zal Putman eind januari voor het laatst in GTST te zien zijn. Joris Putman speelde vanaf oktober 2004 de rol van Morris. Dit personage is echter al te zien sinds 1999 en werd eerder vertolkt door Geert Hoes (LOTTE) en Patrick Martens (ZOOP). Binenkort meer over deze geruchten..
Ja nou en? Het staat vrij om die kogels te kopen, ze stonden gewoon op een legale website, het staat echter niet vrij om ze te gebruiken.quote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef nWo4Life het volgende:
Ha! Zat ik er nog goed in de buurt mee met mijn zelfmoord-idee van Morris. Het is ook niet realistisch om een moordenaar vrij te laten rondlopen, terwijl de halve stad het weet. Wel wazig dat Bing er zo genadig vanaf komt. Hij heeft tenslotte die kogels gekocht....
Wat hoop je dan dat er gebeurd en wat wil je dat er beslist niet gebeurd?quote:Die aankomende vrijdag gaat een hoop verschil maken. Of ik ga me dood ergeren de hele tijd, of ik denk: 'dit is nou de reden dat ik naar dit programma kijk'. Het hangt van die avond af.
Thanksquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:02 schreef Otmed het volgende:
[..]
Morris is mishandeld en beweert dat Charlie ook is mishandeld en dat heeft verdrongen, Robert wil zijn excuses niet aanbieden aan Ludo, maar Dian wil hem natuurlijk niet helpen met het afbetalen van zijn schuld. Is dat genoeg?
Goed punt. Al moet ik zeggen dat als je verklaart: "ik wilde hem wel vermoorden" dat het dan misschien wel tijd wordt voor een goed gesprek.quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nou en? Het staat vrij om die kogels te kopen, ze stonden gewoon op een legale website, het staat echter niet vrij om ze te gebruiken.
[..]
Wat hoop je dan dat er gebeurd en wat wil je dat er beslist niet gebeurd?![]()
Ik raak er hoe langer hoe meer van overtuigd dat Morris' flashbacks naar de moord op Ludo net zo fake zijn als het zogenaamde misbruik door Barbara. Emma zei niet voor niets: "Hoe weet je dan dat je het gedaan hebt?"quote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef nWo4Life het volgende:
Ha! Zat ik er nog goed in de buurt mee met mijn zelfmoord-idee van Morris. Het is ook niet realistisch om een moordenaar vrij te laten rondlopen, terwijl de halve stad het weet. Wel wazig dat Bing er zo genadig vanaf komt. Hij heeft tenslotte die kogels gekocht....
mastruberenquote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Die modecollectie van Ludo. Koop Nina maar weer om hoor.
En de Bar-politie staat alweer klaar als Fos even wat geld heeft geleend! Fos moet zeker voor het mastruberen vragen aan Barbara of het wel mag
.
Gevangenis of kliniek ofzo...quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
Eindelijk !!! :
De website Zappen Blogspot heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Joris Putman afgelopen week zijn laatste opnames heeft gehad op de set van Goede tijden Slechte tijden. Zijn alterego Morris Fischer zou namelijk zo erg zijn doorgedraaid door de acties van badguy Ludo Sanders at hij een beslissing neemt die als gevolg zal hebben dat Morris Fischer uit de serie zal verdwijnen. Maar wat zal deze beslissing zijn? Weet Emma hem over te halen naar een afgesloten kliniek te vertrekken, pleegt hij zelfmoord of verdwijnt hij alsnog in de gevangenis? Als de berichten waar zijn, zal Putman eind januari voor het laatst in GTST te zien zijn. Joris Putman speelde vanaf oktober 2004 de rol van Morris. Dit personage is echter al te zien sinds 1999 en werd eerder vertolkt door Geert Hoes (LOTTE) en Patrick Martens (ZOOP). Binenkort meer over deze geruchten..
Typoquote:
Waarom belt ie Leen niet?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:12 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij kan dat gedoe met Fos en dat wijf me die rare naam nog best spannend worden.
Ik word agressief van dat wijf.quote:Op maandag 25 december 2006 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben vergeten de video te programmeren dus ik ben overgeleverd aan de puzzelgeit morgen.![]()
![]()
Ze werkt voor Ludoquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:35 schreef pberends het volgende:
Waarom doet die Emma toch zo moeilijk?
Zit wat in ja.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Nick zeurt de hele tijd over Charlie en der domheid, maar welke mongool laat zich nou ontvoeren door een of ander manwijf??
Ja, het slaat inderdaad nergens opquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Die nina heeft wel gelijk. Waarom 2 kerstdagen, aan 1 hebben we genoeg![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |