Plus dan het huis waar ze nu wonen, ik dacht dat ze vroeger ergens anders woonde.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Zo, Bar ziet er oud uit voor een 25-jarige moeder.
Ach, het is een droom, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Zo, Bar ziet er oud uit voor een 25-jarige moeder.
Take That, welke kijker/tiener/mens vindt dat nou boeiendquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:37 schreef Otmed het volgende:
Gaan ze nou reclame maken voor één enkele aflevering? Lijkt me dat ze mensen nieuwsgierig maken, waardoor ze de aflevering niet willen missen. Dan komt Martine terug, en blijven ze kijken.
Bij Ludo's comeback werd er gezegd "kijk allemaal naar gtst, Ludo komt terug!" en nu willen ze Martines comeback geheimhouden door te roepen "kijk allemaal naar gtst, Take That treedt op!"
En ik vind Take that niet eens boeiend.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat die therapeut is ingehuurd door Ludo.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Morris heb je weer een muts van Nina geleend?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:05 schreef Otmed het volgende:
Morris is vroeger mishandeld, en hij beweert dat Charlie dus ook is mishandeld en het heeft verdrongen.
De rest ben ik vergeten en was dus niet echt boeiend geloof ik.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:13 schreef Otmed het volgende:
En anders had ik het sowieso niet hier neergezet omdat het niet boeiend was.
Wat is nou steeds tpv????quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef anisubs het volgende:
tvp
Ik heb nog niet verder gelezen (dus wie weet is het al genoemd in een van de 5 bladizijdenquote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, die was het niet. Hij was ietsje jonger.
Die functie is uit gebruik genomen, gebruik de bookmarkfunctie, echt mensen die dat nou nog steeds niet wetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:39 schreef Beaudien het volgende:
Wat is nou steeds tpv????
De bookmark functie is een beetje overbodig hequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die functie is uit gebruik genomen, gebruik de bookmarkfunctie, echt mensen die dat nou nog steeds niet weten![]()
Het vervuilt een topic in ieder geval niet, dus als je zonodig ouderwets wilt doen, doe het dan op een onzichtbare manierquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De bookmark functie is een beetje overbodig he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |