abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 22:07:18 #101
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44611526
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, en dat er dan een sniper in opdracht van Martine de op een of andere manier aanwezige Ludo moet neerschieten, maar die mist en raakt daardoor Dorothea
Wow... flashback!
Ja, vreemd genoeg zou het me niet verbazen als Ludo op de één of andere manier daar aanwezig zou zijn. Dat zou nog mooier zijn. De uitdrukking op zijn gezicht als Martine binnenkomt.
Het is overigens echt Martine's stijl om op de laatste minuut binnen te komen vallen. Frits van Houten en Herman Hogendoorn zouden zich omdraaien in hun graf....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  woensdag 20 december 2006 @ 22:13:05 #102
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44611768
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:

[..]

martine keert niet terug, zeker weten.
de actrice achter het personage heeft mij zelf verteld dat ze niet terugkeert.
of hafkamp moet door een ander personage gespeeld worden, mar dat denk ik niet
dat heeft inge ipenburg vast wel ergens geregeld dat ze altijd kan terugkomen als martine hafkamp.
en bovendien zou dat personage door niemand anders gespeeld kunnen worden.
Niet dat ik je niet geloof, maar ik zeg nooit nooit. Het is en blijft soap en Erik de Vogel beweerde ook niet meer terug te keren.
Laat ik vooral zeggen dat ik het erg jammer zou vinden als ze niet terug zou keren. Allereerst is Martine Hafkamp een geweldig karakter. Daarbij heeft GTST al jaren een chronisch gebrek aan echte goede slechteriken. Tot slot is Inge Ipenburg helemaal geweldig. Wat een topvrouw! Ik kwam er laatst nog achter dat ik van die oude cassettebandjes heb met wazige sprookjesverhalen. Inge doet hier onder andere de vertelstem, stem van een heks en andere figuren. Dat vind ik haar al geweldig doen, dus kun je nagaan.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:15:28 #103
83424 Chryzis
Master of the Universe
pi_44611884
quote:

[..]

Net zoals Erik de Vogel zei dat hij niet meer terug zou komen
Do I believe in God? Do I believe in me? Some people wanna die so they can be free. Life is just a game, we're all just the same...do you wanna play?
pi_44613065
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:38 schreef warezguy05 het volgende:
"booyyyss, we gaan sluiten"

en gweoon over dat wijf lullen terwijl die zaak leeg is

Vind der niet eens zo super hot ofzo
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_44613121
quote:

[..]

dat heeft inge ipenburg vast wel ergens geregeld dat ze altijd kan terugkomen als martine hafkamp.
Ik vind dat ze de laatste tijd wel heel opvallend veel 'schnabbels' doet.
pi_44613313
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Woah ze past wel bij Fos en hij verdient ook wel een meisje vind ik, hij is met stip de coolste Fischer op dit moment
Een heer met stijl
pi_44613717
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Woah ze past wel bij Fos en hij verdient ook wel een meisje vind ik, hij is met stip de coolste Fischer op dit moment
Fos staat trouwens al hoog in mijn favoriete huidige cast list lijstje denk ik.,
Ik denk zelfs wel in de top 3 als ik er echt over na zou denken.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 20 december 2006 @ 23:04:37 #108
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44613732
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja, maar dat ben je al snel hè? Met zo'n zieke neef, gestresste zus met dubbele moraal, zeikerige nicht en bemoeizieke tante.
Goh, dat ik in het begin nog dacht 'die Fischer familie is tenminste nog normaal...'. Ik neem het terug. Meerdijk heeft heel wat levens verpest....
  woensdag 20 december 2006 @ 23:10:21 #109
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44613906
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Fos staat trouwens al hoog in mijn favoriete huidige cast list lijstje denk ik.,
Ik denk zelfs wel in de top 3 als ik er echt over na zou denken.
Mijn top 3 is:

1. Dian
2. ?
3. ?
  woensdag 20 december 2006 @ 23:12:57 #110
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44613982
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Iedereen heeft een andere smaak, ik val ook wel eens op mannen dat anderen niet begrijpen.
pi_44614369
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Ja, maar dat ben je al snel hè? Met zo'n zieke neef, gestresste zus met dubbele moraal, zeikerige nicht en bemoeizieke tante.
Goh, dat ik in het begin nog dacht 'die Fischer familie is tenminste nog normaal...'. Ik neem het terug. Meerdijk heeft heel wat levens verpest....
Het is andersom, de Fischers zijn een besmettelijke ziekte die heel Meerdijk besmetten en verpesten!
Oh ja en Dennis lijkt daarin op een Fischer, als Dennis en de Fischer nu maar konden opdonderen, was de soap voor mij welhaast volmaakt
Een heer met stijl
  donderdag 21 december 2006 @ 00:00:47 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44615368
quote:

[..]

En jij bent haar persoonlijke vertrouwelingetje?

Newsflash: Soms mogen mensen dingen nog niet verklappen. boete-clausules enzo, wel eens van gehoord?

BTW: wat ziet iedereen toch in die lelijke Anita, tis nogal ongeloofwaardig dat Jack valt voor een hiv-besmette ondermaatse pygmee met een kop als een genetisch gemanipuleerde rat die vergeten is zijn snor te epileren
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 21 december 2006 @ 00:16:29 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44615888
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

een hiv-besmette ondermaatse pygmee met een kop als een genetisch gemanipuleerde rat die vergeten is zijn snor te epileren
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_44617803
quote:

[..]

wat zal vooral jij dan een scheef gezicht hebben wanneer ze tóch opeens wel bij de trouwerij naar binnen komt wandelen
pi_44624512
Als Martine niet binnenkort haar come-back zou maken had ze niet gezegd dat ze niet terugkeert. digispeed mag dan wel hebben gevraagd of ze terugkomt, maar ze zou waarschijnlijk antwoorden met 'ooit' of 'wie weet' als het niet het geval was. Ze zegt gewoon nee door geheimhoudingsplicht, weet ik veel.

(En daarbij, het is inderdaad ook gewoon dat ik niet WIL geloven dat ze niet terugkomt.)
tvp!
  donderdag 21 december 2006 @ 12:58:14 #116
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44625145
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:33 schreef Otmed het volgende:
Als Martine niet binnenkort haar come-back zou maken had ze niet gezegd dat ze niet terugkeert. digispeed mag dan wel hebben gevraagd of ze terugkomt, maar ze zou waarschijnlijk antwoorden met 'ooit' of 'wie weet' als het niet het geval was. Ze zegt gewoon nee door geheimhoudingsplicht, weet ik veel.

(En daarbij, het is inderdaad ook gewoon dat ik niet WIL geloven dat ze niet terugkomt.)
Ik zou juist bij "wie weet" argwaan krijgen, omdat het nogal een vaag antwoord is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_44625260
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:59 schreef Beach het volgende:
Of Noud zoent weer met Nina terwijl florien net komt aanlopen

hoi P Berends
.
pi_44626740
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik zou juist bij "wie weet" argwaan krijgen, omdat het nogal een vaag antwoord is.
Ach ja, zoiets zei ze ook wel bij Gelukkig je bent er. Ik denk dat ze de vraag wel had verwacht.
tvp!
  donderdag 21 december 2006 @ 16:39:14 #119
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44631692
Ik zou niet weten of ze wel of niet terugkomt. Het enige waar we ons op kunnen baseren is dat het erg opvallend is dat nu al meerdere afleveringen aan haar gerefereerd wordt. En dat is in soapland nooit zomaar. Het is hetzelfde verhaal als Jack die ineens zegt dat Ludo misschien nog leeft. Erg opvallend dat hij deze uitspraak pas doet, nadat wij als kijkers al gezien hebben dat Ludo nog leeft. Waarschijnlijk was het bij niemand in GTST opgekomen dat Ludo misschien nog zou leven als hij niet was teruggekomen in de serie. Zulke typische opmerkingen hebben vaak een reden. Dus het enige wat ik zeg is dat de serie zelfs wèl hint dat Martine terug zal komen.
pi_44632053
Sinds die Ludo en z'n boot-verhaallijn ten einde is, is het weer ouderwets dodelijk saai
pi_44633154
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Sinds die Ludo en z'n boot-verhaallijn ten einde is, is het weer ouderwets dodelijk saai
Inmiddels is elk 'topic' ook wel aan bod gekomen bij GTST, dus misschien tijd om te stoppen met de serie?
pi_44633210
Hoeft niet persé, andere tekstschrijvers is ook een optie.
pi_44633945
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Hoeft niet persé, andere tekstschrijvers is ook een optie.
Of gewoon een aantal personages met karakter, een soort Peter Kelder (rebel met een goed hart) en een Arnie Alberts, die 2 waren echt een gouden combinatie

En inderdaad bad guys, zoals ik al vaker heb gezegd, bad guys in allerlei gradaties, dus Ludo hoeft natuurlijk niet vervangen te worden
Een heer met stijl
pi_44634271
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Of gewoon een aantal personages met karakter, een soort Peter Kelder (rebel met een goed hart) en een Arnie Alberts, die 2 waren echt een gouden combinatie

En inderdaad bad guys, zoals ik al vaker heb gezegd, bad guys in allerlei gradaties, dus Ludo hoeft natuurlijk niet vervangen te worden
Echte bad guys kunnen nooit lang blijven dat is niet goed voor de geloofwaardigheid.
Ik bedoel iemand die een ander vermoord door hem of haar in koele bloede dood te schieten zie ik liever niet in een soap vrij rondlopen. Die moet dan gewoon de gevangenis in en een verhaalijn over iemand die vas zit is natuurlijk ook weer niet boeiend. Dat is in feiten ook de reden dat ik Isabella niet tof vond. Die meid kon alles maar maken en toch deed iedereen in meerdijk alsof er niets aan de hand was zogenaamt omdat ze ziek was.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44634410
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:11 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Echte bad guys kunnen nooit lang blijven dat is niet goed voor de geloofwaardigheid.
Ik bedoel iemand die een ander vermoord door hem of haar in koele bloede dood te schieten zie ik liever niet in een soap vrij rondlopen. Die moet dan gewoon de gevangenis in en een verhaalijn over iemand die vas zit is natuurlijk ook weer niet boeiend.
Frits van Houten, Herman Hogendoorn, Onno P. en Martine Hafkamp konden nog jaren doorgaan.
Een bad guy hoeft ook geen massamoordenaar of gestoorde gek te zijn, maar meer iemand als Frits en Martine en ook Ludo in het begin, iemand die manipuleert, zakelijk vuile spelletjes uithaald, maar toch wel grenzen heeft.
quote:
Dat is in feiten ook de reden dat ik Isabella niet tof vond. Die meid kon alles maar maken en toch deed iedereen in meerdijk alsof er niets aan de hand was zogenaamt omdat ze ziek was.
Dat was ook een bad guy van niks

Je hebt wel gelijk over gestoorde freaks, die kunnen inderdaad niet lang blijven, mensen als Tony, Alice de Boer en Lieve/Alexandra.
Een heer met stijl
  donderdag 21 december 2006 @ 18:32:21 #126
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44634762
[quote]Op donderdag 21 december 2006 18:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Frits van Houten, Herman Hogendoorn, Onno P. en Martine Hafkamp konden nog jaren doorgaan.
Een bad guy hoeft ook geen massamoordenaar of gestoorde gek te zijn, maar meer iemand als Frits en Martine en ook Ludo in het begin, iemand die manipuleert, zakelijk vuile spelletjes uithaald, maar toch wel grenzen heeft.
[..]

Kijk, dat is nu ook wat ik bedoel. Die echte slechteriken, die zo geliefd zijn omdat ze slecht zijn. En die kunnen veel maken en dan toch rond blijven lopen. Daarbij kun je inderdaad nog gekken, moordenaars en verkrachters laten voorbijkomen, maar die gaan dan inderdaad snel de bak in.
GTST heeft bewezen dat het kan om echte slechteriken te hebben, Heer van Bartolhoven heeft ze genoemd, dus dat kan nu ook weer. En misschien dat ze dan met iets originelers kunnen komen dan: vijand valt Ludo aan, Ludo gaat kapot, Ludo komt terug, Ludo neemt brute wraak, vijand moet weg. Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
En daarbij wil ik meteen opmerken dat Dian een bitch is, geen slechterik. En dat is ook goed zo. Want een soap zonder een echte bitch is ook niks.
pi_44634914
Top 3 karakters:

1. Dian Alberts
2. Jef Alberts
3. Jack van Houten
PWBF
pi_44634926
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef nWo4Life het volgende:
Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
Martine.
tvp!
pi_44635127
Oké, nu weet ik helemaal zeker dat Martine terugkomt, de bruiloft is namelijk heel toevallig op een vrijdag.
tvp!
pi_44635344
En nu ben ik er nog zekerder van:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp!
pi_44635555
En nu nog meer :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp!
pi_44635638
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef nWo4Life het volgende:

Kijk, dat is nu ook wat ik bedoel. Die echte slechteriken, die zo geliefd zijn omdat ze slecht zijn. En die kunnen veel maken en dan toch rond blijven lopen. Daarbij kun je inderdaad nog gekken, moordenaars en verkrachters laten voorbijkomen, maar die gaan dan inderdaad snel de bak in.
GTST heeft bewezen dat het kan om echte slechteriken te hebben, Heer van Bartolhoven heeft ze genoemd, dus dat kan nu ook weer. En misschien dat ze dan met iets originelers kunnen komen dan: vijand valt Ludo aan, Ludo gaat kapot, Ludo komt terug, Ludo neemt brute wraak, vijand moet weg. Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
En daarbij wil ik meteen opmerken dat Dian een bitch is, geen slechterik. En dat is ook goed zo. Want een soap zonder een echte bitch is ook niks.
Ja hier ben ik het wel mee eens, een duurzame opponent van Ludo, niet iemand die hem direct wil ruïneren of hem wil doden.
Dian vind ik hier ook niet geschikt voor en Martine kan die plek nooit meer innemen omdat zo een strijd direct weer extreem wordt door het verleden dat die twee hebben.
Een heer met stijl
pi_44635663
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Otmed het volgende:
En nu nog meer :
SPOILER
SPOILER
Een heer met stijl
pi_44635693
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
SPOILER
Oja.
tvp!
pi_44635717
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:11 schreef Otmed het volgende:

[..]

Oja.
Ja nou het kan toch?
Een heer met stijl
pi_44636177
Ik bedoelde het ook niet ironisch .
tvp!
pi_44636191
met in het achterhoofd de tuinkers-ontwikkeling van Nina binnen GTST zou dat welns volgend jaar al kunnen zijn
pi_44636326
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Otmed het volgende:
En nu nog meer :
SPOILER
sjors en bing hebben aids
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 21 december 2006 @ 19:35:10 #139
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44636379
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef Otmed het volgende:
Oké, nu weet ik helemaal zeker dat Martine terugkomt, de bruiloft is namelijk heel toevallig op een vrijdag.
Deze logica ontgaat me even.
pi_44636458
vanavond maar eem kiekn
Zo niet.. dan toch!
pi_44636635
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Deze logica ontgaat me even.
Hij bedoeld spannende clif enzo.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 21 december 2006 @ 19:47:55 #142
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44636788
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:42 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Hij bedoeld spannende clif enzo.
Ohzo
  donderdag 21 december 2006 @ 20:03:15 #143
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44637294
Ik hoop zo dat het niet een vreselijk slecht einde wordt voor kerst; dat Sjors zwanger is of zo. Wie boeit dat nu? De discussie over Martine kunnen we wel blijven voeren. Laten we zeggen dat de meesten van ons het hopen. Heer van Bartolhoven heeft wel gelijk dat een strijd tussen die twee (Ludo en Martine) wel meteen weer hoog zal oplopen, maar ja, ik kan me nog herinneren dat Martine Frits er ook in wilde luizen en die hebben samen een kind gekregen, dus alles kan. Jammer dat de acteur Tom van Beek is overleden. Zou pas echt sjiek zijn als opa Hogendoorn een bezoek kwam brengen aan de bruiloft, net zoals hij jaren geleden al de kerst in Laura's droom ruïneerde. Ik weet het: ik draaf weer door, maar het is een feit dat iedereen hier zegt dat de 'Ludo leeft en ontvoert mensen op een boot' de meest spannende verhaallijn in tijden was, het is dus een feit: slechteriken scoren.
pi_44637473
Eindelijk Emma Snijder en wat meer spanning .
  donderdag 21 december 2006 @ 20:10:54 #145
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44637573
Ludo weer slijmen met z'n ge-prinsesje-met-het-mooie-hoofdje.
pi_44637674
Robert tegen Fos: "Jij zou toch voor Barbara kerstinkopen doen??"

.

Wat is dit voor een gezin ?
pi_44637698
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer komt het incest verhaallijntje ?
  donderdag 21 december 2006 @ 20:15:39 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44637735
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Wanneer komt het incest verhaallijntje ?
Geen idee.
pi_44637747
Wat een sukkel die Ludo. Robert kan hem zo aanklagen voor poging tot moord en moet Ludo jaren de gevangenis in.
pi_44637779
Lege doos? Had Morris het over de herseninhoud van Nina?
  donderdag 21 december 2006 @ 20:17:06 #151
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44637791
Een lege doos, wat een paniek
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 21 december 2006 @ 20:17:13 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44637800
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Lege doos? Had Morris het over de herseninhoud van Nina?
pi_44637835
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef Frey het volgende:
Een lege doos, wat een paniek
Bel de krantHet Spectrum .
pi_44637874
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat altijd geweldig .
tvp!
pi_44638041
Goh, heeft Florien een muts van Nina in leen?
pi_44638071
Pff f Tis hartje zomer en zitten ze daar te doen alsof het bijna kerst is

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2006 20:24:39 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 20:26:07 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44638131
* SuperrrTuxxx ziet familie op tv. Florien die op een pinguin lijjkt. !
pi_44638159
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
* SuperrrTuxxx ziet familie op tv. Florien die op een pinguin lijjkt. !
.
  donderdag 21 december 2006 @ 20:27:54 #159
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44638185
Robbert is een slaaf
pi_44638191
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Wat een sukkel die Ludo. Robert kan hem zo aanklagen voor poging tot moord en moet Ludo jaren de gevangenis in.
Nou hup Robert, slappe muts.
  donderdag 21 december 2006 @ 20:28:58 #161
139407 jorienvdherik
pi_44638221
wìe is die blonde !
pi_44638254
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
wìe is die blonde !
Das Laura Alberts.
  donderdag 21 december 2006 @ 20:30:53 #164
139407 jorienvdherik
pi_44638279
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Das Laura Alberts.
hehe,

wat is er met morris nog gebeurd in de sessie ?
pi_44638369
Robert krijgt weer eens wat ruimte. goeie zaak.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44638423
morris woonde daar toch niet toen ze nog klein waren. of woonden ze vroeger in een precies zo'n zelfde soort huis
No bitch to me
  donderdag 21 december 2006 @ 20:35:55 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44638454
GTST al 'n tijdje niet gezien maar vandaag toevallig weer (op de achtergrond) aan...
wat een naar lijntje rond Morris
(en zo duidelijk als wat dat die shrink voor Ludo werkt, Barbara zwart moet maken en Morris moet "breken"...)
pi_44638455
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijk of ben ik nou paranoia aangelegd
pi_44638457
Leuke dag voor Fos ook trouwens, eindelijk de prammen van die oase griet in zijn rug
Een heer met stijl
pi_44638484
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke dag voor Fos ook trouwens, eindelijk de prammen van die oase griet in zijn rug
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_44638506
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijk of ben ik nou paranoia aangelegd
Ik ook.
pi_44638518
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een slettebak ook, opeens in Fos geintereseerd om z'n scooter. Misschien heeft ie 'm wel op afbetaling gekocht tegen 10 euri per maand .
  donderdag 21 december 2006 @ 20:37:54 #174
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44638529
quote:
Daar dacht ik ook al aan toen ze aan de telefoon zaten en Fos zei dat hij wel een proefrit kon maken.
  donderdag 21 december 2006 @ 20:38:11 #175
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44638537
Fos was ruig deze uitzending.
Roberts blik nadat Ludo had gzegd dat ie zijn slaaf was, was meesterlijk. Ze pushen die verhaallijn van 'iedereen haat Ludo' nog steeds verder. Ben eens benieuwd.
Volgende keer, die beelden van Barbara, dat was pas vet. Wanneer zou Morris zelfmoord plegen?
pi_44638813
De meeste verhaallijnen zijn echt saai, maar dat is al een tijd zo. Ik ben echter van mening dat GTST vooral vastzit rond de hoofdpersonages. Het is altijd maar die eeuwige Ludo. Het is echt helemaal uitgekauwd. Wat dat betreft was het beter geweest als Ludo was weggebleven en de schrijvers eens wat goede nieuwe personages hadden geintroduceerd.
PWBF
pi_44639262
quote:
Ik dacht dat ie em in de prak zou rijden
know'm sayin?
word? word.
pi_44643949
Ik zal nooit alleen zijn, want jij gaat met me mee
pi_44644381
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef jaoka het volgende:
Ik zal nooit alleen zijn, want jij gaat met me mee
Klopt trouwens geen bal van, toen Ludo A&A overnam, zouden Robert en Jef minimaal 10 jaar gebonden aan Sanders Inc. en daarna waren ze vrij om te gaan.
Een heer met stijl
pi_44644786
Ik vind trouwens dat zowel Robert en Jeff weer in hun oude rol vervallen.
Jeff gister die weer helemaal tegen Dorothea inging. Nu Robert die niet met zich laat sollen tegen Ludo. Ik hoop dat ze echt weer zo als vroeger worden.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44645055
Ja, het wordt ook tijd dat Robert weer eens vreemd gaat!
  donderdag 21 december 2006 @ 23:48:36 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44645150
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef bloodymary het volgende:
Ja, het wordt ook tijd dat Robert weer eens vreemd gaat!
pi_44646559
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind trouwens dat zowel Robert en Jeff weer in hun oude rol vervallen.
Jeff gister die weer helemaal tegen Dorothea inging. Nu Robert die niet met zich laat sollen tegen Ludo. Ik hoop dat ze echt weer zo als vroeger worden.
Ik deel die hoop
Een heer met stijl
pi_44647247
wat is trouwens het laatste wat Laura uitgevoerd heeft? volgens mij heeft die al 3kwart jaar lang niks meer 'meegemaakt'
pi_44648075
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:18 schreef warezguy05 het volgende:
wat is trouwens het laatste wat Laura uitgevoerd heeft? volgens mij heeft die al 3kwart jaar lang niks meer 'meegemaakt'
En laat dat alsjeblieft zo blijven zeg, zo is ze gewoon goed op haar plek, zij is iemand die ongelooflijk zeikerig en vervelend wordt als je haar een eigen lijn geeft
Een heer met stijl
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:40:16 #186
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44652138
Jef stond vroeger bekend als de man die altijd een pak aan had en dat moet gewoon weer zo worden
En natuurlijk vormde hij een droomkoppel met Sylvia
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_44652182
Sapoase, heet die graftent zo .

Zeker een keten van Jack.
pi_44652362
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef pberends het volgende:
Sapoase, heet die graftent zo .

Zeker een keten van Jack.
Fos gaat vanavond een nieuwe oneliner gebruiken tegen die barsloerie:

"Mag ik met mijn cocktail eens in jouw sappige oase roeren?"
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:28:48 #189
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44653338
Morris is vervelend, dat pubergedoe is vervelend, oude Robert en Jef is tof.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44654445
Emma is leuk.
tvp!
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:23:11 #191
32015 suus21
Andre rocks!
pi_44654739
ik snap niet waarom Morris zo flipt van die doos? Was die doos naar hem gestuurd..? in de Rozenboom? Ik snap er nix van....
En waarom hebben jef en robert een schuld bij ludo..?
fijn!
pi_44655268
Ik heb gisteren weer voor het eerst in tijden gtst gekeken.. ik heb echt het gevoel dat het veel slechter is geworden en dat ik weinig mis de laatste tijd of was dit de slechtste aflevering in tijden?
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:12:29 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44655925
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef NrSiX het volgende:
of was dit de slechtste aflevering in tijden?
Nee
pi_44664133
Ik hoop nou echt dat er eindelijk weer eens wat nieuws komt zeg. Steeds hetzelfde weer. Of het is wraak, of het is iets voorspelbaars, of weer eens wat met de zaken, oid. Ik wil weer eens wat nieuws, iets dat je nooit zou verwachten, en tegelijkertijd spannend, interessant en leuk om te kijken. Hoe lang zal dat nog gaan duren
tvp!
pi_44665243
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee
oke lol dan vind ik het niet echt nodig meer om nog te kijken lol.. dramatisch dit
Zo niet.. dan toch!
pi_44665948
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:41 schreef Otmed het volgende:
Ik hoop nou echt dat er eindelijk weer eens wat nieuws komt zeg. Steeds hetzelfde weer. Of het is wraak, of het is iets voorspelbaars, of weer eens wat met de zaken, oid. Ik wil weer eens wat nieuws, iets dat je nooit zou verwachten, en tegelijkertijd spannend, interessant en leuk om te kijken. Hoe lang zal dat nog gaan duren
Inderdaad en het is ook al heel lang geleden dat het zo was
Een heer met stijl
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:11:50 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44666381
Zo'n modern kantoorgebouw en dan dat behang !
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:15:21 #198
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44666464
Evil Nina
pi_44666470
Gaat die Emma Snijder nog wat spannends doen of blijft het bij dit geijl?
pi_44666626
Waarom zit Barbara er altijd bij als een zure zwarte weduwe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')