Wow... flashback!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en dat er dan een sniper in opdracht van Martine de op een of andere manier aanwezige Ludo moet neerschieten, maar die mist en raakt daardoor Dorothea![]()
Niet dat ik je niet geloof, maar ik zeg nooit nooit. Het is en blijft soap en Erik de Vogel beweerde ook niet meer terug te keren.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
martine keert niet terug, zeker weten.
de actrice achter het personage heeft mij zelf verteld dat ze niet terugkeert.
of hafkamp moet door een ander personage gespeeld worden, mar dat denk ik niet
dat heeft inge ipenburg vast wel ergens geregeld dat ze altijd kan terugkomen als martine hafkamp.
en bovendien zou dat personage door niemand anders gespeeld kunnen worden.
Net zoals Erik de Vogel zei dat hij niet meer terug zou komenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
Vind der niet eens zo super hot ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 20:38 schreef warezguy05 het volgende:
"booyyyss, we gaan sluiten"![]()
en gweoon over dat wijf lullen terwijl die zaak leeg is
![]()
Ik vind dat ze de laatste tijd wel heel opvallend veel 'schnabbels' doet.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat heeft inge ipenburg vast wel ergens geregeld dat ze altijd kan terugkomen als martine hafkamp.
Woah ze past wel bij Fos en hij verdient ook wel een meisje vind ik, hij is met stip de coolste Fischer op dit momentquote:Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vind der niet eens zo super hot ofzo![]()
Fos staat trouwens al hoog in mijn favoriete huidige cast list lijstje denk ik.,quote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah ze past wel bij Fos en hij verdient ook wel een meisje vind ik, hij is met stip de coolste Fischer op dit moment![]()
Ja, maar dat ben je al snel hè? Met zo'n zieke neef, gestresste zus met dubbele moraal, zeikerige nicht en bemoeizieke tante.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah ze past wel bij Fos en hij verdient ook wel een meisje vind ik, hij is met stip de coolste Fischer op dit moment![]()
Mijn top 3 is:quote:Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Fos staat trouwens al hoog in mijn favoriete huidige cast list lijstje denk ik.,
Ik denk zelfs wel in de top 3 als ik er echt over na zou denken.
Iedereen heeft een andere smaak, ik val ook wel eens op mannen dat anderen niet begrijpen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vind der niet eens zo super hot ofzo![]()
Het is andersom, de Fischers zijn een besmettelijke ziekte die heel Meerdijk besmetten en verpesten!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben je al snel hè? Met zo'n zieke neef, gestresste zus met dubbele moraal, zeikerige nicht en bemoeizieke tante.
Goh, dat ik in het begin nog dacht 'die Fischer familie is tenminste nog normaal...'. Ik neem het terug. Meerdijk heeft heel wat levens verpest....![]()
En jij bent haar persoonlijke vertrouwelingetje?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
een hiv-besmette ondermaatse pygmee met een kop als een genetisch gemanipuleerde rat die vergeten is zijn snor te epileren
wat zal vooral jij dan een scheef gezicht hebben wanneer ze tóch opeens wel bij de trouwerij naar binnen komt wandelenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ik zou juist bij "wie weet" argwaan krijgen, omdat het nogal een vaag antwoord is.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:33 schreef Otmed het volgende:
Als Martine niet binnenkort haar come-back zou maken had ze niet gezegd dat ze niet terugkeert. digispeed mag dan wel hebben gevraagd of ze terugkomt, maar ze zou waarschijnlijk antwoorden met 'ooit' of 'wie weet' als het niet het geval was. Ze zegt gewoon nee door geheimhoudingsplicht, weet ik veel.
(En daarbij, het is inderdaad ook gewoon dat ik niet WIL geloven dat ze niet terugkomt.)
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:59 schreef Beach het volgende:
Of Noud zoent weer met Nina terwijl florien net komt aanlopen![]()
hoi P Berends![]()
Ach ja, zoiets zei ze ook wel bij Gelukkig je bent er. Ik denk dat ze de vraag wel had verwacht.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou juist bij "wie weet" argwaan krijgen, omdat het nogal een vaag antwoord is.
Inmiddels is elk 'topic' ook wel aan bod gekomen bij GTST, dus misschien tijd om te stoppen met de serie?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Sinds die Ludo en z'n boot-verhaallijn ten einde is, is het weer ouderwets dodelijk saai
Of gewoon een aantal personages met karakter, een soort Peter Kelder (rebel met een goed hart) en een Arnie Alberts, die 2 waren echt een gouden combinatiequote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Hoeft niet persé, andere tekstschrijvers is ook een optie.
Echte bad guys kunnen nooit lang blijven dat is niet goed voor de geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of gewoon een aantal personages met karakter, een soort Peter Kelder (rebel met een goed hart) en een Arnie Alberts, die 2 waren echt een gouden combinatie![]()
En inderdaad bad guys, zoals ik al vaker heb gezegd, bad guys in allerlei gradaties, dus Ludo hoeft natuurlijk niet vervangen te worden![]()
Frits van Houten, Herman Hogendoorn, Onno P. en Martine Hafkamp konden nog jaren doorgaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Echte bad guys kunnen nooit lang blijven dat is niet goed voor de geloofwaardigheid.
Ik bedoel iemand die een ander vermoord door hem of haar in koele bloede dood te schieten zie ik liever niet in een soap vrij rondlopen. Die moet dan gewoon de gevangenis in en een verhaalijn over iemand die vas zit is natuurlijk ook weer niet boeiend.
Dat was ook een bad guy van niksquote:Dat is in feiten ook de reden dat ik Isabella niet tof vond. Die meid kon alles maar maken en toch deed iedereen in meerdijk alsof er niets aan de hand was zogenaamt omdat ze ziek was.
Martine.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef nWo4Life het volgende:
Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
Ja hier ben ik het wel mee eens, een duurzame opponent van Ludo, niet iemand die hem direct wil ruïneren of hem wil doden.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef nWo4Life het volgende:
Kijk, dat is nu ook wat ik bedoel. Die echte slechteriken, die zo geliefd zijn omdat ze slecht zijn. En die kunnen veel maken en dan toch rond blijven lopen. Daarbij kun je inderdaad nog gekken, moordenaars en verkrachters laten voorbijkomen, maar die gaan dan inderdaad snel de bak in.
GTST heeft bewezen dat het kan om echte slechteriken te hebben, Heer van Bartolhoven heeft ze genoemd, dus dat kan nu ook weer. En misschien dat ze dan met iets originelers kunnen komen dan: vijand valt Ludo aan, Ludo gaat kapot, Ludo komt terug, Ludo neemt brute wraak, vijand moet weg. Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
En daarbij wil ik meteen opmerken dat Dian een bitch is, geen slechterik. En dat is ook goed zo. Want een soap zonder een echte bitch is ook niks.
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Otmed het volgende:
En nu nog meer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Oja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp!
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Otmed het volgende:
En nu nog meer:
sjors en bing hebben aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Deze logica ontgaat me even.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef Otmed het volgende:
Oké, nu weet ik helemaal zeker dat Martine terugkomt, de bruiloft is namelijk heel toevallig op een vrijdag.
Hij bedoeld spannende clif enzo.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat me even.![]()
Ohzoquote:Op donderdag 21 december 2006 19:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij bedoeld spannende clif enzo.
Wanneer komt het incest verhaallijntjequote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo weer slijmen met z'n ge-prinsesje-met-het-mooie-hoofdje.![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Wanneer komt het incest verhaallijntje?
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Lege doos? Had Morris het over de herseninhoud van Nina?
Bel de krantHet Spectrumquote:
Ik vind dat altijd geweldigquote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo weer slijmen met z'n ge-prinsesje-met-het-mooie-hoofdje.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
* SuperrrTuxxx ziet familie op tv. Florien die op een pinguin lijjkt.!
Nou hup Robert, slappe muts.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Wat een sukkel die Ludo. Robert kan hem zo aanklagen voor poging tot moord en moet Ludo jaren de gevangenis in.
Das Laura Alberts.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
wìe is die blonde !
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke dag voor Fos ook trouwens, eindelijk de prammen van die oase griet in zijn rug![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijkof ben ik nou paranoia aangelegd
Wat een slettebak ook, opeens in Fos geintereseerd om z'n scooter. Misschien heeft ie 'm wel op afbetaling gekocht tegen 10 euri per maandquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke dag voor Fos ook trouwens, eindelijk de prammen van die oase griet in zijn rug![]()
Daar dacht ik ook al aan toen ze aan de telefoon zaten en Fos zei dat hij wel een proefrit kon maken.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijkof ben ik nou paranoia aangelegd
Ik dacht dat ie em in de prak zou rijdenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
Klopt trouwens geen bal van, toen Ludo A&A overnam, zouden Robert en Jef minimaal 10 jaar gebonden aan Sanders Inc. en daarna waren ze vrij om te gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef jaoka het volgende:
Ik zal nooit alleen zijn, want jij gaat met me mee![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef bloodymary het volgende:
Ja, het wordt ook tijd dat Robert weer eens vreemd gaat!
Ik deel die hoopquote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind trouwens dat zowel Robert en Jeff weer in hun oude rol vervallen.
Jeff gister die weer helemaal tegen Dorothea inging. Nu Robert die niet met zich laat sollen tegen Ludo. Ik hoop dat ze echt weer zo als vroeger worden.
En laat dat alsjeblieft zo blijven zeg, zo is ze gewoon goed op haar plek, zij is iemand die ongelooflijk zeikerig en vervelend wordt als je haar een eigen lijn geeftquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:18 schreef warezguy05 het volgende:
wat is trouwens het laatste wat Laura uitgevoerd heeft? volgens mij heeft die al 3kwart jaar lang niks meer 'meegemaakt'
Fos gaat vanavond een nieuwe oneliner gebruiken tegen die barsloerie:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef pberends het volgende:
Sapoase, heet die graftent zo.
Zeker een keten van Jack.
Neequote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef NrSiX het volgende:
of was dit de slechtste aflevering in tijden?
oke lolquote:
Inderdaad en het is ook al heel lang geleden dat het zo wasquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:41 schreef Otmed het volgende:
Ik hoop nou echt dat er eindelijk weer eens wat nieuws komt zeg. Steeds hetzelfde weer. Of het is wraak, of het is iets voorspelbaars, of weer eens wat met de zaken, oid. Ik wil weer eens wat nieuws, iets dat je nooit zou verwachten, en tegelijkertijd spannend, interessant en leuk om te kijken. Hoe lang zal dat nog gaan duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |