quote:Op donderdag 21 december 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Lege doos? Had Morris het over de herseninhoud van Nina?
Bel de krantHet Spectrumquote:
Ik vind dat altijd geweldigquote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo weer slijmen met z'n ge-prinsesje-met-het-mooie-hoofdje.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
* SuperrrTuxxx ziet familie op tv. Florien die op een pinguin lijjkt.!
Nou hup Robert, slappe muts.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Wat een sukkel die Ludo. Robert kan hem zo aanklagen voor poging tot moord en moet Ludo jaren de gevangenis in.
Das Laura Alberts.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
wìe is die blonde !
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke dag voor Fos ook trouwens, eindelijk de prammen van die oase griet in zijn rug![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijkof ben ik nou paranoia aangelegd
Wat een slettebak ook, opeens in Fos geintereseerd om z'n scooter. Misschien heeft ie 'm wel op afbetaling gekocht tegen 10 euri per maandquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke dag voor Fos ook trouwens, eindelijk de prammen van die oase griet in zijn rug![]()
Daar dacht ik ook al aan toen ze aan de telefoon zaten en Fos zei dat hij wel een proefrit kon maken.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijkof ben ik nou paranoia aangelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |