Martine.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef nWo4Life het volgende:
Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
Ja hier ben ik het wel mee eens, een duurzame opponent van Ludo, niet iemand die hem direct wil ruïneren of hem wil doden.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef nWo4Life het volgende:
Kijk, dat is nu ook wat ik bedoel. Die echte slechteriken, die zo geliefd zijn omdat ze slecht zijn. En die kunnen veel maken en dan toch rond blijven lopen. Daarbij kun je inderdaad nog gekken, moordenaars en verkrachters laten voorbijkomen, maar die gaan dan inderdaad snel de bak in.
GTST heeft bewezen dat het kan om echte slechteriken te hebben, Heer van Bartolhoven heeft ze genoemd, dus dat kan nu ook weer. En misschien dat ze dan met iets originelers kunnen komen dan: vijand valt Ludo aan, Ludo gaat kapot, Ludo komt terug, Ludo neemt brute wraak, vijand moet weg. Laat iemand eens van Ludo winnen en hem in zijn gezicht uitlachen. Dan heb je eens een echt vijandschap.
En daarbij wil ik meteen opmerken dat Dian een bitch is, geen slechterik. En dat is ook goed zo. Want een soap zonder een echte bitch is ook niks.
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Otmed het volgende:
En nu nog meer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Oja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp!
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Otmed het volgende:
En nu nog meer:
sjors en bing hebben aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Deze logica ontgaat me even.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef Otmed het volgende:
Oké, nu weet ik helemaal zeker dat Martine terugkomt, de bruiloft is namelijk heel toevallig op een vrijdag.
Hij bedoeld spannende clif enzo.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat me even.![]()
Ohzoquote:Op donderdag 21 december 2006 19:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij bedoeld spannende clif enzo.
Wanneer komt het incest verhaallijntjequote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo weer slijmen met z'n ge-prinsesje-met-het-mooie-hoofdje.![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Wanneer komt het incest verhaallijntje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |