Ik dacht dat ie em in de prak zou rijdenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
ik had verwacht dat dat kereltje tijdens de proefrit er met de scooter vandoor zou gaan eigelijkof ben ik nou paranoia aangelegd
Klopt trouwens geen bal van, toen Ludo A&A overnam, zouden Robert en Jef minimaal 10 jaar gebonden aan Sanders Inc. en daarna waren ze vrij om te gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef jaoka het volgende:
Ik zal nooit alleen zijn, want jij gaat met me mee![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef bloodymary het volgende:
Ja, het wordt ook tijd dat Robert weer eens vreemd gaat!
Ik deel die hoopquote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind trouwens dat zowel Robert en Jeff weer in hun oude rol vervallen.
Jeff gister die weer helemaal tegen Dorothea inging. Nu Robert die niet met zich laat sollen tegen Ludo. Ik hoop dat ze echt weer zo als vroeger worden.
En laat dat alsjeblieft zo blijven zeg, zo is ze gewoon goed op haar plek, zij is iemand die ongelooflijk zeikerig en vervelend wordt als je haar een eigen lijn geeftquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:18 schreef warezguy05 het volgende:
wat is trouwens het laatste wat Laura uitgevoerd heeft? volgens mij heeft die al 3kwart jaar lang niks meer 'meegemaakt'
Fos gaat vanavond een nieuwe oneliner gebruiken tegen die barsloerie:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef pberends het volgende:
Sapoase, heet die graftent zo.
Zeker een keten van Jack.
Neequote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef NrSiX het volgende:
of was dit de slechtste aflevering in tijden?
oke lolquote:
Inderdaad en het is ook al heel lang geleden dat het zo wasquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:41 schreef Otmed het volgende:
Ik hoop nou echt dat er eindelijk weer eens wat nieuws komt zeg. Steeds hetzelfde weer. Of het is wraak, of het is iets voorspelbaars, of weer eens wat met de zaken, oid. Ik wil weer eens wat nieuws, iets dat je nooit zou verwachten, en tegelijkertijd spannend, interessant en leuk om te kijken. Hoe lang zal dat nog gaan duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |