Naja ik vind het ook een beetje zeuren dat gedoe met die tvp'squote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het vervuilt een topic in ieder geval niet, dus als je zonodig ouderwets wilt doen, doe het dan op een onzichtbare manier![]()
Ik maak er ook geen drama van, maar als het ter sprake komt zeg ik zeker wel hoe ik ergens over denk zoals altijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Naja ik vind het ook een beetje zeuren dat gedoe met die tvp's
Ik doe er zelf ook niet aan maar dat ik me er nou echt aan stoor en dat me wereld vergaat omdat iemand een tvp post neu.
Ik ben een all-round userquote:Ik zie jou trouwens steeds vaker in andere topics opduiken deed je dat vroeger ook al of valt het me nu pas gewoon op ?![]()
Zo heb ik er geen last van hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:13 schreef Otmed het volgende:
Het wordt eens tijd dat ik mijn signature verander.
Hmmn oke nouwja ik zou er eens wat meer op lettenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen drama van, maar als het ter sprake komt zeg ik zeker wel hoe ik ergens over denk zoals altijd.
[..]
Ik ben een all-round user
Altijd al geweest, check mijn postgeschiedenis maar, gtst is een van de vele topics waarin ik post.
Het is nu wel zo dat als ik wat minder actief ben op dit forum (ben überhaupt nooit zo een hele actieve poster geweest) dat ik dan nog wel hier post (ben dan te lui om de rest af te speuren)![]()
Je stoort je er toch niet aan mijn geweldige persoonlijkheid af en toe tegen te komen hoop ik?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:17 schreef Canisfire het volgende:
Hmmn oke nouwja ik zou er eens wat meer op letten
lol nee in tegendeel. Je bent een fijne user hier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je stoort je er toch niet aan mijn geweldige persoonlijkheid af en toe tegen te komen hoop ik?![]()
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
lol nee in tegendeel. Je bent een fijne user hier.
Net als Frey en iwan spring je er toch wel boven uit.
Ga je trouwens nog stemmen?
[stemmen] SHO AWARDS 2006
Ach ja, alsnog. Ik heb hem al zo lang.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo heb ik er geen last van hoor![]()
Inderdaad, back to gtstquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:44 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ach ja, alsnog. Ik heb hem al zo lang.![]()
Waarom praten we eigenlijk over tvp's en signatures in het GTST-topic?![]()
Uit gebruik genomenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:29 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
[..]
Die functie is uit gebruik genomen, gebruik de bookmarkfunctie, echt mensen die dat nou nog steeds niet weten![]()
TVP was altijd al irritant, niet-functionele TVP zijn the horror![]()
Ha! Super, Frey!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:56 schreef Frey het volgende:
De Fos theme![]()
Daar moeten ze de vaste Fos theme van maken![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:59 schreef Otmed het volgende:
http://media.putfile.com/De-moord-op-Ludo
De Ludo theme, Robert en Laura theme, Ludo en Janine theme, Rik en Anita theme enz. Al die deuntjes die elk jaar weer terugkeerdenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:34 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ha! Super, Frey!![]()
![]()
Heb je niet ook nog zulke samples van bijvoorbeeld de Ludo of Martine theme? Jij zult het vast met me eens zijn dat GTST en Roland Schilderoort gewoon een soundtrack CD moeten maken met de beste achtergrondthemes.![]()
Daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:59 schreef Otmed het volgende:
http://media.putfile.com/De-moord-op-Ludo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |