Ja maar ze overschatten zichzelf ook vaak als het om humor gaat, in mijn ogen danquote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef nWo4Life het volgende:
Viel het jullie ook op hoeveel geweldige quotes er waren deze keer?
Nick (over Alexandra): "ze is niet gek... althans niet op díe manier..."
Ludo (tegen Robert): "doe je wel rustig met dat been?"
Jack (tegen Nick): "als je zolang blijft, bestel dan wel een consumptie..."
Barbara (tegen Morris): "je vader heeft je nooit aangeraakt, zover ik weet" (dat zou wel een hoop verklaren...)
Morris (over zijn trieste gezicht als kind): "hier kijk ik wel ongelukkig..." - Charlie: "vind je het gek met zulke kleren?!"
Robert: "ik kan niks vinden van King, alleen Elvis The King, King Kong..., Kingsized..."
De schrijvers zaten aan de drugs geloof ik.![]()
Kopstootje van Nick op Jack... zwaar triest.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:08 schreef Rorata het volgende:
waar was het gister ook alweer afgelopen?
Nick's kopstoten komen echter precies tegen de ballen van Jackquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:13 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Kopstootje van Nick op Jack... zwaar triest.![]()
Haha, ja, zag ik ook al... "Jack is geschrokken".... Alsjeblieft zeg, Jack kan Nick nog aan terwijl hij slaapt....quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:24 schreef Otmed het volgende:
Waarom is hier in godsnaam een nieuwsbericht over:
http://www.rtl.nl/(/soaps(...)jackneergeslagen.xml
Verbaasd me ook... hij kan elke vrouw krijgen die hij wil, maar valt voor die domme snol Anita en oppersloerie dramaqueen Charliequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo Jack,...verliefd op die dramaqueen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |