Precies, die bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef Frey het volgende:
[..]
De Ludo theme, Robert en Laura theme, Ludo en Janine theme, Rik en Anita theme enz. Al die deuntjes die elk jaar weer terugkeerden![]()
Geweldig!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:00 schreef Frey het volgende:
Ik heb dit nog. Een versnelde versie van de Ludo en Janine theme, gespeeld op mijn keyboard en vervolgens heb ik er allemaal lagen bij gedaan. Ieder uiteraard apart gespeeld, want ik ben geen virtuoos
Oh, nou, sorry, ik kan het niet in grote lijnen vertellen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De hele aflevering van gisteren
Aah toequote:Op zaterdag 23 december 2006 18:52 schreef Otmed het volgende:
[..]
Oh, nou, sorry, ik kan het niet in grote lijnen vertellen.![]()
Wees blijquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:14 schreef Otmed het volgende:
Waarom zie ik Sander170 hier nooit meer?
Morris is mishandeld en beweert dat Charlie ook is mishandeld en dat heeft verdrongen, Robert wil zijn excuses niet aanbieden aan Ludo, maar Dian wil hem natuurlijk niet helpen met het afbetalen van zijn schuld. Is dat genoeg?quote:
Wat gebeurt er met de kerstaflevering?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:54 schreef Otmed het volgende:
Nee, die is vrijdag.
Kijk dat maar even.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static4.sjl.youtube.com/vi/0G1Ptq8hteg/2.jpg]afbeelding][/url]
PROMO GTST #3300
Dan komt je favo bandquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de kerstaflevering?
Ja, maar wat gebeurt er met de kerstavleveringquote:
wekenlang te hebben gespeculeerd over de trouwdag van Sjors en Bing, kwam vandaag eindelijk de afleveringsinformatie van de speciale kerstuitzending naar buiten. Niks geen spannende comeback van Martine, gewoon een doodnormale bruiloft. Of toch niet? U ziet het volgende week op RTL4. Overigens zal Janine Elschot gewoon aanwezig zijn bij de bruiloft. Caroline de Bruijn was namelijk wél bij deze opnames aanwezig. Naast Janine zullen onder andere ook Jef Alberts, Dorothea Grantsaan en Laura Selmhorst aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, maar wat gebeurt er met de kerstavlevering.
quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
Eindelijk !!! :
De website Zappen Blogspot heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Joris Putman afgelopen week zijn laatste opnames heeft gehad op de set van Goede tijden Slechte tijden. Zijn alterego Morris Fischer zou namelijk zo erg zijn doorgedraaid door de acties van badguy Ludo Sanders at hij een beslissing neemt die als gevolg zal hebben dat Morris Fischer uit de serie zal verdwijnen. Maar wat zal deze beslissing zijn? Weet Emma hem over te halen naar een afgesloten kliniek te vertrekken, pleegt hij zelfmoord of verdwijnt hij alsnog in de gevangenis? Als de berichten waar zijn, zal Putman eind januari voor het laatst in GTST te zien zijn. Joris Putman speelde vanaf oktober 2004 de rol van Morris. Dit personage is echter al te zien sinds 1999 en werd eerder vertolkt door Geert Hoes (LOTTE) en Patrick Martens (ZOOP). Binenkort meer over deze geruchten..
Ja nou en? Het staat vrij om die kogels te kopen, ze stonden gewoon op een legale website, het staat echter niet vrij om ze te gebruiken.quote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef nWo4Life het volgende:
Ha! Zat ik er nog goed in de buurt mee met mijn zelfmoord-idee van Morris. Het is ook niet realistisch om een moordenaar vrij te laten rondlopen, terwijl de halve stad het weet. Wel wazig dat Bing er zo genadig vanaf komt. Hij heeft tenslotte die kogels gekocht....
Wat hoop je dan dat er gebeurd en wat wil je dat er beslist niet gebeurd?quote:Die aankomende vrijdag gaat een hoop verschil maken. Of ik ga me dood ergeren de hele tijd, of ik denk: 'dit is nou de reden dat ik naar dit programma kijk'. Het hangt van die avond af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |