abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44683786
Waarom zie ik Sander170 hier nooit meer?
tvp!
pi_44683968
Kan iemand me misschien in grote lijnen even vertellen wat er gebeurd is? Ik heb het niet kunnen zien.. alvast bedankt
pi_44684081
Wat heb je precies niet kunnen zien ?
tvp!
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:40:38 #254
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44684334
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef Frey het volgende:

[..]

De Ludo theme, Robert en Laura theme, Ludo en Janine theme, Rik en Anita theme enz. Al die deuntjes die elk jaar weer terugkeerden
Precies, die bedoel ik.
Heeft niemand een mooie eigengemaakte versie van de Ludo theme? Dat is echt de beste theme uit de GTST geschiedenis:

Ludo Sanders Piano Theme
(Hier kun je horen welke theme ik bedoel, mocht dat niet duidelijk zijn. Ik heb deze theme even op de piano gespeeld en opgenomen met mijn MP3-speler. Ik kan niet eens piano spelen en de kwaliteit is niet geweldig, maar het is wel duidelijk wel muziekje ik bedoel.)
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_44684603
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:28 schreef Otmed het volgende:
Wat heb je precies niet kunnen zien ?
De hele aflevering van gisteren
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:00:41 #256
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44684825
Ik heb dit nog. Een versnelde versie van de Ludo en Janine theme, gespeeld op mijn keyboard en vervolgens heb ik er allemaal lagen bij gedaan. Ieder uiteraard apart gespeeld, want ik ben geen virtuoos
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:18:36 #257
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44685276
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:00 schreef Frey het volgende:
Ik heb dit nog. Een versnelde versie van de Ludo en Janine theme, gespeeld op mijn keyboard en vervolgens heb ik er allemaal lagen bij gedaan. Ieder uiteraard apart gespeeld, want ik ben geen virtuoos
Geweldig!
Ik wist even niet meer wat de Janine & Ludo Theme was, maar nu herken ik het inderdaad weer meteen. Al is het einde het sjiekste, haha, de Ludo Theme blijft fantastisch.
pi_44687620
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

De hele aflevering van gisteren
Oh, nou, sorry, ik kan het niet in grote lijnen vertellen.
tvp!
pi_44687868
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 18:52 schreef Otmed het volgende:

[..]

Oh, nou, sorry, ik kan het niet in grote lijnen vertellen.
Aah toe
pi_44687901
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:14 schreef Otmed het volgende:
Waarom zie ik Sander170 hier nooit meer?
Wees blij
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_44689476
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Aah toe
Morris is mishandeld en beweert dat Charlie ook is mishandeld en dat heeft verdrongen, Robert wil zijn excuses niet aanbieden aan Ludo, maar Dian wil hem natuurlijk niet helpen met het afbetalen van zijn schuld. Is dat genoeg?
tvp!
pi_44690062
Oja en Morris heeft nog een of andere lege doos opgestuurd gekregen, en Ludo zegt dat hij hem niet heeft gestuurd.
tvp!
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:49:33 #263
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44695841
Is de bruiloft al geweest?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_44695962
Nee, die is vrijdag.
tvp!
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:55:07 #265
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44695976
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:54 schreef Otmed het volgende:
Nee, die is vrijdag.
Wat gebeurt er met de kerstaflevering?
pi_44696057
quote:
Kijk dat maar even.
tvp!
pi_44696070
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef Dizer het volgende:

[..]

Wat gebeurt er met de kerstaflevering?
Dan komt je favo band
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:59:52 #268
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44696089
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Otmed het volgende:

[..]

Kijk dat maar even.
Ja, maar wat gebeurt er met de kerstavlevering .
pi_44696136
Eindelijk !!! :

De website Zappen Blogspot heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Joris Putman afgelopen week zijn laatste opnames heeft gehad op de set van Goede tijden Slechte tijden. Zijn alterego Morris Fischer zou namelijk zo erg zijn doorgedraaid door de acties van badguy Ludo Sanders at hij een beslissing neemt die als gevolg zal hebben dat Morris Fischer uit de serie zal verdwijnen. Maar wat zal deze beslissing zijn? Weet Emma hem over te halen naar een afgesloten kliniek te vertrekken, pleegt hij zelfmoord of verdwijnt hij alsnog in de gevangenis? Als de berichten waar zijn, zal Putman eind januari voor het laatst in GTST te zien zijn. Joris Putman speelde vanaf oktober 2004 de rol van Morris. Dit personage is echter al te zien sinds 1999 en werd eerder vertolkt door Geert Hoes (LOTTE) en Patrick Martens (ZOOP). Binenkort meer over deze geruchten..
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44696165
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja, maar wat gebeurt er met de kerstavlevering .
wekenlang te hebben gespeculeerd over de trouwdag van Sjors en Bing, kwam vandaag eindelijk de afleveringsinformatie van de speciale kerstuitzending naar buiten. Niks geen spannende comeback van Martine, gewoon een doodnormale bruiloft. Of toch niet? U ziet het volgende week op RTL4. Overigens zal Janine Elschot gewoon aanwezig zijn bij de bruiloft. Caroline de Bruijn was namelijk wél bij deze opnames aanwezig. Naast Janine zullen onder andere ook Jef Alberts, Dorothea Grantsaan en Laura Selmhorst aanwezig zijn.

Sjors en Bing gaan trouwen. Dennis en Anita hebben een discussie; moet Anita nu wel of niet het bruidsboeket vangen?Tijdens het bruidsfeest verast Jack Sjors met een heel bijzonder optreden. Take That treedt namelijk op..

Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44696316
quote:
Niks geen spannende comeback van Martine, gewoon een doodnormale bruiloft. Of toch niet?
tvp!
pi_44697270
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
Eindelijk !!! :

De website Zappen Blogspot heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Joris Putman afgelopen week zijn laatste opnames heeft gehad op de set van Goede tijden Slechte tijden. Zijn alterego Morris Fischer zou namelijk zo erg zijn doorgedraaid door de acties van badguy Ludo Sanders at hij een beslissing neemt die als gevolg zal hebben dat Morris Fischer uit de serie zal verdwijnen. Maar wat zal deze beslissing zijn? Weet Emma hem over te halen naar een afgesloten kliniek te vertrekken, pleegt hij zelfmoord of verdwijnt hij alsnog in de gevangenis? Als de berichten waar zijn, zal Putman eind januari voor het laatst in GTST te zien zijn. Joris Putman speelde vanaf oktober 2004 de rol van Morris. Dit personage is echter al te zien sinds 1999 en werd eerder vertolkt door Geert Hoes (LOTTE) en Patrick Martens (ZOOP). Binenkort meer over deze geruchten..
Happy new Year! Happy new year! enz
Een heer met stijl
pi_44699034
. Mooi dat ie weg is iig, hij is er veel te lang geweest (niet alleen de acteur, ook gewoon de hele kutrol.)
tvp!
  zondag 24 december 2006 @ 13:50:06 #274
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44705408
Ha! Zat ik er nog goed in de buurt mee met mijn zelfmoord-idee van Morris. Het is ook niet realistisch om een moordenaar vrij te laten rondlopen, terwijl de halve stad het weet. Wel wazig dat Bing er zo genadig vanaf komt. Hij heeft tenslotte die kogels gekocht....

Die aankomende vrijdag gaat een hoop verschil maken. Of ik ga me dood ergeren de hele tijd, of ik denk: 'dit is nou de reden dat ik naar dit programma kijk'. Het hangt van die avond af.
pi_44705844
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef nWo4Life het volgende:
Ha! Zat ik er nog goed in de buurt mee met mijn zelfmoord-idee van Morris. Het is ook niet realistisch om een moordenaar vrij te laten rondlopen, terwijl de halve stad het weet. Wel wazig dat Bing er zo genadig vanaf komt. Hij heeft tenslotte die kogels gekocht....
Ja nou en? Het staat vrij om die kogels te kopen, ze stonden gewoon op een legale website, het staat echter niet vrij om ze te gebruiken.
quote:
Die aankomende vrijdag gaat een hoop verschil maken. Of ik ga me dood ergeren de hele tijd, of ik denk: 'dit is nou de reden dat ik naar dit programma kijk'. Het hangt van die avond af.
Wat hoop je dan dat er gebeurd en wat wil je dat er beslist niet gebeurd?
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')