Thanksquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:02 schreef Otmed het volgende:
[..]
Morris is mishandeld en beweert dat Charlie ook is mishandeld en dat heeft verdrongen, Robert wil zijn excuses niet aanbieden aan Ludo, maar Dian wil hem natuurlijk niet helpen met het afbetalen van zijn schuld. Is dat genoeg?
Goed punt. Al moet ik zeggen dat als je verklaart: "ik wilde hem wel vermoorden" dat het dan misschien wel tijd wordt voor een goed gesprek.quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nou en? Het staat vrij om die kogels te kopen, ze stonden gewoon op een legale website, het staat echter niet vrij om ze te gebruiken.
[..]
Wat hoop je dan dat er gebeurd en wat wil je dat er beslist niet gebeurd?![]()
Ik raak er hoe langer hoe meer van overtuigd dat Morris' flashbacks naar de moord op Ludo net zo fake zijn als het zogenaamde misbruik door Barbara. Emma zei niet voor niets: "Hoe weet je dan dat je het gedaan hebt?"quote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef nWo4Life het volgende:
Ha! Zat ik er nog goed in de buurt mee met mijn zelfmoord-idee van Morris. Het is ook niet realistisch om een moordenaar vrij te laten rondlopen, terwijl de halve stad het weet. Wel wazig dat Bing er zo genadig vanaf komt. Hij heeft tenslotte die kogels gekocht....
mastruberenquote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Die modecollectie van Ludo. Koop Nina maar weer om hoor.
En de Bar-politie staat alweer klaar als Fos even wat geld heeft geleend! Fos moet zeker voor het mastruberen vragen aan Barbara of het wel mag
.
Gevangenis of kliniek ofzo...quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
Eindelijk !!! :
De website Zappen Blogspot heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Joris Putman afgelopen week zijn laatste opnames heeft gehad op de set van Goede tijden Slechte tijden. Zijn alterego Morris Fischer zou namelijk zo erg zijn doorgedraaid door de acties van badguy Ludo Sanders at hij een beslissing neemt die als gevolg zal hebben dat Morris Fischer uit de serie zal verdwijnen. Maar wat zal deze beslissing zijn? Weet Emma hem over te halen naar een afgesloten kliniek te vertrekken, pleegt hij zelfmoord of verdwijnt hij alsnog in de gevangenis? Als de berichten waar zijn, zal Putman eind januari voor het laatst in GTST te zien zijn. Joris Putman speelde vanaf oktober 2004 de rol van Morris. Dit personage is echter al te zien sinds 1999 en werd eerder vertolkt door Geert Hoes (LOTTE) en Patrick Martens (ZOOP). Binenkort meer over deze geruchten..
Typoquote:
Waarom belt ie Leen niet?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:12 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij kan dat gedoe met Fos en dat wijf me die rare naam nog best spannend worden.
Ik word agressief van dat wijf.quote:Op maandag 25 december 2006 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben vergeten de video te programmeren dus ik ben overgeleverd aan de puzzelgeit morgen.![]()
![]()
Ze werkt voor Ludoquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:35 schreef pberends het volgende:
Waarom doet die Emma toch zo moeilijk?
Zit wat in ja.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Nick zeurt de hele tijd over Charlie en der domheid, maar welke mongool laat zich nou ontvoeren door een of ander manwijf??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |