Was het je ook opgevallen?quote:
Ach, 16 jaar lang met 1 oog meekijken, zorgt niet altijd voor een helder beeld.quote:Op maandag 18 december 2006 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar die had geen shawltje om![]()
Je weet dat elke boefjesstreek in GTST GROTE gevolgen heeft ivm zeikwijfen als Laura en Barbara. Cdtje kopiëren was ook al een nazi-praktijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:39 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Was het je ook opgevallen?
Wel erg over-the-top.
En in vergelijking met de befaamde Ludo, Martine en Laura themes mogen we wel stellen dat we echte mooie herkenbare nummers missen.
Ja, erg he...quote:Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Je weet dat elke boefjesstreek in GTST GROTE gevolgen heeft ivm zeikwijfen als Laura en Barbara. Cdtje kopiëren was ook al een nazi-praktijk.
Het wordt vast zoiets als Ludo die Morris gek gaat maken. Niet dat daar veel voor nodig is....quote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef NrSiX het volgende:
hoe staat het nu tussen ludo en morris dan? heb denk ik al 3 weke niets gezien, te weinig tijd jmmrgenoeg
Das niet moeilijk met het huidige ingezakte zooitje.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:14 schreef BVO het volgende:
Charlie is toch wel de meest toffe de laatste tijd.
quote:
Wauwquote:Op woensdag 20 december 2006 12:54 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, erg he...
Zou nog een idee zijn trouwens, dat ze wat van de beste achtergrondmuziekjes op CD zouden zetten. Wedden dat Frey dat ook een goed idee zou vinden... de Ludo theme op CD.![]()
Vind Nina nog wel grappig, maar Florien is gewoonquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zijn Nina en Florien toch vreselijke huppeltutjes.
Nina was gisteren in gedachten al aan het shoppen toen Florien haar over dat geld vertelde.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vind Nina nog wel grappig, maar Florien is gewoon![]()
Nina heeft zelf tienduizenden euri's, ze bood het ook al aan aan Noudje.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nina was gisteren in gedachten al aan het shoppen toen Florien haar over dat geld vertelde.Zo'n gezicht trok ze tenminste.
![]()
Weet ik, maar samen om Florien opnieuw aan te kleden ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Nina heeft zelf tienduizenden euri's, ze bood het ook al aan aan Noudje.
Ze heeft al gordijnen genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik, maar samen om Florien opnieuw aan te kleden ofzo.![]()
Ik vind ze eigenlijk ook geen van beiden meer knap, Florien was een verademing na haar metamorfose, maar echt uit het oog springend is het nu ook niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vind Nina nog wel grappig, maar Florien is gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |