1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
De Konmar mag er wel tussenuit denk ikquote:Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef blrrrt het volgende:
Sites van andere supermarkten
[afbeelding] Super de Boer
[afbeelding] Edah
[afbeelding] Konmar
[afbeelding] Jumbo
[afbeelding] Dirk, Digros, Bas v/d Heijde
[afbeelding] Plus
[afbeelding] Hoogvliet
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jullie moeten het doen met een mega Jumbo.![]()
kontenlikkersquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:36 schreef blrrrt het volgende:
Jumbo heeft zin in december. Vandaag een 4 pagina's tellende advertentie in de Telegraaf:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Kerstcampagne van AH wordt waarschijnlijk weer zo groot geadverteerd dat niemand er omheen kan.quote:
6 of 8 procent van je gewerkte urenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef sander89 het volgende:
Krijgen we week 3 pas de winst uitkering zo lang kan ik echt niet wachten wil het al 4 weken eerder hebbenWeet iemand trouwens hoe ze ongeveer rekenen of verschilt dat erg per jaar?
Volgende keer krijgen we dat toch? In januari krijg je de herberekening erbij toch?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef sander89 het volgende:
Krijgen we week 3 pas de winst uitkering zo lang kan ik echt niet wachten wil het al 4 weken eerder hebbenWeet iemand trouwens hoe ze ongeveer rekenen of verschilt dat erg per jaar?
Ja, daar ging ik ook vanuit. Ik krijg dan ook ¤ 770 terug aan studiekostenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:22 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Volgende keer krijgen we dat toch? In januari krijg je de herberekening erbij toch?
Zo ver ik weet word die AH in Oss ook gewoon een XL.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:49 schreef blrrrt het volgende:
En nog maar even het openingsschema.
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook vanuit. Ik krijg dan ook ¤ 770 terug aan studiekosten![]()
Zo ver ik weet krijgen we over 3 weken (in week 51) de winstuitkeringquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook vanuit. Ik krijg dan ook ¤ 770 terug aan studiekosten![]()
bron: fokbanner.quote:Ahold boekt winst van 210 miljoen
Het supermarktconcern Ahold heeft in het derde kwartaal een nettowinst geboekt van 210 miljoen euro. In dezelfde periode vorig jaar was nog sprake van een verlies van 236 miljoen euro. Dat heeft Ahold vrijdag bekendgemaakt.
Wacht even.. Tegen over vorig jaar hebben we dus 446 miljoen euro meer omzet gedraaid? 450% meer.quote:
Als het goed is niet, die staat niet als XL op de lijst die ik heb gekregen om te zien waar ik (samen met nog een aantal collega's uit het land) de segmentatie pannelen moet plaatsen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:42 schreef febster het volgende:
[..]
Zo ver ik weet word die AH in Oss ook gewoon een XL.
Heb je een filiaal nummer?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:53 schreef morgane het volgende:
*meldt zich* nog een vakkenvuller hier, van de XL in Nijmegenik sta op Health & Beauty en Cookshop, heb t erg naar mn zin hier
werk er nu alweer ruim 2 jaar, met een tussenstop van een jaartje wegens ziekte. Maar een paar weken geleden dus weer begonnen en de xl is zó gaaf geworden
![]()
Da's 1514, Beetje research mag ook welquote:
Wat een neptijdquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef o-fiel het volgende:
Eerst de kerstdrukte maar eens door zien te komen, ik moet met kerst van 9-18 werken...jeuhj
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef febster het volgende:
[..]
Wat een neptijd
Voor mij zal het er op neerkomen dat ik om 10 uur begin en wel zie hoe laat ik klaar ben. Ik heb 3 vulploegavonden, (do+za+zon) dus ja, ik zal waarschijnlijk pas laat op kerstavond klaar zijn. Totaal geen probleem trouwens, er iets niets lekkerder dan de rush met kerst.
Niet zo happen joh, is niet goed voor je bloeddrukquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Neptijd, ik moet zorgen dat de klanten zsm vanaf de kassa de winkel weer uit kunnen en dat die caissieretrutjes een beetje doorwerken. Vroegah was het anders, maar vanachter de counter de hele dag op je benen staan is wmbt voldoende...
Aaaaaaaaw, counterwerk is te moeilijk hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Neptijd, ik moet zorgen dat de klanten zsm vanaf de kassa de winkel weer uit kunnen en dat die caissieretrutjes een beetje doorwerken. Vroegah was het anders, maar vanachter de counter de hele dag op je benen staan is wmbt voldoende...
Er kwamen zeker alleen jongeren drank halen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:24 schreef Renesite het volgende:
Wij gaan binnenkort op donderdag en vrijdag tot 21:00 in plaats van 22:00.
Rendement was te laag.
Als ze langs kwamen welquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:31 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Er kwamen zeker alleen jongeren drank halen?
Herken het ja, in de ah in purmerend kwamen ook alleen jongeren drank halen vrijdag en zaterdag, toen ze nog tot 22.00 open waren. (toen de directe concurrent, Deen, voortaan om 21.00 dicht ging, kon de we dat ook gaan doen.quote:
als ik het zo hoor is alles hossana en lijkt het me dit jaar 100% te zijn!quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:28 schreef waterreus23 het volgende:
Hoeveel procent is de winstdeling dit jaar?
oh zeker welquote:Op zondag 3 december 2006 00:57 schreef Webgangster het volgende:
Boven of precies 10 zou wel leuk zijn dit jaar.
Zag wel een stuk of 12 dozen staan, worden volgende week pas uitgedeeld bij ons..quote:Op zondag 3 december 2006 10:57 schreef blrrrt het volgende:
Ook allemaal speculaas en een gedicht gekregen?
[afbeelding]
Over de winstuitkering; de brutomarge is sterk toegenomen en ook de omzet is bruut gestegen. Zal idd wel een lekker bedrag worden!
Zodat alle zaterdagparttimers er weer naast grijpen zeker.quote:Op zondag 3 december 2006 11:44 schreef CryptoKnight het volgende:
Moet volgens de directie ook pas dinsdag uitgedeeld worden. Dus foei!
quote:Op zondag 3 december 2006 12:57 schreef donald_dick het volgende:
ik wordt de 'nieuwe' kwalitietsmanagermedewerker op zondag
bij ons wordt het manager genoemd, want je moet mensen aansturen tot schoonmaken aan de hand van die HACCP shitquote:
We hebben de lijst ff vernieuwd, PM evt. shermanquote:Op zondag 3 december 2006 12:59 schreef donald_dick het volgende:
waarom ben ik trouwens ui de openingspost gehaald?
manager okej, maar kwalitietsquote:Op zondag 3 december 2006 13:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bij ons wordt het manager genoemd, want je moet mensen aansturen tot schoonmaken aan de hand van die HACCP shitach, 4 uurtjes schoonmaken op een zonda is wel relaxed
Jep, personeelstarief.quote:Op zondag 3 december 2006 14:24 schreef SHERMAN het volgende:
Als je met personeelstarief kunt doen wel. Heb ik ook gedaan en betaal nu 3.7cent ofzo voor een smsje.Bereik is over het algemeen goed. Kom er alleen niet uit met GPRS/MSS settings, al heb ik daar nou ook niet bepaald moeite voor gedaan.
Mwah, eerlijk gezegd vond ik 'm voor de verbouwing tot XL toch mooier/gezelliger/sfeervoller. Zelfs die bejaardenhangplek, hoe zinloos ook, had wel z'n charmes. Ik vind die XL zo'n ziekenhuis, en daarnaast zijn de gangen veel te smal (ok, die van jouw afdeling niet, maar de rest van HB wel).quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:53 schreef morgane het volgende:
*meldt zich* nog een vakkenvuller hier, van de XL in Nijmegenik sta op Health & Beauty en Cookshop, heb t erg naar mn zin hier
werk er nu alweer ruim 2 jaar, met een tussenstop van een jaartje wegens ziekte. Maar een paar weken geleden dus weer begonnen en de xl is zó gaaf geworden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |