Herken het ja, in de ah in purmerend kwamen ook alleen jongeren drank halen vrijdag en zaterdag, toen ze nog tot 22.00 open waren. (toen de directe concurrent, Deen, voortaan om 21.00 dicht ging, kon de we dat ook gaan doen.quote:
als ik het zo hoor is alles hossana en lijkt het me dit jaar 100% te zijn!quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:28 schreef waterreus23 het volgende:
Hoeveel procent is de winstdeling dit jaar?
oh zeker welquote:Op zondag 3 december 2006 00:57 schreef Webgangster het volgende:
Boven of precies 10 zou wel leuk zijn dit jaar.
Zag wel een stuk of 12 dozen staan, worden volgende week pas uitgedeeld bij ons..quote:Op zondag 3 december 2006 10:57 schreef blrrrt het volgende:
Ook allemaal speculaas en een gedicht gekregen?
[afbeelding]
Over de winstuitkering; de brutomarge is sterk toegenomen en ook de omzet is bruut gestegen. Zal idd wel een lekker bedrag worden!
Zodat alle zaterdagparttimers er weer naast grijpen zeker.quote:Op zondag 3 december 2006 11:44 schreef CryptoKnight het volgende:
Moet volgens de directie ook pas dinsdag uitgedeeld worden. Dus foei!
quote:Op zondag 3 december 2006 12:57 schreef donald_dick het volgende:
ik wordt de 'nieuwe' kwalitietsmanagermedewerker op zondag
bij ons wordt het manager genoemd, want je moet mensen aansturen tot schoonmaken aan de hand van die HACCP shitquote:
We hebben de lijst ff vernieuwd, PM evt. shermanquote:Op zondag 3 december 2006 12:59 schreef donald_dick het volgende:
waarom ben ik trouwens ui de openingspost gehaald?
manager okej, maar kwalitietsquote:Op zondag 3 december 2006 13:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bij ons wordt het manager genoemd, want je moet mensen aansturen tot schoonmaken aan de hand van die HACCP shitach, 4 uurtjes schoonmaken op een zonda is wel relaxed
Jep, personeelstarief.quote:Op zondag 3 december 2006 14:24 schreef SHERMAN het volgende:
Als je met personeelstarief kunt doen wel. Heb ik ook gedaan en betaal nu 3.7cent ofzo voor een smsje.Bereik is over het algemeen goed. Kom er alleen niet uit met GPRS/MSS settings, al heb ik daar nou ook niet bepaald moeite voor gedaan.
Mwah, eerlijk gezegd vond ik 'm voor de verbouwing tot XL toch mooier/gezelliger/sfeervoller. Zelfs die bejaardenhangplek, hoe zinloos ook, had wel z'n charmes. Ik vind die XL zo'n ziekenhuis, en daarnaast zijn de gangen veel te smal (ok, die van jouw afdeling niet, maar de rest van HB wel).quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:53 schreef morgane het volgende:
*meldt zich* nog een vakkenvuller hier, van de XL in Nijmegenik sta op Health & Beauty en Cookshop, heb t erg naar mn zin hier
werk er nu alweer ruim 2 jaar, met een tussenstop van een jaartje wegens ziekte. Maar een paar weken geleden dus weer begonnen en de xl is zó gaaf geworden
![]()
Oh, dan ken je Rolf ook wel?quote:Op zondag 3 december 2006 15:19 schreef Boepz0r het volgende:
Dan meld ik me ook maar even
Al sinds 2,5 jaar bij AH(4) Bremstraat in Assen ( 1044 )
daar werk ik op de afdelingen: HB/DP/ZV/AGF/KAS/MAG/VL/VVV (beetje allroud dus)
en nog steeds met plezier![]()
Kassa is leukerderquote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef -Sum- het volgende:
owja, ik ga tussen kerst en oud en nieuw ws even proef draaien op deli![]()
door stage werk ik alleen nog maar zaterdags, en tis niet handig als je op zaterdag ingewerkt moet worden op een nieuwe afdeling.
na 3 jaar kassa & balie eindelijk wat anders
oja mijn beste vriendin werkt ook op die afdeling, dat scheelt ook
Helemaal met jouw eens, ik gebruik het ook, erg tevreden.quote:Op zondag 3 december 2006 14:24 schreef SHERMAN het volgende:
Als je met personeelstarief kunt doen wel. Heb ik ook gedaan en betaal nu 3.7cent ofzo voor een smsje.Bereik is over het algemeen goed. Kom er alleen niet uit met GPRS/MSS settings, al heb ik daar nou ook niet bepaald moeite voor gedaan.
Wel toen ik deze OP schreefquote:Op zondag 3 december 2006 16:48 schreef Webgangster het volgende:
In de OP staat ook de volgende zin:
Of klaag juist over de bezuinigingen.
Maar volgens mij is dat niet meer zo
Juistem, ook voor de rest hier, typ wat leuks en dan donder ik het wel in die .txt file enzo.quote:Op zondag 3 december 2006 17:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wel toen ik deze OP schreef
Ik pas hem wel aan voor het volgende topic.
1. ik zeg niet dat deli leuker is, dat kan ik nog niet wetenquote:
Die werkte bij de AH ergens in assen, nu bij ons als vulploegleider.quote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef Boepz0r het volgende:
[..]
Rolf? Geen id.. ken bijna alle medewerkers en daar zit geen Rolf tussen..
Ik bedoelde het ook niet heul serieus.quote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef -Sum- het volgende:
[..]
1. ik zeg niet dat deli leuker is, dat kan ik nog niet weten
2. hoe vaak heb jij op deli gestaan?
3. wacht maar tot je er ruim 3 jaar werkt waarvan 1 fulltime(en je nieuwe VS een domme trol is
)
Ik ben ook ooit van kassa/counter naar deli/kaas gegaan. Ik moet zeggen dat het echt een hele leuke overgang was en dat ik er een hoop van heb geleerd. Totaal 3 jaar gedaan, nu weer 2 jaar terug op kassa/counter als vsk. Moet eerlijk zeggen dat ik het stiekem toch wel weer leuk vind als ik een dag moet invallen op deli/kaas. Het blijft gewoon leuk werk. Nadeel is dat je altijd stinkt als je thuiskomt.quote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef -Sum- het volgende:
[..]
1. ik zeg niet dat deli leuker is, dat kan ik nog niet weten
2. hoe vaak heb jij op deli gestaan?
3. wacht maar tot je er ruim 3 jaar werkt waarvan 1 fulltime(en je nieuwe VS een domme trol is
)
wanneer wordt dat bekend gemaakt?quote:Op zondag 3 december 2006 21:29 schreef CryptoKnight het volgende:
Ben er al uit, er wordt gekeken naar het gemiddelde periodesalaris, daar krijg je een percentage over.
Er zijn 13 periodes in een jaar.quote:Op zondag 3 december 2006 21:54 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wanneer wordt dat bekend gemaakt?
ik dacht dat het een percentage van je jaarsalaris was, zo tussen de 6 en 8 % ? zodat het ongeveer een maandloon is.
(100/12= 8,3 % dus vanaf 8% is het ongeveer een heel maandloon )
goed puntquote:Op zondag 3 december 2006 21:57 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Er zijn 13 periodes in een jaar.
Periodesalaris is gewoon het bedrag dat je steeds per periode (van 4 weken) op je rekening krijg gestord, exclusief personeelskorting ?quote:Op zondag 3 december 2006 21:29 schreef CryptoKnight het volgende:
Ben er al uit, er wordt gekeken naar het gemiddelde periodesalaris, daar krijg je een percentage over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |