abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43885397

Lilith.. wil ons buiten de discussie sluiten dus post ze maar door na een slotje.

Ja zo kan ik ook een weerwoord vermijden
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Maar wie zegt dat andere mensen die feiten ook niet kennen?

Die mensen zijn dan misschien wel "nieuw" in het topic als poster, maar lezen voor hetzelfde geld al maanden mee.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43885563
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:35 schreef Mirage het volgende:

Lilith.. wil ons buiten de discussie sluiten dus post ze maar door na een slotje.

Ja zo kan ik ook een weerwoord vermijden
[..]

Dat krijg je he als je met meerdere zaken tegelijk bezig bent
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:47:37 #3
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43885716
mirage heeft een gedicht voor/over mij geschreven.

edit: als mensen willen weten of iets klopt of er inhoudelijk op ingaan, vind ik alles best.

zodra ze niks willen controleren en alleen maar in het luchtledige beweringen, aantijgingen maken en geen behoefte hebben aan de feiten, is waar ik eigenlijk op doel.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_43886039
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef pietje77 het volgende:

edit: als mensen willen weten of iets klopt of er inhoudelijk op ingaan, vind ik alles best.

zodra ze niks willen controleren en alleen maar in het luchtledige beweringen, aantijgingen maken en geen behoefte hebben aan de feiten, is waar ik eigenlijk op doel.

dat klopt ja
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:00:49 #5
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43886111
Was het nu voor of over mij?
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_43886176
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef pietje77 het volgende:

Weer een aanname die je niet hard kunt maken.

Er zitten waarschijnlijk nog grotere fanaten dan jij tussen en zijn hun beweringen niet luchtledig maar juist een mening gebaseerd op de links ed die jij gegeven hebt.
pi_43886192
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:00 schreef pietje77 het volgende:
Was het nu voor of over mij?
ik geloof dat ik subtiel probeerde te vertellen dat je af en toe wat minder hard van de toren moet blazen
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 20:05:23 #8
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43886272
Zit ik een gesloten topic te F5'en.
  Moderator zaterdag 25 november 2006 @ 20:07:13 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43886346
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Weer een aanname die je niet hard kunt maken.

Er zitten waarschijnlijk nog grotere fanaten dan jij tussen en zijn hun beweringen niet luchtledig maar juist een mening gebaseerd op de links ed die jij gegeven hebt.
Inderdaad. Voor iemand die beweert bij de top 10% weet ik veel wat te horen en zo zou je dat toch moeten snappen. Ik snap hoe dan ook niet waarom dat soort dingen vermeldt moeten worden. Ook die opmerking 'ik weet precies hoe de wereld in elkaar zit'. Das echt een nietszeggende opmerking, met alleen de bedoeling om je punt kracht bij te zetten. Dat doe je met bewijzen, feiten etc, en niet met hoog van de toren blazen. Oh, en onder feiten vallen niet dingen die je maar gewoon ergens gelezen hebt want daarvan kun je niet onomstotelijk vaststellen of iets wel of niet waar is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43886371
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:05 schreef NorthernStar het volgende:
Zit ik een gesloten topic te F5'en.
Wel opletten ja

zei zij die doorpost in een gesloten topic
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:15:35 #11
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43886645
Het was toendertijd wel een beetje verhit ja.
nah ja, was toch leuk.

Ik baseer het niet op aannames hoor, nu zijn niet alle 1000den smoking guns waterdicht, maar ze zijn er wel.

waarvan sommigen een kans van 1 op 3.600.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 dat het toeval is. ( bv. dat alle "oefeningen" op 911 ineens werkelijkheid worden. ( in Londen 7/7 nog extremer)
Poetin houd ook vaak "oefeningen" als er ineens gebouwen worden opgeblazen.

Dit is gewoon een standaard false flag, zoals bv. alle onafhankelijke topfunctionarissen weten. (de lijst met extreme klokkenluiders is absurd inmiddels) bv. www.patriotsquestion911.com

Zo zijn er letterlijk 600+ gruwelijke smoking guns.
Die door SOMMIGEN dus echt systematisch genegeerd of afgekraakt worden, zonder ze te checken.
Veelal idd onweerlegbaar, openbare historische feiten.
Ik reageer inmiddels ook niet meer op de mensen die contineu, bijna non-stop, niet inhoudelijk op de man OF in het luchtledige reageren.
Maar ze blind verdedigen lijkt me niet verstandig.
-Aldous Huxley
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:20:06 #12
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43886787
Ik zou zeggen, ga van de jongetjes die het hardste klagen over het 911 topic eens kijken wat hun "bijdrage" is.

Niks, nada, noppes, HOOGUIT 1 ding eruit pakken wat belachelijk te maken valt buiten de context, zie goolguy.

Bewust en professioneel heet dat strawman ( non-discussie)
Onbewust heet dat onvermogen.

99% negerend natuurlijk.
-Aldous Huxley
pi_43886809
Ik verdedig niemand, en zeker niet blind, ik uit mijn mening, gebaseerd op datgeen wat ik geconstateerd heb.

En ja, sorry, weer een aanname van jou die nergens op slaat.

En als ik nou vanavond verder niet meer reageer, komt dat niet omdat ik je gelijk geef maar puur om het feit dat ik nu naar een verjaardag ga (voordat er weer vanalles gespeculeerd wordt)
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:23:29 #14
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43886923
In jouw ogen een aanname, in mijn ogen een constatering. (moet ik het hard maken middels ontelbare voorbeelden?)
Ik ben nogal principieel.
-Aldous Huxley
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:28:53 #15
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43887129
Trouwens is misschien wel het meest treffend dat het machtigste land ter wereld geen bewijs heeft...

En het complete 911 theorietje is gebaseerd op geloof.

Bush wilde ook perse geen enkel onderzoek en heeft een gigantisch nieuw record gevestigd met 441 dagen onderzoek blokkeren.
-Aldous Huxley
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:03:38 #16
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43890271
oeps verkeerde topic
-Aldous Huxley
  zaterdag 25 november 2006 @ 23:58:22 #17
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_43893031
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dat is onzin, dat maak jij ervan.

Het is gewoon heel normaal dat mensen onomstotelijk bewijs willen zien wat jij dan zou moeten kunnen overleggen.
Daar is helemaal niets vreemds aan.

Het is dan juist de kunst om in een discussie mensen te kunnen overtuigen met dat onomstotelijk bewijs, en dat geef je niet door steeds dezelfde info te geven die al meerdere malen weerlegt is.
Dank je, voor deze post
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  Moderator zondag 26 november 2006 @ 00:48:40 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_43894011
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef pietje77 het volgende:
Ik zou zeggen, ga van de jongetjes die het hardste klagen over het 911 topic eens kijken wat hun "bijdrage" is.

Niks, nada, noppes, HOOGUIT 1 ding eruit pakken wat belachelijk te maken valt buiten de context, zie goolguy.

Bewust en professioneel heet dat strawman ( non-discussie)
Onbewust heet dat onvermogen.

99% negerend natuurlijk.
Is dit nou de manier waarop jij onderzoek doet joh? Je komt pas een paar weken/maanden kijken op dit forum knul, en je hebt duidelijk geen historie bekeken (gut, is dat niet waar jij altijd over praat, historie, en dat je die zo goed kent?). Ik kom hier al vanaf 2001, rond de aanslagen, en ben tot een paar maanden terug uitermate actief geweest in de topics rond 9/11, dus voor je nou de interessante jongen wil uithangen zou ik eens eerst wat meer 'onderzoek' doen, je weet wel, ook alweer iets waar jij altijd de mond van vol hebt. De enige reden dat ik ben gestopt met die discussies is omdat het niveau onder het 0-punt daalde, vooral door jou en Lambiekje.

Tegen de tijd dat het niveau weer stijgt ga ik weer meedoen, wat dus min of meer betekent dat dat pas is als jij weer weg bent. Dat mag misschien nog wel maanden/jaren duren, maar hey, de hele discussie zal toch blijven bestaan, dus dat zal het punt niet zijn he.

En wat betreft onvermogen, daar heb jij een sterk staaltje van laten zien in alle topics waarin je gereageerd hebt. Denk nou alsjeblieft niet dat jij zo geweldig slim bent t.o.v. de rest, want dat ben je namelijk niet.
pi_43897820
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Das ook ook mede een reden waarom ik gestopt ben met fanatiek reageren in die 9/11 topics. We hebben jou, Vobbes, Haahaha en Cyclonis
Zoveel post ik er ook niet meer in.
Je vergeet mouzzer.
pi_43897832
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef pietje77 het volgende:

Ik zou zeggen, lees eens wat oudere topics terug en kijk naar de bijdragen van coolguy, die wel degelijk inhoudelijk zijn geweest.
  Moderator zondag 26 november 2006 @ 15:14:04 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_43905785
quote:
Op zondag 26 november 2006 09:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees eens wat oudere topics terug en kijk naar de bijdragen van coolguy, die wel degelijk inhoudelijk zijn geweest.
Ja, en in grote getale aanwezig ook nog. Tekenend voor Pietje77 nietwaar? Hard schreeuwen dat ie zoveel weet en dan hele simpele dingen die te verifieren zijn fout hebben

Ow ja, Mouzzer uiteraard nog vergeten. Maar goed, ergens best jammer dat het zo moet gaan.
  zondag 26 november 2006 @ 17:22:00 #22
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43909365
[9/11] Meningen en argumenten (deel 15)

reactie van lambiekje op de "nieuwe post" van een "nieuwe user".

(beide zijn in zekere zin herhalend.- maar hebben toch de moeite genomen inhoudelijk te reageren)

Ik vind eerder de reactie van goolguy daaronder overbodig en nutteloos en erg trainerend.

Of dat ik met iemand in een redelijk inhoudelijke discussie probeer te voeren en daarbij niet op HET punt discutabel gesteld kan worden, word er geeindigd met:
"denk je dat iemand jou nog serieus neemt."

Zelfs op zo'n zin vol onvermogen, kan ik nog inhoudelijk reageren met de ene na de andere onovertrefbare TOP klokkenluiders, wat ik dan ook doe met een nieuwe, die "mijn mening allemaal als bloedserieus aanhangen en onderzocht hebben.

Komt daar ineens googlguy zich in de discussie "mengen"....... [9/11] Meningen en argumenten (deel 14)

erg appreciable natuurlijk..... zeer inhoudelijk, en perfect onderbouwd.

Niet dus, het enige verschil is dat bij de ontelbare kinderachtige non-bijdrages, van sommige "debunkers", de meestal veel beter geinformeerde 911 critici, niet gaan lopen huilen en de boel verdraaien in TRU.....

[ Bericht 0% gewijzigd door pietje77 op 26-11-2006 17:29:15 ]
-Aldous Huxley
pi_43912503
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:22 schreef pietje77 het volgende:

Of dat ik met iemand in een redelijk inhoudelijke discussie probeer te voeren en daarbij niet op HET punt discutabel gesteld kan worden, word er geeindigd met:
"denk je dat iemand jou nog serieus neemt.".
Ja vreemd he, dat mensen zo op jou reageren, ik snap er helemaal niets van

Maar dat komt waarschijnlijk door de gigantische plaat voor mijn kop
  zondag 26 november 2006 @ 19:17:42 #24
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43912580
Je kunt in ieder geval zeker uitsluiten dat mijn irritatie niet legitiem veroorzaakt is hoor.
Ik moet gewoon alles over me heen laten gaan natuurlijk, terwijl de kinderen, ongefundeerd lekker even schelden.
-Aldous Huxley
pi_43912838
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:17 schreef pietje77 het volgende:
Je kunt in ieder geval zeker uitsluiten dat mijn irritatie niet legitiem veroorzaakt is hoor.
Ik moet gewoon alles over me heen laten gaan natuurlijk, terwijl de kinderen, ongefundeerd lekker even schelden.

Vooral die laatste zin he........

Weet je wat jij eens moet doen; van dat idiote voetstuk komen waar je jezelf op gehezen hebt.
Misschien dat je dan snapt waarom er al verschillende mensen, mensen die helemaal niets met het 9/11 gebeuren hebben, steeds zeggen dat je niet zo hoog van de toren moet blazen.
  zondag 26 november 2006 @ 19:29:29 #26
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43912960
Het gaat om de inhoud, en als ik ergens verstand van heb, mag ik dat van mezelf best zeggen.
Al siert bescheidenheid de mens, is dat mijn verantwoordelijkheid.
Verder wel eens gehoord van "don't shoot the messenger"?
Of zeg maar negeer de boodschapper en kijk naar de booschap, oftewel inhoud. Trouwens, heeft er 1 partij gelijk.
De berg totaal onafhankelijk top experts en 600+ smoking guns waarvan velen waterdicht staan allemaal aan "mijn" kant.

Verder heb ik net als iedereen op 911"gelooft" in de media en Bush&co, uiteraard al 5+ jaar zonder bewijs.(oorlogsmisdadigers, leugenaars, martelen, geheime kampen, patriot act/ermachtigungsgesetz, etc etc)
en heb ik mijn mening bijgesteld adv.grondige research, overweldigende berg incriminerende feiten etc etc.

De definitie van objectief feiten interpreteren lijkt me dat.
Buiten dat het letterlijk een kopie van de geschiedenis is, inclusief dat lieve braave burgers het niet kunnen geloven. (al is het unieke in dit geval, dat de grote meerderheid de macht niet meer op hun woord gelooft en we alle informatie kunnen nachecken voordat we het verkondigen)

edit: voor de rest ben ik totaal vrij van iedere vorm van vooroordelen, openminded en beoordeel dingen inhoudelijk.
-Aldous Huxley
pi_43913453
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:29 schreef pietje77 het volgende:
Het gaat om de inhoud, en als ik ergens verstand van heb, mag ik dat van mezelf best zeggen.
Al siert bescheidenheid de mens, is dat mijn verantwoordelijkheid.
Verder wel eens gehoord van "don't shoot the messenger"?
Of zeg maar negeer de boodschapper en kijk naar de booschap, oftewel inhoud. Trouwens, heeft er 1 partij gelijk.
De berg totaal onafhankelijk top experts en 600+ smoking guns waarvan velen waterdicht staan allemaal aan "mijn" kant.

Verder heb ik net als iedereen op 911"gelooft" in de media en Bush&co, uiteraard al 5+ jaar zonder bewijs.(oorlogsmisdadigers, leugenaars, martelen, geheime kampen, patriot act/ermachtigungsgesetz, etc etc)
en heb ik mijn mening bijgesteld adv.grondige research, overweldigende berg incriminerende feiten etc etc.

De definitie van objectief feiten interpreteren lijkt me dat.
Buiten dat het letterlijk een kopie van de geschiedenis is, inclusief dat lieve braave burgers het niet kunnen geloven. (al is het unieke in dit geval, dat de grote meerderheid de macht niet meer op hun woord gelooft en we alle informatie kunnen nachecken voordat we het verkondigen)

edit: voor de rest ben ik totaal vrij van iedere vorm van vooroordelen, openminded en beoordeel dingen inhoudelijk.
Erg vervelend voor je dat de andere users, en ik, dat anders zien.

Maar ik ben klaar met jou.
Ik heb op verschillende manieren geprobeerd om je het een en ander duidelijk te maken maar geen enkel argument schijnt door te dringen.
pi_43915870
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Erg vervelend voor je dat de andere users, en ik, dat anders zien.

Maar ik ben klaar met jou.
Ik heb op verschillende manieren geprobeerd om je het een en ander duidelijk te maken maar geen enkel argument schijnt door te dringen.
Je bent daar niet de enige in.
pi_43916497
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je bent daar niet de enige in.
Met dat verschil dat ik met hem klaar ben maar hij niet met mij
pi_43916597
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Met dat verschil dat ik met hem klaar ben maar hij niet met mij
Nu ben ik nieuwsgierig en ga ik misschien vragen stellen waar je niet op wil antwoorden, maar wat gaat er dan gebeuren?
pi_43916748
Zoals ik in een vorig deel al zei:
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:00 schreef calvobbes het volgende:
Zeg NS, als je zo graag een normale discussie wilt, doe dan eens wat aan Orwell. Die is eigenlijk nog erger dan Pietje. Vanalles roepen en als het dan weerlegd wordt met bronnen, gaan trollen en zuigen...

Zie ook de rest van zijn bijdrages.
pi_43917055
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nu ben ik nieuwsgierig en ga ik misschien vragen stellen waar je niet op wil antwoorden, maar wat gaat er dan gebeuren?
Gewoon dat wat de volgens de policy moet gebeuren

En calvobbes, ik had het gelezen, maar aan heksenjacht doe ik niet

Ik laat het gewoon in zijn geheel bekijken.
pi_43918626
iemand aanwezig ?

Ik zou heel graag zien dat het ronddraaigevalletje (ja daar was een mooie naam voor.. ben het even kwijt ) weg wordt gehaald voor het wiki topic.
Kan dat ?
Willen jullie dat ?
Ernstige bezwaren ?
Vergunningen die aangevraagd dienen te worden ?
Users die bezwaar aan willen tekenen ?

jullie begrijpen toch wel dat de enige mogelijke antwoorden de volgende zijn ?
Ja
Natuurlijk
Nee, we kunnen er geen bedenken
Nee, en zo ja.. dan toch niet....
Nee, dat durven ze niet

Op deze manier blijft hij onderaan de lijst en zullen nieuwkomers en of mensen die er nog niet in gepost hebben het topic niet zien.
(ze zullen waarschijnlijk niet eens van de wiki afweten)

Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 00:53:47 #34
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43919042
Hoe het heet weet ik ook niet maar het is weg.
pi_43919154
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:53 schreef NorthernStar het volgende:
Hoe het heet weet ik ook niet maar het is weg.
Woei !!

dank je wel
Sir Winston Churchill
pi_43926494
quote:
Op zondag 26 november 2006 23:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:

En calvobbes, ik had het gelezen, maar aan heksenjacht doe ik niet

Ik laat het gewoon in zijn geheel bekijken.
Ik vraag ook niet om een heksenjacht. Jullie vragen om een normale discussie. En ik geef aan dat Orwell daar niet aan meedoet door zijn manier van posten.
pi_43960682
911 WTC technische details uitgelegd in ontechnische termen

Als sarcasme niet mag, dan neem ik aan dat die post ook aangepak wordt?
pi_43966897
ruimte/tijd #3

De heer Tuinhek zit mijn topic een beetje te verzieken. Ik heb zijn post gelezen en daar ook op gereageerd. Ik wil het voor alle duidelijkheid ook hier nog wel een keer zeggen.

We hebben allebei zo ons eigen idee over wetenschap. Daarom is wetenschap ook een vorm van geloof. Ik hoop dat hij nu klaar is met het herhalen van zijn overtuiging.
pi_43967583
Rude loopt WEER in een kringetje te redeneren:

Na onderstaande reeks kanloze topics wordt het eens tijd voor een permban voor onze fossiel

ruimte/tijd #3

rudeonline
27 127
28/11 17:53 - rudeonline

TRU

Truth feedback »

Mirage
37 301
28/11 17:34 - rudeonline

WFL

Hoe werkt lengtecomntractie en hoe meet je dat?

rudeonline
14 89
28/11 17:24 - rudeonline

TRU

ruimte/tijd diagram volgens rudeonline..#2 2 3 4 »

rudeonline
300 2588
28/11 16:48 - trancethrust

WFL

Stok tot aan de maan

1299
62 923
28/11 14:26 - rudeonline

WFL

26 stellingen van rudeonline.. 2

rudeonline
190 2636
25/11 17:33 - Alicey

TV

De staat van verwarring. Ned-3 2 »

tong80
198 3728
28/11 16:59 - Zrtlrnc

TV

rudeonline bij de staat van verwarring..

rudeonline
21 391
17/11 20:35 - rudeonline

WFL

Is er een maximale snelheid? 2 3 4

kareltje_de_grote
300 3080
13/11 18:50 - ATuin-hek

TRU

TRU feedback 2 3 4

CoolGuy
302 3179
25/11 20:00 - NorthernStar

TRU

van alles en nogwat volgens Rudeonline, deel heel veel

ATuin-hek
2 96
13/11 18:10 - NorthernStar

TRU

ruimte/tijd diagram volgens rudeonline.. 2 3 4

rudeonline
300 2876
13/11 16:36 - Sapientiea

WFL

[WFL Feedback #21] - Op de koffie bij Liesje en Triggy 2 3 4

Alicey
301 2377
26/11 12:06 - Alicey

WFL

Wat is gelijktijdigheid? 2

rudeonline
122 982
12/11 18:32 - Alicey

WFL

Delen door nul toch geen flauwekul? 2

Agno_Sticus
120 2752
25/11 00:42 - pjopie

WFL

Een tijd reisplatform!?

Apekoek
69 947
27/10 07:54 - Maethor

WFL

Tijd.

Pinobot
52 989
29/10 08:47 - Haushofer

WFL

Relativiteits theorie 2 3

Terifire
279 3214
16/08 21:23 - Doffy

WFL

WFL Feedback #20 - The revenge 2 3 4

Doffy
300 2508
27/09 12:45 - Diederik_Duck

WFL

keuzes?

Terifire
14 288
08/08 07:39 - Oud_student

WFL

Eigen bewustzijn..

rudeonline
8 115
02/08 21:26 - Doffy

WFL

Voorbij de grens van het universum #3 2

rudeonline
155 2060
02/08 21:20 - Doffy

WFL

Aarde zwaarder of lichter?

Woeiii
38 770
30/07 20:00 - -CRASH-

WFL

Waarin dijt het heelal uit #2 2 3 4

Boswachtertje
300 3873
13/07 15:13 - Haushofer

WFL

Het niets.

Aslama
84 3091
20/06 19:21 - Slayage

WFL

WFL Feedback 19 2 3 4

Alicey
300 2503
13/07 13:26 - Doffy

SES

iemand een idee?

geertje89
15 405
09/06 12:25 - Monocultuur

TRU

Zijn er nog geintreseerden in nieuwe ideeeen?

rudeonline
82 1199
08/06 16:28 - Lilith-Wicca

TRU

Wetenschap voor of tegen religie ?

Circle
84 1055
08/06 10:39 - Circle

WFL

Antwoord op Tuinhek z'n vraag..

rudeonline
7 101
30/05 21:00 - Alicey

TRU

Truth Feedback 21 2 3 4

Drugshond
300 5046
27/06 19:26 - NorthernStar

TRU

Bewustzijn als grens van het universum #3

rudeonline
97 1227
30/05 17:33 - Lilith-Wicca

TRU

Het bewustzijn als grens van het universum(2) 2 3 4

rudeonline
300 3366
24/05 10:27 - Pie.er

WFL

Waarin dijt het heelal uit? 2 3 4

RobertvanWinkle
300 5447
18/05 16:48 - Invictus_

WFL

bewustzijn en wetenschap..

rudeonline
63 858
25/04 17:16 - rudeonline

WFL

WFL Feedback 18 2 3 4

Alicey
300 2833
16/05 20:33 - Haushofer

WFL

Als de wereld langzamer om zijn as draaide...

Borkydude
39 535
24/04 11:42 - Haushofer

TRU

het bewustzijn creeert het heelal? 2 3 4

rudeonline
300 3663
19/04 11:55 - ATuin-hek

WFL

Reizen door de tijd door lichtsnelheid? 2 3

thefunny
203 4304
24/04 01:39 - TheWilliedockSaints

WFL

Bestaat acausaliteit ? 2

Aslama
152 1801
24/04 13:40 - Aslama

TRU

Wat voor nut denk jij te zijn voor deze aarde?

Cygnus
91 1932
19/04 12:09 - Googolplexian

WFL

WFL Feedback 17 2 3 4

Haushofer
300 2643
08/04 18:15 - DionysuZ

WFL

wetenschappelijke publicaties van Fok!kers

Bosbeetle
73 1256
09/04 01:14 - Bosbeetle

TRU

Er is "iets"...

IHVK
70 1393
04/04 21:18 - totsy

TRU

Koffie-leuten en filosoferen op een thruth-achtige mani...

Dromenvanger
73 968
09/04 09:51 - Sight_key

WFL

Nieuwe opening in het onderzoek naar de General Relativ...

Marvin-THE-MARTiAN
13 292
25/03 23:05 - Yosomite

WFL

Relativiteit voor dummies 2 2 3

Haushofer
257 3243
27/04 11:04 - One_of_the_few

WFL

Stelling: het universum is een product van bewustzijn 2

FuifDuif
168 1522
13/03 11:44 - rudeonline

WFL

massa = beweging
pi_43967743
quote:
Na onderstaande reeks kanloze topics wordt het eens tijd voor een permban voor onze fossiel.
Je hoeft niet in mijn topic's te reageren. Er zijn meer fokkers die dat zo doen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:46:34 #41
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43979187
quote:
Fear not the path of truth for the lack of people walking on it.
-Robert F. Kennedy

Persoonlijk hang ik Einstein op dit punt aan, maar zelfs dat is onderhevig aan evolutie en interpretatie etc.

Verder zijn mensen als Galileo ook nog net niet op de brandstapel gegaan voor hun theorieën.
Niet dat ik het er mee eens ben, integendeel, maar ik heb wel een zwak voor mensen die niet met de meute meegaan.
Dat zijn altijd de belangrijkste mensen in de geschiedenis ook.
-Aldous Huxley
pi_43979999
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:56 schreef Solitarias het volgende:

Na onderstaande reeks kanloze topics wordt het eens tijd voor een permban voor onze fossiel

ruimte/tijd #3

rudeonline
27 127
28/11 17:53 - rudeonline

TRU

Truth feedback »

Mirage
37 301
28/11 17:34 - rudeonline

WFL

Hoe werkt lengtecomntractie en hoe meet je dat?

rudeonline
14 89
28/11 17:24 - rudeonline

TRU

ruimte/tijd diagram volgens rudeonline..#2 2 3 4 »

rudeonline
300 2588
28/11 16:48 - trancethrust

WFL

Stok tot aan de maan

1299
62 923
28/11 14:26 - rudeonline

WFL

26 stellingen van rudeonline.. 2

rudeonline
190 2636
25/11 17:33 - Alicey

TV

De staat van verwarring. Ned-3 2 »

tong80
198 3728
28/11 16:59 - Zrtlrnc

TV

rudeonline bij de staat van verwarring..

rudeonline
21 391
17/11 20:35 - rudeonline

WFL

Is er een maximale snelheid? 2 3 4

kareltje_de_grote
300 3080
13/11 18:50 - ATuin-hek

TRU

TRU feedback 2 3 4

CoolGuy
302 3179
25/11 20:00 - NorthernStar

TRU

van alles en nogwat volgens Rudeonline, deel heel veel

ATuin-hek
2 96
13/11 18:10 - NorthernStar

TRU

ruimte/tijd diagram volgens rudeonline.. 2 3 4

rudeonline
300 2876
13/11 16:36 - Sapientiea

WFL

[WFL Feedback #21] - Op de koffie bij Liesje en Triggy 2 3 4

Alicey
301 2377
26/11 12:06 - Alicey

WFL

Wat is gelijktijdigheid? 2

rudeonline
122 982
12/11 18:32 - Alicey

WFL

Delen door nul toch geen flauwekul? 2

Agno_Sticus
120 2752
25/11 00:42 - pjopie

WFL

Een tijd reisplatform!?

Apekoek
69 947
27/10 07:54 - Maethor

WFL

Tijd.

Pinobot
52 989
29/10 08:47 - Haushofer

WFL

Relativiteits theorie 2 3

Terifire
279 3214
16/08 21:23 - Doffy

WFL

WFL Feedback #20 - The revenge 2 3 4

Doffy
300 2508
27/09 12:45 - Diederik_Duck

WFL

keuzes?

Terifire
14 288
08/08 07:39 - Oud_student

WFL

Eigen bewustzijn..

rudeonline
8 115
02/08 21:26 - Doffy

WFL

Voorbij de grens van het universum #3 2

rudeonline
155 2060
02/08 21:20 - Doffy

WFL

Aarde zwaarder of lichter?

Woeiii
38 770
30/07 20:00 - -CRASH-

WFL

Waarin dijt het heelal uit #2 2 3 4

Boswachtertje
300 3873
13/07 15:13 - Haushofer

WFL

Het niets.

Aslama
84 3091
20/06 19:21 - Slayage

WFL

WFL Feedback 19 2 3 4

Alicey
300 2503
13/07 13:26 - Doffy

SES

iemand een idee?

geertje89
15 405
09/06 12:25 - Monocultuur

TRU

Zijn er nog geintreseerden in nieuwe ideeeen?

rudeonline
82 1199
08/06 16:28 - Lilith-Wicca

TRU

Wetenschap voor of tegen religie ?

Circle
84 1055
08/06 10:39 - Circle

WFL

Antwoord op Tuinhek z'n vraag..

rudeonline
7 101
30/05 21:00 - Alicey

TRU

Truth Feedback 21 2 3 4

Drugshond
300 5046
27/06 19:26 - NorthernStar

TRU

Bewustzijn als grens van het universum #3

rudeonline
97 1227
30/05 17:33 - Lilith-Wicca

TRU

Het bewustzijn als grens van het universum(2) 2 3 4

rudeonline
300 3366
24/05 10:27 - Pie.er

WFL

Waarin dijt het heelal uit? 2 3 4

RobertvanWinkle
300 5447
18/05 16:48 - Invictus_

WFL

bewustzijn en wetenschap..

rudeonline
63 858
25/04 17:16 - rudeonline

WFL

WFL Feedback 18 2 3 4

Alicey
300 2833
16/05 20:33 - Haushofer

WFL

Als de wereld langzamer om zijn as draaide...

Borkydude
39 535
24/04 11:42 - Haushofer

TRU

het bewustzijn creeert het heelal? 2 3 4

rudeonline
300 3663
19/04 11:55 - ATuin-hek

WFL

Reizen door de tijd door lichtsnelheid? 2 3

thefunny
203 4304
24/04 01:39 - TheWilliedockSaints

WFL

Bestaat acausaliteit ? 2

Aslama
152 1801
24/04 13:40 - Aslama

TRU

Wat voor nut denk jij te zijn voor deze aarde?

Cygnus
91 1932
19/04 12:09 - Googolplexian

WFL

WFL Feedback 17 2 3 4

Haushofer
300 2643
08/04 18:15 - DionysuZ

WFL

wetenschappelijke publicaties van Fok!kers

Bosbeetle
73 1256
09/04 01:14 - Bosbeetle

TRU

Er is "iets"...

IHVK
70 1393
04/04 21:18 - totsy

TRU

Koffie-leuten en filosoferen op een thruth-achtige mani...

Dromenvanger
73 968
09/04 09:51 - Sight_key

WFL

Nieuwe opening in het onderzoek naar de General Relativ...

Marvin-THE-MARTiAN
13 292
25/03 23:05 - Yosomite

WFL

Relativiteit voor dummies 2 2 3

Haushofer
257 3243
27/04 11:04 - One_of_the_few

WFL

Stelling: het universum is een product van bewustzijn 2

FuifDuif
168 1522
13/03 11:44 - rudeonline

WFL

massa = beweging
Hoi !
Ik begrijp je post niet zo, maar ik zie mijn naam. dus wilde even reageren.

Bij deze dus.

Ow, dat ik het niet zo goed vat kan aan de wijn liggen.. ik kijk morgennog wel even

Doeg !
Sir Winston Churchill
pi_43980004
He, das wel een leuke lange quote zie ik nu
Sir Winston Churchill
  woensdag 29 november 2006 @ 01:08:55 #44
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43980519
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hoi !
Ik begrijp je post niet zo, maar ik zie mijn naam. dus wilde even reageren.

Bij deze dus.

Ow, dat ik het niet zo goed vat kan aan de wijn liggen.. ik kijk morgennog wel even

Doeg !
wat is ze leuk he, mirage

Drink wel met mate(n) he mirage !

alleen is ook zo ongezellig
-Aldous Huxley
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 07:17:31 #45
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43982558
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:56 schreef Solitarias het volgende:
Rude mag zijn ideeën hier posten. Simpel.
quote:
Vragen om een ban voor een ander is er zelf een krijgen. In principe.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:07:41 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43990599
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Rude mag zijn ideeën hier posten. Simpel.
[..]

Mag rude dan ook als predikant zijn geloof prediken? Dat is namelijk wel wat hij doet. Hij luisterd niet naar argumenten, negeert vragen die niet binnen zijn straatje passen en vind deze methode volgens eigen zeggen geoorloofd om toe te passen. Wat doet zo'n iemand dan nog op een discussie forum? Dan ga ik me afvragen waarom hij de predikant uit aan het hangen is op dit en andere fora. De vraag daarna wordt natuurlijk weer omheen gedraaid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 29 november 2006 @ 15:26:20 #47
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_43993086
waarom is jouw missie op deze aarde "het overtuigen van rude dat die ongelijk heeft" geworden terwijl je er zo te zien mateloos aan stoort..

advies ! reageer niet meer dan gaat de draad vanzelf veloren ,want de manier hoe jij erop ingaat krijgt heeft ook al iets weg van de "Predikant" uithangen

zo..nu moet ik weer snel naar het forum "Bloemschikken voor ouderen" om daar hen te vertellen hoe onzinnig deze bezighijd is
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 16:04:26 #48
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43994408
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mag rude dan ook als predikant zijn geloof prediken? Dat is namelijk wel wat hij doet. Hij luisterd niet naar argumenten, negeert vragen die niet binnen zijn straatje passen en vind deze methode volgens eigen zeggen geoorloofd om toe te passen. Wat doet zo'n iemand dan nog op een discussie forum? Dan ga ik me afvragen waarom hij de predikant uit aan het hangen is op dit en andere fora. De vraag daarna wordt natuurlijk weer omheen gedraaid.
to·le·ran·tie (de ~ (v.))
1 verdraagzaamheid jegens andersdenkenden
2 (~s) [techn.] toegestane afwijking van een bepaalde norm

Bovendien zie ik rudeonline zijn best doen om zijn ideeën uit te leggen zonder daarbij te flamen of te schelden ed. Andersom is dat wel eens anders. Dat hij in de barrage van vragen wel eens eentje overslaat of gewoon niet direct een antwoord op heeft is logisch lijkt me. Er bestaat ook geen antwoordplicht op fok trouwens.

Het is geen politieke of godsdienstige issue dus je kunt je ook niet beroepen op vermeende achterliggende motieven (gezien je woordje "predikant").

Ik begrijp je vijandige opstelling echt niet.
  woensdag 29 november 2006 @ 16:44:33 #49
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43995845
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:04 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

to·le·ran·tie (de ~ (v.))
1 verdraagzaamheid jegens andersdenkenden
2 (~s) [techn.] toegestane afwijking van een bepaalde norm
Daar heb ik ook niets op tegen. Wat ik me dan wel afvraag.. Stel dat ik ga verkondigen dat gras blauw is. Want we bewegen met zo'n rotvaart door de ruimte dat het licht van het gras geblueshift wordt. Ik blijf dit verkondigen, trek me niets aan van argumenten van anderen die proberen uit te leggen waarom dat niet kan. Iedereen die anders denkt is maar gek want we bewegen natuurlijk zo snel. Dat moet wel anders was het gras niet blauw geweest. Zou dat hier mogen?
quote:
Bovendien zie ik rudeonline zijn best doen om zijn ideeën uit te leggen zonder daarbij te flamen of te schelden ed. Andersom is dat wel eens anders. Dat hij in de barrage van vragen wel eens eentje overslaat of gewoon niet direct een antwoord op heeft is logisch lijkt me. Er bestaat ook geen antwoordplicht op fok trouwens.
Ingaan op vragen lijkt me wel zo netjes als je de pretentie hebt een discussie te willen houden over het onderwerp. Dat gebeurt zo goed als niet van rudeonline's kant.
quote:
Het is geen politieke of godsdienstige issue dus je kunt je ook niet beroepen op vermeende achterliggende motieven (gezien je woordje "predikant").
Dat maakt hij echter wel van
quote:
Ik begrijp je vijandige opstelling echt niet.
Vijandig is het niet. Eerder teleurgesteld.
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 17:12:30 #50
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43996805
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar heb ik ook niets op tegen. Wat ik me dan wel afvraag.. Stel dat ik ga verkondigen dat gras blauw is. Want we bewegen met zo'n rotvaart door de ruimte dat het licht van het gras geblueshift wordt. Ik blijf dit verkondigen, trek me niets aan van argumenten van anderen die proberen uit te leggen waarom dat niet kan. Iedereen die anders denkt is maar gek want we bewegen natuurlijk zo snel. Dat moet wel anders was het gras niet blauw geweest. Zou dat hier mogen?
"Als hij dit mag, mag ik dan dat?"

Die komen we als mods nou nooooit tegen wist je dat?

Rudeonline is zover ik het kan beoordelen serieus over zijn opvattingen, is bereid het proberen uit te leggen en is niet bezig iemand op de hak te nemen. Wat mij betreft is hij welkom hier in TRU.
quote:
Ingaan op vragen lijkt me wel zo netjes als je de pretentie hebt een discussie te willen houden over het onderwerp. Dat gebeurt zo goed als niet van rudeonline's kant.
Mijn beoordeling is dat hij zijn best doet om antwoord te geven.
quote:
Dat maakt hij echter wel van
O ja? Wat zijn dan in deze de politieke of godsdienstige elementen?
quote:
Vijandig is het niet. Eerder teleurgesteld.
Teleurstelling is het gevolg van dat je verwachtingen niet overeenstemmen met de realiteit. Kwestie van je verwachtingen bijstellen dus.
  woensdag 29 november 2006 @ 17:36:23 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43997511
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:12 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Rudeonline is zover ik het kan beoordelen serieus over zijn opvattingen, is bereid het proberen uit te leggen en is niet bezig iemand op de hak te nemen. Wat mij betreft is hij welkom hier in TRU.
[..]

[..]

[..]

Teleurstelling is het gevolg van dat je verwachtingen niet overeenstemmen met de realiteit. Kwestie van je verwachtingen bijstellen dus.
De fundamenten zijn onder zijn theorie weggeslagen. Dan blijft een geloof over, compleet met al de andere kenmerken ervan. Ben je/zijn jullie met dergelijke dingen dan niet bang dat TRU een soort 2de ONZ wordt?
Onikaan ni ov dovah
pi_43998292
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:17 schreef NorthernStar het volgende:

Ik vraag niet, ik adviseer slechts....
pi_43998365
quote:

Rude is niet bezig iemand op de hak te nemen.
Behalve zichzelf.... schitterend leedvermaak uiteraard!
pi_44000660

[ Bericht 100% gewijzigd door rudeonline op 29-11-2006 19:17:10 ]
pi_44000740
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dank je, dit moet toch duidelijk zijn zo..
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 19:23:29 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44000863
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De fundamenten zijn onder zijn theorie weggeslagen. Dan blijft een geloof over, compleet met al de andere kenmerken ervan. Ben je/zijn jullie met dergelijke dingen dan niet bang dat TRU een soort 2de ONZ wordt?
We hadden het over godsdienst, niet over geloof.

Nee ik ben niet bang dat TRU een soort 2e ONZ wordt. Tenminste niet door users als rudeonline gelegenheid te bieden zijn ideeën aan te kaarten. Het rediculiseren en belachelijk maken van users en of hun mening doet meer schade aan het forum.
  woensdag 29 november 2006 @ 19:34:06 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44001275
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

We hadden het over godsdienst, niet over geloof.
Ik heb het nooit over godsdienst gehad.
quote:
Nee ik ben niet bang dat TRU een soort 2e ONZ wordt. Tenminste niet door users als rudeonline gelegenheid te bieden zijn ideeën aan te kaarten. Het rediculiseren en belachelijk maken van users en of hun mening doet meer schade aan het forum.
Tsja denk dat het dorum er niet echt op vooruit gaat zo Maargoed dat is mijn mening.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 november 2006 @ 01:01:12 #58
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44012077
quote:
Behalve zichzelf.... schitterend leedvermaak uiteraard!
en jij bent het podium ????????
quote:
Tsja denk dat het dorum er niet echt op vooruit gaat zo Maargoed dat is mijn mening.
mischien moet je een ander forum zoeken daar de opzet je niet aanstaat...velen begrijpen het uitgangspunt wel !
pi_44020106
Nogmaals, kan er wat gedaan worden aan het gezuig en getroll van Orwell?

Als je zo graag een normale discussie wilt, pak dat soort figuren dan ook aan. Niet alleen de mensen die Pietje en Lambiekje aanspreken....
pi_44033311
Alleen maar posts wissen maar wel het gezuig laten staan?

Ik denk niet dat het op die manier voor Orwell duidelijk wordt dat zijn manier van discusieren niet echt bevorderlijk is voor de discussie.
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 20:02:05 #61
16180 crew  CoolGuy
pi_44033817
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:49 schreef calvobbes het volgende:

Ik denk niet dat het op die manier voor Orwell duidelijk wordt dat zijn manier van discusieren niet echt bevorderlijk is voor de discussie.
Dat wil N-S ook helemaal niet, is dat nog niet duidelijk dan?
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:09:58 #62
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44034155
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:49 schreef calvobbes het volgende:

De posts waar jij hem een troller noemt en hij jou een huilie vindt zijn weg. Lijkt me genoeg.
pi_44034256
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:

De posts waar jij hem een troller noemt en hij jou een huilie vindt zijn weg. Lijkt me genoeg.
Hmmm... Het lijkt mij dat je iemand als Orwell juist duidelijk moet maken dat zijn manier van discusieren niet gewenst is. Toch?

Gewoon een paar posts wissen maakt denk ik amper indruk. Ervan uitgaande dat die dat in de gaten zou hebben.

Ik snap niet waarom je Orwell niet gewoon tot de orde roept zoals je mij en anderen al diverse malen tot de orde hebt geroepen.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:16:57 #64
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44034497
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hmmm... Het lijkt mij dat je iemand als Orwell juist duidelijk moet maken dat zijn manier van discusieren niet gewenst is. Toch?

Gewoon een paar posts wissen maakt denk ik amper indruk. Ervan uitgaande dat die dat in de gaten zou hebben.

Ik snap niet waarom je Orwell niet gewoon tot de orde roept zoals je mij en anderen al diverse malen tot de orde hebt geroepen.
Jij doet net zo hard mee calvobbes.

Ik kan je wel vragen om niet op elke slak zout te leggen en een beetje eelt te kweken maar dat zit niet in je aard dus kom maar klagen hier in feedback. Verwacht alleen niet dat je in alles gelijk zult krijgen.
pi_44034827
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef NorthernStar het volgende:

Jij doet net zo hard mee calvobbes.
Actie > reactie.

Als iemand een normale discussie voert, dan zul je van mij echt geen last hebben. Ik ben niet diegene die begint de trollen of de discussie gaat verstoren.
quote:
Ik kan je wel vragen om niet op elke slak zout te leggen en een beetje eelt te kweken maar dat zit niet in je aard dus kom maar klagen hier in feedback.
Ik kan jou ook wel vragen om objectief naar de situatie te kijken, maar dat zit blijkbaar niet in je aard. Dus ga je maar afgeven op de mensen die je daar op aanspreken. Verwacht niet dat ik daar genoegen mee neem.

Ow en om mijn eeltlaag hoef je echt geen zorgen te maken hoor. Die is dik zat. Ik kom hier alleen maar klagen omdat er een aantal figuren zijn die elke discussie verpesten en om te zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat dat amper wordt aangepakt.
Als ik op elke slak zout zou leggen, dan zou ik al veel eerder Orwell zijn manier van discusieren aangekaart hebben. Maar ik heb het een tijdje aangezien en merk eigenlijk dat hij/zij geen discussie wil voeren.

En er staan trouwens nog steeds een aantal duidelijke 9/11 vragen aan jou open. Of ben jij ook zo iemand als Pietje en Lambiekje die alleen maar reageren als die ergens een antwoord op heeft en anders de discussie uit de weg gaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door calvobbes op 30-11-2006 20:34:25 ]
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:36:55 #66
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44035234
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:25 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Actie > reactie.
Klaar dan ben ik niet objectief. Dan zijn we dus uitgesproken.
quote:
En er staan trouwens nog steeds een aantal duidelijke vragen aan jou open. Of ben jij ook zo iemand als Pietje en Lambiekje die alleen maar reageren als die ergens een antwoord op heeft en anders de discussie uit de weg gaat?
Whatever calvobbes. Zie ook eerder in dit topic, er is geen antwoordplicht op fok.
pi_44035282
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:36 schreef NorthernStar het volgende:

Whatever calvobbes. Zie ook eerder in dit topic, er is geen antwoordplicht op fok.
Neuh inderdaad. Het is alleen wel erg tekenend voor jouw manier van handelen

Ow en verwacht van mij dan ook maar niet meer dat ik mij braver ga gedragen dan Orwell
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:54:55 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44035798
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Neuh inderdaad. Het is alleen wel erg tekenend voor jouw manier van handelen

Ow en verwacht van mij dan ook maar niet meer dat ik mij braver ga gedragen dan Orwell
Ik wil er wel serieus op in gaan maar tot nu toe wordt van het antwoord naar jou gelijk weer een nieuwe issue gemaakt. Op een bepaalt moment denk je dan van het zal allemaal wel. Actie is reactie idd.

En dat soort van chantage in de laatste zin vind ik een beetje kinderachtig, maar je moet maar doen wat je niet laten kan.
pi_44036436
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef NorthernStar het volgende:

Ik wil er wel serieus op in gaan maar tot nu toe wordt van het antwoord naar jou gelijk weer een nieuwe issue gemaakt.
Ja vind je het gek als je duidelijk laat zien dat je niet echt objectief bezig bent?
Ik en anderen zijn er door jou al diverse malen op aangesproken dat we een normale discusse moeten voeren.
Ik doe mijn best om een normale discussie te voeren iemand als Orwell doet duidelijk zijn best om die discussie te vergallen, en het enige wat jij doet is het wissen van een paar posts.

Vind je het gek dat ik daar dan geen genoegen mee neem?
quote:
En dat soort van chantage in de laatste zin vind ik een beetje kinderachtig, maar je moet maar doen wat je niet laten kan.
Als je dat al chantage noemt, dan heb je wel zeer lange tenen....

Ik zeg gewoon dat als Orwell van jou zo mag trollen, dat je dan niet van mij moet verwachten dat ik me als een koorknaapje gedraag.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:32:48 #70
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_44039906
Ik heb jou ook nog niet echt zien discussieren in welk 9/11 topic dan ook. Ik heb je alleen maar overal je ongefundeerde mening zien spuien. Je bent zelf grotendeels verantwoordelijk voor het niveau in die discussies door overal met onliners en denigrerende opmerkingen en vragen te reageren.

Je verwacht toch niet dat er nog iemand komt die alles even fijn voor jou gaat uitstippelen in Jip en Janneke taal zodat ook jij het kan begrijpen? Er zijn jou genoeg kansen geboden om een normale discussie te voeren maar elke keer reageer je weer heel simpel en ongeinformeerd. Je wilt er zelfs niet eens de moeite voor doen maar toch ben je bijna 24 uur per dag aanwezig om je mening te verkondigen. Het lijkt wel een obsessie van je.

Ondertussen post er niemand nog echt serieus in die topics en is het meer een wedstrijdje geworden wie elkaar het meeste kan irriteren. Ook wel eens leuk, maar om dit nou 10 topics vol te houden...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_44040530
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik heb jou ook nog niet echt zien discussieren in welk 9/11 topic dan ook. Ik heb je alleen maar overal je ongefundeerde mening zien spuien. Je bent zelf grotendeels verantwoordelijk voor het niveau in die discussies door overal met onliners en denigrerende opmerkingen en vragen te reageren.
Dan moet je toch echt beter opletten denk ik.
Ik heb vaak zat argumenten, meningen en bronnen aangedragen. En daarnaast ook nog eens geluisterd naar de bronnen, argumenten en meningen van anderen.

En voor de rest zie ik je allerlei beweringen maken die nergens op slaan en/of zwaar overdreven zijn. Dus ik voel me totaal niet aangesproken.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:03:39 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44041187
quote:
Dan moet je toch echt beter opletten denk ik.
weet je dat hebben we gedaan....
pi_44041394
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef merlin693 het volgende:

weet je dat hebben we gedaan....
Niet goed genoeg blijkbaar
pi_44169159
Is er hier een topic over de doc. Terrorstorm? kan er geen vinden..
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 20:02:10 #75
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44172685
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:08 schreef Xith het volgende:
Is er hier een topic over de doc. Terrorstorm? kan er geen vinden..
Terrorstorm by Alex Jones

en ook deze

Operation Terrorstorm

pi_44362584
ruimte/tijd #3

Vanaf heden reageer ik niet meer op de posts van de heer A Tuin-Hek totdat hij mij in eigen woorden weet de vertellen wat een meting is.
  woensdag 13 december 2006 @ 06:50:38 #77
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44381736
vraagje aan de mods: iteejer kwam met een server waar we plaatjes op kunnen plaatsen. Bestaat deze nog..?? ik heb namelijk ontzettende moeite om plaatjes te plaatsen in fok.. en zou deze eventueel naar hem op willen sturen..of naar een andere mod..dus laat even weten aub.
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 07:19:23 #78
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44381813
quote:
Op woensdag 13 december 2006 06:50 schreef Normalneo het volgende:
vraagje aan de mods: iteejer kwam met een server waar we plaatjes op kunnen plaatsen. Bestaat deze nog..?? ik heb namelijk ontzettende moeite om plaatjes te plaatsen in fok.. en zou deze eventueel naar hem op willen sturen..of naar een andere mod..dus laat even weten aub.
Ja die bestaat nog.

Sowieso hebben (volgens mij alle) mods toegang tot de DPS waar ze plaatjes kunnen uploaden.

Als ze voor een topic zijn mag je ze naar mij sturen en dan zet ik ze er voor je op.

Dit is trouwens een uploader die wel werkt op fok -> http://allyoucanupload.webshots.com/

Misschien heb je daar ook genoeg aan?

woensdag 13 december 2006 @ 07:39:53 #79
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44381908
Heb ze al even via de mail verstuurd..thx iig
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 07:50:23 #80
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44381976
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:39 schreef Normalneo het volgende:
Heb ze al even via de mail verstuurd..thx iig
Hmmm.. spelfoutje gemaakt? Heb (nog) niks binnengekregen.
  woensdag 13 december 2006 @ 08:30:12 #81
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44382307
idd je hebt gelijk ohw silly me .. stout
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 08:37:35 #82
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44382415
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:30 schreef Normalneo het volgende:
idd je hebt gelijk ohw silly me .. stout
Astu

1
2
3
http://images.fok.nl/upload/061213_21290_newyearfinal2007ultra_l.jpg

http://images.fok.nl/upload/061213_21290_kerstboompje[1].JPG
  woensdag 13 december 2006 @ 08:41:37 #83
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44382482
thx a lot.. ga ik ff post veranderen..
  woensdag 13 december 2006 @ 08:43:59 #84
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44382508
Bij deze..met dank aan northernstar

woensdag 13 december 2006 @ 08:47:56 #85
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44382557
gaat weer lekker
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 08:53:03 #86
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44382624
lol

Mooie banner btw
  woensdag 13 december 2006 @ 09:37:08 #87
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44383373
zoals het klokje thuis tikt
pi_44413234
911 WTC technische details uitgelegd in ontechnische termen

Orwell blijft maar doorgaan met trollen en elke discussie vernaggelen...

[ Bericht 8% gewijzigd door calvobbes op 14-12-2006 00:47:38 ]
pi_44432835
kan iemand de grapjas uit m'n topic tiefen?

Sara Raats Droomtopic

verdomme, m'n topic naar de krakelotten

ik word niet graag vergeleken met een ander
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44438620
Schande. De gedachtepolitie is weer aan de gang.

Kan iemand vertellen waarom de posts zijn verwijderd?
Zyggie.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 21:29:05 #91
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44438739
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef Zyggie het volgende:
Schande. De gedachtepolitie is weer aan de gang.

Kan iemand vertellen waarom de posts zijn verwijderd?
Trolls en flames of baits kunnen zonder problemen weg.
pi_44439036
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Jij ziet vast een topic vol met diepe emotionele lagen en uitingen. Ik zie een topic met een randdebiel die 'gedachten' opschrijft als een klein kind. Een fundamenteel verschil van mening. Toch lijkt mijn relativeringsvermogen essentieel voor zo'n persoon. Straks denkt ze nog dat ze werkelijk wat interessants denkt.
Zyggie.
pi_44439144
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:37 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Jij ziet vast een topic vol met diepe emotionele lagen en uitingen. Ik zie een topic met een randdebiel die 'gedachten' opschrijft als een klein kind. Een fundamenteel verschil van mening. Toch lijkt mijn relativeringsvermogen essentieel voor zo'n persoon. Straks denkt ze nog dat ze werkelijk wat interessants denkt.
ja.. wat een ramp... stel je voor.. straks heeft/krijgt iemand nog wat zelfvertrouwen....

absoluut not done.....

meteen onderuit halen !!

dan ben je "the man"

Sir Winston Churchill
pi_44439197
Ok edit die posts maar weg, straks krijg ik nog schuldsgevoel.

*edit

Alle egocentrische grapjes op een rij, ik blijf het vreemd vinden. Misschien zijn mijn bewoordingen wat hard.
Zyggie.
pi_44439220
quote:

[..]

dat zijn niet zomaar 'gedachten'
Werewolf
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 21:44:56 #96
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44439333
quote:

[..]

Ah ja, en jij bent degene die deze relativering aanbrengt.

Dus eigenlijk doe je nog een hele goede daad ook zeg maar.

Misschien is het wel een voorproefje van welke richting TRU opgaat? Weet jij veel.
pi_44439388
waarom worden alleen mijn topics geterroriseerd?

ik ben echt niet van plan op te geven
Werewolf
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 21:51:46 #98
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44439571
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef sararaats het volgende:

Als alleen jouw topics geterroriseerd zouden worden hadden we aan 1 mod op Fok genoeg.

Je weet van tevoren dat het gebeurt dus verder niet teveel aandacht aan geven.
  Moderator vrijdag 15 december 2006 @ 08:48:54 #99
16180 crew  CoolGuy
pi_44447615
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef sararaats het volgende:

Heel Fok draait niet alleen om jou hoor Er zijn heus wel heel wat meer topics die 'geterroriseerd' worden.
pi_44501345
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

er zijn er nog meer die weg kunnen

laat me toch eens met rust
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')