abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44018876
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef Orwell het volgende:

ikspeculeer niet, ik stel je een paar vragen. thats all..
Laat ik jou dan ook eens een vraag stellen. Kun jij uitsluiten dat Osama Bin Laden achter de aanslag zit?

durf je te antwoorden?
  donderdag 30 november 2006 @ 12:09:04 #52
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44019468
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Laat ik jou dan ook eens een vraag stellen. Kun jij uitsluiten dat Osama Bin Laden achter de aanslag zit?

durf je te antwoorden?
ik kan het niet uitsluiten.
het is echter een veel onwaarschijnlijkere conspiracy-theorie dan de inside job theorie.
Huig
pi_44019544
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:09 schreef Orwell het volgende:

het is echter een veel onwaarschijnlijkere conspiracy-theorie dan de inside job theorie.
Mja, dat is maar een mening.

Ik vind het onwaarschijnlijk dat een overheid nog bommen gaat plaatsen in gebouwen terwijl er al een vliegtuig naar binnen zal vliegen.
  donderdag 30 november 2006 @ 12:11:57 #54
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44019581
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik vind het onwaarschijnlijk dat een overheid nog bommen gaat plaatsen in gebouwen terwijl er al een vliegtuig naar binnen zal vliegen.
Huig
pi_44019637
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Orwell het volgende:

Precies.

Dus eigenlijk is het wel een beetje kansloos om zo een discussie te voeren he.
Het zou heel wat helpen als er duidelijke aanwijzingen komen voor bepaalde dingen. Zeker als je van mij verwacht dat ik jouw mening ga delen.
  donderdag 30 november 2006 @ 12:17:42 #56
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44019745
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het wel een beetje kansloos om zo een discussie te voeren he.
het is zeker kansloos
het was dan ook een citaat van jouw
Huig
pi_44020023
quote:
Op donderdag 30 november 2006 02:35 schreef Cyclonis het volgende:
Het grote verschil zit hem erin dat wij tenminste uitgaan van wat algemene van Nucleaire wapens. Verder is een nucleaire explosie ook een volledig ongecontroleerde explosie. Het is niet 1 richting uit te stralen.
Maar als je niet uitgaat van " algemene nucleaire wapens" word het verhaal anders:
http://arxiv.org/PS_cache/physics/pdf/0510/0510071.pdf
http://arxiv.org/PS_cache/physics/pdf/0510/0510052.pdf
quote:
Moreover, since these new weapons will use no (or very little) fissionable materials, they will produce virtually no radioactive fallout.
http://xmb.stuffucanuse.com/xmb/viewthread.php?tid=670
quote:
The following is a reply from The Finnish Military Expert
to criticism made by Antti Partanen
http://www.saunalahti.fi/wtc2001/H-device.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_44020187
Ja 911-topics blijven gewoon grappig ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 30 november 2006 @ 12:54:33 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44020740
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:09 schreef Orwell het volgende:

[..]

Psst. Er staat nog wat in de TT
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_44035665
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:17 schreef Orwell het volgende:

het is zeker kansloos
het was dan ook een citaat van jouw
Wat denk je nou met dat soort opmerkingen te bereiken?
Denk je dat ik jou daardoor ineens vertrouw en genoegen neem met al jouw beweringen?

Zoals al eerder gezegd, kom eens met duidelijke bewijzen. Dan pas ga ik je serieus nemen.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:27:19 #61
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_44039658
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat jij misschien bent beinvloed door mensen die de Amerikaanse overheid in een kwaad daglicht willen stellen, sluit jij uit?
Nee, onze bedrijven en managers zijn net zo verziekt. En misschien is Europa nog wel door trapter dan de amerikanen. Misschien niet in uitvoeren van 911-grappen. Maar wel met misleiding & voorliegerij.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_44040569
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef Lambiekje het volgende:

Nee, onze bedrijven en managers zijn net zo verziekt. En misschien is Europa nog wel door trapter dan de amerikanen. Misschien niet in uitvoeren van 911-grappen. Maar wel met misleiding & voorliegerij.
Dus eigenlijk zeg je dat je niemand kunt vertrouwen. Ook niet de mensen die roepen dat 9/11 een groot complot is.
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 23:10:57 #63
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44041427
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alle bedrijven? Alle managers? Werk jij zelf? Zo ja, dan snap je natuurlijk dat het bedrijf waar jij voor werkt en jouw manager ook verziekt zijn, en dus ook doortrapt bezig zijn. Het 'kuddevolk' zal dat niet snappen, maar jij toch zeker wel Lambiekje. Dus eigenlijk draag je er dan moedwillig aan toe bij....
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 november 2006 @ 23:59:28 #64
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44043085
Iedereen is onbetrouwbaar behalve de uitbaters van bepaalde web-sites.
Tenminste, zo denk ik erover.
Helpt waar hij kan!
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:13:37 #66
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_44050511
quote:
De verhalen van Monsanto kende ik al, maar de reacties daarna over de pharma industrie, verplichte vaccinaties, drugs vrooschrijven en organisaties die hier aan meewerken is echt scary.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:37:21 #67
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_44051143
Meer over de VN en het doel om de wereldhandel van voedsel onder controle te krijgen.

De economie en de banken zijn al in handen van een select gezeldschap, evenals de media, de pharma en chemische industrie, de oorlogsmachine, en binnenkort ook de voedselindustrie. Dit alles in handen van een kleine groep elite. Dit is te bewijzen en niets meer dan een analyse van de corporaties, maar dan...

Codex Alimentarius

http://www.codexalimentarius.net/web/index_en.jsp
http://www.codexalimentarius.nl/

http://www.healthfreedomusa.org/
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5266884912495233634&q=Nutricide

Maar ook deze informatie is weer dubieus, de vrouw die hier de grootste tegenstander van is, is getrouwd met General Albert N. Stubblebine III (U.S. Army Retired). Beide hebben ze een geschiedenis van valse informatie in omloop brengen.
quote:
You can imagine my thoughts when I read the names Rima Laibow and general Albert Stubblebine. They are part of the military intelligence group that completely destroyed the UFO community in the 1980s and 1990s. Now Stubblebine seems to be out on doing the same with the 9/11 Truth community. Of all the good questions that can be asked about 9/11, Stubblebine, a former head of Military Intelligence, only decides to discuss the theory that the hole in the Pentagon is too small for a 757 to have crashed. I'm just watching it again, his testimony is absolutely hilarious.

Meer...

Bron: http://home.planet.nl/~reijd050/archives_2006.htm
en
quote:
Given this background, and his resulting proximity to the US Government, eyebrows began to be raised in the health freedom community in early 2005 when, along with Rima Laibow, Stubblebine launched the website of the Natural Solutions Foundation and began to promote himself as an expert on Codex Alimentarius.

However, for a man who had previously held several senior posts in US Army Intelligence, and who as such would be acutely aware of the need to ensure accuracy in the gathering of information, it quickly became apparent to experienced health freedom observers that Stubblebine either hadn't done his homework properly, or that he and Laibow were intentionally spreading inaccurate and misleading material on Codex and other related dietary supplement issues via their website and press releases. Moreover, despite repeated concerns being expressed by more experienced health freedom observers, Stubblebine and Laibow continued to disseminate this material, and pointedly ignored requests to remove it from their website.

Bron: http://www4.dr-rath-found(...)x-moderngeneral.html
Meer theorieen en informatie

Zie mijn post hier [9/11]Wie? Waarom? Hoe?

De website Project for the Exposure of Hidden Institutions

[ Bericht 21% gewijzigd door OpenYourMind op 01-12-2006 13:47:36 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_44072165
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef OpenYourMind het volgende:
Meer over de VN en het doel om de wereldhandel van voedsel onder controle te krijgen.

De economie en de banken zijn al in handen van een select gezeldschap, evenals de media, de pharma en chemische industrie, de oorlogsmachine, en binnenkort ook de voedselindustrie. Dit alles in handen van een kleine groep elite. Dit is te bewijzen en niets meer dan een analyse van de corporaties
Onzin natuurlijk. Je mag uiteraard altijd afkomen met cijfers, namen, aandeelhoudersanalyses en marktonderzoeken etc...
quote:
Wat heb je hier nu weer in hemelsnaam tegen?
Landen maken bepaalde afspraken. En dat is bewijs dat de voedselindustrie in de handen van de NWO komt?
Zijn deze mensen van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en van het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit eigenlijk lid van het kleine elitaire groepje (of handelen ze in opdracht daarvan)?
http://www2.minlnv.nl/lnv(...)ten_per_comite.shtml
pi_44073416
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef OpenYourMind het volgende:

[knip]
En wat heeft dat met 9/11 te maken?
Hoe verklaart dat dat de overheid achter de aanslagen zat?
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:25:32 #70
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_44082676
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:50 schreef gorgg het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Je mag uiteraard altijd afkomen met cijfers, namen, aandeelhoudersanalyses en marktonderzoeken etc...
[..]

Wat heb je hier nu weer in hemelsnaam tegen?
Landen maken bepaalde afspraken. En dat is bewijs dat de voedselindustrie in de handen van de NWO komt?
Zijn deze mensen van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en van het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit eigenlijk lid van het kleine elitaire groepje (of handelen ze in opdracht daarvan)?
http://www2.minlnv.nl/lnv(...)ten_per_comite.shtml
Als reactie op jou en Calvobbes...

Nee dit is niet relevant, ik reageerde slechts op de link in de post van Orwell. Ter informatie en offtopic dus.

Ik liet vrij duidelijk merken dat ik sceptisch tegenover die codex sta, maar nog sceptischer tegenover de aantijgingen van die Lewis.

Dat er door verschillende organaisaties gestreefd wordt om een monopoliepositie te bemachtigen in welke bedrijfssector dan ook lijkt mij eigenlijk niets nieuws. Monsanto bijvoorbeeld, probeerd dit door middel van genetisch gemanipuleerde zaden te patenteren en een constructie waarbij de boeren telkens opnieuw de zaden moeten kopen inplaats van een deel achter te houden voor de nieuwe oogst.
pi_44097289
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:03 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ah ja, maar als iemand anders claimt de waarheid te weten is dat trollen en de discussie verzieken?

Vooralnog bel ik de krant nog niet dat 9/11op Fok! is opgelost door "het volledig afdoende duidelijk gemaakte" van cyclonis als je het niet erg vindt.
Nee hoor, hoeft niet. Dat had de TU Delft al een tijdje geleden gedaan. Je weet wel, dat onderzoek waar hier vooraf van is gezegd "eindelijk gaan eens kenners iets onderzoeken" en wat nu toch minder waarde schijnt te hebben.
  zondag 3 december 2006 @ 10:52:32 #72
52357 Lambiekje
pi_44097829
quote:
Op zondag 3 december 2006 09:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee hoor, hoeft niet. Dat had de TU Delft al een tijdje geleden gedaan. Je weet wel, dat onderzoek waar hier vooraf van is gezegd "eindelijk gaan eens kenners iets onderzoeken" en wat nu toch minder waarde schijnt te hebben.
Maar van TU was beschamend slecht. Maar de kranten schrijven toch de ECHTE waarheid niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_44097879
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar van TU was beschamend slecht. Maar de kranten schrijven toch de ECHTE waarheid niet.
Waarom was het dan beschamend slecht?
  dinsdag 5 december 2006 @ 08:54:13 #74
52357 Lambiekje
pi_44154998
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom was het dan beschamend slecht?
omdat ze het onderzoek hebben gedaan naar aanleiding van één of twee filmpjes. En vervolgens kan het volgens hun conclussie. Dat het dan niet past op de circumstantial evidence. Ik heb daarbij het idee van zo; we hebben een onderzoek gedaan, en de nederlander hoeft niet bang te zijn dat er meer speelt. Een soort van afleidings manoeuvre voor de echte issue.
pi_44171468
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 08:54 schreef Lambiekje het volgende:

omdat ze het onderzoek hebben gedaan naar aanleiding van één of twee filmpjes.
En waaruit blijkt dat ze maar 2 filmpjes hebben gekeken en verder niks?

En waarom vertrouw je dat nu niet? Jowenko trok na één filmpje al een aantal conclusies. Daar heb ik jou of anderen geen bezwaar tegen zien maken.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:33:16 #76
52357 Lambiekje
pi_44187958
WTC Scheurkalender
Wie gaat hem kopen?!

Lijkt me wel een leuke
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 11:43:43 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44188272
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En waarom vertrouw je dat nu niet? Jowenko trok na één filmpje al een aantal conclusies. Daar heb ik jou of anderen geen bezwaar tegen zien maken.
Nee maar dat was omdat het hun toen beter uitkwam, omdat Jowenko in eerste instantie zei dat het een C.D. was, en dat is nou precies wat Lambiekje en consorten wilden horen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44191555
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee maar dat was omdat het hun toen beter uitkwam, omdat Jowenko in eerste instantie zei dat het een C.D. was, en dat is nou precies wat Lambiekje en consorten wilden horen.
Dat blijkt wel. Lambiekje weigert weer eens antwoord te geven op die simpele vragen....

In plaats daarvan gewoon weer een linkje dumpen naar een 'site' met meningen en geen onderbouwing.
pi_44206005
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 08:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

omdat ze het onderzoek hebben gedaan naar aanleiding van één of twee filmpjes. En vervolgens kan het volgens hun conclussie. Dat het dan niet past op de circumstantial evidence. Ik heb daarbij het idee van zo; we hebben een onderzoek gedaan, en de nederlander hoeft niet bang te zijn dat er meer speelt. Een soort van afleidings manoeuvre voor de echte issue.
1. Hoe weet je dat ze maar één of twee filmpjes hebben gezien
2. Als dat het argument is, kun je meteen 90% van de samenszweringstheorieën op een hoopje schuiven, want die komen niet veel verder dan "het lijkt op een C.D., dus is het er een", op basis van het kijken van wat flimpjes en dan vervolgens wat circumstantial evidence erbij te zoeken.
pi_44219489
Why The Quiet Release Of The Doubletree 9/11 Video?

Where was the FOX news fanfare? Total media blackout suggests new strategy may be to ignore 9/11 questions

There has been a total media blackout on the release of the Doubletree Hotel video that shows the explosion at the Pentagon on 9/11 but does not reveal any footage of the impact. This may suggest that the corporate media has adopted a new strategy of ignorance towards questions concerning the official 9/11 story.

http://www.infowars.net/a(...)041206Doubletree.htm
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_44220435
Achja.. Een nieuwe complot theorie krijgt niet genoeg media aandacht, dus is de complot theorie waar...

Bedoel je zoiets te zeggen hiermee?
pi_44220590
De video even bekeken. En er wordt gezegd dat er een " total media blackout". Hoort CNN dan niet bij de media ofzo? Die video die ze op die site laten zien, komt van CNN af. Dus is het wel een beetje dom om te zeggen dat de media er niks mee doet.

Ten tweede is er geen ruk te zien. Waarom zou je er dan veel aandacht aangeven? Een explosie ergens achter in beeld van een bagger kwaliteit video. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er geen vliegtuig te zien is op de foto. Zeker niet omdat het hotel ver van het pentagon staat....
  donderdag 7 december 2006 @ 13:12:06 #83
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_44220654
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef calvobbes het volgende:
Achja.. Een nieuwe complot theorie krijgt niet genoeg media aandacht, dus is de complot theorie waar...

Bedoel je zoiets te zeggen hiermee?
Zelfde theorie als altijd, geen vliegtuig in het Pentagon...

Zeer onduidelijk filmpje en het lijkt erop alsof het hotel niet aan de kant van de impact stond, dat je dus het pentagon vanaf de tegenovergestelde kant bekijkt?

Naja het zal wel, ik kan me er niet druk om maken, wanneer ze onomstotelijk bewijs hebben dat er geen vliegtuig in het pentagon vloog hoor ik het wel.
pi_44220989
Inderdaad, Hotel staat aan de andere kant van het Pentagon.

Die site zegt zelf ook dat het niet vreemd is dat er niks op de video te zien is.
  donderdag 7 december 2006 @ 21:57:48 #85
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_44235088
ff een ordinaire linkdump:
http://youtube.com/watch?v=hORYNTEYvkI
"Alex Jones on the Zionism issue"
past vast wel in dit topic..
pi_44235258
Wat voor een nieuwe dingen heeft Alex Jones en waarom zouden we hem geloven?
pi_44241087
"Waarom zouden we hem geloven ?"

Tja, waarom zouden we de regering geloven ?
pi_44241274
Omdat de regering met betere verhalen komt dan Alex Jones.

Overigens, dat is geen antwoord op mijn vraag.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:48:40 #89
52357 Lambiekje
pi_44243843
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:32 schreef calvobbes het volgende:

Overigens, dat is geen antwoord op mijn vraag.
regering betere verhalen ?!!?.. ik hoop echt voor je dat je weet dat politiek liegen is.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:50:31 #90
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44243898
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:32 schreef calvobbes het volgende:
de verhalen zijn idd hardstikke goed..kunnen zo in een aflevering van MacGyver
Huig
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:10:13 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44250321
Tsja komt dichter bij de realiteit dan dat gebral van meneertje Jones...
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:46:06 #92
52357 Lambiekje
pi_44251502
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Tsja komt dichter bij de realiteit dan dat gebral van meneertje Jones...
het is maar net hoe goed je je geschiedenis ECHT kent. En dus niet de in-hokjes-denkende en leugachtende propaganda schoolboekjes zoals we allen het geleerd hebben.
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:05:53 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44252165
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is maar net hoe goed je je geschiedenis ECHT kent. En dus niet de in-hokjes-denkende en leugachtende propaganda schoolboekjes zoals we allen het geleerd hebben.
Wat heeft dat te maken met natuur/scheikunde/statica/dynamica?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:12:44 #94
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44252394
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met natuur/scheikunde/statica/dynamica?
het heeft te maken met geschiedenis
Huig
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:15:31 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44252483
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:12 schreef Orwell het volgende:

[..]

het heeft te maken met geschiedenis
Wat boeit dat dan?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:01:22 #96
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44254132
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat boeit dat dan?
daar kun je van leren...
Huig
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:05:29 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44254278
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:01 schreef Orwell het volgende:

[..]

daar kun je van leren...
Wat boeit het als het natuurkunde/statica/dynamica tegen spreekt?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:32:29 #98
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44255264
geschiedenis leert je oa dat false flag ops een oude veelgebruikte truc zijn...dat regeringen stelselmatig liegen...dat het zeer goed mogelijk is om complotten decennia stil te houden...dat wetenschappers voor een politiek karretje gespannen kunnen worden (zie het fluor-verhaal)...dat het witte huis van diverse kanten is gewaarschuwd voor 911...dat ze de 'dader" bin laden hebben laten lopen..dat de taliban en al quaida beiden gecreeerd zijn door de CIA... van die dingen...
Huig
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:18:54 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44256840
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:32 schreef Orwell het volgende:
geschiedenis leert je oa dat false flag ops een oude veelgebruikte truc zijn...dat regeringen stelselmatig liegen...dat het zeer goed mogelijk is om complotten decennia stil te houden...dat wetenschappers voor een politiek karretje gespannen kunnen worden (zie het fluor-verhaal)...dat het witte huis van diverse kanten is gewaarschuwd voor 911...dat ze de 'dader" bin laden hebben laten lopen..dat de taliban en al quaida beiden gecreeerd zijn door de CIA... van die dingen...
Als het je allemaal zo duidelijk is dan kan je vast wel zonder al te veel moeite aantonen waar de analyse van cyclonis de mist in gaat.

Dat blijft me trouwens verbazen. Waarom vinden 'jullie' het algemene plaatje belangrijker dan de details die daar niet mee kloppen? Beweringen doen die tegen algemene natuurwetten ingaan etc.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:50:18 #100
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44257516
toon jij dan even aan waar deze groep wetenschappers de nist, ik bedoel mist in gaan...

http://www.physics911.net/index.htm

plus: 19 kapers leggen met stanleymessen het multi-billion defense apparaat volledig plat...
welke randdebiel slikt dit voor zoete koek, terwijl er GEEN bewijs voor is aangedragen...
Huig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')