Ik denk dat jij wel snapt wat ik bedoel toch. Een paar pagina's in een topic kunnen gaan over een bepaald gedeelte, en iedereen doet daar mooi aan mee, maar dan heb je er 1 tussen zitten die min of meer constant dezelfde post zit te herhalen, en die doorspekt met een zooi aan links. Je snapt toch ook wel (ongeacht of daar nou mensen over klagen) dat dat op dat moment off-topic is? En als dat nou 1x is,alla, dat kan, maar Pietje77 en Lambiekje hebben er een sport van gemaakt om gewoon niet inhoudelijk te reageren maar constant dezelfde mantra te blijven herhalen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar zie ik maar één oplossing voor en dat is een topic openen over dat ene stukje wat jij wilt bespreken. Desnoods in de OP erbij zetten dat het niet de bedoeling is om uit te wijden. Als dan iemand offtopic gaat kan het verwijderd worden.
Dat is ongeveer de grootste controle die men kan uitoeffenen om de gewenste reply's te krijgen die ik kan bedenken.
waarom noem je in dit geval alleen de namen van 2 "believers?" En niet het mantra van b.v. hahahahaa?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel snapt wat ik bedoel toch. Een paar pagina's in een topic kunnen gaan over een bepaald gedeelte, en iedereen doet daar mooi aan mee, maar dan heb je er 1 tussen zitten die min of meer constant dezelfde post zit te herhalen, en die doorspekt met een zooi aan links. Je snapt toch ook wel (ongeacht of daar nou mensen over klagen) dat dat op dat moment off-topic is? En als dat nou 1x is,alla, dat kan, maar Pietje77 en Lambiekje hebben er een sport van gemaakt om gewoon niet inhoudelijk te reageren maar constant dezelfde mantra te blijven herhalen.
Ik denk niet dat Lilith er op zit te wachten achter jouw kont aan al je posts na te lopen en of te editten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef sararaats het volgende:
maak van haar naam maar overal Pooky
zo leer ik het wel af om haar naam volledig te schrijven
Ik weet niet precies wat er gebeurd. Het lijkt compleet random te zijn wat er gebeurd. Nu zie ik deze post wel weer, en ik heb het op het gehele forum, niet alleen in dit subforum.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:10 schreef NorthernStar het volgende:
Hmmm ja hij lijkt te verdwijnen en weer tevoorschijn te komen ofzo?
*insert twilight zone muziekje
Er is gister de hele avond gesleuteld aan de servers -> [Stuurlui/wal] Waarom is Fok! zo traag de laatste tijd? #4quote:Op woensdag 22 november 2006 09:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er gebeurd. Het lijkt compleet random te zijn wat er gebeurd. Nu zie ik deze post wel weer, en ik heb het op het gehele forum, niet alleen in dit subforum.
oe oe oe X-Files!! Twilight Zone!! Het is een complot zeg ik je!!![]()
![]()
Ja dat zou kunnen. Het is momenteel over in ieder geval. Kan tijdelijk zijn geweest, maar kan ook aan de internetverbinding/configuratie hebben gelegen hier.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Er is gister de hele avond gesleuteld aan de servers -> [Stuurlui/wal] Waarom is Fok! zo traag de laatste tijd? #4
Misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Zal wel even rondkijken en anders even een bugreport doen.
ik heb het ook af en toe (al een week of twee terug was ditzelfde hier en daar al aan de hand).quote:Op woensdag 22 november 2006 09:10 schreef CoolGuy het volgende:
WTF is going on ?! Als ik in een willekeurig topic op F5 ram verdwijnen de laatste 2, 3 posts. Hetzelfde geldt voor de topic list. Ik sta in dat topic van Lambiekje over AIDS als laatste persoon die gereageerd heeft, terwijl dat N_S is.
![]()
![]()
Mirage!! Beeb, mokkel, sugar, honey, darlin', lekker wijf, en meer slijmerige dingen en zoquote:Op donderdag 23 november 2006 22:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb het ook af en toe (al een week of twee terug was ditzelfde hier en daar al aan de hand).
De posts staan er echter wel ("ergens") want in de index zie je wel wie de laatste post gemaakt heeft..
alleen in het topic zelf na openen zie je de post niet.
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mirage!! Beeb, mokkel, sugar, honey, darlin', lekker wijf, en meer slijmerige dingen en zo![]()
Mja, ik heb het niet constant, het is maar af en toe. Irritant is het wel.
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat een tijdelijke oplossing ervoor is het aantal max posts in de link aan te passen...
ofzoiets dan
Alweer?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef calvobbes het volgende:
Gooi dat 9/11 topic toch gewoon dicht... Zelfs na jullie waarschuwingen blijkt wel weer dat Pietje en anderen geen discussie willen voeren.
Lijkt me duidelijk dat Pietje alles wat hem tegenspreekt negeert en/of weer een rookgordijn lanceert door met totaal wat anders te komen.
Die reeks heeft echt geen zin zolang iig Pietje, Lambiekje en Orwell ongestoord elke discussie verpesten....
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dat is precies de reden dat ik in deze topics bijna niet meer reageer. Een poos geleden was ik hier heel actief in dit soort topics. Dan had je als believers mensen als Resonancer, waarmee je wel een on-topic discussie kunt voeren. Sinds genoemde personen zich ermee bemoeien is er geen touw meer aan vast te knopen en is het niveau bedroevend laag. Dat is de reden dat ik hier bijna niet meer reageer maar dat ie nou gaat zeggen dat zijn manier van posten een reactie is op de rest schoot me toch echt even in 't verkeerde keelgat.
Ze verpesten de discussie al weken hoor. Dat is niet alleen nu zo. Dat is jou toen ook al verteld...quote:Op vrijdag 24 november 2006 05:15 schreef NorthernStar het volgende:
Het is opvallend hoevaak de 'debunkers' solo, maar vaker collectief, komen klagen over users die de officiele theorie verwerpen. Dat ze zichzelf herhalen, dat ze irrelevante dingen aandragen, nu zelfs dat ze de discussie verpesten...
Dat is idd het probleem.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:16 schreef CoolGuy het volgende:
Het gaat niet om users die een andere mening hebben. Het gaat er om dat er 2 users zijn die niet fatsoenlijk deelnemen aan een discussie. Ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 05:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Alweer?
Het is opvallend hoevaak de 'debunkers' solo, maar vaker collectief, komen klagen over users die de officiele theorie verwerpen. Dat ze zichzelf herhalen, dat ze irrelevante dingen aandragen, nu zelfs dat ze de discussie verpesten...
En nu vraagt iemand die zich volledig gestort lijkt te hebben op het proberen debunken van theorien en het verdedigen van de overheidsversie of het topic niet beter dicht kan. In TRU.
TRU is in de eerste plaats nog altijd de plek voor deze meningen.
Dat er op persoonlijke aanvallen, schelden, elkaar neerhalen en beschimpen, en gerediculiseer gemod wordt mag je verwachten. Topics sluiten op verzoek van mensen die in feite in TRU komen omdat ze, om wat voor reden dan ook, de meningen die inherent aan TRU zijn menen te moeten bestrijden kun je vergeten. In F&F gaan ze ook geen topics sluiten op verzoek van mensen die een hekel aan dieren hebben. Of de users die over hun huisdieren willen praten laten wegjagen door mensen die tegen het houden van dieren zijn.
"Die reeks heeft echt geen zin zolang..."
De zin van de reeks is dat mensen hun mening over 9/11 kwijt kunnen. Niet meer en niet minder. En aangezien we in TRU zitten is het in de eerste plaats de plek voor de afwijkende mening, niet de gevestigde, waar je op de rest van het forum meer dan genoeg ruimte voor hebt. We zijn geen forum om leden van Stichting Scepsis te faciliteren oid.
Jij kunt ook jouw mening kwijt, ga een ander zijn mogelijkheid dan ook niet proberen te ontzeggen.
Ik vind dat ook geen overtuigend bewijs.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:33 schreef huupia34 het volgende:
tru is het subforum waar de meer alternatieve theorieeen aan bod komen, een beetje filoseferen en theorieen bespreken.
het is dan ook wel eens vervelend dat bijna altijd dezelfde debunkers de discussies gaan lopen traineren .
in de discussie in het topic" het meest overtuigen ufo bewijs" wou de ts harde bewijzen zien. foto's, films,documenten en ooggetuigen waren volgens hem en de club debunkers zoals protheus en goolguy niet voldoende.
ik denk dan, wat moet dit in tru.
ik heb zelf genoeg input gegeven in de discussie door met tal van bewezen echjte documenten aan te komen en talrijke andere aanwijzingen dat er iets vreemd aan de hand is.
de discussie daar is nu helemaal vastgelopen en ze komen geen steek verder doordat er geen ruimte wordt geboden voor dit soort "aanwijzingen" die naar mijn mening bij elkaar opogeteld een redelijke bewijsvoering vertegenwoordigen
ben daar nu ook weg
is dat nu de bedoeling van tru
Dat is onzin, dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:32 schreef pietje77 het volgende:
Ach, Galileo kreeg huissarrest toen die zei dat de aarde niet plat was.
Hij mag nog blij zijn dat ie niet op de brandstapel ging met die"onzin".
Mensen houden niet van dingen die ze niet snappen of kunnen zien.
Truth is stranger then fiction, al heerst er bij mij helaas ook een bep. vooroordeel tegen getuigen van UFO's tov. getuigen van explosies
Maar met de extreem achtergehouden technieken, sta ik nergens meer van te kijken.
Moet me eigenlijk niet bemoeien met dingen waar ik niet heel veel vanaf weet, maar is zijn in dat topic de UFO beelden van de mexicaanse straaljagers al aan bod gekomen?
Ooit beelden gezien van extreme snelheden met hoeken van 90 graden sturend, gereleased door Mexico geloof ik.
Area 52 is waar ik het dan meteen mee associeer, maar dat is pure speculatie.
Is het niet Area 51... ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:32 schreef pietje77 het volgende:
Area 52 is waar ik het dan meteen mee associeer, maar dat is pure speculatie.
quote:
"verhip, je hebt gelijk"quote:
Dat verbaasd me echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
"verhip, je hebt gelijk"
en
"hoe kan iemand als pietje77 dit foutje nou maken"
en
" scherp hoor.. ik had er overheen gelezen"
Area 52 is de geheime opvolger van Area 51. Area 51 werd namelijk te bekend, dus zoeken ze iets anders.quote:
Ow ja, zo gaat dat he. Die andere 50 euh..ja...Area #'s..weten we waar die liggen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Area 52 is de geheime opvolger van Area 51. Area 51 werd namelijk te bekend, dus zoeken ze iets anders.
Ze zijn met #51 begonnen om verwarring te zaaien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ow ja, zo gaat dat he. Die andere 50 euh..ja...Area #'s..weten we waar die liggen?![]()
Nee, steeds met hetzelfde bewijs aankomen maakt het niet onomstotelijk nee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:03 schreef pietje77 het volgende:
Mocht het echt weerlegd zijn, heeft het natuurlijk geen nut nee.
Verder weet ik niet of er onomstotelijk bewijs van is en of dat iemand dat beweerd.
"Mensen te kunnen overtuigen met onomstotelijk bewijs", is wel een grappige zin.
Al geloof ik inmiddels achter mekaar dat zelfs "onomstotelijk bewijs" niet helpt
Maar nu vlieg ik uit de context en laat me toch verleiden tot dingen waar ik geen verstand van heb.(mijn schuld)
ik weet niet of er onomstotelijk bewijs is, dat de massa dat niet gezien zou hebben zegt in ieder geval niks tot weinig, dat weet ik dan weer wel
Dat is idd wat er dreigt te gebeuren. Daardoor is bij mij de lol er in de 9/11 discussies wel een beetje af, maar misschien is dat ook wel de bedoelingquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, steeds met hetzelfde bewijs aankomen maakt het niet onomstotelijk nee.
Dat noemen ze eerder een duscussie doodslaan.
Das ook ook mede een reden waarom ik gestopt ben met fanatiek reageren in die 9/11 topics. We hebben jou, Vobbes, Haahaha en Cyclonisquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is idd wat er dreigt te gebeuren. Daardoor is bij mij de lol er in de 9/11 discussies wel een beetje af, maar misschien is dat ook wel de bedoeling
Hoewel nu Cyclonis wel een waardevolle aanwinst is voor de 9/11 discussies en het (nog?) erg enthousiast en gedreven oppakt (in de positieve zin van die woorden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |