Ik weet dat het kansloos is, maar ik stel de vraag toch voor de vorm:quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
dat zijn prive mensen die eventueel ingeligt zijn. Je kunt niet ontkennen dat het niet is gebeurd.
Punt is dat Bush 10tallen aangetekend brieven van allerlei geheime diensten hebben gehad. Een paar zijn zelfs persoonlijk op bezoek geweest in het Witte Huis. Dus dat de Bush regering van niks wist is je reinste onzin.
Zodoende zijn een paar andere mensen ingelicht waaronder burgm. van San Francisco. Dat hij vervolgens niets doet met de waarschuwing is zijn pakkie an. Hij is gewaarschuwd.
Die 2 links is dus bullshit. De kutdebunkers kunnen lekker die brieven niet ontkrachten.
Dat bush en co er van wisten staat voor 100% vast.
En bedankt maar weer. Ik hoop dat anderen er anders over denken , mijn mening wel begrijpen en wat doen met de info die ik hier post. Ik heb van 'n aantal reacties om mijn posten i.i.g wel 'n ander inzicht gekregen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef calvobbes het volgende:
Garrpig om te zien dat jij zelf eigenlijk niks bijdraagt dan verwarring zaaien. Jij doet niks anders dan copy pasten van een andere site of vragen stellen. Een eigen mening en antwoorden op vragen heb je blijkbaar niet. Een echte bijdrage aan de discussie ben je zo niet.
En ja die knakkers hebben het vaak bij het verkeerde eind. Maar je zult vast al wel paginas hebben gevonden die 911myths onderuit haalt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik weet dat het kansloos is, maar ik stel de vraag toch voor de vorm:
Heb jij bewijzen voor die beweringen en waaruit blijkt dat 911myths het compleet verkeerd heeft?
Wat kansloos weer...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:24 schreef Lambiekje het volgende:
En ja die knakkers hebben het vaak bij het verkeerde eind. Maar je zult vast al wel paginas hebben gevonden die 911myths onderuit haalt.
Waarom reageer je dan op iemand die aan de hand van het NIST rapport en zijn opleiding het e.e.a. uitgebreid uitlegt?quote:Op rijdag 24 november 2006 11:18 schreef Resonancer het volgende:
Het zwaartepunt van mijn mening ligt bij het commision report
Ondanks deze ontdekking en de foto's van de trainingen door Ali Mohemmed wordt enkel Nosair veroordeeld voor de moord op Kahane. Natuurlijk..hij was een lone gunman..... Ali Mohammed is er niet bij betrokken. Hij wordt zelfs gepromoveerd tot FBI informant.quote:There were formulas for bomb making, 1,440 rounds of ammunition, and manuals [supplied by Ali Mohamed] from the John F. Kennedy Special Warfare Center at Fort Bragg marked "Top Secret for Training," along with classified documents belonging to the U.S. Joint Chiefs of Staff.
En waaruit blijkt dat die in opdracht van de FBI of CIA meegeholpen heeft met de aanslagen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef 6833-228 het volgende:
Ali Mohammed was ook betrokken bij 9/11. Hij trainde de kapers. Hij leerde ze zelfs ze hun messen het vliegtuig in moesten snmokkelen en welke plekken ze in het vliegtuig moesten innemen. 'Mohamed 'knew every twist and turn of' the 9/11 plot."
Een CIA-agent en FBI-informant die keer op keer beschermd is door de FBI heeft dus een belangrijke rol gespeeld in de voorbereidingen van 9/11.
Welk gedeelte van "flikker op", nee geen antw. svp "begrijp je niet?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op iemand die aan de hand van het NIST rapport en zijn opleiding het e.e.a. uitgebreid uitlegt?
En dan ook nog op zo'n manier alsof jij het wel veel beter weet maar daar geen bewijs voor aandraagt....
Maar goed, Cyclonis heeft ondertussen al antwoord gegeven op jouw vragen. Ik neem aan dat je die ook al gelezen hebt
Goh. Die heb ik al eerder gehoord. Maar reageer dan eens op die opmerkingen van Cyclonis.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:13[/ schreef Resonancer het volgende:
Welk gedeelte van "flikker op", nee geen antw. svp "begrijp je niet?
Ik ga niet meer op je reacties in, ik zou wel willen zeggen, niks persoonlijks, maar dat is juist wel de reden.
Alle kanten opzwenkt? Van de ene aanslag naar de volgende ja. En iedere keer weer beschermd door de veiligheidsdiensten: bij zijn verhuizing naar de VS (hij krijgt een visum terwijl hij op de state department watch list staat), bij de NY landmark case, tijdens zijn arrestatie in Canada, zijn trip naar Afghanistan in zijn legertijd, het Kahane-proces, het WTC '93-proces etc..etc.. Hij werd niet opgepakt ondanks dat ze wisten dat hij een zeer belangrijke rol speelde in alle belangrijke terreuraanslagen die er tot dan toe in de VS waren geweest. Ze hadden hem meerdere malen op kunnen pakken, maar dat deden ze niet. Ze lieten hem gewoon zjn gang gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat die in opdracht van de FBI of CIA meegeholpen heeft met de aanslagen?
Het hele verhaal klinkt als iemand die alle kanten op zwenkt. De ene keer helpt die de CIA, de andere keer werkt die ze tegen. En als je beloofd dat je meehelpt om zaken op te lossen, dan kun je leuke deals sluiten met de FBI en CIA. Dus dat wil helemaal niet zeggen dat Amerikaanse overheid op de hoogte was van de aanslagen of dat ze die man hebben gestuurd
Hij is ook uiteindelijk wel opgepakt hoor. Maar dat die in 2001 veroordeeld zou worden en er daarna niks meer over is gehoord is natuurlijk wel raar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef 6833-228 het volgende:
Ze hadden hem meerdere malen op kunnen pakken, maar dat deden ze niet. Ze lieten hem gewoon zjn gang gaan.
In hoeverre de FBI / CIA op de hoogte waren van zijn betrokkenheid bij 9/11 zal wel nooit worden bekend gemaakt. Feit is (overduidelijk) dat hij een FBI-agent is. De bewering dat Mohammed betrokken is bij 9/11 wordt gemaakt door Peter Lance:quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Maar goed, zoals ik al zei, het is helemaal niet bekend in hoeverre deze man precies bij de voorbereidingen heeft meegeholpen en in hoeverre de FBI of CIA daarvan op de hoogte waren. Dus eigenlijk heeft het niet zoveel met dit topic te maken.
quote:Here is Lance's chief claim: that Fitzgerald and his FBI counterpart on the Bin Laden task force, John Cloonan, learned shortly after 9/11 that Mohamed 'knew every twist and turn of' the 9/11 plot.20
Within days of 9/11 Cloonan rushed backed from Yemen and interviewed Ali, whom the Feds had allowed to slip into witness protection, and demanded to know the details of the plot. At that point Ali wrote it all out - including details of how he'd counseled would-be hijackers on how to smuggle box cutters on board aircraft and where to sit, to effect the airline seizures.21
Sorry, maar daar geloof ik dus niks van.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:05 schreef 6833-228 het volgende:
In hoeverre de FBI / CIA op de hoogte waren van zijn betrokkenheid bij 9/11 zal wel nooit worden bekend gemaakt. Feit is (overduidelijk) dat hij een FBI-agent is.
Je gelooft dat hij helemaal nooit FBI- en CIA-agent is geweest? Dat hebben ze zelf toegegeven. En dat is toch ook heel duidelijk uit de bescherming die hij steeds weer heeft gekregen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik dus niks van.
Het lijkt me sterk dat de FBI opdracht geeft om Amerikaanse ambassades op te blazen.
En aan dat soort achteraf beweringen, heb je natuurlijk ook weinig. Het is natuurlijk wel leuk om verder over te redeneren, maar het is niet echt overtuigend.
Dat hij ooit CIA of FBI agent is geweest geloof ik best. En dat die in bescherming is genomen ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:35 schreef 6833-228 het volgende:
Je gelooft dat hij helemaal nooit FBI- en CIA-agent is geweest? Dat hebben ze zelf toegegeven. En dat is toch ook heel duidelijk uit de bescherming die hij steeds weer heeft gekregen?
Wat denk je dat er gebeurd is? Denk je dat ze zo iemand die de top van Al Qaeda getraind heeft, betrokken was bij een grote hoeveelheid aanslagen gericht tegen de VS en net schuld heeft gepleit bij de ambassade-aanslagen zo maar even laten gaan zonder hem te blijven volgen? Ali Mohammed werd trouwens ook door de Able Danger groep geidentificeerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat hij ooit CIA of FBI agent is geweest geloof ik best. En dat die in bescherming is genomen ook.
Maar ik ben er niet van overtuigd dat hij in opdracht van de CIA of FBI (of dat ze ervan wisten) meegeholpen heeft bij de 9/11 aanslagen.
Ik denk niet dat ze hem hebben laten gaan. Maar dat die ergens in de VS zit onder een nieuwe naam in ruil voor info over Al Qaeda. of zoiets.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:54 schreef 6833-228 het volgende:
Wat denk je dat er gebeurd is? Denk je dat ze zo iemand die de top van Al Qaeda getraind heeft, betrokken was bij een grote hoeveelheid aanslagen gericht tegen de VS en net schuld heeft gepleit bij de ambassade-aanslagen zo maar even laten gaan zonder hem te blijven volgen?
Tuurlijk wel , de temperatuur hangt af van de hoeveelheid zuurstof die beschikbaar is . Als je wilt kun je met bv houtskool staal laten smelten !! door te zorgen voor een geforceerde lucht toevoer .quote:Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef calvobbes het volgende:
Dat maakt niet zoveel uit of er nog ander brandbaar materiaal was. Er was kerosine en voor zover ik weet is het niet mogelijk om een kerosine brand minder heet te laten worden.
Bush is er niet aan blootgesteld , en boven dien is een kortstondige blootstelling niet erg . Natuurlijk was de overheid daarvan op de hoogte ,er was vast geen spetter asbest in één van de gebouwen aanwezigquote:Op donderdag 23 november 2006 23:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ach... Ziekmakende stoffen in de lucht waarvan de overheid op de hoogte was.
En daar hebben ze Bush, Bloomberg, Gulliani etc ook aan blootgesteld...
Ik zie in dat topic geen feiten staan die aantonen dat de Amerikaanse overheid op de hoogte was van kankerverwekkende stoffen en de omgeving daar bewust aan blootstelde.
Je denkt niet dat ze hem hebben laten gaan? En hoe was hij dan in staat de kapers te trainen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hem hebben laten gaan. Maar dat die ergens in de VS zit onder een nieuwe naam in ruil voor info over Al Qaeda. of zoiets.
Geen idee. Maar zolang jij geen duidelijke bewijzen hebt waaruit blijkt dat de FBI en CIA ervan op de hoogte waren dat die zich bemoeide met de 9/11 aanslagen, heeft het bespreken daarvan weinig zin in dit topic.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:15 schreef 6833-228 het volgende:
Je denkt niet dat ze hem hebben laten gaan? En hoe was hij dan in staat de kapers te trainen?
(Of bedoel je te zeggen dat de FBI het spoor kwijt is geraakt toen ze hem zelf een nieuwe naam hebben gegeven![]()
)
Dus wat?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:55 schreef atmosphere1 het volgende:
Tuurlijk wel , de temperatuur hangt af van de hoeveelheid zuurstof die beschikbaar is . Als je wilt kun je met bv houtskool staal laten smelten !! door te zorgen voor een geforceerde lucht toevoer .
En de andere bobo's dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:03 schreef atmosphere1 het volgende:
Bush is er niet aan blootgesteld , en boven dien is een kortstondige blootstelling niet erg . Natuurlijk was de overheid daarvan op de hoogte ,er was vast geen spetter asbest in één van de gebouwen aanwezig
Bron? Bewijs?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:56 schreef pietje77 het volgende:
Nou, zoals bv. 2 tegenstanders van Bush antrax opgestuurd kregen, herleid naar CIA lab.(unieke anthrax string).
Bron? Bewijs?quote:Terwijl Bush&co precies op tijd aan de cipro gingen(anti-anthrax).
Bv. tegen straling kun je pottasium iodine pakken.
Bron? Bewijs?quote:Anders storten tegenstanders van Bush wel neer met hun vliegtuig.
Bron? Bewijs?quote:En echte informatie krijgen we allang niet meer, het nieuws is in handen van het kapitaal en eigenlijk een belediging voor het woord nieuws.
Bron? Bewijs?quote:Gruwelijke bergen voorkennis zijn er, op zijn aller aller minst zijn ze schuldig aan het niet waarschuwen van alle helden en mensen in het WTC dat het een aanslag was.
Ik zie weer 5 beschuldigingen van jouw kant. Ik zie daar 0 keer bewijs voor en dat zul je me waarschijnlijk ook nooit geven. Lijkt me niet dat jij goed geinformeerd bent.quote:echt niet te geloven dat een select groepje dat nog geloofd EN claimed goed geinformeerd te zijn.
En welke fouten hebben die experts in het NIST rapport ontdekt dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:16 schreef Orwell het volgende:
en dat zijn toch echt mannen die (lijkt mij), die vaktechnisch een scherper plaatje kunnen maken van 911. dan alle "experts" op dit forum bij elkaar
Wat een bijzondere manier om dingen te vertellen die allang besproken zijn... Die conspiracy gelovers praten elkaar alleen maar na. Er komt niks nieuws, er komen geen bewijzen. Telkens maar weer hetzelfde riedeltje...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef pietje77 het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3188377245943487892&q=collapse+of+the+collective+mind
6 minuutjes
Godskolere... Ene kant klagen ze dat de Commission report te weinig kreeg en te snel hun conclusies trok. Is er een instantie met meer geld die meer tijd heeft, is het ook niet goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef pietje77 het volgende:
NIST is jaren en 20miljoen verder, zonder WTC7 analyse, indrukwekkend hoor.
Zullen we jouw onzin ook gaan negeren dan? Lees alles negeren aangezien er dan bijster weinig meer over blijftquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef pietje77 het volgende:
Calvobbes zijn herhalende non-bijdrage, ben ik al aan het negeren ( op dit na) en het ziet er naar uit dat zijn 80.000 verzoeken om bronnen en zelf niets kunnen presenteren hem meer mensen gaat bezorgen die hem negeren.
geen bewijs, dossierkennis etc etc etc
wat een "reacties".....
Vertrouw op je geloof, quote die 100% regeringsverdedigende sites, terwijl de rest van de wereld wakker word en zelf dingen leest, onderzoekt en leert van de geschiedenis.
Verder ga ik nu echt al die onzin negeren.
Ik reageer alleen op jou stelling over kerosine zonder iets anders te willen suggereren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus wat?
Het ging erover of het daar heet genoeg was om staal/aluminium te doen smelten.
Het NIST is van mening dat het daar heet genoeg was.
Of heb jij een anderen versie?
Natuurlijk staan er geen fouten in het NIST rapport , maar ik sluit niet uit dat het kloppend is gemaakt . Nist is alles behalve onafhankelijk .quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Godskolere... Ene kant klagen ze dat de Commission report te weinig kreeg en te snel hun conclusies trok. Is er een instantie met meer geld die meer tijd heeft, is het ook niet goed
Ik en anderen wachten nog steeds op de duidelijke fouten die in het NIST rapport zitten... Dat is nu al meerdere malen beweerd, maar niemand kan of wil het aantonen. Alleen maar roepen dat het zo is....
Ach. Je komt er dus eindelijk achter dat er steeds minder in te brengen is tegen de officiele verhalen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:56 schreef atmosphere1 het volgende:
Ik reageer alleen op jou stelling over kerosine zonder iets anders te willen suggereren.
Tuurlijk. Bush en Co hebben natuurwetten aangepast zodat het kloppen is gemaaktquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:09 schreef atmosphere1 het volgende:
Natuurlijk staan er geen fouten in het NIST rapport , maar ik sluit niet uit dat het kloppend is gemaakt .
Ik heb jou gister nog het onderzoek van explosieven deskunigen gepresenteerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef pietje77 het volgende:
Calvobbes zijn herhalende non-bijdrage, ben ik al aan het negeren ( op dit na) en het ziet er naar uit dat zijn 80.000 verzoeken om bronnen en zelf niets kunnen presenteren hem meer mensen gaat bezorgen die hem negeren.
het gaat om de input, einstein...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Bush en Co hebben natuurwetten aangepast zodat het kloppen is gemaakt
NIST heeft zich vooral bezig gehouden met dingen die natuur en scheikundig kunnen worden uitgelegd. Niet met dingen die politiek beinvloedbaar zijn....
Vertel eens. Met welke data werkt de NIST?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:45 schreef Orwell het volgende:
het gaat om de input, einstein...
met welke data werk je?
Allemaal aangepast door de overheid denk je?quote:Some 200 technical experts—including about 85 career NIST experts and 125 leading experts from the private sector and academia—reviewed tens of thousands of documents, interviewed more than 1,000 people, reviewed 7,000 segments of video footage and 7,000 photographs, analyzed 236 pieces of steel from the wreckage, performed laboratory tests and sophisticated computer simulations of the sequence of events that occurred from the moment the aircraft struck the towers until they began to collapse.
dit meen je niet.... .gov!!!??@#%!!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vertel eens. Met welke data werkt de NIST?
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm
[..]
Allemaal aangepast door de overheid denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |