abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 17:36:23 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43997511
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:12 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"Als hij dit mag, mag ik dan dat?"

Die komen we als mods nou nooooit tegen wist je dat?

Rudeonline is zover ik het kan beoordelen serieus over zijn opvattingen, is bereid het proberen uit te leggen en is niet bezig iemand op de hak te nemen. Wat mij betreft is hij welkom hier in TRU.
[..]

Mijn beoordeling is dat hij zijn best doet om antwoord te geven.
[..]

O ja? Wat zijn dan in deze de politieke of godsdienstige elementen?
[..]

Teleurstelling is het gevolg van dat je verwachtingen niet overeenstemmen met de realiteit. Kwestie van je verwachtingen bijstellen dus.
De fundamenten zijn onder zijn theorie weggeslagen. Dan blijft een geloof over, compleet met al de andere kenmerken ervan. Ben je/zijn jullie met dergelijke dingen dan niet bang dat TRU een soort 2de ONZ wordt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_43998292
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:17 schreef NorthernStar het volgende:

Vragen om een ban voor een ander is er zelf een krijgen. In principe.
Ik vraag niet, ik adviseer slechts....
pi_43998365
quote:

Rude is niet bezig iemand op de hak te nemen.
Behalve zichzelf.... schitterend leedvermaak uiteraard!
pi_44000660

[ Bericht 100% gewijzigd door rudeonline op 29-11-2006 19:17:10 ]
pi_44000740
quote:

[..]

"Als hij dit mag, mag ik dan dat?"

Die komen we als mods nou nooooit tegen wist je dat?

Rudeonline is zover ik het kan beoordelen serieus over zijn opvattingen, is bereid het proberen uit te leggen en is niet bezig iemand op de hak te nemen. Wat mij betreft is hij welkom hier in TRU.
[..]

Mijn beoordeling is dat hij zijn best doet om antwoord te geven.
[..]

O ja? Wat zijn dan in deze de politieke of godsdienstige elementen?
[..]

Teleurstelling is het gevolg van dat je verwachtingen niet overeenstemmen met de realiteit. Kwestie van je verwachtingen bijstellen dus.
Dank je, dit moet toch duidelijk zijn zo..
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 19:23:29 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44000863
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De fundamenten zijn onder zijn theorie weggeslagen. Dan blijft een geloof over, compleet met al de andere kenmerken ervan. Ben je/zijn jullie met dergelijke dingen dan niet bang dat TRU een soort 2de ONZ wordt?
We hadden het over godsdienst, niet over geloof.

Nee ik ben niet bang dat TRU een soort 2e ONZ wordt. Tenminste niet door users als rudeonline gelegenheid te bieden zijn ideeën aan te kaarten. Het rediculiseren en belachelijk maken van users en of hun mening doet meer schade aan het forum.
  woensdag 29 november 2006 @ 19:34:06 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44001275
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

We hadden het over godsdienst, niet over geloof.
Ik heb het nooit over godsdienst gehad.
quote:
Nee ik ben niet bang dat TRU een soort 2e ONZ wordt. Tenminste niet door users als rudeonline gelegenheid te bieden zijn ideeën aan te kaarten. Het rediculiseren en belachelijk maken van users en of hun mening doet meer schade aan het forum.
Tsja denk dat het dorum er niet echt op vooruit gaat zo Maargoed dat is mijn mening.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 november 2006 @ 01:01:12 #58
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44012077
quote:
Behalve zichzelf.... schitterend leedvermaak uiteraard!
en jij bent het podium ????????
quote:
Tsja denk dat het dorum er niet echt op vooruit gaat zo Maargoed dat is mijn mening.
mischien moet je een ander forum zoeken daar de opzet je niet aanstaat...velen begrijpen het uitgangspunt wel !
pi_44020106
Nogmaals, kan er wat gedaan worden aan het gezuig en getroll van Orwell?

Als je zo graag een normale discussie wilt, pak dat soort figuren dan ook aan. Niet alleen de mensen die Pietje en Lambiekje aanspreken....
pi_44033311
Alleen maar posts wissen maar wel het gezuig laten staan?

Ik denk niet dat het op die manier voor Orwell duidelijk wordt dat zijn manier van discusieren niet echt bevorderlijk is voor de discussie.
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 20:02:05 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44033817
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:49 schreef calvobbes het volgende:

Ik denk niet dat het op die manier voor Orwell duidelijk wordt dat zijn manier van discusieren niet echt bevorderlijk is voor de discussie.
Dat wil N-S ook helemaal niet, is dat nog niet duidelijk dan?
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:09:58 #62
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44034155
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:49 schreef calvobbes het volgende:

De posts waar jij hem een troller noemt en hij jou een huilie vindt zijn weg. Lijkt me genoeg.
pi_44034256
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:

De posts waar jij hem een troller noemt en hij jou een huilie vindt zijn weg. Lijkt me genoeg.
Hmmm... Het lijkt mij dat je iemand als Orwell juist duidelijk moet maken dat zijn manier van discusieren niet gewenst is. Toch?

Gewoon een paar posts wissen maakt denk ik amper indruk. Ervan uitgaande dat die dat in de gaten zou hebben.

Ik snap niet waarom je Orwell niet gewoon tot de orde roept zoals je mij en anderen al diverse malen tot de orde hebt geroepen.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:16:57 #64
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44034497
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hmmm... Het lijkt mij dat je iemand als Orwell juist duidelijk moet maken dat zijn manier van discusieren niet gewenst is. Toch?

Gewoon een paar posts wissen maakt denk ik amper indruk. Ervan uitgaande dat die dat in de gaten zou hebben.

Ik snap niet waarom je Orwell niet gewoon tot de orde roept zoals je mij en anderen al diverse malen tot de orde hebt geroepen.
Jij doet net zo hard mee calvobbes.

Ik kan je wel vragen om niet op elke slak zout te leggen en een beetje eelt te kweken maar dat zit niet in je aard dus kom maar klagen hier in feedback. Verwacht alleen niet dat je in alles gelijk zult krijgen.
pi_44034827
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef NorthernStar het volgende:

Jij doet net zo hard mee calvobbes.
Actie > reactie.

Als iemand een normale discussie voert, dan zul je van mij echt geen last hebben. Ik ben niet diegene die begint de trollen of de discussie gaat verstoren.
quote:
Ik kan je wel vragen om niet op elke slak zout te leggen en een beetje eelt te kweken maar dat zit niet in je aard dus kom maar klagen hier in feedback.
Ik kan jou ook wel vragen om objectief naar de situatie te kijken, maar dat zit blijkbaar niet in je aard. Dus ga je maar afgeven op de mensen die je daar op aanspreken. Verwacht niet dat ik daar genoegen mee neem.

Ow en om mijn eeltlaag hoef je echt geen zorgen te maken hoor. Die is dik zat. Ik kom hier alleen maar klagen omdat er een aantal figuren zijn die elke discussie verpesten en om te zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat dat amper wordt aangepakt.
Als ik op elke slak zout zou leggen, dan zou ik al veel eerder Orwell zijn manier van discusieren aangekaart hebben. Maar ik heb het een tijdje aangezien en merk eigenlijk dat hij/zij geen discussie wil voeren.

En er staan trouwens nog steeds een aantal duidelijke 9/11 vragen aan jou open. Of ben jij ook zo iemand als Pietje en Lambiekje die alleen maar reageren als die ergens een antwoord op heeft en anders de discussie uit de weg gaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door calvobbes op 30-11-2006 20:34:25 ]
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:36:55 #66
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44035234
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:25 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Actie > reactie.
Klaar dan ben ik niet objectief. Dan zijn we dus uitgesproken.
quote:
En er staan trouwens nog steeds een aantal duidelijke vragen aan jou open. Of ben jij ook zo iemand als Pietje en Lambiekje die alleen maar reageren als die ergens een antwoord op heeft en anders de discussie uit de weg gaat?
Whatever calvobbes. Zie ook eerder in dit topic, er is geen antwoordplicht op fok.
pi_44035282
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:36 schreef NorthernStar het volgende:

Whatever calvobbes. Zie ook eerder in dit topic, er is geen antwoordplicht op fok.
Neuh inderdaad. Het is alleen wel erg tekenend voor jouw manier van handelen

Ow en verwacht van mij dan ook maar niet meer dat ik mij braver ga gedragen dan Orwell
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:54:55 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44035798
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Neuh inderdaad. Het is alleen wel erg tekenend voor jouw manier van handelen

Ow en verwacht van mij dan ook maar niet meer dat ik mij braver ga gedragen dan Orwell
Ik wil er wel serieus op in gaan maar tot nu toe wordt van het antwoord naar jou gelijk weer een nieuwe issue gemaakt. Op een bepaalt moment denk je dan van het zal allemaal wel. Actie is reactie idd.

En dat soort van chantage in de laatste zin vind ik een beetje kinderachtig, maar je moet maar doen wat je niet laten kan.
pi_44036436
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef NorthernStar het volgende:

Ik wil er wel serieus op in gaan maar tot nu toe wordt van het antwoord naar jou gelijk weer een nieuwe issue gemaakt.
Ja vind je het gek als je duidelijk laat zien dat je niet echt objectief bezig bent?
Ik en anderen zijn er door jou al diverse malen op aangesproken dat we een normale discusse moeten voeren.
Ik doe mijn best om een normale discussie te voeren iemand als Orwell doet duidelijk zijn best om die discussie te vergallen, en het enige wat jij doet is het wissen van een paar posts.

Vind je het gek dat ik daar dan geen genoegen mee neem?
quote:
En dat soort van chantage in de laatste zin vind ik een beetje kinderachtig, maar je moet maar doen wat je niet laten kan.
Als je dat al chantage noemt, dan heb je wel zeer lange tenen....

Ik zeg gewoon dat als Orwell van jou zo mag trollen, dat je dan niet van mij moet verwachten dat ik me als een koorknaapje gedraag.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:32:48 #70
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_44039906
Ik heb jou ook nog niet echt zien discussieren in welk 9/11 topic dan ook. Ik heb je alleen maar overal je ongefundeerde mening zien spuien. Je bent zelf grotendeels verantwoordelijk voor het niveau in die discussies door overal met onliners en denigrerende opmerkingen en vragen te reageren.

Je verwacht toch niet dat er nog iemand komt die alles even fijn voor jou gaat uitstippelen in Jip en Janneke taal zodat ook jij het kan begrijpen? Er zijn jou genoeg kansen geboden om een normale discussie te voeren maar elke keer reageer je weer heel simpel en ongeinformeerd. Je wilt er zelfs niet eens de moeite voor doen maar toch ben je bijna 24 uur per dag aanwezig om je mening te verkondigen. Het lijkt wel een obsessie van je.

Ondertussen post er niemand nog echt serieus in die topics en is het meer een wedstrijdje geworden wie elkaar het meeste kan irriteren. Ook wel eens leuk, maar om dit nou 10 topics vol te houden...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_44040530
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik heb jou ook nog niet echt zien discussieren in welk 9/11 topic dan ook. Ik heb je alleen maar overal je ongefundeerde mening zien spuien. Je bent zelf grotendeels verantwoordelijk voor het niveau in die discussies door overal met onliners en denigrerende opmerkingen en vragen te reageren.
Dan moet je toch echt beter opletten denk ik.
Ik heb vaak zat argumenten, meningen en bronnen aangedragen. En daarnaast ook nog eens geluisterd naar de bronnen, argumenten en meningen van anderen.

En voor de rest zie ik je allerlei beweringen maken die nergens op slaan en/of zwaar overdreven zijn. Dus ik voel me totaal niet aangesproken.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:03:39 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44041187
quote:
Dan moet je toch echt beter opletten denk ik.
weet je dat hebben we gedaan....
pi_44041394
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef merlin693 het volgende:

weet je dat hebben we gedaan....
Niet goed genoeg blijkbaar
pi_44169159
Is er hier een topic over de doc. Terrorstorm? kan er geen vinden..
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 20:02:10 #75
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44172685
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:08 schreef Xith het volgende:
Is er hier een topic over de doc. Terrorstorm? kan er geen vinden..
Terrorstorm by Alex Jones

en ook deze

Operation Terrorstorm

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')