abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:32:27 #1
119552 squealmaster
Take the time !
pi_39848633
Heb net de nieuwe doc. gezien van Alex Jones, Terrorstorm.
Eigelijk niets nieuws onder de zon, maar met de gebeurtenissen in het Midden oosten, is de lijn die de nieuwe wereld orde volgt wel erg doorzichtig geworden. Het gevecht om het middenoosten was ingeleid door Bush&co. en Israel moet nu een handje helpen. Natuurlijk zal Bush&co. Israel in de toekomst gaan steunen, zodat Libanon, Syrie en Iran in een keer kunnen worden ingenomen.
Het begint allemaal zo "gewoon" te worden, waar de nieuwe wereld orde mee bezig is, maar het zijn niet WIJ, die er beter van worden, maar ZIJ alleen en dat wil de "gewone" burger niet inzien, want WIJ geven onze vrijheid op, voor HUN arrogante machtsgevoel.

TERRORSTORM is onderweg!
pi_39849613
Who isn't with us, is with terror. -->in the name of peace

Democratie is ver te zoeken..
pi_39849864
Heb hem ook gezien vond het wel een goede docu
  maandag 17 juli 2006 @ 13:03:19 #5
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_39903842
Prachtige documentaires, typische propaganda.... van de 911 truth movement dan.. zou je zeggen..
Na het kijken van een paar van z'n films, ging ik meteen even zoeken naar informatie over die gast Alex Jones voor wat tegengewicht om te ontnuchteren, en kwam oa. dit tegen:

Alex Jones Exposed!
Is Alex working for the Zionists?
http://www.opposingdigits.com/alex/

Ik denk dat we hem niet blind moeten of kunnen vetrouwen, zoals velen doen na het zien van z'n films.
wat denken jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Manke op 17-07-2006 13:04:01 (foutje) ]
pi_39905000
Duurt niet lang of je hebt strax USI
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 02:13:15 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39928552
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:07 schreef seriewoordenaar het volgende:
Hier staat ie al: http://video.google.com/videoplay?docid=-5948263607579389947
Dank voor de link.

Er zitten zeker goede stukken in.

Dat 'doublespeak' van die londense bloemenverkoopster was geweldig. In die zin geweldig dat het goed weergeeft hoever mensen van hun potje zijn.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:14:25 #8
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39928563
-edit: dat mag hier Israel & Libanon/Gaza crisis #23 -

[ Bericht 85% gewijzigd door NorthernStar op 18-07-2006 02:25:47 ]
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:41:37 #9
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_39934487
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Manke het volgende:
Prachtige documentaires, typische propaganda.... van de 911 truth movement dan.. zou je zeggen..
Na het kijken van een paar van z'n films, ging ik meteen even zoeken naar informatie over die gast Alex Jones voor wat tegengewicht om te ontnuchteren, en kwam oa. dit tegen:

Alex Jones Exposed!

Ik denk dat we hem niet blind moeten of kunnen vetrouwen, zoals velen doen na het zien van z'n films.
wat denken jullie?
Ik denk dat je bij beide zeer kritisch moet zijn.

Een artikel die constant praat over een zionistisch plot is net zozeer disinformatie als Alex Jones met zijn christianity. En die site haalt WingTV aan wat naar mijn mening duidelijk disinfo is.

Verder luister ik niet naar Alex Jones maar pak ik de informatie die hij geeft eruit en probeer dat na te checken als ik er tijd voor heb. Wanneer je lang genoeg bezig bent met het lezen van conspiracy sites krijg je automatisch wel een bullshit filter. Bovenstaande artikel is grotendeels bullshit met een kleine kern van waarheid. Alex Jones zijn meningen en rants zijn ook voor een deel bullshit maar sommige achterliggende informatie is dit niet.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_39941072
quote:

Alex Jones Exposed!

wat denken jullie?
Die link die jij geeft is totale onzin, maar het is wel zo dat je nooit iemand blind moet vertrouwen. Alex Jones heeft goede punten in zijn films, maar is over het algemeen extreem paranoide en ziet achter elke gebeurtenis een 'staged event'. Alle aanslagen kunnen volgens hem onmogelijk het werk zijn van individueen of kleine groeperingen maar altijd het werk van regeringen (met name de VS en Israel). Dat vind ik veels te eenzijdig.
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 17:17:12 #11
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39945289
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:41 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Verder luister ik niet naar Alex Jones maar pak ik de informatie die hij geeft eruit en probeer dat na te checken als ik er tijd voor heb. Wanneer je lang genoeg bezig bent met het lezen van conspiracy sites krijg je automatisch wel een bullshit filter. Bovenstaande artikel is grotendeels bullshit met een kleine kern van waarheid. Alex Jones zijn meningen en rants zijn ook voor een deel bullshit maar sommige achterliggende informatie is dit niet.
Precies. Je hoeft het niet met al zijn conclusies eens te zijn om zijn werk te kunnen waarderen.

"Onderzoek alles en behoud het goede."

En ook voor mensen die geen flauw idee hebben van dit soort dingen, alleen CNN en Discovery Channel kijken en denken dat ze geinformeerd zijn, kunnen Jones zijn films een goede eye-opener zijn. Daar verdient hij credit voor imo.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:25:26 #12
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39945498
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:14 schreef -skippybal- het volgende:
-edit: dat mag hier Israel & Libanon/Gaza crisis #23 -
Tyf dan gelijk dit hele topic daar heen
Conspiracies mogen alleen tegen het Westen en niet tegen andere ofzo??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:34:42 #13
119552 squealmaster
Take the time !
pi_39965672
Je kunt zeggen wat je wilt over Alex Jones, maar in een ding heeft hij gelijk:

"911 was an inside job"

.......................en alles wat daaruit voortkomt,.................... daar heeft hij ook gelijk in.

[ Bericht 1% gewijzigd door squealmaster op 20-07-2006 09:00:46 ]
pi_40427727
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef Arvid het volgende:

[..]

Die link die jij geeft is totale onzin, maar het is wel zo dat je nooit iemand blind moet vertrouwen. Alex Jones heeft goede punten in zijn films, maar is over het algemeen extreem paranoide en ziet achter elke gebeurtenis een 'staged event'. Alle aanslagen kunnen volgens hem onmogelijk het werk zijn van individueen of kleine groeperingen maar altijd het werk van regeringen (met name de VS en Israel). Dat vind ik veels te eenzijdig.
klopt, in zn films geeft hij om de zoveel tijd wel een aantal goede argumenten, maar eigenlijk is het een hyperactief kind dat gek is. die kerel ziet echt overal iets achter en is dan ook typisch het stereotype voor complottheorie-denkers.
you and I ain't done Zeke!
pi_40427823
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:34 schreef squealmaster het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Alex Jones, maar in een ding heeft hij gelijk:

"911 was an inside job"

.......................en alles wat daaruit voortkomt,.................... daar heeft hij ook gelijk in.
911 heeft inderdaad een aantal merkwaardige kanttekeningen.

maa dat hyperactieve gemekker van alex jones is vooral overdreven bangmakerij.
you and I ain't done Zeke!
pi_40429429
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef Johnns het volgende:

Dat hyperactieve gemekker zal wel typerend zijn voor de amerikaanse radio en tv ... zoveel mogelijk zeggen op zo weinig mogelijk tijd want de commercials komen eraan.
En verder is het natuurlijk een onderwerp om je druk over te maken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 1 november 2006 @ 12:48:46 #17
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_43133511
quote:

Alex Jones Exposed!

wat denken jullie?
Ik denk dat je naar de inhoud moet kijken ipv het graven in iemands persoonlijk leven, om hem maar niet serieus te hoeven nemen...want dat zou eng zijn..right
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_43138855
quote:

[..]

Al die nieuwsberichten over terrorisme niet dan?!

Alex geeft in zijn docu's en tijdens zijn programma meerdere malen aan dat hij ook een actievoerder is en die schreeuwen nou eenmaal.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:07:52 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_43202682
quote:

[..]

Ok die bangmakerij ?

Het heeft dus wel tot gevolg dat Bush zonder enig tegenstribbeling de meeste gevaarlijke wetten heeft kunnen doorvoeren.

Maar ach, wat maakt het uit om in een Politiestaat te leven. Nederland is ook hard bezig om het ook te worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:39:43 #20
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_43205260
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ok die bangmakerij ?

Het heeft dus wel tot gevolg dat Bush zonder enig tegenstribbeling de meeste gevaarlijke wetten heeft kunnen doorvoeren.

Maar ach, wat maakt het uit om in een Politiestaat te leven. Nederland is ook hard bezig om het ook te worden.
Het maakt de meerderheid ook geen reet uit, als ze maar hun bier kunnen zuipen/neuken en naar voetbal kunnen kijken
pi_43206696
Geef het volk brood en spelen...
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 17:05:47 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43209435
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ok die bangmakerij ?

Dan emigreer je naar een ander land. Je kunt er wel bang voor zijn, maar je gaat het toch niet veranderen door op een forum proberen het hoogste woord te hebben. Verder zie ik je niet echt iets actiefs doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43209868
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan emigreer je naar een ander land. Je kunt er wel bang voor zijn, maar je gaat het toch niet veranderen door op een forum proberen het hoogste woord te hebben. Verder zie ik je niet echt iets actiefs doen.
1. Lambiekje geeft nergens aan dat hij bang is, hij gebruikt alleen die term om de manier aan te duiden op welke manier met de burger gecommuniceerd wordt.
2. Dit is een internetforum, wat als gevolg heeft dat je niet kan zien of iemand iets actiefs doet.
3. Veranderingen worden teweeggebracht doordat mensen bewust van iets gemaakt worden.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:30:07 #24
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_43210115
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Door erover te posten doe je er wat aan toch, mensen lezen het toch
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:54:19 #25
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43216940
Terrorstorm is 2 dagen uit op AMAZON en nu bij de Top DVD sellers van plaats 7000 naar nr. 21 gegaan
Gelukkig is er o.a. daardoor een gigantische groep mensen die uit het wijsheid vaatje tappen van de mensen die ons alles gegeven hebben: "The founding Fathers": (even wat quotes van de quotes van 1 van de DVD kopers :
quote:
"Once we roared like lions for liberty; now we bleat like sheep for security! The solution for America's problem is not in terms of big government, but it is in big men over whom nobody stands in control but God."
-Norman Vincent Peale

"Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary security deserve neither liberty nor security"
-Benjamin Franklin

"It is in the religion of ignorance that tyranny begins." --Benjamin Franklin

"A tyrant's best ally has always been an apathetic populace. Citizens of Germany learned that awful truth in 1939."
-Doug Thompson

"To sin by silence when they should protest makes cowards of men." --Abraham Lincoln

"We are apt to shut our eyes against a painful truth...Are we disposed to be of the number of those, who having eyes, see not, and having ears, hear not...? For my part, whatever anguish of spirit it might cost, I am willing to know the whole truth..." -Patrich Henry
Dus allemaal bij AMAZON bestellen zodat Alex(held, true patriot) bij iedereen in zijn gezicht gedrukt word, zal wel lukken aangezien hij alles wat hij niet voor vrouw en kinderen nodig heeft in de goede zaak pompt.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')