hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 05:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Alweer?
Het is opvallend hoevaak de 'debunkers' solo, maar vaker collectief, komen klagen over users die de officiele theorie verwerpen. Dat ze zichzelf herhalen, dat ze irrelevante dingen aandragen, nu zelfs dat ze de discussie verpesten...
En nu vraagt iemand die zich volledig gestort lijkt te hebben op het proberen debunken van theorien en het verdedigen van de overheidsversie of het topic niet beter dicht kan. In TRU.
TRU is in de eerste plaats nog altijd de plek voor deze meningen.
Dat er op persoonlijke aanvallen, schelden, elkaar neerhalen en beschimpen, en gerediculiseer gemod wordt mag je verwachten. Topics sluiten op verzoek van mensen die in feite in TRU komen omdat ze, om wat voor reden dan ook, de meningen die inherent aan TRU zijn menen te moeten bestrijden kun je vergeten. In F&F gaan ze ook geen topics sluiten op verzoek van mensen die een hekel aan dieren hebben. Of de users die over hun huisdieren willen praten laten wegjagen door mensen die tegen het houden van dieren zijn.
"Die reeks heeft echt geen zin zolang..."
De zin van de reeks is dat mensen hun mening over 9/11 kwijt kunnen. Niet meer en niet minder. En aangezien we in TRU zitten is het in de eerste plaats de plek voor de afwijkende mening, niet de gevestigde, waar je op de rest van het forum meer dan genoeg ruimte voor hebt. We zijn geen forum om leden van Stichting Scepsis te faciliteren oid.
Jij kunt ook jouw mening kwijt, ga een ander zijn mogelijkheid dan ook niet proberen te ontzeggen.
Ik vind dat ook geen overtuigend bewijs.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:33 schreef huupia34 het volgende:
tru is het subforum waar de meer alternatieve theorieeen aan bod komen, een beetje filoseferen en theorieen bespreken.
het is dan ook wel eens vervelend dat bijna altijd dezelfde debunkers de discussies gaan lopen traineren .
in de discussie in het topic" het meest overtuigen ufo bewijs" wou de ts harde bewijzen zien. foto's, films,documenten en ooggetuigen waren volgens hem en de club debunkers zoals protheus en goolguy niet voldoende.
ik denk dan, wat moet dit in tru.
ik heb zelf genoeg input gegeven in de discussie door met tal van bewezen echjte documenten aan te komen en talrijke andere aanwijzingen dat er iets vreemd aan de hand is.
de discussie daar is nu helemaal vastgelopen en ze komen geen steek verder doordat er geen ruimte wordt geboden voor dit soort "aanwijzingen" die naar mijn mening bij elkaar opogeteld een redelijke bewijsvoering vertegenwoordigen
ben daar nu ook weg
is dat nu de bedoeling van tru
Dat is onzin, dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:32 schreef pietje77 het volgende:
Ach, Galileo kreeg huissarrest toen die zei dat de aarde niet plat was.
Hij mag nog blij zijn dat ie niet op de brandstapel ging met die"onzin".
Mensen houden niet van dingen die ze niet snappen of kunnen zien.
Truth is stranger then fiction, al heerst er bij mij helaas ook een bep. vooroordeel tegen getuigen van UFO's tov. getuigen van explosies
Maar met de extreem achtergehouden technieken, sta ik nergens meer van te kijken.
Moet me eigenlijk niet bemoeien met dingen waar ik niet heel veel vanaf weet, maar is zijn in dat topic de UFO beelden van de mexicaanse straaljagers al aan bod gekomen?
Ooit beelden gezien van extreme snelheden met hoeken van 90 graden sturend, gereleased door Mexico geloof ik.
Area 52 is waar ik het dan meteen mee associeer, maar dat is pure speculatie.
Is het niet Area 51... ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:32 schreef pietje77 het volgende:
Area 52 is waar ik het dan meteen mee associeer, maar dat is pure speculatie.
quote:
"verhip, je hebt gelijk"quote:
Dat verbaasd me echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
"verhip, je hebt gelijk"
en
"hoe kan iemand als pietje77 dit foutje nou maken"
en
" scherp hoor.. ik had er overheen gelezen"
Area 52 is de geheime opvolger van Area 51. Area 51 werd namelijk te bekend, dus zoeken ze iets anders.quote:
Ow ja, zo gaat dat he. Die andere 50 euh..ja...Area #'s..weten we waar die liggen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Area 52 is de geheime opvolger van Area 51. Area 51 werd namelijk te bekend, dus zoeken ze iets anders.
Ze zijn met #51 begonnen om verwarring te zaaien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ow ja, zo gaat dat he. Die andere 50 euh..ja...Area #'s..weten we waar die liggen?![]()
Nee, steeds met hetzelfde bewijs aankomen maakt het niet onomstotelijk nee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:03 schreef pietje77 het volgende:
Mocht het echt weerlegd zijn, heeft het natuurlijk geen nut nee.
Verder weet ik niet of er onomstotelijk bewijs van is en of dat iemand dat beweerd.
"Mensen te kunnen overtuigen met onomstotelijk bewijs", is wel een grappige zin.
Al geloof ik inmiddels achter mekaar dat zelfs "onomstotelijk bewijs" niet helpt
Maar nu vlieg ik uit de context en laat me toch verleiden tot dingen waar ik geen verstand van heb.(mijn schuld)
ik weet niet of er onomstotelijk bewijs is, dat de massa dat niet gezien zou hebben zegt in ieder geval niks tot weinig, dat weet ik dan weer wel
Dat is idd wat er dreigt te gebeuren. Daardoor is bij mij de lol er in de 9/11 discussies wel een beetje af, maar misschien is dat ook wel de bedoelingquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, steeds met hetzelfde bewijs aankomen maakt het niet onomstotelijk nee.
Dat noemen ze eerder een duscussie doodslaan.
Das ook ook mede een reden waarom ik gestopt ben met fanatiek reageren in die 9/11 topics. We hebben jou, Vobbes, Haahaha en Cyclonisquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is idd wat er dreigt te gebeuren. Daardoor is bij mij de lol er in de 9/11 discussies wel een beetje af, maar misschien is dat ook wel de bedoeling
Hoewel nu Cyclonis wel een waardevolle aanwinst is voor de 9/11 discussies en het (nog?) erg enthousiast en gedreven oppakt (in de positieve zin van die woorden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |