Trio?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:02 schreef Silmarwen het volgende:
Dat moet je niet zeggen, nu impliceer je indirect dat je of lelijk bent of blind of dom.
Lekkere wijven![]()
dat is onderhand ook wel over hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:01 schreef Napalm het volgende:
Jij zit in de puberteit.
O. Ik heb een tijdje in de Osseweistraat gewoond. OudWest is dat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:59 schreef Mutant01 het volgende:
Als er 1 deel is van R'dam waar ik niet zou willen wonen is het R'dam West wel.
Verdomme, de afstandsbediening van mn garagedeur doet het niet meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef sigme het volgende:
[..]
O. Ik heb een tijdje in de Osseweistraat gewoond. OudWest is dat.
Nee, Knut valt niet op mannen.quote:
Laat me nou in de waan.quote:Kan trouwens ook en en en zijn..
Nou zal een niet-fotomodel Napalm vast ook niet per se teleurstellen (Volgens mij beklimt 'ie momenteel lantaarnpalen), maar zou een buitengewoon lekker stuk niet een best wat sjeu kunnen geven aan verhalen over de file en de bankrekening?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:01 schreef problematiQue het volgende:
er werken geen lekkere wijven overigens.
Nee Boergoensevliet.quote:
ja tuurlijk, dat wel, maar het blijven oerrrrsaaie onderwerpen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou zal een niet-fotomodel Napalm vast ook niet per se teleurstellen (Volgens mij beklimt 'ie momenteel lantaarnpalen), maar zou een buitengewoon lekker stuk niet een best wat sjeu kunnen geven aan verhalen over de file en de bankrekening?
Ik heb een wat afwijkende smaak maar een fotomodel is ook prima hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef sigme het volgende:
Nou zal een niet-fotomodel Napalm vast ook niet per se teleurstellen (Volgens mij beklimt 'ie momenteel lantaarnpalen), maar zou een buitengewoon lekker stuk niet een best wat sjeu kunnen geven aan verhalen over de file en de bankrekening?
Op naar de nul inwoners!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:11 schreef MrX1982 het volgende:
Nee Boergoensevliet.
Bevolkingsafname Rotterdam.
http://www.rotterdamindex(...)kingsafname-zet-door
Dat is het voordeel; die gasten zijn slim zat dus je kan het ook over andere zaken hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:13 schreef problematiQue het volgende:
ja tuurlijk, dat wel, maar het blijven oerrrrsaaie onderwerpen.
ik dacht meer aan een vriendin van je erbij.quote:
Wat dood is moet dood blijven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef Silmarwen het volgende:
Zo en nu ga ik dan echt aan de slag met de 19e eeuwse filosofen!![]()
Mooi absurdisme, maar had ik het ergens aan verdiend?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Verdomme, de afstandsbediening van mn garagedeur doet het niet meer.
Om te beklimmen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik heb een wat afwijkende smaak maar een fotomodel is ook prima hoor.
Eigenlijk moet ik die zwik ergens een vaste link geven; ik zal het binnenkort eens opnemen in die lap vrije tekst in het fotoboek. Hoef ik het ook niet steeds op te googelen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:25 schreef problematiQue het volgende:
oh nou ben ik helemaal vergeten naar jouw artikel te kijken sigme
Wilde de concurrentie voor zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:33 schreef pberends het volgende:
een betere TT mocht ook wel.
Ander leuks: RTL Video: Interview met topeconoom Joseph Stiglitz: globalisering is mislukking
Schandalig genoeg dacht ik ook gister aan D66.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:55 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb mijzelf overtuigd... Ik ga gewoon D66 stemmen..
Neuh, dat niet, maar tis niet erg strategisch zegmaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef Autodidact het volgende:
Is D66 een haram gedachte?
diep manquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef Autodidact het volgende:
Is strategisch stemmen wel strategisch?
Ligt eraan wat er onder strategisch verstaan word natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef Autodidact het volgende:
Is strategisch stemmen wel strategisch?
Probeer je me nu te dissen ofzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:17 schreef tvlxd het volgende:
Als je maar strategisch op grotere partijen blijft stemmen, dan zul je nooit op jouw favoriete partijen stemmen. Klinkt inderdaad behoorlijk strategisch.
Een manier om je doel te bereiken is een strategie toch? Hoe kun je je politieke doel nu bereiken door niet op jouw partij te stemmen? Eenderde van de Rotterdammers die de stemwijzer invulde bij de gemeenteraadsverkiezingen kreeg als uitslag D66, maar dankzij de rat race werd hun mening aan de kant geschoven. Hebben ze dan hun doel bereikt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er onder strategisch verstaan word natuurlijk.
Als je A doet, en A sluit B uit, doe je dus geen B.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:17 schreef tvlxd het volgende:
Als je maar strategisch op grotere partijen blijft stemmen, dan zul je nooit op jouw favoriete partijen stemmen. Klinkt inderdaad behoorlijk strategisch.
Van de A-partijen, ja. Ach ja... iedereen weet wel wat er bedoeld wordt...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je A doet, en A sluit B uit, doe je dus geen B.
Dat is strategisch reuze slim. Van de A-partijen.
Duh, praten doe je wel met iemand anders.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:25 schreef sigme het volgende:
Om te beklimmen?
quote:Strengere aanpak liegende asielzoekers
http://www.volkskrant.nl/(...)iegende_asielzoekers
ANP
DEN HAAG - Buitenlanders die liegen of gegevens achterhouden om Nederland binnen te komen worden strenger aangepakt. Wie eenmaal heeft gefraudeerd om toegelaten te worden, kan ook bij volgende pogingen het land in te komen, worden geweigerd.
Dat heeft minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) dinsdag geschreven aan de Tweede Kamer. Het is haar een doorn in het oog dat vreemdelingen die geknoeid hebben later alsnog met succes kunnen proberen het land in te komen.
[figo waas johan cruijf stem]quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef sigme het volgende:
Als je A doet, en A sluit B uit, doe je dus geen B.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Een manier om je doel te bereiken is een strategie toch? Hoe kun je je politieke doel nu bereiken door niet op jouw partij te stemmen? Eenderde van de Rotterdammers die de stemwijzer invulde bij de gemeenteraadsverkiezingen kreeg als uitslag D66, maar dankzij de rat race werd hun mening aan de kant geschoven. Hebben ze dan hun doel bereikt?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het heel 'slim' vindt, maar wel 'beredeneerd'. En dat is het ook - het is tactisch beredeneerd. Ik vind het, vanuit de verhouding wens kiezer - resultaat politiek een van de meest aantoonbare middelen om een wens gerealiseerd te zien, zeg maar de helft van de 'tactische' stemmers krijgt binnen een paar weken hun wens bewaarheid.
Kom daar maar eens om, als je een programmapunt van een partij uitgevoerd wil zien.
Nou...nee....quote:
Aha. Kijk, zwaktebod. Ik heb gelijk en gewonnen. hahahaha. Loser.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:45 schreef sigme het volgende:
Autodidact, het ontbreekt me aan tijd de discussie nu nogmaals te voeren.
"ik stem tactisch op de PVDA"
die zat toch in de hooiberg?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef sigme het volgende:
Die voorbijkomende dominee, wie anders?
(Volgens mij was het een speld).
'tuurlijk RQ, tuurlijk. slogisch.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Aha. Kijk, zwaktebod. Ik heb gelijk en gewonnen. hahahaha. Loser.
(Die dominee ook hoor, die knijpt daar katjes in het donker denk ik. Grauwe katjes.)quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef problematiQue het volgende:
[..]
die zat toch in de hooiberg?
(de speld, niet de dominee)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef sigme het volgende:
[..]
'tuurlijk RQ, tuurlijk. slogisch.
Nou mag je een snoepje.![]()
en ze probeert je ook nog om te kopen met een snoepje, zwak hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]. En nu je snel terugtrekken hč. Zou ik ook doen als ik geen argumenten meer had. Hahaah.
Ik zal de draak maar niet met je aansteken dan. Ga maar even bij opa Buiswater langs om te lozen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:28 schreef problematiQue het volgende:
al die spreekwoorden komen m'n spuigaten uit.
ik wordt er echt zo moe als een tang op een varken van.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal de draak maar niet met je aansteken dan. Ga maar even bij opa Buiswater langs om te lozen.
Zal ik jou eens zwartmaken? Nee beter: ik ga je negeren. Mag jij de klemtoon kiezen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]. En nu je snel terugtrekken hč. Zou ik ook doen als ik geen argumenten meer had. Hahaah.
En toch is het bedrag rente per inwoner aan de staatsschuld in de kabinetten Balkenende verhoogd van 530 naar 700 euroquote:Privatisering levert overheid 8,7 miljard euro op
Het ministerie van Financiėn heeft in de periode van 2002 tot 2006 voor 8,7 miljard euro aan staatsdeelnemingen verkocht.
Staatsschuld
Met de opbrengst werd de staatsschuld afgelost. Dat meldt het ministerie van Financiėn in het jaarverslag 2005/2006, dat aan de Tweede Kamer is gestuurd.
Tien miljard
In totaal zijn er 14 belangen verkocht. Inclusief de aangekondigde verkoop van het staatsbelang in postconcern TNT bedraagt de opbrengst uit privatisering tien miljard euro. In de periode van 1997 tot 2001 verkocht de overheid zes belangen, die samen drie miljard euro opbrachten.
Nieuwe belangen
De Nederlandse staat bezit nu nog 36 belangen. In 2001 waren dat er 43. Hoewel er de laatste jaren veel belangen zijn afgestoten, werden er ook nieuwe opgericht. Dat had te maken met de verzelfstandiging van diensten en de splitsing van bestaande deelnemingen.
Doe de klemtoon van Kramer maar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Zal ik jou eens zwartmaken? Nee beter: ik ga je negeren. Mag jij de klemtoon kiezen.
Ik vrees dat ik geen goeie negeraar ben, noch een goeie nergeerder.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe de klemtoon van Kramer maar.
NIGGER! NIGGER!
mission accomplished!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, juist omdat je het nog serieus meent is het lachwekkend. De opmerking zelf was gewoon triest.
Mwah, politici weten wanneer de campagne is afgelopen en wanneer het regeren begint. Alhoewqel Rouvoet waarschijnlijk daar aardig principieel in zal zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef problematiQue het volgende:
VVD kan regeringsdeelname zo goed als vergeten lijkt het: Rouvoet ziet Verdonk als obstakel
daarom.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Mwah, politici weten wanneer de campagne is afgelopen en wanneer het regeren begint. Alhoewqel Rouvoet waarschijnlijk daar aardig principieel in zal zijn.
Op het hoogste niveau. Bush, Gorbatsjov en het einde van de Koude Oorlog - Michael R. Beschloss en Strobe Talbottquote:Bush zei: 'Ik maak een goede kans om volgend jaar de presidentsverkiezingen te winnen. Dole is nu een geduchte tegenstander, maar ik denk dat ik de Republikeinse nominatie zal krijgen. Als ik word gekozen -en ik dat dat dat zal gebeuren- dan moet u begrijpen da ik onze betrekkingen wil verbeteren.'
Bush zei dat hij tijdens zijn zeven jaar als vice=president onder Ronald Reagan deze gematigde opvattingen voor zich had moeten houden. Hij legde uit dat Reagan werd omringd door 'onbeduidend intellectueel gespuis' dat gretig elk bewijs zou aangrijpen waaruit bleek dat de vice-president een cryptocommunist was. Daarom zou hij tijdens de campagne van 1988 heel wat dingen moeten doen en zeggen om gekozen te worden, die mijnheer Gorbatsjov maar moest begrijpen.
Gorbatsjov zei dat hij dat wel begreep. (...)
De enige juiste instelling.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:16 schreef tvlxd het volgende:
Whatever.
Dus: D66.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:31 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben de enige-juiste-instellingen-man.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C70D736F600680.htmlquote:21 November 2006
Bouwers bleven prijsafspraken maken
Bouwbedrijven zijn na de onthulling van de bouwfraude doorgegaan met het maken van prijsafspraken. Dat blijkt uit een schaduwboekhouding van een dochter van bouwer VolkerWessels.
Na de grote bouwfraudezaak beloofde de bouwsector in 2002 dat prijsafspraken voortaan taboe waren. Maar uit de nieuwe papieren blijkt dat in 2003 afspraken zijn gemaakt bij de bouw van een school in Middelharnis en van 23 woningen in Oud-Beijerland. VolkerWessels zegt dat het de schaduwboekhouding niet kent.
De Nederlandse Mededingingsautoriteit heeft het stuk van een klokkenluider gekregen. De NMa onderzoekt de zaak nu.
De enige juiste inzending tot nu toe:quote:
quote:Eigenlijk ben ik een D66-er omdat ik [slechts] op Bos stem om het CDA klein te houden
Macht en op het moment specifiek het tribunaal niet door laten gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef pberends het volgende:
Wat moet Syriė eigenlijk met Libanon?
Wat een sukkelsquote:Corus betaalt deel van overname zelf
Amsterdam, 21 NOV. Het Brits-Nederlandse staalbedrijf Corus, dat in IJmuiden bij het vroegere Hoogovens 9.000 werknemers heeft, betaalt de miljardenovername door Tata Steel grotendeels zelf. Dat is af te leiden uit het biedingsdocument van Tata Steel.
Uit het document blijkt dat Corus na de overname hoge schulden toegeschoven krijgt en zelf de rente en aflossingen moet gaan betalen. De overname lijkt gezien de financiering als twee druppels water op een transactie van een financiėle ‘opkoper’ die het bedrijf later wil doorverkopen: hoge schulden en veel afstand ten opzichte van de nieuwe eigenaar.
Corus is sinds vrijdagmiddag inzet van een overnamestrijd tussen Tata Steel en het Braziliaanse staalbedrijf CSN dat Corus benaderd heeft met hoger tegenbod. De Brazilianen willen een positief advies van Corus, maar dat heeft Tata Steel zijn woord gegeven. Het Indiase staalbedrijf moet nu beslissen of het zijn bod verhoogt.
Alles bij elkaar heeft Tata Steel een financieringspakket samengesteld van 7,4 miljard euro. Verreweg het grootste deel daarvan heeft Tata Steel geleend van banken of van andere bedrijven binnen Tata, die het op hun beurt van banken lenen. Als Tata Steel maximaal gebruik maakt van de kredieten wordt meer dan negentig procent van de aankoop van Corus met geleend geld betaald. Onderdeel daarvan zijn effecten ter waarde van twee miljard euro met hoge rente als compensatie voor een hoog risico dat Corus het geld niet terugbetaalt.
Syrie en Iran zijn elkaars bilmaatjes. Zij vormen dan ook de as van het kwaad, de rest van de arabische wereld ziet hun 2-en als vijand!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef pberends het volgende:
Wat moet Syriė eigenlijk met Libanon?
quote:Recordpoging joint draaien en roken
AMSTERDAM - Een halve kilo wiet en 1,5 meter vloei is er nodig om de grootste joint ter wereld te rollen. Woensdag wordt in Amsterdam een recordpoging gedaan het stickie te rollen. "Daarna gaat de hens er in", aldus Thijs Verheij van de organisatie dinsdag.
"Het gaat om de grootste purewietjoint, er mag dus geen tabak inzitten", aldus Verheij. In de huidige grootste joint ter wereld zou bijna 100 gram wiet zitten, aldus de organisatie.
Ook al lukt het een dusdanig grote joint te rollen, in het Book of Guinness World Records zal de poging niet komen te staan. Een woordvoerster van de instantie liet weten niet bij de recordpoging aanwezig te zijn. "Mensen roepen wel meer dat wij erbij zullen zijn, maar dit soort pogingen doen wij nooit."
Handel
De politie van Amsterdam-Amstelland laat desgevraagd weten op te treden als blijkt "dat de hoeveelheid wiet niet overeenkomt met wat toegestaan is voor persoonlijk gebruik maar richting handel gaat".
bij de Engelsen blijven is zelfmoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een sukkels![]()
Jezelf gratis weggeven.
non-stop wanbeleid.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een sukkels![]()
Jezelf gratis weggeven.
Nu nog 2001 - 2006quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
bij de Engelsen blijven is zelfmoord.
Koopkrachtcijfers 1999-2006
Mediaan alle huishoudens 4,3%
Modaal, alleenverdiener met kinderen 7,7%
Modaal, alleenstaand 3,0%
2* modaal, alleenverdiener met kinderen 7,7%
Tweeverdieners, 1,5x modaal met kinderen 6,7%
Minimum plus , alleenverdiener met kinderen 16,0%
Minimumuitkeringsgerechtigden, paar met kinderen 9,8%
Idem, zonder kinderen 3,4%
Minimumuitkeringsgerechtigde, alleenstaand 3,0%
AOW alleenstaand 8,8%
Dus als voedselbanken in 1998 niet nodig waren zijn ze dat in 2006 al helemaal neit..
Voedselbanken heb ik het ook niet zo op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
bij de Engelsen blijven is zelfmoord.
Koopkrachtcijfers 1999-2006
Mediaan alle huishoudens 4,3%
Modaal, alleenverdiener met kinderen 7,7%
Modaal, alleenstaand 3,0%
2* modaal, alleenverdiener met kinderen 7,7%
Tweeverdieners, 1,5x modaal met kinderen 6,7%
Minimum plus , alleenverdiener met kinderen 16,0%
Minimumuitkeringsgerechtigden, paar met kinderen 9,8%
Idem, zonder kinderen 3,4%
Minimumuitkeringsgerechtigde, alleenstaand 3,0%
AOW alleenstaand 8,8%
Dus als voedselbanken in 1998 niet nodig waren zijn ze dat in 2006 al helemaal neit..
Clowns.....die vond ik wel scherp. Was dat Pastors?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef kLowJow het volgende:
Wat een waardeloze vertoning... hopelijk doen de olifanten het zodadelijk beter.
Ik denk dat de samenstelling van de debaters ook te onevenwichtig was.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef kLowJow het volgende:
Wat een waardeloze vertoning... hopelijk doen de olifanten het zodadelijk beter.
Het was prijsschieten op Pechtold. Ik vond dat hij aardig standhield. Bassie viel me tegen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef kLowJow het volgende:
Nee Pechtold.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Clowns.....die vond ik wel scherp. Was dat Pastors?
Ze heeft zo'n ordinair gezicht. Wel lekker lichaamquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[[url=http://upqt.com/uploads/thumbs/22006112019515.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://upqt.com/uploads/thumbs/12006112019511.jpg]afbeelding][/url]
in m'n schoentje dan maar![]()
De onderste.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie vonden jullie het sterkste overkomen? En dan vraag ik het niet in het algemen POL topic.
Mjah... Pechthold was in deze setting duidelijk niet op z'n plaats. Ook vond ik de presentatoren (i.c.m. M. T. en B v.d. V.) wel zorgen voor een erg hoog jeugdjournaal gehalte. Pastors viel me overigens erg mee. Kwam soms wat onzeker over, maar was wel duidelijk in zijn standpunten en kon ze goed overbrengen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het was prijsschieten op Pechtold. Ik vond dat hij aardig standhield. Bassie viel me tegen.
En dan heb ik het nog niet over die aardappel van de LPF.
Wilders en EenNl, tjah...
Oh... Pastors dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie vonden jullie het sterkste overkomen? En dan vraag ik het niet in het algemen POL topic.
Gatverdamme, wat een viswijf is dat toch. Kijk goed man.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[[url=http://upqt.com/uploads/thumbs/22006112019515.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://upqt.com/uploads/thumbs/12006112019511.jpg]afbeelding][/url]
in m'n schoentje dan maar![]()
Vond je dat nou echt? Ik heb alleen 100 keer het woord Rotterdam voorbij horen komen zonder dat daar nu iets concreets uit kwam. Kreeg hij de kans van de presentator, deed die flapdrol er niks mee.quote:
Pastors.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wedje leggen dat de pensioenen of HRA eerder valt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel het woord armoede gaat vallen.
Wie haalt dat stokpaardje als eerste uit de kast.
"Ouderenbelasting", verdiep je eens in het jargon.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wedje leggen dat de pensioenen of HRA eerder valt?
Hmm interessant. Ik denk armoede/voedselbank.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef Autodidact het volgende:
Wedje leggen dat de pensioenen of HRA eerder valt?
Dat hij Rotterdam en wat hij daar heeft gedaan als uitgangspunt neemt, en daar dus steeds op terugvalt, vind ik niet zo raar. Echt goed vind ik hem ook niet, maar daar was het debat ook simpelweg niet naar (erg beperkt en slecht geleid). In vergelijking met de overige deelnemers denk ik echter dat hij het beste gepresteerd heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vond je dat nou echt? Ik heb alleen 100 keer het woord Rotterdam voorbij horen komen zonder dat daar nu iets concreets uit kwam. Kreeg hij de kans van de presentator, deed die flapdrol er niks mee.
Oh ja. Binnen vijf woorden omgezet in "vragen".quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
"Ouderenbelasting", verdiep je eens in het jargon.
Hij had Stuger nog een trap na moeten geven dat LN wel zonder organisatorische problemen kon besturen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat hij Rotterdam en wat hij daar heeft gedaan als uitgangspunt neemt, en daar dus steeds op terugvalt, vind ik niet zo raar. Echt goed vind ik hem ook niet, maar daar was het debat ook simpelweg niet naar (erg beperkt en slecht geleid). In vergelijking met de overige deelnemers denk ik echter dat hij het beste gepresteerd heeft.
Dat heeft hij gedaan... Een opmerking over dat zij i.t.t. LPF wel gelijk konden lopen o.i.d.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij had Stuger nog een trap na moeten geven dat LN wel zonder organisatorische problemen kon besturen.
Maar het viel eerder jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Autodidact het volgende:
Jajaja.
Volgens mij proberen alle lijsttrekkers zich in Balkenende zijn kleine poepertje te wringen. Ik hoop dat-ie weer gaat knipperenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie is nu het bokje?
Balk wordt gemangeld, met z´n zure bek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij proberen alle lijsttrekkers zich in Balkenende zijn kleine poepertje te wringen. Ik hoop dat-ie weer gaat knipperen
En allemaal hoogstaand.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:55 schreef Sidekick het volgende:
2800 posts in POL de afgelopen 11 uur.
Zero-sum.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef Aoristus het volgende:
als we niet hadden ingeleverd in de gezondheidszorg, dan zaten we nu in een recessie volgens Rutte. Hoezo kunnen we dan van groei spreken eigenlijk
Ik heb Balkenende al een tijdje niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou daar meer waardering voor willen!
Mooi inderdaad. Ik luister alleen nog maar, ik kan die koppen niet meer zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:22 schreef kLowJow het volgende:
- U mag niet jokken meneer Rutte!
> Ik heb uw partijprogramma goed gelezen en weet ongeveer wat erin staat.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/zijlijn/#5088596quote:Politieke kleur herkenbaar in krant
De politieke voorkeur die Nederlanders hebben, is terug te vinden in de krant die ze lezen. Uit een enquźte van Maurice de Hond onder 10-duizend kiezers blijkt dat lezers van de Telegraaf hun stem uitbrengen op het CDA en de VVD. Diegenen die NRC Handelsblad lezen, kiezen voor het CDA en PvdA. De Volkskrant en het Parool hebben vooral lezers die op de PvdA stemmen.
Ook aan het lidmaatschap van de publieke omroep is de politieke voorkeur te herkennen. Bijna de helft van de VARA-leden stemt op de PvdA. Mensen die kiezen voor het CDA zijn vaak lid van de NCRV, EO en KRO. De VPRO is populair onder GroenLinks-kiezers.
Dat is een veel te klein plaatje, meneer!quote:
Gister was er zo'n tvprogramma over het ideale programma ofzo. Daaruit bleek dat mensen vooral conservatief groen en sociaal waren. Dat verklaarde ook de winst voor Marijnissenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
NRC is dus sociaal conservatief.
SPers lezen dus niks en kijken ook geen tv?
Ja, poepzooi.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een veel te klein plaatje, meneer!
de zwijgende minderheidquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
NRC is dus sociaal conservatief.
SPers lezen dus niks en kijken ook geen tv?
http://www.planet.nl/plan(...)tid=780041/sc=059e9cquote:Politieke kleur herkenbaar in krant op de mat
Gepubliceerd op dinsdag 21 november 2006
AMSTERDAM (ANP) - Traditiegetrouw heeft de Volkskrant meer lezers die op de PvdA stemmen dan op het CDA en andersom geldt dat voor Trouw. Uit een peiling van Maurice de Hond in opdracht van het ANP en de NOS blijkt dat dit ook het geval is bij de Tweede Kamerverkiezingen van woensdag.
Net zoals een grote meerderheid van de NCRV-leden op het CDA stemt en bijna de helft van de leden van de VARA kiest voor de PvdA.
Aan 10.000 kiezers is maandag en dinsdagmorgen ook gevraagd welke tijdschriften zij lezen, van welke omroep zij lid zijn, welke programma's zij bekijken en welke internetsites zij meestal bezoeken.
De Telegraaf
Ruim een derde van De Telegraaf-lezers stemt op het CDA, gevolgd door 20 procent van De Telegraaf-lezers die een voorkeur heeft voor de VVD. Ruim een kwart van de lezers van NRC Handelsblad, maar ook van NRC.next kiest voor het CDA, gevolgd door respectievelijk PvdA en VVD. de Volkskrant en het Parool hebben vooral lezers die op de PvdA stemmen. Personen die geen krant lezen stemmen voornamelijk op de PvdA en GroenLinks-kiezers lezen het meest de krant.
Andere schriftelijke media die populair zijn onder CDA-stemmers zijn Elsevier, Panaroma en Nieuwe Revu. HP/De Tijd, Vrij Nederland en de Groene Amsterdammer worden vooral gelezen door kiezers met een voorkeur voor de PvdA. De roddelbladen Story, Privé en Weekend worden gevreten door CDA-stemmers.
Lidmaatschap
Ook aan het lidmaatschap van een publieke omroep is de politieke voorkeur van de leden te herleiden. Bijna de helft van de VARA-leden stemt op de PvdA en de NCRV, EO en KRO hebben veel leden die stemmen op het CDA. De VPRO is populair onder de PvdA en GroenLinks-kiezers.
Ja ik merk wel dat ik het met veel mensen oneens ben. Ik vind dat de SC vol zit met behoorlijk liberale denkers. Wat een gematige zooi zegquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Gister was er zo'n tvprogramma over het ideale programma ofzo. Daaruit bleek dat mensen vooral conservatief groen en sociaal waren. Dat verklaarde ook de winst voor Marijnissen
Ja, die moeten gewoon dood, dat spreekt voor zichquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja ik merk wel dat ik het met veel mensen oneens ben. Ik vind dat de SC vol zit met behoorlijk liberale denkers. Wat een gematige zooi zeg![]()
Ik vond het eigenlijk best aardig deze keer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:10 schreef sigme het volgende:
Heb ik weer niks gemist?
mn excelsheet waarin ik de individuele cijfers van de MEV 2007 p164 en 165 vermenigvuldigdequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voedselbanken heb ik het ook niet zo op.
Heb je een bron voor deze cijfers? Ik vind ze wel interessant.![]()
die smaak van jouquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een viswijf is dat toch. Kijk goed man.
Goed hoor, zo in functie.quote:
Ze is gewoon echt niet lekker.quote:
Wat een blije blijerd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goed hoor, zo in functie.
Haha?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef sigme het volgende:
Deze keer?
Ik heb geen vergelijkingmateriaal, het is jaren geleden dat ik een verkiezingsdebat gezien heb. Het legendarische debat met Melkert, Dijkstal en Fortuyn heb ik -een jaar na dato of zo- eens bekeken. Ergens na Fortuyn onfortuinlijke dood. Ik had me in die hele man niet zo verdiept, haha.
quote:
Daar heeft nog nooit iemand me mee vergeleken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
is dat die Michiel Smit uit Rotterdam?
Leuke foto!quote:
owquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar heeft nog nooit iemand me mee vergeleken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, men maakte zich nogal druk, ik dacht dat we vanzelf zouden zien wat voor vlees er in de kuip was. Oftewel: ik liet het aan me voorbijgaan. Bleek ik de revolte van de eeuw gemist te hebbenquote:
Ach die kleding, dat is toeval. Beetje afwisselen he.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
owsorry, nou ja, op een afstandje lijkt het wel een beetje. Weet ik veel dat jij plotsklaps een privé kiekje gaat posten. Maar die blouse
die broek
Maar verder wel een leuke jongen hoor
Voorzover ik, zijnde hetero, dat kan beoordelen.
Trouwens, leuke meisjes?
doe je aan fitness?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach die kleding, dat is toeval. Beetje afwisselen he.
Post jij maar eens een fotoquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar die blousedie broek
Maar verder wel een leuke jongen hoor
Voorzover ik, zijnde hetero, dat kan beoordelen.
Nee, dat is de schuld van God.quote:
ow, nou, lijken stevige schouders, vandaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van God.![]()
mocht ik ooit nog eens leuk op een foto staan zal ik'm stiekem postenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Post jij maar eens een foto. Niet nu! Ik ga te bed.
Later!
Dat heb ik ge-orven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ow, nou, lijken stevige schouders, vandaar.
Doe dat maar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mocht ik ooit nog eens leuk op een foto staan zal ik'm stiekem posten
Je zei wel eens dat je moest gaan sporten, maar dat was dan zeker de bierspier. (die uitdrukking kende ik niet, en komt van jou, tis maar dat je 't weet)quote:
Nee ik hockey (quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Je zei wel eens dat je moest gaan sporten, maar dat was dan zeker de bierspier. (die uitdrukking kende ik niet, en komt van jou, tis maar dat je 't weet)
Nee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:42 schreef Reya het volgende:
Zo te lezen heb ik weer niets gemist vanavond?![]()
Nou... Rutte was dus de beste debater van vanavond: Wie was de winnaar van het laatste debat tussen de grote 6?.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:42 schreef Reya het volgende:
Zo te lezen heb ik weer niets gemist vanavond?![]()
Daar snap ik niks van. Ik heb een ander debat gezien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou... Rutte was dus de beste debater van vanavond: Wie was de winnaar van het laatste debat tussen de grote 6?.
Erg betrouwbare steekproef, zo te zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou... Rutte was dus de beste debater van vanavond: Wie was de winnaar van het laatste debat tussen de grote 6?.
Ik zie sowieso niet in wat de meerwaarde van publiek bij verkiezingsdebatten is. Tenzij het geruisloos is, zoals bij Buitenhof.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:51 schreef MrX1982 het volgende:
Dat publiek hadden ze wel achterwege kunnen laten.
Ik vraag het me ook af. Een debat levendiger proberen te maken? Mja dat zou mijns inziens moeten gebeuren door de debaters.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:52 schreef Reya het volgende:
Ik zie sowieso niet in wat de meerwaarde van publiek bij verkiezingsdebatten is. Tenzij het geruisloos is, zoals bij Buitenhof.
ok, nou, leuk toch! Zolang je er maar schik in hebt. Als ik dan ga joggen (quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee ik hockey (), 2 keer per week trainen en op zondag wedstrijd. Maar dat is nou niet echt hetzelfde als aan de gewichten hangen. Je wordt eerder peziger van al dat rennen.
You say that like it's a bad thing.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:00 schreef MrX1982 het volgende:
Veramerikasering van het debat.
Lijkt inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
is dat die Michiel Smit uit Rotterdam?
Ik zeg geen nee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:02 schreef Godslasteraar het volgende:
'Spears wil seksfilm zelf verspreiden'
interessante carričre-move
Geen grote bekquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad.![]()
Maar Smit is wat dikker& kleiner
fotoboekquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen grote bektotdat je zelf een foto hebt geplaatst.
jajaja.quote:
Dat zegt voldoende.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:13 schreef kLowJow het volgende:
Rutte... tegelijkertijd winnaar en verliezer.
quote:Bij het debat met de lijsttrekkers van de zes grotere partijen eindigde Balkenende met 29% op de eerste plaats. Bos behaalde met 20% de tweede plaats. Halsema scoorde 17%, Marijnissen 14% en Rutte 9%. Rouvoet ten slotte haalde 8%.
Dat zegt idd veel. Verdonk scoorde ook hoog op beste en slechtste politicus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat zegt voldoende.
quote:
mwaoh, ik zal het eens bekijken als het te downloaden is, maar dan als freakshow van een trutje dat nog niet zolang geleden nog zo "maagdelijk" was. Met instemming van preuts Amerika. En dan nu haar pornofilm, het kan verkeren zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee.Met dr sloerie pijpbek.
It's is. Alles minimaliseren tot goedkoop vermaak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:05 schreef kLowJow het volgende:
You say that like it's a bad thing.
Ik sta morgen eerder op omdat ik op een stembureau zit. Dat betekent om 07.00 klaar staan bij het gebouw waar het bureau in zit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik sta morgen eerder op zodat ik kan stemmen voordat ik naar school ga.
die op de route naar het koffiehuisquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:44 schreef kLowJow het volgende:
Waar zal ik morgen eens gaan stemmen?
Mag je niet stemmen in een willekeurig stembureau?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef gelly het volgende:
Ik moet stemmen in een kerk ! Einde scheiding machten ! PANIEK HEL VERDOEMENIS !
Je moet wat over hebben voor democratiequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:43 schreef Mike het volgende:
Ik sta morgen eerder op omdat ik op een stembureau zit. Dat betekent om 07.00 klaar staan bij het gebouw waar het bureau in zit.
Nee, ik zoek graag een zo exotisch mogelijke lokatie. Die kerk van gelly lijkt me wel wat... of misschien een moskee ergens?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die op de route naar het koffiehuis
Ja, en voor de rijkelijke beloning natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor democratie.
Op mn kieskaart staat "gebouw evangelische gemeente".quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Mag je niet stemmen in een willekeurig stembureau?
Je krijgt toch een flesje wijn ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, en voor de rijkelijke beloning natuurlijk.
Oh nee, die is er niet.
Maatschappelijke dienstplicht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:50 schreef Mike het volgende:
Ja, en voor de rijkelijke beloning natuurlijk.
Oh nee, die is er niet.
Bij ons in de gemeente krijg je ¤ 65,-. Daar ben je dan van 07.00 tot 22.00 voor bezig en heb je een week eerder een 2 uur durende bijeenkomst bijgewoond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je krijgt toch een flesje wijn ofzo?
Er zijn nogal wat gemeentes waar je mag kiezen. Maar goed, als dat gebouw het dichtst bij is...quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Op mn kieskaart staat "gebouw evangelische gemeente".
probeer te denken aan de VOCquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
Nu heb ik straks het gevoel dat God over m'n schouder meekijkt en durf ik alleen SGP te stemmen.
Hier zijn het meestal een stel nukkige senioren. Succes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef Mike het volgende:
[..]
de 2 anderen zijn met wie je de hele dag zit opgescheept.
Ja, ik hoef alleen de voordeur maar uit te struikelen, dus ik zet m'n principes maar even opzij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat gemeentes waar je mag kiezen. Maar goed, als dat gebouw het dichtst bij is...
Ik zag op de lijst staan dat minimaal 1 van de 2 boven de 70 is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Hier zijn het meestal een stel nukkige senioren. Succes.
Is toch prachtig... staat de dominee je zo indringend aan te kijken vlak voor het stemmen... om vervolgens wanneer je "het hokje" verlaat zich meewarig het hoofd schuddend van je af te wenden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
Nu heb ik straks het gevoel dat God over m'n schouder meekijkt en durf ik alleen SGP te stemmen.
Lekker praten over de nieuwste modellen rollatorsquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zag op de lijst staan dat minimaal 1 van de 2 boven de 70 is.
Die evangelischen zijn meer van de CUquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je die ook eens van binnen gezien.
quote:stem niet recht of links maar stem rechtvaardigd,,,
daarom kies SP of PVDA
Ik stem voor goed taalonderwijs.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nog een stemadvies gekregen van een klasgenoot.
[..]
vaak zijn dat soort types dan toch heel correct en serieus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Op mn kieskaart staat "gebouw evangelische gemeente".
Kennelijk zit ie op jouw niveau als ie bij je in de klas zitquote:Op woensdag 22 november 2006 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik stem voor goed taalonderwijs.
Ik wilde dat nog terug mailen maar dat zou te confronterend zijn.
Ja het is een eye-opener.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:07 schreef gelly het volgende:
Kennelijk zit ie op jouw niveau als ie bij je in de klas zit
Het is ook meer voor du_ke.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:11 schreef gelly het volgende:
Ik ben zelf ook een IT-figuur.
Cursussen aerobics voor bejaardan en aanverwante activiteiten, over het algemeenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:38 schreef Autodidact het volgende:
Wijkgebouw....geen idee wat ze daar doen.
hangouderenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:38 schreef Autodidact het volgende:
Wijkgebouw....geen idee wat ze daar doen.
Uiteraard gaat het bij vooroordelen nooit over de gehele groepquote:Op woensdag 22 november 2006 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is ook meer voor du_ke.
IT sucks.
quote:AMSTERDAM (ANP) - PvdA-lijsttrekker Wouter Bos wilde dinsdagochtend onder het toeziend oog van tientallen journalisten zijn stem uitbrengen in een stemkantoor in Amsterdam-Noord, maar dat bleek onmogelijk omdat hij niet de juiste stemkaart had.
Sociaal zwakkeren. Dat lijken me typisch linkse stemmers.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:49 schreef du_ke het volgende:
Uiteraard gaat het bij vooroordelen nooit over de gehele groep.
Maar in de IT zitten nu eenmaal veel wat sociaal zwakkeren, niet vreemd dus dat ze vaak rechts stemmen.
Ook buitenaardse wezens lusten geen Heineken.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:51 schreef zakjapannertje het volgende:
Mars Probe Probably Lost Forever
Hmm. Hoewel ik groot voorstander van condoomgebruik ben vind ik dat de RK huwelijk en huwelijkse trouw dient te prediken.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:50 schreef problematiQue het volgende:
beter laat dan nooit! Paus: misschien toch condooms toestaan
But not forgotten.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:51 schreef zakjapannertje het volgende:
Mars Probe Probably Lost Forever
Heb het over sociale vaardighedenquote:Op woensdag 22 november 2006 08:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sociaal zwakkeren. Dat lijken me typisch linkse stemmers.
Wat ook klopt als je mijn klas bekijkt.
http://www.nederlandkiest.nl/ de videolink 'Links haalt uit tijdens laatste lijstrekkersdebat'quote:Op woensdag 22 november 2006 09:12 schreef Causa het volgende:
Weet iemand waar ik het slotdebat van gisteren kan zien. Niet te vinden op uitzending gemist. Maar ik kan slecht overweg met zoeken op internet
het bloed van vele miljoenen afrikanen kleeft aan hun handen, Ik zie liever dat ze daar wat aan doen door ze aan te zetten tot het gebruiken van condooms (of het in ieder geval niet meer te verbieden) dan dat ze prediken waar ze eigenlijk voor zouden moeten staan.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Hoewel ik groot voorstander van condoomgebruik ben vind ik dat de RK huwelijk en huwelijkse trouw dient te prediken.
wat een misselijke gedachte.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het condoomverbod is een zegen voor de bestrijding van overbevolking.
Ach het is wolfke maar die heeft nog nooit een vrouw van dichtbij bekeken. Laat staan een negerin.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:28 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wat een misselijke gedachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |