Cursussen aerobics voor bejaardan en aanverwante activiteiten, over het algemeenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:38 schreef Autodidact het volgende:
Wijkgebouw....geen idee wat ze daar doen.
hangouderenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:38 schreef Autodidact het volgende:
Wijkgebouw....geen idee wat ze daar doen.
Uiteraard gaat het bij vooroordelen nooit over de gehele groepquote:Op woensdag 22 november 2006 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is ook meer voor du_ke.
IT sucks.
quote:AMSTERDAM (ANP) - PvdA-lijsttrekker Wouter Bos wilde dinsdagochtend onder het toeziend oog van tientallen journalisten zijn stem uitbrengen in een stemkantoor in Amsterdam-Noord, maar dat bleek onmogelijk omdat hij niet de juiste stemkaart had.
Sociaal zwakkeren. Dat lijken me typisch linkse stemmers.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:49 schreef du_ke het volgende:
Uiteraard gaat het bij vooroordelen nooit over de gehele groep.
Maar in de IT zitten nu eenmaal veel wat sociaal zwakkeren, niet vreemd dus dat ze vaak rechts stemmen.
Ook buitenaardse wezens lusten geen Heineken.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:51 schreef zakjapannertje het volgende:
Mars Probe Probably Lost Forever
Hmm. Hoewel ik groot voorstander van condoomgebruik ben vind ik dat de RK huwelijk en huwelijkse trouw dient te prediken.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:50 schreef problematiQue het volgende:
beter laat dan nooit! Paus: misschien toch condooms toestaan
But not forgotten.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:51 schreef zakjapannertje het volgende:
Mars Probe Probably Lost Forever
Heb het over sociale vaardighedenquote:Op woensdag 22 november 2006 08:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sociaal zwakkeren. Dat lijken me typisch linkse stemmers.
Wat ook klopt als je mijn klas bekijkt.
http://www.nederlandkiest.nl/ de videolink 'Links haalt uit tijdens laatste lijstrekkersdebat'quote:Op woensdag 22 november 2006 09:12 schreef Causa het volgende:
Weet iemand waar ik het slotdebat van gisteren kan zien. Niet te vinden op uitzending gemist. Maar ik kan slecht overweg met zoeken op internet
het bloed van vele miljoenen afrikanen kleeft aan hun handen, Ik zie liever dat ze daar wat aan doen door ze aan te zetten tot het gebruiken van condooms (of het in ieder geval niet meer te verbieden) dan dat ze prediken waar ze eigenlijk voor zouden moeten staan.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Hoewel ik groot voorstander van condoomgebruik ben vind ik dat de RK huwelijk en huwelijkse trouw dient te prediken.
wat een misselijke gedachte.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het condoomverbod is een zegen voor de bestrijding van overbevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |