In mijn ogen ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Niks van gezien maar ik neem aan Rouvoet
Ja Balkendende was idd het sterkstquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Balkenende was het sterkst![]()
Halsema het slechtst.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef DGD het volgende:
Ik vond Rutte het sterkste. Wel ging hij iets te veel in op economie maar desondanks had hij het beste verhaal en kwam het sterkste over.
Ik denk een Balkenende 2de
Halsema was een kakelende kip :S 1 naar slechtste
Rouvoet laatste omdat hij meer had moeten zeggen
Dat is juist slim gespeeld van hem. Op zulke gevoelige punten kan je je beter behouden gedragen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Rouvoet? Die Christen die expres het woord christendom elke keer vermeed? Hij heeft geen woord - tijdens het normen en waardendebat - gepraat over zijn morele christelijke normen en waarden zoals verbieden van euthenasie en abortus en het homohuwelijk.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef BigFire het volgende:
wat een polliedereen stemt op z'n favoriet ongeacht zijn/haar prestaties in het debat.
Je bent het eens met zijn verhaal, dat is totaal iets anders dan dat ie sterk was in het debat, want ut is echt onmogelijk dat je dat kan vindenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef DGD het volgende:
Ik vond Rutte het sterkste. Wel ging hij iets te veel in op economie maar desondanks had hij het beste verhaal en kwam het sterkste over.
Slim om de kiezer te misleiden, maar dat maakt hem daardoor een vrij inhoudsloze debater en dus geen winnaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is juist slim gespeeld van hem. Op zulke gevoelige punten kan je je beter behouden gedragen.
grapjasquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
Rutte was de duidelijke winnaar, objectief bekeken.
Precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik stem SP en kies vanavond als beste debater toch Rouvoet.
Inderdaad hij liet de linkse oppositie vooral lekker Balkenende aanvallen, zodat het VVD standpunt niet ondersneeuwde daarin.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
Rutte was de duidelijke winnaar, objectief bekeken.
Alleen jouw mening is goed ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je bent het eens met zijn verhaal, dat is totaal iets anders dan dat ie sterk was in het debat, want ut is echt onmogelijk dat je dat kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |