Te laat, nu liggen zijn benen 10 meter naast de rest van zijn lichaam. En zijn ogen gebruik ik nu even als golfballen. Sorryquote:
Mannenquote:Op maandag 20 november 2006 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Te laat, nu liggen zijn benen 10 meter naast de rest van zijn lichaam. En zijn ogen gebruik ik nu even als golfballen. Sorry![]()
Neeee?????quote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen. Ik doe nóóit meer wat voor ze
.
Ik zal het proberen aan elkaar te lijmenquote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ablamquote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ja, richting de meet kan je mij wel bellen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:01 schreef Chadi het volgende:
Ik wil ook wel komen trouwens.. zet me maar op misschien.. en kan ik iemand dan bellen of zo??
quote:Op maandag 20 november 2006 17:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom niet. Mijn kleine neefje viert die dag zijn verjaardag.
Nee, juistquote:
Hey hallo schatjequote:
Hoi fok imam (ik heb alvast achtergrond informatie gekregenquote:Op maandag 20 november 2006 22:07 schreef Triggershot het volgende:
:w
leg uit?quote:Op maandag 20 november 2006 22:35 schreef blubbertjeblub het volgende:
[..]
Hoi fok imam (ik heb alvast achtergrond informatie gekregen)
G.fawkes probeert mij ook fok verslaafd te maken en hij vertelde mij dat jij de fok imam was...quote:
en jij bent?quote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef blubbertjeblub het volgende:
[..]
G.fawkes probeert mij ook fok verslaafd te maken en hij vertelde mij dat jij de fok imam was...
hey, niet zo bijdehand he.quote:
Als imam moet ik jou nou Gavur noemen?quote:Op maandag 20 november 2006 23:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hey, niet zo bijdehand he.
Ik zeg net over msn tegen d'r: Neem vooral die triggershot niet te serieus. Is een beetje de fok! imam.![]()
Zij is mijn vriendin
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als imam moet ik jou nou Gavur noemen?![]()
![]()
Slaap lekker broquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen trigger. Morgen weer
Is ie zo laat nog wakker dan?quote:Op maandag 20 november 2006 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, juist. Het is mijn favoriete neefje.
En hij krijgt van mij een Barcelona-shirt met de echte handtekening van de echte Ronaldinho.
BHAUAUAWHFYAHHAHHAHFAHHW!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:12 schreef Godslasteraar het volgende:
kunnen jullie deze topic voortaan niet beter '[Moezlim JihadChat ###] ....... ' noemen?
Ofzo, tis maar een ideetje, dacht dat rammadan alweer voorbij was, vandaar ..
ja, flauw, maar serieus, blijkbaar is er voor een dergelijke SC een markt aanwezig.quote:
Ja, juist omdat je het nog serieus meent is het lachwekkend. De opmerking zelf was gewoon triest.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ja, flauw, maar serieus, blijkbaar is er voor een dergelijke SC een markt aanwezig.
enfin, moet nu echt ...![]()
Fijn, voel je je verkouden worden ofzo dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:39 schreef yvonne het volgende:
Was weg, komt weer opzetten
Zal wel aan het weer liggen?
Je hoofd laten masseren, zijkanten van je voorhoofd met wat drukkende krachtquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:41 schreef yvonne het volgende:
Nee, niks verder, nou ja, zo maar even plat voor een uurtje, kijken of het dan beter gaat
wat dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij zou me iets laten weten?
Nee ik doe niet mee aan de actie zoals het is, maar mijn bod op je staat exclusief op jou zoals het isquote:
Top secret enzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
Wat doen jullie geheimzinnig!
Opzouten bezemquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:51 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad die triggerslut en die pussyclown met hun geheimzinnigheid![]()
wat?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Huilie, met je nep-offline teken!
bij jou toch ook?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ding naast je naam is rood terwijl je online bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |