je hebt altijd de ramadan meet nogquote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Chadi het volgende:
Nou hard gewerkt gister tot een uur of 8 eigenlijk in de avond.... daarna zijn hier wat vrienden over de vloer geweest en die zijn tot laat .. of tot vroeg gebleven... net op zitten ruimen en zo achter tele2 voetbal Ajax kijken
Heb jammer genoeg de voetbal meet moeten missen![]()

Ja wie weetquote:Op zondag 19 november 2006 13:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hebt altijd de ramadan meet nog

Hoezo ga je de tent afhuren?quote:Op zondag 19 november 2006 13:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wel de 25e zeker aangeven of je wel of niet komt![]()

Ligt erg centraal, dus in principe wel jaquote:Op zondag 19 november 2006 13:49 schreef Chadi het volgende:
Is er trouwens wel voldoende parkeer gelegenheid? Ik ben niet zo'n OV vriend

Die is betaald toch? Desnoods parkeert men onder Slinge, das gratis maar wel met lieve bewakers.quote:Op zondag 19 november 2006 13:53 schreef kLowJow het volgende:
De parkeergarage onder zuidplein zal rond die tijd vrij leeg zijn...
of je parkeert in één van de straatjes er omheen natuurlijk.

Oh wacht, slinge is niet meer gratisquote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is betaald toch? Desnoods parkeert men onder Slinge, das gratis maar wel met lieve bewakers.

Niet meer, sinds?quote:Op zondag 19 november 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh wacht, slinge is niet meer gratis.

niet opgevallenquote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sinds ze het verbouwd hebben geloof ik.

quote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef G.Fawkes het volgende:Ik word nog genegeerd ook. Het is te gek voor woorden

wat?quote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef G.Fawkes het volgende:Ik word nog genegeerd ook. Het is te gek voor woorden

Superrrrrrrrmooooooood to the rescueeeeeeee!quote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef G.Fawkes het volgende:Ik word nog genegeerd ook. Het is te gek voor woorden

we boycotten jequote:Op maandag 20 november 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom loopt dit topic altijd dood als ik reageer?

Ik kan je ophalen uit beverwijk, ik moet toch eerst in beverwijk werken. Woon zelf in Rotterdam, dus moet die afstand toch met de auto afleggen. Alleen terug moet je de trein pakken danquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je uit Beverwijk moet komen ligt het om de hoek![]()

Naast de Sultan is er rond die tijd ook plek (tenminste de vorige keer was er plek zat) en het is gratis.quote:Op zondag 19 november 2006 13:49 schreef Chadi het volgende:
Is er trouwens wel voldoende parkeer gelegenheid? Ik ben niet zo'n OV vriend

Hee Mutant .. Dankjewel .. en lief van je maar ik woon in Utrecht .. Ach als er betaald parkeren is, is het ook geen enkel probleem. Ik wil alleen voorkomen dat ik carglass moet bellen enzoquote:Op maandag 20 november 2006 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan je ophalen uit beverwijk, ik moet toch eerst in beverwijk werken. Woon zelf in Rotterdam, dus moet die afstand toch met de auto afleggen. Alleen terug moet je de trein pakken dan![]()

Dan moet je ervoor zorgen dat ze op de uitkijk staan, want de glas zul je toch moeten vervangenquote:Op maandag 20 november 2006 10:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hee Mutant .. Dankjewel .. en lief van je maar ik woon in Utrecht .. Ach als er betaald parkeren is, is het ook geen enkel probleem. Ik wil alleen voorkomen dat ik carglass moet bellen enzo![]()

Politiebureau is tegenover de parkeerplaats die ik bedoelquote:Op maandag 20 november 2006 10:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hee Mutant .. Dankjewel .. en lief van je maar ik woon in Utrecht .. Ach als er betaald parkeren is, is het ook geen enkel probleem. Ik wil alleen voorkomen dat ik carglass moet bellen enzo![]()

[neukmieremode] de glas wil ik wel vervangen als ik maar het glas niet hoef te vervangen [/neukmieremode] janksmilequote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan moet je ervoor zorgen dat ze op de uitkijk staan, want de glas zul je toch moeten vervangen![]()

Ik sta niet op telex geloof ik ..quote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Politiebureau is tegenover de parkeerplaats die ik bedoel![]()

*schaam schaam*quote:Op maandag 20 november 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
[neukmieremode] de glas wil ik wel vervangen als ik maar het glas niet hoef te vervangen [/neukmieremode] janksmile![]()
![]()

En, is ie dood?quote:Op zondag 19 november 2006 17:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Bij deze eis ik dat mijn naam van M_A naar G.Fawkes wordt veranderd anders gaat het knuffelbeertje eraan!![]()

Jij bent de heks van FOK! heb ik me laten vertellen. Vertel eens hoe kom je aan dat koosnaampje ??quote:

Wie heeft dat in je oortje gefluisterd dan?quote:Op maandag 20 november 2006 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij bent de heks van FOK! heb ik me laten vertellen. Vertel eens hoe kom je aan dat koosnaampje ??

quote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie heeft dat in je oortje gefluisterd dan?
En hoe ik eraan kom?
Omdat ik dat ben natuurlijk

Zijn duimen liggen eraf. En zijn stompjes liggen in het zoutquote:

Jummiequote:Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zijn duimen liggen eraf. En zijn stompjes liggen in het zout![]()

Maar waarom ben ik NU weer de heks van FOK!?quote:

je ondertitelquote:Op maandag 20 november 2006 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik NU weer de heks van FOK!?

Odinaire vrouw op leeftijd met hangtieten?quote:

Combineer ze maarquote:Op maandag 20 november 2006 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Odinaire vrouw op leeftijd met hangtieten?
Of Kim Fortuyn?

Dat ik een heks ben staat nergens in het geheime wapen hoorquote:

Mja, daar staat niets over Fok!quote:Op maandag 20 november 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ik een heks ben staat nergens in het geheime wapen hoor

quote:Op maandag 20 november 2006 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik NU weer de heks van FOK!?

IK HEB HET VERANDERD.quote:Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zijn duimen liggen eraf. En zijn stompjes liggen in het zout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |