Ja hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:48 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, als ik kom, kan ik dan bij jou slapen? Ik wil liever niet alleen terug en mijnis de halve nacht aan het werk.
Met de metro en het nachtnet kom je dan nog wel in Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:54 schreef Sala-adin het volgende:
Tot hoe laat duurt het?
want ik woon zelf in Amsterdam
In de voortuin van Liesje begint het leven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:58 schreef Chadi het volgende:
Rotterdam ligt wel erg centraal moet ik zeggen
Dan heeft Liesje wel een hele grote voortuinquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de voortuin van Liesje begint het leven.
Bij wijze van dan. De locatie is vlak bij het huis van Liesje. Dat bedoelt Liesje maar even.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heeft Liesje wel een hele grote voortuin![]()
gedragswetenschappen is breed. Waar wil je precies over hebben?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:43 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Mag ik met jou babbelen over gedragswetenschappen![]()
Over bezems en krengen en hun drijfveerquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:45 schreef Emel het volgende:
[..]
gedragswetenschappen is breed. Waar wil je precies over hebben?
In de winter kunnen ze best handig zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik zoek alleen vrouwen in de lente/zomer/herfst..
Je vertrekt wanneer je zelf wiltquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:54 schreef Sala-adin het volgende:
Tot hoe laat duurt het?
want ik woon zelf in Amsterdam
Yonne wilde de wonderen en zegeningen van het enige ware geloof niet aan haar dochter onthouden en besloot haar als reisgenoot aan te nemen in haar gang naar eeuwige verlichting. Aangezien Brechtje haar eerste bloeding reeds had mogen ervaren, en zodoende als zondige vrouw in het tijdelijke herboren was, leek het haar een goed idee mij zorg te laten dragen voor haar verdere introductie in de wereld van goede zeden en vrome kuisheid. Ik besloot deze taak en het in mij gestelde vertrouwen als hoge eer te accepteren en heb haar naar mijn beste kunnen in woord en daad bijgestaan ten tijde van deze overgangsrite. Aldus geschiede...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ahum, is dat een eufemisme? En Brechtje is de dochter van Yvonne neem ik aan? Wat heeft die te zoeken tussen dergelijke fundamentalisten?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef kLowJow het volgende:
Ter informatie van al diegenen die het gerucht dat ik ten tijde van de meet kennis had, danwel kennis heb gehad aan Brechtje verspreiden of zonder meer voor waar aannemen...
[..]
Yonne wilde de wonderen en zegeningen van het enige ware geloof niet aan haar dochter onthouden en besloot haar als reisgenoot aan te nemen in haar gang naar eeuwige verlichting. Aangezien Brechtje haar eerste bloeding reeds had mogen ervaren, en zodoende als zondige vrouw in het tijdelijke herboren was, leek het haar een goed idee mij zorg te laten dragen voor haar verdere introductie in de wereld van goede zeden en vrome kuisheid. Ik besloot deze taak en het in mij gestelde vertrouwen als hoge eer te accepteren en heb haar naar mijn beste kunnen in woord en daad bijgestaan ten tijde van deze overgangsrite. Aldus geschiede...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef kLowJow het volgende:
Ter informatie van al diegenen die het gerucht dat ik ten tijde van de meet kennis had, danwel kennis heb gehad aan Brechtje verspreiden of zonder meer voor waar aannemen...
[..]
Yonne wilde de wonderen en zegeningen van het enige ware geloof niet aan haar dochter onthouden en besloot haar als reisgenoot aan te nemen in haar gang naar eeuwige verlichting. Aangezien Brechtje haar eerste bloeding reeds had mogen ervaren, en zodoende als zondige vrouw in het tijdelijke herboren was, leek het haar een goed idee mij zorg te laten dragen voor haar verdere introductie in de wereld van goede zeden en vrome kuisheid. Ik besloot deze taak en het in mij gestelde vertrouwen als hoge eer te accepteren en heb haar naar mijn beste kunnen in woord en daad bijgestaan ten tijde van deze overgangsrite. Aldus geschiede...
kap daar nou eens mee manquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:57 schreef NanKing het volgende:
Pindakaas enzoot!
Wat heb jij een grote mond sinds je blauw bentquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet constant enzo, waarom moet je topic weer verzieken?
Ik uit mijn mening als een user, niet een mod.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat heb jij een grote mond sinds je blauw bent![]()
De dooddoener van de week.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik uit mijn mening als een user, niet een mod.
Ja, breek mijn hart maar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je dan nu misschien uit het topic willen vertrekken?![]()
En waarom weet ik daar niks van?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Chelloquote:
Je hebt geen idee hoe gelukkig mij dit nieuws maaktquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd. Als Roodkapje komt, houdt zij haar kapje en overige kleding netjes aan.
Wat is er mis met vrouwen die kleding uit doen dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe gelukkig mij dit nieuws maakt
Ga jij eens vergeving vragen voor deze uitspraak?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen die kleding uit doen dan?![]()
ik heb een leuke boekquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij eens vergeving vragen voor deze uitspraak?
oh, heb jij een leuk boek?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik heb een leuke boek
Niet dat ik van lezen hou ofzo
Ja, ik ben iets nog diepers tegengekomenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
oh, heb jij een leuk boek?
Staat er nog meer in in dat boek?
Jij dacht dat maandverband bestond om vliegtuigjes van te vouwen en tampons dienst deden als dobber bij het vissen in een regenplas? Kom op zeg... zolang is de overgang nog niet geleden toch?quote:
Joh, gewoon een voetmassage aanbieden, werkt!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
YVONNE! HIJ NEGEERT ME NOG STEEDS..
Ik heb een voetenfobie. Serieus.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, gewoon een voetmassage aanbieden, werkt!
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij dacht dat maandverband bestond om vliegtuigjes van te vouwen en tampons dienst deden als dobber bij het vissen in een regenplas? Kom op zeg... zolang is de overgang nog niet geleden toch?.
Snotver C-cquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb een voetenfobie. Serieus..
Ik kan er ook niets aan doen, die dingen zien eruit als vuurwerkstompjes. En vies. En en. Bah.quote:
Voeten zijn een van de erotiste delen van het menselijk lichaamquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, die dingen zien eruit als vuurwerkstompjes. En vies. En en. Bah.
Bluh, nee dank jequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voeten zijn een van de erotiste delen van het menselijk lichaam
De tentoonstelling waar wij het laatst over hadden 'Aardse schoonheid, hemelse kunst. Kunst van de islam' was trouwens in 1999. Minder lang terug dan ik dacht.quote:Istanbul
De Stad en de Sultan
Deze winter staat vanaf 16 december 2006 t/m 15 april 2007 een van de meest bijzondere steden ter wereld centraal in een grote tentoonstelling in De Nieuwe Kerk: "ISTANBUL". Een kruispunt van wereldbeschavingen en bakermat van cultuur. De Ottomaanse dynastie drukte een grote stempel op deze bijzondere stad en liet de prachtigste paleizen, moskeeën en verzamelingen na. Bijna 300 schatten van de sultans uit vele musea in Istanbul, waaronder die van het wereldberoemde Topkapi paleis museum, komen deze winter naar de Dam in Amsterdam.
Het bezoek aan de tentoonstelling is een wandeling door het rijke verleden van de Ottomaanse sultans. Te zien zijn o.m. hoogtepunten van de Ottomaanse kunst zoals portretten en kaftans van de sultans, miniaturen en schilderingen van belangrijke momenten uit de geschiedenis, tapijten, geschenken aan de sultan, sieraden, religieuze relikwieën, marmeren tulbanden, mystieke objecten, hoogtepunten uit literatuur en wetenschap, fraaie kalligrafie, keramiek, waterpijpen en muziekinstrumenten. Al deze bijzondere voorwerpen zijn terug te vinden in de wandeling langs ruim 10 gebouwen (o.a. de bazaar, koffiehuis, hamam, tekke, moskee en harem) die architectenbureau Kossman & DeJong plaatst in de majestueuze middeleeuwse kerk, gecombineerd met oude en nieuwe filmbeelden en bijzondere Ottomaanse muziekfragmenten.
De stad waaraan de tentoonstelling in De Nieuwe Kerk is gewijd, is misschien niet de oudste stad van de wereld, maar zeker een van de meest spectaculaire, met haar rijke geschiedenis en de prachtige ligging aan de oevers van de Gouden Hoorn, de Zee van Marmara en Bosporus. Hoewel de stad tegenwoordig evenveel inwoners telt als Nederland, begon het ooit als het kleine provinciestadje 'Byzantion', gesticht in 650 v. Chr. Byzantium werd van stad een metropool, nadat keizer Constantijn de Grote het tot hoofdstad van zijn rijk maakte (begin 4de eeuw). Ook gaf hij zijn naam eraan: 'Konstantinoupolis'. Sommige van de monumentale gebouwen uit die periode zijn nog altijd te bewonderen, zoals de Hagia Sophia, de grootste kathedraal uit de middeleeuwen gewijd in 563, en later veranderd in de Aya Sofya Moskee. De stad Constantinopel en het Byzantijnse Rijk raakten vanaf de 13de eeuw in verval. Kruistochten, oorlogen, plunderingen – de stad kwam deze rampen niet meer te boven. De handel liep terug, mensen trokken weg en de stad brokkelde langzaam af. In diezelfde eeuw ontstond aan de oostelijke horizon een heel andere dreiging: die van de 'Turken'. Zij waren een van de steppevolkeren uit Centraal-Azië die langzamerhand hun machtsterrein uitbreidden. Met name de dynastie van Osman wist haar macht te vergroten ten koste van de Byzantijnen en de aangrenzende islamitische rijkjes. Aan het eind van de 15de eeuw hadden de Ottomanen het hele Byzantijnse Rijk bezet, met uitzondering van Constantinopel. Op 28 mei 1453 veroverde Mehmed de Veroveraar eindelijk de stad. Constantinopel was gevallen, en werd omgedoopt tot Istanbul (afgeleid van de Griekse benaming eis tèn polin = naar de stad). Hiermee kwam ook een einde aan het Byzantijnse rijk. Istanbul met het beroemde Topkapi paleis als residentie van de sultans werd het nieuwe centrum van het enorme Ottomaanse rijk. Bijna 500 jaar lang zou een van de langdurigste heerschappijen van een dynastie, de Ottomanen, in Istanbul aan de macht blijven.
Misschien had je er al van gehoord, maar mocht dat niet het geval zijn dan weet je het nu. Hoogstwaarschijnlijk zal deze tentoonstelling jou ook interesseren.
thnx man, erg coolquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef rutger05 het volgende:
Voor Triggershot en misschien ook leuk voor andere users. Ik heb de vrijheid genomen om het hier te plaatsen, zodat het je onder ogen komt.
Ik zag op de site van www.nieuwekerk.nl dat er, vanaf 16 december 2006 t/m 15 april 2007, een tentoonstelling is over Istanbul. De stad en de Sultan.
[..]
De tentoonstelling waar wij het laatst over hadden 'Aardse schoonheid, hemelse kunst. Kunst van de islam' was trouwens in 1999. Minder lang terug dan ik dacht.
![]()
Graag gedaan. Ik wist wel zeker dat jij het ook interessant zou vinden, maar ik wist niet of jij er al van gehoord had.quote:
nee helemaal niet, had geen ideequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik wist wel zeker dat jij het ook interessant zou vinden, maar ik wist niet of jij er al van gehoord had.![]()
"Wat ben je van beroep?"quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef kLowJow het volgende:
Erotiste. Stil. Mooi. Erg mooi.
Ik wist het ook niet, maar ik wilde vandaag enkele musea in Amsterdam bezoeken (heb ik ook gedaan) en keek natuurlijk ook even op de site van de Nieuwe Kerk of er nog een interessante tentoonstelling te zien was en kwam deze interessante toekomstige tentoonstelling tegen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee helemaal niet, had geen idee
Apart om het in een kerk te houden, maar nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:44 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar ik wilde vandaag enkele musea in Amsterdam bezoeken (heb ik ook gedaan) en keek natuurlijk ook even op de site van de Nieuwe Kerk of er nog een interessante tentoonstelling te zien was en kwam deze interessante toekomstige tentoonstelling tegen.
Fijne avond nog.![]()
leuk!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef rutger05 het volgende:
Voor Triggershot en misschien ook leuk voor andere users. Ik heb de vrijheid genomen om het hier te plaatsen, zodat het je onder ogen komt.
Ik zag op de site van www.nieuwekerk.nl dat er, vanaf 16 december 2006 t/m 15 april 2007, een tentoonstelling is over Istanbul. De stad en de Sultan.
[..]
De tentoonstelling waar wij het laatst over hadden 'Aardse schoonheid, hemelse kunst. Kunst van de islam' was trouwens in 1999. Minder lang terug dan ik dacht.
![]()
In het Bijbels museum heb ik een expositie over Marokko gezien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Apart om het in een kerk te houden, maar nogmaals bedankt
Hetzelfde
Ik was bij Maroc plusquote:Op zondag 19 november 2006 00:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het Bijbels museum heb ik een expositie over Marokko gezien.
bij dezequote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb iig dan nog plek in mijn agenda.
goedemorgenquote:
je hebt altijd de ramadan meet nogquote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Chadi het volgende:
Nou hard gewerkt gister tot een uur of 8 eigenlijk in de avond.... daarna zijn hier wat vrienden over de vloer geweest en die zijn tot laat .. of tot vroeg gebleven... net op zitten ruimen en zo achter tele2 voetbal Ajax kijken
Heb jammer genoeg de voetbal meet moeten missen![]()
Ja wie weetquote:Op zondag 19 november 2006 13:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hebt altijd de ramadan meet nog
Hoezo ga je de tent afhuren?quote:Op zondag 19 november 2006 13:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wel de 25e zeker aangeven of je wel of niet komt![]()
Ligt erg centraal, dus in principe wel jaquote:Op zondag 19 november 2006 13:49 schreef Chadi het volgende:
Is er trouwens wel voldoende parkeer gelegenheid? Ik ben niet zo'n OV vriend
Die is betaald toch? Desnoods parkeert men onder Slinge, das gratis maar wel met lieve bewakers.quote:Op zondag 19 november 2006 13:53 schreef kLowJow het volgende:
De parkeergarage onder zuidplein zal rond die tijd vrij leeg zijn...
of je parkeert in één van de straatjes er omheen natuurlijk.
Oh wacht, slinge is niet meer gratisquote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is betaald toch? Desnoods parkeert men onder Slinge, das gratis maar wel met lieve bewakers.
Niet meer, sinds?quote:Op zondag 19 november 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh wacht, slinge is niet meer gratis.
niet opgevallenquote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sinds ze het verbouwd hebben geloof ik.
quote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef G.Fawkes het volgende:Ik word nog genegeerd ook. Het is te gek voor woorden
wat?quote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef G.Fawkes het volgende:Ik word nog genegeerd ook. Het is te gek voor woorden
Superrrrrrrrmooooooood to the rescueeeeeeee!quote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef G.Fawkes het volgende:Ik word nog genegeerd ook. Het is te gek voor woorden
we boycotten jequote:Op maandag 20 november 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom loopt dit topic altijd dood als ik reageer?
Ik kan je ophalen uit beverwijk, ik moet toch eerst in beverwijk werken. Woon zelf in Rotterdam, dus moet die afstand toch met de auto afleggen. Alleen terug moet je de trein pakken danquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je uit Beverwijk moet komen ligt het om de hoek![]()
Naast de Sultan is er rond die tijd ook plek (tenminste de vorige keer was er plek zat) en het is gratis.quote:Op zondag 19 november 2006 13:49 schreef Chadi het volgende:
Is er trouwens wel voldoende parkeer gelegenheid? Ik ben niet zo'n OV vriend
Hee Mutant .. Dankjewel .. en lief van je maar ik woon in Utrecht .. Ach als er betaald parkeren is, is het ook geen enkel probleem. Ik wil alleen voorkomen dat ik carglass moet bellen enzoquote:Op maandag 20 november 2006 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan je ophalen uit beverwijk, ik moet toch eerst in beverwijk werken. Woon zelf in Rotterdam, dus moet die afstand toch met de auto afleggen. Alleen terug moet je de trein pakken dan![]()
Dan moet je ervoor zorgen dat ze op de uitkijk staan, want de glas zul je toch moeten vervangenquote:Op maandag 20 november 2006 10:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hee Mutant .. Dankjewel .. en lief van je maar ik woon in Utrecht .. Ach als er betaald parkeren is, is het ook geen enkel probleem. Ik wil alleen voorkomen dat ik carglass moet bellen enzo![]()
Politiebureau is tegenover de parkeerplaats die ik bedoelquote:Op maandag 20 november 2006 10:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hee Mutant .. Dankjewel .. en lief van je maar ik woon in Utrecht .. Ach als er betaald parkeren is, is het ook geen enkel probleem. Ik wil alleen voorkomen dat ik carglass moet bellen enzo![]()
[neukmieremode] de glas wil ik wel vervangen als ik maar het glas niet hoef te vervangen [/neukmieremode] janksmilequote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan moet je ervoor zorgen dat ze op de uitkijk staan, want de glas zul je toch moeten vervangen![]()
Ik sta niet op telex geloof ik ..quote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Politiebureau is tegenover de parkeerplaats die ik bedoel![]()
*schaam schaam*quote:Op maandag 20 november 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
[neukmieremode] de glas wil ik wel vervangen als ik maar het glas niet hoef te vervangen [/neukmieremode] janksmile![]()
![]()
En, is ie dood?quote:Op zondag 19 november 2006 17:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Bij deze eis ik dat mijn naam van M_A naar G.Fawkes wordt veranderd anders gaat het knuffelbeertje eraan!![]()
Jij bent de heks van FOK! heb ik me laten vertellen. Vertel eens hoe kom je aan dat koosnaampje ??quote:
Wie heeft dat in je oortje gefluisterd dan?quote:Op maandag 20 november 2006 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij bent de heks van FOK! heb ik me laten vertellen. Vertel eens hoe kom je aan dat koosnaampje ??
quote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie heeft dat in je oortje gefluisterd dan?
En hoe ik eraan kom?
Omdat ik dat ben natuurlijk
Zijn duimen liggen eraf. En zijn stompjes liggen in het zoutquote:
Jummiequote:Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zijn duimen liggen eraf. En zijn stompjes liggen in het zout![]()
Maar waarom ben ik NU weer de heks van FOK!?quote:
je ondertitelquote:Op maandag 20 november 2006 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik NU weer de heks van FOK!?
Odinaire vrouw op leeftijd met hangtieten?quote:
Combineer ze maarquote:Op maandag 20 november 2006 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Odinaire vrouw op leeftijd met hangtieten?
Of Kim Fortuyn?
Dat ik een heks ben staat nergens in het geheime wapen hoorquote:
Mja, daar staat niets over Fok!quote:Op maandag 20 november 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ik een heks ben staat nergens in het geheime wapen hoor
quote:Op maandag 20 november 2006 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik NU weer de heks van FOK!?
IK HEB HET VERANDERD.quote:Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zijn duimen liggen eraf. En zijn stompjes liggen in het zout![]()
Te laat, nu liggen zijn benen 10 meter naast de rest van zijn lichaam. En zijn ogen gebruik ik nu even als golfballen. Sorryquote:
Mannenquote:Op maandag 20 november 2006 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Te laat, nu liggen zijn benen 10 meter naast de rest van zijn lichaam. En zijn ogen gebruik ik nu even als golfballen. Sorry![]()
Neeee?????quote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen. Ik doe nóóit meer wat voor ze
.
Ik zal het proberen aan elkaar te lijmenquote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ablamquote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ja, richting de meet kan je mij wel bellen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:01 schreef Chadi het volgende:
Ik wil ook wel komen trouwens.. zet me maar op misschien.. en kan ik iemand dan bellen of zo??
quote:Op maandag 20 november 2006 17:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom niet. Mijn kleine neefje viert die dag zijn verjaardag.
Nee, juistquote:
Hey hallo schatjequote:
Hoi fok imam (ik heb alvast achtergrond informatie gekregenquote:Op maandag 20 november 2006 22:07 schreef Triggershot het volgende:
:w
leg uit?quote:Op maandag 20 november 2006 22:35 schreef blubbertjeblub het volgende:
[..]
Hoi fok imam (ik heb alvast achtergrond informatie gekregen)
G.fawkes probeert mij ook fok verslaafd te maken en hij vertelde mij dat jij de fok imam was...quote:
en jij bent?quote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef blubbertjeblub het volgende:
[..]
G.fawkes probeert mij ook fok verslaafd te maken en hij vertelde mij dat jij de fok imam was...
hey, niet zo bijdehand he.quote:
Als imam moet ik jou nou Gavur noemen?quote:Op maandag 20 november 2006 23:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hey, niet zo bijdehand he.
Ik zeg net over msn tegen d'r: Neem vooral die triggershot niet te serieus. Is een beetje de fok! imam.![]()
Zij is mijn vriendin
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als imam moet ik jou nou Gavur noemen?![]()
![]()
Slaap lekker broquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen trigger. Morgen weer
Is ie zo laat nog wakker dan?quote:Op maandag 20 november 2006 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, juist. Het is mijn favoriete neefje.
En hij krijgt van mij een Barcelona-shirt met de echte handtekening van de echte Ronaldinho.
BHAUAUAWHFYAHHAHHAHFAHHW!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:12 schreef Godslasteraar het volgende:
kunnen jullie deze topic voortaan niet beter '[Moezlim JihadChat ###] ....... ' noemen?
Ofzo, tis maar een ideetje, dacht dat rammadan alweer voorbij was, vandaar ..
ja, flauw, maar serieus, blijkbaar is er voor een dergelijke SC een markt aanwezig.quote:
Ja, juist omdat je het nog serieus meent is het lachwekkend. De opmerking zelf was gewoon triest.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ja, flauw, maar serieus, blijkbaar is er voor een dergelijke SC een markt aanwezig.
enfin, moet nu echt ...![]()
Fijn, voel je je verkouden worden ofzo dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:39 schreef yvonne het volgende:
Was weg, komt weer opzetten
Zal wel aan het weer liggen?
Je hoofd laten masseren, zijkanten van je voorhoofd met wat drukkende krachtquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:41 schreef yvonne het volgende:
Nee, niks verder, nou ja, zo maar even plat voor een uurtje, kijken of het dan beter gaat
wat dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij zou me iets laten weten?
Nee ik doe niet mee aan de actie zoals het is, maar mijn bod op je staat exclusief op jou zoals het isquote:
Top secret enzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
Wat doen jullie geheimzinnig!
Opzouten bezemquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:51 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad die triggerslut en die pussyclown met hun geheimzinnigheid![]()
wat?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Huilie, met je nep-offline teken!
bij jou toch ook?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ding naast je naam is rood terwijl je online bent!
Nee, jij?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef kLowJow het volgende:
Gaat er nog iemand "Islam Democraten" stemmen?
Maar, maar dan komen we recht tegenover elkaar te staanquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga Geert stemmen. Dan work vet bekend. De enige moslim die op Geert heeft gestemd.![]()
Je krijgt in ieder geval gegarandeerd een interview in de Telegraafquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga Geert stemmen. Dan work vet bekend. De enige moslim die op Geert heeft gestemd.![]()
quote:
Wat hij zegt. Ook na het debat. Lastig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:31 schreef Triggershot het volgende:
Twijfel tussen SP en PVDA
D66!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ook na het debat. Lastig.
En dan lepel ik nadat ik gestemd heb op Thieme m'n ogen eruit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan liever de Partij van de Dieren ofzo.
Als je dat nou gewoon van tevoren doet, help ik je wel met stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan lepel ik nadat ik gestemd heb op Thieme m'n ogen eruit.
Vertel, wat moet ik stemmen en waarom?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon van tevoren doet, help ik je wel met stemmen.
D66!quote:
quote:en waarom?
Neh, ik ga voor SP denk ik. Of PvdA, maar dan niet Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
D66!
[..]
Dat zeg ik. Dat doen Turken. Ze hebben een leuk 10-puntenplan voor eventueel barende vrouwen.
Want?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik ga voor SP denk ik. Of PvdA.
Oh nee, die is verboden omdat het "onderdrukking" in de hand werkt hè? Nu zie je wat daarvan het gevolg is Verdonk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je stemt toch anoniem mens! Niemand die je herkent onder die boerka!
Nope.. zit te twijfelen tussen SP en PVDA... Of toch maar GL. Fakkk.. in dubioquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef kLowJow het volgende:
Gaat er nog iemand "Islam Democraten" stemmen?
Iedereen om het hoekje een weg werp burka gevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh nee, die is verboden omdat het "onderdrukking" in de hand werkt hè? Nu zie je wat daarvan het gevolg is Verdonk!
We can take a hintquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef kLowJow het volgende:
* kLowJow gebruikt FA rechten om JAM in OP te sleutelen.
is al gedaan. Zie OPquote:Op zondag 26 november 2006 19:21 schreef Reya het volgende:
Wordt er eik nog gereserveerd, en zoja, op welke datum? Dan weet ik nl. wanneer ik het zeker moet weten![]()
Bier.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:56 schreef Chadi het volgende:
Staat er nog wat op het menu of valt er in die tent niks te eten?
Watquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:53 schreef Brechtje het volgende:
http://www.flurl.com/item/Snakes_Gone_WILD____u_201592
http://www.flurl.com/item/Hersenscheet_com_u_205374
Dat wil ik meemaken, jou bier zien drinkenquote:
Ik heb er nog tranen van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat
heeft
dat
met
deze
meeting
te maken?
Die man aan de tel zei dat het errrruuuug druk zou zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:01 schreef yvonne het volgende:
Gaat het nog wel door en komt iedereen nog?
Jamaar is er nou een reservering ja of nee?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die man aan de tel zei dat het errrruuuug druk zou zijn![]()
reservering is er.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar is er nou een reservering ja of nee?
Want dan maakt het toch geen donder uit of het druk is?
Tuurlijk zegt ie dat, dat "dwingt" je om direct een reservering te maken. Hij blij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
reservering is er.
Geen idee, hij leek er wel nadruk op te leggen.
Dat zei hij nadat ik had gereserveerd, herhalende meerder malen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt ie dat, dat "dwingt" je om direct een reservering te maken. Hij blij.
Je moet nog veel leren Trigger!
Tuurlijk zegt ie dat, zodat je de reservering niet afbreekt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zei hij nadat ik had gereserveerd, herhalende meerder malen.
"Gaan jullie alleen eten, of ook drinken?"
Maar dan in erg gebroken Nederlands
Surequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt ie dat, zodat je de reservering niet afbreekt!![]()
Stiekem was dat ons plan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kom nog iig. Ik zit er straks toch niet alleen he!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:55 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Stiekem was dat ons plan.Maar we zouden dan na een kwartier zeg maar allemaal tevoorschijn komen vanachter die ene paal.
En dat bij de koffiequote:Op dinsdag 28 november 2006 17:53 schreef Brechtje het volgende:
http://www.flurl.com/item/Snakes_Gone_WILD____u_201592
http://www.flurl.com/item/Hersenscheet_com_u_205374
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zei hij nadat ik had gereserveerd, herhalende meerder malen.
"Gaan jullie alleen eten, of ook drinken?"
Maar dan in erg gebroken Nederlands
Tuuk, welkomquote:Op woensdag 29 november 2006 10:17 schreef Chadi het volgende:
Oh ik kom trouwens ook.. als het mag tenminste
quote:
Eulemaal niet!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:11 schreef Brechtje het volgende:
Zouhair = offline
Oh zó schrijf je het.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:11 schreef Brechtje het volgende:
Zouhair = offline
Staat op de dode FOK!serverquote:Op donderdag 30 november 2006 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
En waar is je avatar.
Gewoon vriendelijke belangstellingquote:Op donderdag 30 november 2006 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vanwaar die interesse. Heb je niet genoeg aan mij ofzo![]()
Mini-meets zijn altijd veel leukerquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:21 schreef Brechtje het volgende:
Volgens mij komen er echt 4 mensen ofzo
Nouja, goed, dan kom ik wel niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mini-meets zijn altijd veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |