Nee, jij?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef kLowJow het volgende:
Gaat er nog iemand "Islam Democraten" stemmen?
Maar, maar dan komen we recht tegenover elkaar te staanquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga Geert stemmen. Dan work vet bekend. De enige moslim die op Geert heeft gestemd.![]()
Je krijgt in ieder geval gegarandeerd een interview in de Telegraafquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga Geert stemmen. Dan work vet bekend. De enige moslim die op Geert heeft gestemd.![]()
quote:
Wat hij zegt. Ook na het debat. Lastig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:31 schreef Triggershot het volgende:
Twijfel tussen SP en PVDA
D66!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ook na het debat. Lastig.
En dan lepel ik nadat ik gestemd heb op Thieme m'n ogen eruit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan liever de Partij van de Dieren ofzo.
Als je dat nou gewoon van tevoren doet, help ik je wel met stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan lepel ik nadat ik gestemd heb op Thieme m'n ogen eruit.
Vertel, wat moet ik stemmen en waarom?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon van tevoren doet, help ik je wel met stemmen.
D66!quote:
quote:en waarom?
Neh, ik ga voor SP denk ik. Of PvdA, maar dan niet Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
D66!
[..]
Dat zeg ik. Dat doen Turken. Ze hebben een leuk 10-puntenplan voor eventueel barende vrouwen.
Want?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik ga voor SP denk ik. Of PvdA.
Oh nee, die is verboden omdat het "onderdrukking" in de hand werkt hè? Nu zie je wat daarvan het gevolg is Verdonk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je stemt toch anoniem mens! Niemand die je herkent onder die boerka!
Nope.. zit te twijfelen tussen SP en PVDA... Of toch maar GL. Fakkk.. in dubioquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef kLowJow het volgende:
Gaat er nog iemand "Islam Democraten" stemmen?
Iedereen om het hoekje een weg werp burka gevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh nee, die is verboden omdat het "onderdrukking" in de hand werkt hè? Nu zie je wat daarvan het gevolg is Verdonk!
We can take a hintquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef kLowJow het volgende:
* kLowJow gebruikt FA rechten om JAM in OP te sleutelen.
is al gedaan. Zie OPquote:Op zondag 26 november 2006 19:21 schreef Reya het volgende:
Wordt er eik nog gereserveerd, en zoja, op welke datum? Dan weet ik nl. wanneer ik het zeker moet weten![]()
Bier.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:56 schreef Chadi het volgende:
Staat er nog wat op het menu of valt er in die tent niks te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |