Kinderachtige opmerking, maar dan zouden ze voor Marijnissen kiezen en niet voor Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:06 schreef knowall het volgende:
Hopen dat de VVD-josties deze poll ook kapen.
Ze doen het nog verkeerd ook inderdaad. De prutsers.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:07 schreef budha het volgende:
[..]
Kinderachtige opmerking, maar dan zouden ze voor Marijnissen kiezen en niet voor Bos.
Maak je geen zorgen ik heb voor Halsema gekozen, vond marijnissen vandaag namelijk wel oke.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef knowall het volgende:
[..]
Ze doen het nog verkeerd ook inderdaad. De prutsers.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:10 schreef Jurgen21 het volgende:
En dan bekijk ik alles door een neutrale bril
Dat doen we allemaal! Met TS als lichtend voorbeeldquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef knowall het volgende:
Uiteraard!
Ze deed het leuk hoor, maar wat is je definitie van winnaar? Het zal haar geen zetel opleveren. Ze heeft wederom enkel voor eigen parochie gepredikt. Daar wint ze helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vond Bos minder sterk dan bij de vorige verkiezingen en ik vond Balkenende duidelijk véél beter. Femke Halsema was erg fel en zij is voor mij de winnaar van dit debat.
Vanwege dat ze veel standpunten heel snel kon linken aan het milieu of omdat ze toch niet helemaal op de hoogte was toen ze zei dat Blair ook al verantwoording heeft afgelegd over Irak?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vond Bos minder sterk dan bij de vorige verkiezingen en ik vond Balkenende duidelijk véél beter. Femke Halsema was erg fel en zij is voor mij de winnaar van dit debat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |