Ik denk dat de samenstelling van de debaters ook te onevenwichtig was.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef kLowJow het volgende:
Wat een waardeloze vertoning... hopelijk doen de olifanten het zodadelijk beter.
Het was prijsschieten op Pechtold. Ik vond dat hij aardig standhield. Bassie viel me tegen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef kLowJow het volgende:
Wat een waardeloze vertoning... hopelijk doen de olifanten het zodadelijk beter.
Nee Pechtold.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Clowns.....die vond ik wel scherp. Was dat Pastors?
Ze heeft zo'n ordinair gezicht. Wel lekker lichaamquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[[url=http://upqt.com/uploads/thumbs/22006112019515.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://upqt.com/uploads/thumbs/12006112019511.jpg]afbeelding][/url]
in m'n schoentje dan maar![]()
De onderste.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie vonden jullie het sterkste overkomen? En dan vraag ik het niet in het algemen POL topic.
Mjah... Pechthold was in deze setting duidelijk niet op z'n plaats. Ook vond ik de presentatoren (i.c.m. M. T. en B v.d. V.) wel zorgen voor een erg hoog jeugdjournaal gehalte. Pastors viel me overigens erg mee. Kwam soms wat onzeker over, maar was wel duidelijk in zijn standpunten en kon ze goed overbrengen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het was prijsschieten op Pechtold. Ik vond dat hij aardig standhield. Bassie viel me tegen.
En dan heb ik het nog niet over die aardappel van de LPF.
Wilders en EenNl, tjah...
Oh... Pastors dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie vonden jullie het sterkste overkomen? En dan vraag ik het niet in het algemen POL topic.
Gatverdamme, wat een viswijf is dat toch. Kijk goed man.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[[url=http://upqt.com/uploads/thumbs/22006112019515.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://upqt.com/uploads/thumbs/12006112019511.jpg]afbeelding][/url]
in m'n schoentje dan maar![]()
Vond je dat nou echt? Ik heb alleen 100 keer het woord Rotterdam voorbij horen komen zonder dat daar nu iets concreets uit kwam. Kreeg hij de kans van de presentator, deed die flapdrol er niks mee.quote:
Pastors.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wedje leggen dat de pensioenen of HRA eerder valt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel het woord armoede gaat vallen.
Wie haalt dat stokpaardje als eerste uit de kast.
"Ouderenbelasting", verdiep je eens in het jargon.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wedje leggen dat de pensioenen of HRA eerder valt?
Hmm interessant. Ik denk armoede/voedselbank.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef Autodidact het volgende:
Wedje leggen dat de pensioenen of HRA eerder valt?
Dat hij Rotterdam en wat hij daar heeft gedaan als uitgangspunt neemt, en daar dus steeds op terugvalt, vind ik niet zo raar. Echt goed vind ik hem ook niet, maar daar was het debat ook simpelweg niet naar (erg beperkt en slecht geleid). In vergelijking met de overige deelnemers denk ik echter dat hij het beste gepresteerd heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vond je dat nou echt? Ik heb alleen 100 keer het woord Rotterdam voorbij horen komen zonder dat daar nu iets concreets uit kwam. Kreeg hij de kans van de presentator, deed die flapdrol er niks mee.
Oh ja. Binnen vijf woorden omgezet in "vragen".quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
"Ouderenbelasting", verdiep je eens in het jargon.
Hij had Stuger nog een trap na moeten geven dat LN wel zonder organisatorische problemen kon besturen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat hij Rotterdam en wat hij daar heeft gedaan als uitgangspunt neemt, en daar dus steeds op terugvalt, vind ik niet zo raar. Echt goed vind ik hem ook niet, maar daar was het debat ook simpelweg niet naar (erg beperkt en slecht geleid). In vergelijking met de overige deelnemers denk ik echter dat hij het beste gepresteerd heeft.
Dat heeft hij gedaan... Een opmerking over dat zij i.t.t. LPF wel gelijk konden lopen o.i.d.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij had Stuger nog een trap na moeten geven dat LN wel zonder organisatorische problemen kon besturen.
Maar het viel eerder jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Autodidact het volgende:
Jajaja.
Volgens mij proberen alle lijsttrekkers zich in Balkenende zijn kleine poepertje te wringen. Ik hoop dat-ie weer gaat knipperenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie is nu het bokje?
Balk wordt gemangeld, met z´n zure bek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij proberen alle lijsttrekkers zich in Balkenende zijn kleine poepertje te wringen. Ik hoop dat-ie weer gaat knipperen
En allemaal hoogstaand.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:55 schreef Sidekick het volgende:
2800 posts in POL de afgelopen 11 uur.
Zero-sum.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef Aoristus het volgende:
als we niet hadden ingeleverd in de gezondheidszorg, dan zaten we nu in een recessie volgens Rutte. Hoezo kunnen we dan van groei spreken eigenlijk
Ik heb Balkenende al een tijdje niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou daar meer waardering voor willen!
Mooi inderdaad. Ik luister alleen nog maar, ik kan die koppen niet meer zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:22 schreef kLowJow het volgende:
- U mag niet jokken meneer Rutte!
> Ik heb uw partijprogramma goed gelezen en weet ongeveer wat erin staat.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/zijlijn/#5088596quote:Politieke kleur herkenbaar in krant
De politieke voorkeur die Nederlanders hebben, is terug te vinden in de krant die ze lezen. Uit een enquęte van Maurice de Hond onder 10-duizend kiezers blijkt dat lezers van de Telegraaf hun stem uitbrengen op het CDA en de VVD. Diegenen die NRC Handelsblad lezen, kiezen voor het CDA en PvdA. De Volkskrant en het Parool hebben vooral lezers die op de PvdA stemmen.
Ook aan het lidmaatschap van de publieke omroep is de politieke voorkeur te herkennen. Bijna de helft van de VARA-leden stemt op de PvdA. Mensen die kiezen voor het CDA zijn vaak lid van de NCRV, EO en KRO. De VPRO is populair onder GroenLinks-kiezers.
Dat is een veel te klein plaatje, meneer!quote:
Gister was er zo'n tvprogramma over het ideale programma ofzo. Daaruit bleek dat mensen vooral conservatief groen en sociaal waren. Dat verklaarde ook de winst voor Marijnissenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
NRC is dus sociaal conservatief.
SPers lezen dus niks en kijken ook geen tv?
Ja, poepzooi.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een veel te klein plaatje, meneer!
de zwijgende minderheidquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
NRC is dus sociaal conservatief.
SPers lezen dus niks en kijken ook geen tv?
http://www.planet.nl/plan(...)tid=780041/sc=059e9cquote:Politieke kleur herkenbaar in krant op de mat
Gepubliceerd op dinsdag 21 november 2006
AMSTERDAM (ANP) - Traditiegetrouw heeft de Volkskrant meer lezers die op de PvdA stemmen dan op het CDA en andersom geldt dat voor Trouw. Uit een peiling van Maurice de Hond in opdracht van het ANP en de NOS blijkt dat dit ook het geval is bij de Tweede Kamerverkiezingen van woensdag.
Net zoals een grote meerderheid van de NCRV-leden op het CDA stemt en bijna de helft van de leden van de VARA kiest voor de PvdA.
Aan 10.000 kiezers is maandag en dinsdagmorgen ook gevraagd welke tijdschriften zij lezen, van welke omroep zij lid zijn, welke programma's zij bekijken en welke internetsites zij meestal bezoeken.
De Telegraaf
Ruim een derde van De Telegraaf-lezers stemt op het CDA, gevolgd door 20 procent van De Telegraaf-lezers die een voorkeur heeft voor de VVD. Ruim een kwart van de lezers van NRC Handelsblad, maar ook van NRC.next kiest voor het CDA, gevolgd door respectievelijk PvdA en VVD. de Volkskrant en het Parool hebben vooral lezers die op de PvdA stemmen. Personen die geen krant lezen stemmen voornamelijk op de PvdA en GroenLinks-kiezers lezen het meest de krant.
Andere schriftelijke media die populair zijn onder CDA-stemmers zijn Elsevier, Panaroma en Nieuwe Revu. HP/De Tijd, Vrij Nederland en de Groene Amsterdammer worden vooral gelezen door kiezers met een voorkeur voor de PvdA. De roddelbladen Story, Privé en Weekend worden gevreten door CDA-stemmers.
Lidmaatschap
Ook aan het lidmaatschap van een publieke omroep is de politieke voorkeur van de leden te herleiden. Bijna de helft van de VARA-leden stemt op de PvdA en de NCRV, EO en KRO hebben veel leden die stemmen op het CDA. De VPRO is populair onder de PvdA en GroenLinks-kiezers.
Ja ik merk wel dat ik het met veel mensen oneens ben. Ik vind dat de SC vol zit met behoorlijk liberale denkers. Wat een gematige zooi zegquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Gister was er zo'n tvprogramma over het ideale programma ofzo. Daaruit bleek dat mensen vooral conservatief groen en sociaal waren. Dat verklaarde ook de winst voor Marijnissen
Ja, die moeten gewoon dood, dat spreekt voor zichquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja ik merk wel dat ik het met veel mensen oneens ben. Ik vind dat de SC vol zit met behoorlijk liberale denkers. Wat een gematige zooi zeg![]()
Ik vond het eigenlijk best aardig deze keer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:10 schreef sigme het volgende:
Heb ik weer niks gemist?
mn excelsheet waarin ik de individuele cijfers van de MEV 2007 p164 en 165 vermenigvuldigdequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voedselbanken heb ik het ook niet zo op.
Heb je een bron voor deze cijfers? Ik vind ze wel interessant.![]()
die smaak van jouquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een viswijf is dat toch. Kijk goed man.
Goed hoor, zo in functie.quote:
Ze is gewoon echt niet lekker.quote:
Wat een blije blijerd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goed hoor, zo in functie.
Haha?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef sigme het volgende:
Deze keer?
Ik heb geen vergelijkingmateriaal, het is jaren geleden dat ik een verkiezingsdebat gezien heb. Het legendarische debat met Melkert, Dijkstal en Fortuyn heb ik -een jaar na dato of zo- eens bekeken. Ergens na Fortuyn onfortuinlijke dood. Ik had me in die hele man niet zo verdiept, haha.
quote:
Daar heeft nog nooit iemand me mee vergeleken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
is dat die Michiel Smit uit Rotterdam?
Leuke foto!quote:
owquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar heeft nog nooit iemand me mee vergeleken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, men maakte zich nogal druk, ik dacht dat we vanzelf zouden zien wat voor vlees er in de kuip was. Oftewel: ik liet het aan me voorbijgaan. Bleek ik de revolte van de eeuw gemist te hebbenquote:
Ach die kleding, dat is toeval. Beetje afwisselen he.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
owsorry, nou ja, op een afstandje lijkt het wel een beetje. Weet ik veel dat jij plotsklaps een privé kiekje gaat posten. Maar die blouse
die broek
Maar verder wel een leuke jongen hoor
Voorzover ik, zijnde hetero, dat kan beoordelen.
Trouwens, leuke meisjes?
doe je aan fitness?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach die kleding, dat is toeval. Beetje afwisselen he.
Post jij maar eens een fotoquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar die blousedie broek
Maar verder wel een leuke jongen hoor
Voorzover ik, zijnde hetero, dat kan beoordelen.
Nee, dat is de schuld van God.quote:
ow, nou, lijken stevige schouders, vandaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van God.![]()
mocht ik ooit nog eens leuk op een foto staan zal ik'm stiekem postenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Post jij maar eens een foto. Niet nu! Ik ga te bed.
Later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |