De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
Wie hebben de FOK!stok in de derde ronde op weg gebracht?quote:1: Kerkrade (Limburg)
2: Sittard (Limburg)
3: Herten (Limburg) tussen Linne en Roermond
4: Ulvenhout (Noord-Brabant)
5: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
6: Aalten (Gelderland)
7: Groenlo (Gelderland)
8: Enschede (Overijssel)
9: Denemarken (Groningen)
10: Scheemda (Groningen)
11: Nieuweschans (Groningen)
12: Hoogezand (Groningen)
13: Lellens (Groningen)
14: Middelbert (Groningen)
15: Kolham (Groningen)
16: Peizermade (Drenthe)
17: Roderwolde (Drenthe)
18: Roden (Drenthe)
19: Leek (Groningen)
20: Zevenhuizen (Groningen)
21. Drachten (Friesland)
22. Oosterwolde (Friesland)
23. Bergum (Friesland)
24. Leeuwarden (Friesland)
25. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
26. Zoetermeer (Zuid Holland)
27. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
28. Rotterdam (Zuid Holland)
29: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
30: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
31: Utrecht (Utrecht)
32: Bussum (Noord Holland)
33: Ermelo (Gelderland)
34: Hilversum (Noord Holland)
35: Boomhoek (Utrecht)
36: Almere-Stad (Flevoland)
37: Naarden (Noord Holland)
38: Bikbergen (Noord Holland)
39: Eemnes (Utrecht)
40: Utrecht (Utrecht)
41: Vianen (Utrecht)
42: Beusichem (Gelderland)
43: Amsterdam (Noord Holland)
44: Gouda (Zuid Holland)
45: In het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
46: Kruiningergors (Zuid Holland)
47: Spijkenisse (Zuid Holland)
48: Rozenburg (Zuid Holland)
49: Burgh-Haamstede (Zeeland)
50: Beldert (Zeeland)
51: Roosendaal (Noord-Brabant)
52: Boxtel (Noord-Brabant)
53: Best (Noord-Brabant)
54: Eindhoven (Noord-Brabant)
55: Valkenswaard (Noord-Brabant)
56: Vessem (Noord-Brabant)
57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
74: Nieuw Roden (Drenthe)
75: Elst (Gelderland)
76: Berg en Dal (Gelderland)
77: Leuth (Gelderland)
78: Raalte (Overijssel)
79: Nijkerk (Gelderland)
80: Zeewolde (Flevoland)
81: Hoevelaken (Gelderland)
82: Waarder (Zuid Holland)
83: Stompwijk (Zuid Holland)
84: Zoetermeer (Zuid Holland)
85: Rotte (Zuid Holland)
86: Schiphol (Noord Holland)
87: Bakkum (Noord Holland)
88: 't Zand (Noord Holland)
89: Lutjebroek (Noord Holland)
90: Almere-Stad (Flevoland)
91: Kortenhoef (Noord Holland)
92: Groningen (Groningen)
93: Onnen (Groningen)
94: Een (Drenthe)
95: Midlaren (Drenthe)
96: Annen (Drenthe)
97: Harkstede (Groningen)
98: Eagum (Aegum) (Friesland)
99: Ballum (Ameland) (Friesland)
100: Holwerd (Friesland)
101: Kootstertille (Friesland)
102: Tilburg (Noord-Brabant)
103: Son en Breugel (Noord-Brabant)
104: Nederwetten (Noord-Brabant)
105: Duiven (Gelderland)
106: Sibculo (Overijssel)
107: Erica (Drenthe)
108: Klazienaveen (Drenthe)
109: Ede (Gelderland)
110: Renkum (Gelderland)
111: Adorp (Groningen)
quote:1: ID-Tweak en Dafar (Starters Deel3)
2: Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
3: zwartedoos en scrub_nurse
4: Dafar
5: Allan24
6: _Xbox_Master_
7: bolletje_25
8: erikkll
9: Rocksteen
10: mien-moeke
11: KiwiTjuHh
12: gelly
13: Rocksteen
14: MrBean
15: Alieda1984
16: Duckman
17: Renesite
18: nikky
19: P8
20: RedFever007
21: Duckman
22: D-MIXXX
23: erkel
24: XLerate
25: Faceoff
26: Repeat
27: MissHobje
28: mp3neo en tijnnl
29: MeneerMuis
30: MissHobje
31: Trebweb
32: qu63
33: ikwilookwatzeggen
34: SuperRembo
35: qu63
36: webspider
37: qu63
38: snellejelle
39: webspider
40: SuperRembo
41: F4T4L_3RR0R
42: hollander172
43: worldpimber
44: hicham
45: stinkie
46: stinkie
47: Five_Horizons
48: Worldbeater
49: druide10
50: JapyDooge
51: webspider
52: _Xbox_Master_
53: VASND en kalibr
54: sanke_pizza en Predatorrr
55: victorinox
56: fendt
57: Helmjosti en blackbully
58: WithMe
59: Klea
60: frync
61: TARAraboemdijee en freecell
62: nietzman en Nientje
63: Mereltje
64: Peterselieman
65: roediej
66: Freeflyer
67: Duckman
68: TARAraboemdijee
69: Freeflyer
70: SpeedyGJ
71: Faceoff
72: stil
73: nexcro
74: Renesite
75: boebiedoe
76: hooibaal
77: SpyEye
78: _Xbox_Master_
79: rudedeltadude
80: Flurrie en X-Naut
81: SuperRembo
82: hoevelaken_kaper
83: Repeat
84: Geckoo
85: no1uknow
86: Geckoo
87: Webcrowler
88: SCaRaB en Xigath
89: HenkieSpankie
90: webspider
91: qu63
92: maok
93: Leopold_Stotch
94: Duckman
95: PekkeMan
96: welkominspace
97: Scheepsrecht
98: Peterselieman en roediej
99: roediej
100: Zus van roediej
101: GizartFRL
102: hornage
103: Ology
104: Predatorrr en sanke_pizza
105: Rino
106: dujour
107: madlars
108: MaxMark
109: _Xbox_Master_
110: TheSilentEnigma
111: Scheepsrecht
Als hij iets dichterbij komt ga ik hem voor de tweede keer halen, en dan ligt hij alsnog in Frieslandquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:33 schreef NoBody122 het volgende:
50 KM hier vandaan, daarnaast zou dat ook nog eens betekenen dat hij dan alweer in Friesland komt te liggen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling
leuk treinritje naar Haarlem ofzo ?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVPtje
Ik kan hem wel halen, maar waar moet ik hem vervoglens neerleggen? Dat is meer mijn probleem
Dat is Aadorp, bij Almelo. Dit is Adorp bij Groningenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:38 schreef i2Them2 het volgende:
Ik ga niet naar AadorpIk heb geen zin in een vinger in me kont
![]()
![]()
[..]
Geef maar toe dat jij het stiekem ook wiltquote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Wat een berichten weer hier.![]()
Iedereen wil hem graag dichterbij, maar niemand haalt hem op.![]()
Het lijkt mij dat dit aan de andere lant van adorp gebeurd is. Dit omdat de bordensituatie net even anders is dan op de foto's met de fokstok.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
Hij staat er nog.
Blijkt gister groot ongeluk daar te zijn gebeurd.
Wie is 'we'?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:20 schreef YoopY het volgende:
De fokstok is NU opgehaald, we zoeken nog een leuke locatie vanavond, cq morgenvroeg.
Oostgroningers opgelet!!!
Yoopy en ikquote:
quote:Durfde je hem niet alleen op te halen
quote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef Xanthe het volgende:
We zaten zelfs nog te denken aan het uiterste puntje van Groningen(Nieuwe Statenzijl).
Had m dan naar het land van Bruno Santenera gebracht, Godlinze.quote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef Xanthe het volgende:
We zaten zelfs nog te denken aan het uiterste puntje van Groningen(Nieuwe Statenzijl).
Ganzedijk vond ik ook wel iets hebben... Was als kind altijd doods bang als ik door dit gehucht moest fietsen ivm. Richard Klinkhamer en zijn toen nog vermiste vrouw. Het gerucht ging toen dat hij haar door de gehaktmolen had gehaaldquote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had m dan naar het land van Bruno Santenera gebracht, Godlinze.
Als het nodig is verplaatsen we hem nog wel keer naar een plek waar waarschijnlijk wat meer fokkers in de buurt wonen.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat er nog iemand de stok halen?
Ligt in Oost-Groningen vlakbij Finsterwolde.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:06 schreef MrManiak het volgende:
Ik ken ten eerste de plats niet, ten tweede ken ik die hele gemeente ook niet; het ligt dus niet in de buurt
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:25 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ligt in Oost-Groningen vlakbij Finsterwolde.
beetje ver wegquote:Op donderdag 9 november 2006 13:25 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ligt in Oost-Groningen vlakbij Finsterwolde.
heb je toch al eens gedaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil dat ding ook wel weer eens oprapen!
tvp!
Ga je hem morgen halen? Anders brengen we hem zelf elders heen zodat ie weer in beweging komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:02 schreef SyClooS het volgende:
Misschien, heeeeeel misschien dat ik hem zondag ophaal.
Grappig , we wisten dit echt niet. Houden de fok stok niet altijd in de gaten.quote:Op maandag 13 november 2006 14:23 schreef Duckman het volgende:
Hij heeft al eerder in Kolham gelegen, ook nog op precies dezelfde plaats. Ik heb hem hier toen weggehaald... Grappig dat ie weer terug is...
Zou je m eigenlijk er opnieuw weg moeten halenquote:Op maandag 13 november 2006 14:23 schreef Duckman het volgende:
Hij heeft al eerder in Kolham gelegen, ook nog op precies dezelfde plaats. Ik heb hem hier toen weggehaald... Grappig dat ie weer terug is...
Ik weet de plek nu tenminste meteen te vindenquote:Op maandag 13 november 2006 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou je m eigenlijk er opnieuw weg moeten halen
Dronten, toevallig?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben volgende week vrijdag en zaterdag in Groningen.
Wie weet kan ik hem weer meeslepen naar het midden des landsch.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben volgende week vrijdag en zaterdag in Groningen.
Wie weet kan ik hem weer meeslepen naar het midden des landsch.
Voor die 4 Fok!kkers die daar wonen is er dan ook nog wat aanquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom belandt die stok zo vaak in de minst dichtbevolkte provincie van het land?
Weer langs de A7 dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef Duckman het volgende:
Als ie er na het weekend nog ligt, haal ik hem wel op... Dan leg ik hem ergens tussen de stad Groningen en Drachten...
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef Duckman het volgende:
Als ie er na het weekend nog ligt, haal ik hem wel op... Dan leg ik hem ergens tussen de stad Groningen en Drachten...
Ja dat is de afgelopen weken wel geblekenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:38 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, daar komen genoeg mensen langs...Marum, Boerakker...etc
Heb je hem al opgehaald?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef Duckman het volgende:
Helaas werd ik dit weekend ziek en ben nu nog thuis. Misschien dat het woensdag lukt...quote:
Hoe groot schat je die kans ongeveer in?quote:Op maandag 4 december 2006 23:25 schreef Duckman het volgende:
[..]
Helaas werd ik dit weekend ziek en ben nu nog thuis. Misschien dat het woensdag lukt...
Momenteel aardig groot, aangezien ik weer op mijn werk (in Groningen) ben. Het is dus mogelijk dat ik tussen de middag even richting Kolham rijd en dan vanmiddag na het werk de stok weer ergens neerleg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoe groot schat je die kans ongeveer in?
Breng hem dan in ieder geval wat meer in de richting van de 'bewoonde wereld', zodat hij weer wat sneller verplaatst wordt...quote:Op woensdag 6 december 2006 07:22 schreef Duckman het volgende:
[..]
Momenteel aardig groot, aangezien ik weer op mijn werk (in Groningen) ben. Het is dus mogelijk dat ik tussen de middag even richting Kolham rijd en dan vanmiddag na het werk de stok weer ergens neerleg.
eindelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef Duckman het volgende:
Zo, de stok ligt nu even bij te komen in mijn auto... Vandaag of morgen zal ik even een leuk plekje verzinnen om hem weer verder van het mooie weer te laten genieten...
Klassequote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef Duckman het volgende:
Zo, de stok ligt nu even bij te komen in mijn auto... Vandaag of morgen zal ik even een leuk plekje verzinnen om hem weer verder van het mooie weer te laten genieten...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:09 schreef YoopY het volgende:
Frieschepaalen kun je echt geen gat noemen hoor. Ze hebben dr een kroeg hoor!
Oja, sorryquote:Frieschepalen (Fries: Fryske Peallen) is een dorp in de gemeente Opsterland, provincie Friesland (Nederland). Het dorp telt ongveer 990 inwoners.
Nope, voelde me er fysiek niet tot in staatquote:Op maandag 11 december 2006 17:30 schreef MrManiak het volgende:
U got it?
tijd geledenquote:
Jan Peter Balkenende?quote:Op zondag 17 december 2006 15:42 schreef buzzer het volgende:
Wie zei nou dat de Noorderlijke provincies bruisen van het leven ?
dat was die maffe weergast toch. Pauls Pietsma ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 15:42 schreef buzzer het volgende:
Wie zei nou dat de Noorderlijke provincies bruisen van het leven ?
ga jij maar, ik moet in me mand blijvenquote:Op maandag 18 december 2006 20:05 schreef buzzer het volgende:
hallo, niet lullen maar stok ophalen...
PAK STOK !!!!!!
Beverwijk - Grun is me net ff te gekquote:Op maandag 18 december 2006 20:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga jij maar, ik moet in me mand blijven
dat zeg ikquote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
Kom op mensen, anders moet ik er eventueel heen rijden
En met die snelheid van jou wagen duurt het wel ff voor je er bentquote:Op maandag 18 december 2006 21:31 schreef Houniet het volgende:
anders spring ik zondag wel in de auto als ik niets te doen hebvoor mij is het namelijk ook wel een eind
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:00 schreef LeXX het volgende:
Heel, heel, heel misschien kan ik hem oppakken aanstaande vrijdag. Dit nog wel onder voorbehoud. Als jullie dan ff geduld hebben (dat kan haast niet anders na 12 dagen geen beweging), kan ik hem richting Randstad brengen, of richting Brabant (en alle tussengelegen gemeentes
)...
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:00 schreef LeXX het volgende:
Heel, heel, heel misschien kan ik hem oppakken aanstaande vrijdag. Dit nog wel onder voorbehoud. Als jullie dan ff geduld hebben (dat kan haast niet anders na 12 dagen geen beweging), kan ik hem richting Randstad brengen, of richting Brabant (en alle tussengelegen gemeentes
)...
Huip, naar de bewoonde wereld met dat ding !quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:14 schreef LeXX het volgende:
Wij zijn gisteren er niet aan toegekomen.Dinsdag (2de kerstdag) gaan we vanuit Groningen weer naar huis, en zijn we van plan hem dan op te pikken. Ik kan hem dan in de loop of einde van de week ergens in de buurt van Almere, Amsterdam, of riching Brabant (langs de A2), Eindhoven, Helmond droppen. Dan is hij eindelijk eens weer uit het noorden vandaan
![]()
HIER is dat ding, voor de niet-kennersquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:54 schreef LeXX het volgende:
Amersfoort? Hij ligt nu in Noord-Holland (ik moest wel ff zoeken)
Ligt voor ons niet echt op de route, dus wij haken eerst af. Jammer, want ik was wel benieuwd naar die kerst-surprise...
Goede Actie, Gizart!![]()
Offtopic: Ben je ook actief op het peugeot206club-forum? Daar loopt ook een GizartFrl rond...)
Ik bedoelde dat hij een beetje uit de route Groningen - A'foort (die ik morgen moet rijden) ligt en dat ik daarom hem niet op ga halen (ik had het plaatsje al lang in mijn King Atlas gevonden)quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:54 schreef LeXX het volgende:
Amersfoort? Hij ligt nu in Noord-Holland (ik moest wel ff zoeken)
Ligt voor ons niet echt op de route, dus wij haken eerst af. Jammer, want ik was wel benieuwd naar die kerst-surprise...
Goede Actie, Gizart!![]()
Offtopic: Ben je ook actief op het peugeot206club-forum? Daar loopt ook een GizartFrl rond...)
laat je Xbox met rust en spring in de auto man !quote:Op zondag 24 december 2006 15:39 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat dus. Als ik dit vanochtend had geweten had ik m opgehaald
. Nu red ik het niet meer
.
quote:Op zondag 24 december 2006 20:53 schreef NoBody122 het volgende:
Mooi dat hij weer is verplaatst.. Zal hem morgen even terug naar Friesland halen
Pokkeding wil toch niet meewerkenquote:Op zondag 24 december 2006 16:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
laat je Xbox met rust en spring in de auto man !
Oude Leije een goed idee?quote:Op zondag 24 december 2006 20:53 schreef NoBody122 het volgende:
Mooi dat hij weer is verplaatst.. Zal hem morgen even terug naar Friesland halen
Ureterp.quote:Op zondag 24 december 2006 20:53 schreef NoBody122 het volgende:
Niet?quote:Op maandag 25 december 2006 04:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat was niet serieus, even voor de goede orde
kerstkado...... nee als het eetbaar was denk ik dat daarom die hond daar zo snuffelde en denkt ie dat er iedere dag wat ligt ofzoquote:Op donderdag 28 december 2006 11:26 schreef GizartFRL het volgende:
Leuk dorpje wel in elk geval.
Kerstkado nog gevonden?
Sanke en ik zullen strax wel eens ff kijken of we em gevonden krijgen en hier in de buurt (Eindhoven) ergens op een wat beter bereikbare plek kunnen leggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:39 schreef sanke_pizza het volgende:
Iets zegt me dat ie vandaag verplaatst gaat worden.....
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:44 schreef Predatorrr het volgende:
[..]
Sanke en ik zullen strax wel eens ff kijken of we em gevonden krijgen en hier in de buurt (Eindhoven) ergens op een wat beter bereikbare plek kunnen leggen. Wordt dan de derde keer dat wij em verplaatsen, maarjah anders blijft ie er volgens mij nog wel een tijdje liggen...
![]()
Nou, waar wacht je op danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:50 schreef Predatorrr het volgende:
Mjah idd. Waar is iedereen?
Hij ligt langs het spoor, zo'n 2 a 3 km van station Eindhoven Beukenlaan.
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn om da ding ff op de halen...![]()
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:24 schreef sanke_pizza het volgende:
uhm... sjaak... Hij heeft die stok daar neer gepleurd...
hier had je wel een nieuwe post aan mogen spenderen hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef umberrella het volgende:
heel misschien ga ik m morgen oppikkenmaar kanhet niet 100% zeker zeggen als k de tijd er voor heb
edit: opgepikt... morgen krijgt hij een nieuw plaatsje
Hopelijk zal dat veranderen wanneer het langer licht blijft, mooier weer is en het dus zomer wordt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:46 schreef buzzer het volgende:
De reuring is er wel helemaal uit zeg
waar dan ?quote:
of je leest het topic evenquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:54 schreef SlagerKorrel het volgende:
Hey, er staat nu (Nederland 1) iemand uit Ridderkerk op het podium bij Brigitte Kaandorp, misschien kan hij dit topic nieuw leven in blazen...
(Was net aan het kijken waar Ridderkerk lag, maar weet nu dankzij hem dat het bij Rotterdam in de buurt is.)
quote:
Sexcamper! Dat nog niet iemand eerder dichtbij die stok is geweest!?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:54 schreef umberrella het volgende:
jep.. Ter hoogte van de sexcamper alleen dan aan de andere kant van de weg :p
Nou zo simpel was het niet.........quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef umberrella het volgende:
tja... en hij ligt in ridderkerk.. mensen staan hier dagelijks in de file... kwestie van ff afslag af... stok vinden snelweg weer op en weer aansluiten in de file :p
ff was het dus niet....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef umberrella het volgende:
tja... en hij ligt in ridderkerk.. mensen staan hier dagelijks in de file... kwestie van ff afslag af... stok vinden snelweg weer op en weer aansluiten in de file :p
1 2 3 4 5 | [img]http://i12.tinypic.com/2w58vie.jpg[/img] [img]http://i16.tinypic.com/40cnafc.jpg[/img] [img]http://i9.tinypic.com/2uztftj.jpg[/img] [img]http://i5.tinypic.com/331op69.jpg[/img] |
^^ HOEeee doet ie dat .....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je kan deze linkjes gebruiken.
Ik heb ze zojuist resized en naar Tinypic geupload.
de foto hierboven is van het laatste blad er zitten nog 2 of 3 bladzijde meer aan dit formulier dus daar zal die wel op staan..... maar je moet er gewoon ff voor zorgen dat ie er binnenkort weer op staatquote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef MissHobje het volgende:
Waar is die lijst gebleven van voor juni 2006 dandaat zat ik wel een paar keer bij
Mare misschien dat ik een poging ga wagen weer
had dat dan ff gemeld ... had ik schuurpapier en kruipolie mee genomenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:19 schreef umberrella het volgende:
Goed! your my hero... Ik had ook zwaar problemen om het slotje open te krijgen en nog meer om m were dicht te krijgen.. maar k dacht dat t aan mijn kippenkracht lag... :p
Kom je ergens uit Rusland rijden dan oid?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:15 schreef Houniet het volgende:
als ik er nu heen moet rijden kan ik 8 keer tanken
Nee z'n auto verbruikt 1 op 1....quote:Op zondag 25 februari 2007 02:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kom je ergens uit Rusland rijden dan oid?
Naast het rugbyveldquote:Op zondag 18 februari 2007 00:08 schreef fendt het volgende:
[..]
^^ HOEeee doet ie dat .....
Bedankt in ieder geval maar dan had jij het dus ook kunnen doen, maar bij deze
De lijst:
[afbeelding]
Ik wilde hem eerst ergens anders leggen maar daar werd aan de weg gewerkt en liepen we het risico dat de stok daar niet onopgemerkt zou blijven, daarna heb ik maar hier neer gelegd omdat ik geen zin had er nog heel veel meer tijd aan te besteden.
de stok ligt rechts onder bij het blikje:
[afbeelding]
de sleutel ligt er een paar meter vandaan in 1 ander bord, bij het rode cirkeltje zit een blauwstikketje daar ligt de sleutel dus in de rand:
[afbeelding]
hier een foto met beide borden, als je die weg oprijd kom je eerst bij de sleutel en daarna pas bij de stok.
Je kunt (als je met de auto bent tenminste) je auto daar neer zetten waar ik deze foto vandaan heb genomen.
[afbeelding]
en nog een omgevingsfoto:
[afbeelding]
Hee, voor mij was het gisteren precies een jaar geleden, vlak voor jou.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:46 schreef erkel het volgende:
Ik zie dat ik nu gewoon precies een jaar geleden de stok heb verplaatst![]()
jaquote:Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef LennyKravitz het volgende:
Ligt dat ding nou nog steeds in Delft?
nou wordt het dan niet eens tijd dat je je eigen in beweging zetquote:Op zondag 4 maart 2007 02:46 schreef erkel het volgende:
Ik zie dat ik nu gewoon precies een jaar geleden de stok heb verplaatst![]()
idem voor jou...... kom in bewegingquote:Op zondag 4 maart 2007 16:02 schreef Duckman het volgende:
[..]
Hee, voor mij was het gisteren precies een jaar geleden, vlak voor jou.
je moet je eigen gaan schamen..... 2,5 jaarquote:Op maandag 5 maart 2007 16:31 schreef Rockfire het volgende:
Nog twee weken en dan is het voor mij 2,5 jaar geleden
Je kunt natuurlijk zelf ook het goede voorbeeld geven...quote:
Ja bijdehandje ik heb hem er zelf neer gelegd (3e keer in nog geen jaar), ik denk vlak bij een station, bus en snelweg en heel veel studenten dus ........quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Duckman het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk zelf ook het goede voorbeeld geven...![]()
En trouwens, hij ligt voor mij niet echt in de buurt... Anders was ik hem wel een keer gaan halen...
Toch geen gamma slot he, die had ik erop gezet vanaf Holwerd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:32 schreef fendt het volgende:
[..]
Ja bijdehandje ik heb hem er zelf neer gelegd (3e keer in nog geen jaar), ik denk vlak bij een station, bus en snelweg en heel veel studenten dus ........
ik heb er nog een nieuw slot aangedaan.....
Maar niks hoor![]()
Nee ik heb er een ABUS slot opgedaan, jou slot kan je komen halenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:16 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Toch geen gamma slot he, die had ik erop gezet vanaf Holwerd.
Mag ik mijn slot terug, ga ik vragen of er garantie op zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |