Sanke en ik zullen strax wel eens ff kijken of we em gevonden krijgen en hier in de buurt (Eindhoven) ergens op een wat beter bereikbare plek kunnen leggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:39 schreef sanke_pizza het volgende:
Iets zegt me dat ie vandaag verplaatst gaat worden.....
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:44 schreef Predatorrr het volgende:
[..]
Sanke en ik zullen strax wel eens ff kijken of we em gevonden krijgen en hier in de buurt (Eindhoven) ergens op een wat beter bereikbare plek kunnen leggen. Wordt dan de derde keer dat wij em verplaatsen, maarjah anders blijft ie er volgens mij nog wel een tijdje liggen...
![]()
Nou, waar wacht je op danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:50 schreef Predatorrr het volgende:
Mjah idd. Waar is iedereen?
Hij ligt langs het spoor, zo'n 2 a 3 km van station Eindhoven Beukenlaan.
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn om da ding ff op de halen...![]()
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:24 schreef sanke_pizza het volgende:
uhm... sjaak... Hij heeft die stok daar neer gepleurd...
hier had je wel een nieuwe post aan mogen spenderen hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef umberrella het volgende:
heel misschien ga ik m morgen oppikkenmaar kanhet niet 100% zeker zeggen als k de tijd er voor heb
edit: opgepikt... morgen krijgt hij een nieuw plaatsje
Hopelijk zal dat veranderen wanneer het langer licht blijft, mooier weer is en het dus zomer wordt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:46 schreef buzzer het volgende:
De reuring is er wel helemaal uit zeg
waar dan ?quote:
of je leest het topic evenquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:54 schreef SlagerKorrel het volgende:
Hey, er staat nu (Nederland 1) iemand uit Ridderkerk op het podium bij Brigitte Kaandorp, misschien kan hij dit topic nieuw leven in blazen...
(Was net aan het kijken waar Ridderkerk lag, maar weet nu dankzij hem dat het bij Rotterdam in de buurt is.)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |