Heb je hem al opgehaald?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef Duckman het volgende:
Als ie er na het weekend nog ligt, haal ik hem wel op... Dan leg ik hem ergens tussen de stad Groningen en Drachten...
Helaas werd ik dit weekend ziek en ben nu nog thuis. Misschien dat het woensdag lukt...quote:
Hoe groot schat je die kans ongeveer in?quote:Op maandag 4 december 2006 23:25 schreef Duckman het volgende:
[..]
Helaas werd ik dit weekend ziek en ben nu nog thuis. Misschien dat het woensdag lukt...
Momenteel aardig groot, aangezien ik weer op mijn werk (in Groningen) ben. Het is dus mogelijk dat ik tussen de middag even richting Kolham rijd en dan vanmiddag na het werk de stok weer ergens neerleg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoe groot schat je die kans ongeveer in?
Breng hem dan in ieder geval wat meer in de richting van de 'bewoonde wereld', zodat hij weer wat sneller verplaatst wordt...quote:Op woensdag 6 december 2006 07:22 schreef Duckman het volgende:
[..]
Momenteel aardig groot, aangezien ik weer op mijn werk (in Groningen) ben. Het is dus mogelijk dat ik tussen de middag even richting Kolham rijd en dan vanmiddag na het werk de stok weer ergens neerleg.
eindelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef Duckman het volgende:
Zo, de stok ligt nu even bij te komen in mijn auto... Vandaag of morgen zal ik even een leuk plekje verzinnen om hem weer verder van het mooie weer te laten genieten...
Klassequote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef Duckman het volgende:
Zo, de stok ligt nu even bij te komen in mijn auto... Vandaag of morgen zal ik even een leuk plekje verzinnen om hem weer verder van het mooie weer te laten genieten...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:09 schreef YoopY het volgende:
Frieschepaalen kun je echt geen gat noemen hoor. Ze hebben dr een kroeg hoor!
Oja, sorryquote:Frieschepalen (Fries: Fryske Peallen) is een dorp in de gemeente Opsterland, provincie Friesland (Nederland). Het dorp telt ongveer 990 inwoners.
Nope, voelde me er fysiek niet tot in staatquote:Op maandag 11 december 2006 17:30 schreef MrManiak het volgende:
U got it?
tijd geledenquote:
Jan Peter Balkenende?quote:Op zondag 17 december 2006 15:42 schreef buzzer het volgende:
Wie zei nou dat de Noorderlijke provincies bruisen van het leven ?
dat was die maffe weergast toch. Pauls Pietsma ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 15:42 schreef buzzer het volgende:
Wie zei nou dat de Noorderlijke provincies bruisen van het leven ?
ga jij maar, ik moet in me mand blijvenquote:Op maandag 18 december 2006 20:05 schreef buzzer het volgende:
hallo, niet lullen maar stok ophalen...
PAK STOK !!!!!!
Beverwijk - Grun is me net ff te gekquote:Op maandag 18 december 2006 20:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga jij maar, ik moet in me mand blijven
dat zeg ikquote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
Kom op mensen, anders moet ik er eventueel heen rijden
En met die snelheid van jou wagen duurt het wel ff voor je er bentquote:Op maandag 18 december 2006 21:31 schreef Houniet het volgende:
anders spring ik zondag wel in de auto als ik niets te doen hebvoor mij is het namelijk ook wel een eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |