Ga je hem morgen halen? Anders brengen we hem zelf elders heen zodat ie weer in beweging komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:02 schreef SyClooS het volgende:
Misschien, heeeeeel misschien dat ik hem zondag ophaal.
Grappig , we wisten dit echt niet. Houden de fok stok niet altijd in de gaten.quote:Op maandag 13 november 2006 14:23 schreef Duckman het volgende:
Hij heeft al eerder in Kolham gelegen, ook nog op precies dezelfde plaats. Ik heb hem hier toen weggehaald... Grappig dat ie weer terug is...
Zou je m eigenlijk er opnieuw weg moeten halenquote:Op maandag 13 november 2006 14:23 schreef Duckman het volgende:
Hij heeft al eerder in Kolham gelegen, ook nog op precies dezelfde plaats. Ik heb hem hier toen weggehaald... Grappig dat ie weer terug is...
Ik weet de plek nu tenminste meteen te vindenquote:Op maandag 13 november 2006 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou je m eigenlijk er opnieuw weg moeten halen
Dronten, toevallig?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben volgende week vrijdag en zaterdag in Groningen.
Wie weet kan ik hem weer meeslepen naar het midden des landsch.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben volgende week vrijdag en zaterdag in Groningen.
Wie weet kan ik hem weer meeslepen naar het midden des landsch.
Voor die 4 Fok!kkers die daar wonen is er dan ook nog wat aanquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom belandt die stok zo vaak in de minst dichtbevolkte provincie van het land?
Weer langs de A7 dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef Duckman het volgende:
Als ie er na het weekend nog ligt, haal ik hem wel op... Dan leg ik hem ergens tussen de stad Groningen en Drachten...
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef Duckman het volgende:
Als ie er na het weekend nog ligt, haal ik hem wel op... Dan leg ik hem ergens tussen de stad Groningen en Drachten...
Ja dat is de afgelopen weken wel geblekenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:38 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, daar komen genoeg mensen langs...Marum, Boerakker...etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |