quote:Op woensdag 20 december 2006 14:00 schreef LeXX het volgende:
Heel, heel, heel misschien kan ik hem oppakken aanstaande vrijdag. Dit nog wel onder voorbehoud. Als jullie dan ff geduld hebben (dat kan haast niet anders na 12 dagen geen beweging), kan ik hem richting Randstad brengen, of richting Brabant (en alle tussengelegen gemeentes
)...
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:00 schreef LeXX het volgende:
Heel, heel, heel misschien kan ik hem oppakken aanstaande vrijdag. Dit nog wel onder voorbehoud. Als jullie dan ff geduld hebben (dat kan haast niet anders na 12 dagen geen beweging), kan ik hem richting Randstad brengen, of richting Brabant (en alle tussengelegen gemeentes
)...
Huip, naar de bewoonde wereld met dat ding !quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:14 schreef LeXX het volgende:
Wij zijn gisteren er niet aan toegekomen.Dinsdag (2de kerstdag) gaan we vanuit Groningen weer naar huis, en zijn we van plan hem dan op te pikken. Ik kan hem dan in de loop of einde van de week ergens in de buurt van Almere, Amsterdam, of riching Brabant (langs de A2), Eindhoven, Helmond droppen. Dan is hij eindelijk eens weer uit het noorden vandaan
![]()
HIER is dat ding, voor de niet-kennersquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:54 schreef LeXX het volgende:
Amersfoort? Hij ligt nu in Noord-Holland (ik moest wel ff zoeken)
Ligt voor ons niet echt op de route, dus wij haken eerst af. Jammer, want ik was wel benieuwd naar die kerst-surprise...
Goede Actie, Gizart!![]()
Offtopic: Ben je ook actief op het peugeot206club-forum? Daar loopt ook een GizartFrl rond...)
Ik bedoelde dat hij een beetje uit de route Groningen - A'foort (die ik morgen moet rijden) ligt en dat ik daarom hem niet op ga halen (ik had het plaatsje al lang in mijn King Atlas gevonden)quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:54 schreef LeXX het volgende:
Amersfoort? Hij ligt nu in Noord-Holland (ik moest wel ff zoeken)
Ligt voor ons niet echt op de route, dus wij haken eerst af. Jammer, want ik was wel benieuwd naar die kerst-surprise...
Goede Actie, Gizart!![]()
Offtopic: Ben je ook actief op het peugeot206club-forum? Daar loopt ook een GizartFrl rond...)
laat je Xbox met rust en spring in de auto man !quote:Op zondag 24 december 2006 15:39 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat dus. Als ik dit vanochtend had geweten had ik m opgehaald
. Nu red ik het niet meer
.
quote:Op zondag 24 december 2006 20:53 schreef NoBody122 het volgende:
Mooi dat hij weer is verplaatst.. Zal hem morgen even terug naar Friesland halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |