Zijn ze toch al?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:32 schreef Paladina het volgende:
Vier kaarten op mijn deurmat!! Alle vier uit Finland..... Is de hele Finse bevolking lid geworden?
110 kaarten ontvangen, dit was mijn eerste uit Italiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:44 schreef Troel het volgende:
Italie is niet zo bijzonder toch? Heb ik allang gehad
Ik ga echt noooooooooooooit met de treinquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:50 schreef Vava het volgende:
Ja, daar ergensDe Interliner rijdt geloof ik via Oosterhout, IJsselstein en Nieuwegein
![]()
Hier is trouwens de eerste opmerking van een postbode binnenik kreeg gisteren een kerstpakketje uit Finland, postbode zei: "zozo, de kerstman is vroeg dit jaar!" Uitgelegd dat het via Postcrossing kwam, hij kende het niet maar het was voor hem wel een verklaring waarom er hier zoveel post bezorgd wordt
Oosterhout heeft dan ook geen treinstationquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ga echt noooooooooooooit met de trein![]()
2 keer in me leven in een trein geweest geloof ik![]()
Verder ga ik ook nooit met de busquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Oosterhout heeft dan ook geen treinstation![]()
[afbeelding]
De Interliner is een bus![]()
Auto, trein, metro, fiets, tram, vliegtuig, boot... ik gebruik het allemaal wel eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:10 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Alleen de tram en de metro voor mij
Auto rules
1. Auto 2. Tram 3. Fiets 4. Metro. 5 Vliegtuig 6. Busquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Auto, trein, metro, fiets, tram, vliegtuig, boot... ik gebruik het allemaal wel eens![]()
Utrecht, Vianen, Oosterhout geloof ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:50 schreef Vava het volgende:
Ja, daar ergensDe Interliner rijdt geloof ik via Oosterhout, IJsselstein en Nieuwegein
![]()
Hier is trouwens de eerste opmerking van een postbode binnenik kreeg gisteren een kerstpakketje uit Finland, postbode zei: "zozo, de kerstman is vroeg dit jaar!" Uitgelegd dat het via Postcrossing kwam, hij kende het niet maar het was voor hem wel een verklaring waarom er hier zoveel post bezorgd wordt
dacht ik ook...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Utrecht, Vianen, Oosterhout geloof ik
Tja, in Oosterhout is inderdaad geen station. Daar moesten ze eerst eten
nou, jij ook bedankt voor het fijne antwoord, he. Hoe gaat het met je?quote:Good news!
The user urho-r received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
thank yuo for the nice card.
--
Do not reply to this email: the user won't receive your message.
* QTPi heeft gereageerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Muck het volgende:
wat denken jullie van een fok! travelling notebook?
Lijkt me wel heel erg leuk eigenlijk
Ik doe meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Muck het volgende:
volgens mij is dat een schriftje ofzo daar schrijf je iets in en dan stuur je het door naar de volgende, ik kan het ook fout hebben want ik ben ver weg gebleven van het tag gebeuren tot nu toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:09 schreef Twinky het volgende:
Hoe werkt dat, met zo'n notebook?
Je omschrijft het prima hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij is dat een schriftje ofzo daar schrijf je iets in en dan stuur je het door naar de volgende, ik kan het ook fout hebben want ik ben ver weg gebleven van het tag gebeuren tot nu toe.
Ik doe ook mee hoor!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Muck het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:57 schreef Vava het volgende:
Een officiele kaart uit Denemarken! En Geisha chocola, ik was er toch benieuwd naar ondanks dat ik niet zo weg ben van chocola
Ja okay, maar er zijn er ook weer een paar een paar dagen onderwegquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Klonk het volgende:
verschil van een stuk of 10 is vrij normaal
Een ver land graagquote:
Welkom terug! Vertel eens even hoe je het gehad hebtquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
Weer terug van een week Dubai!
Er lagen een aantal kaarten in de bus. Jammer dat het zo asociaal veel Finland is.![]()
6 x Finland
1 x Noorwegen
1 x Roemenië
1 x Groot Brittannië.
Hey! Hoe was het in Dubai?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
Weer terug van een week Dubai!
Er lagen een aantal kaarten in de bus. Jammer dat het zo asociaal veel Finland is.![]()
6 x Finland
1 x Noorwegen
1 x Roemenië
1 x Groot Brittannië.
Aargh.....WEER een Vavamoment.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Een ver land graager zijn al zoveel Vavamomentjes voorbij gekomen de afgelopen tijd
![]()
Echt hé! Mááár... op alle kaarten die ik heb uit Finland heb ik geen één dubbele postzegel.quote:
Ja! Dat vind ik echt leuk! Ze hebben zoveel verschillende postzegelsquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt hé! Mááár... op alle kaarten die ik heb uit Finland heb ik geen één dubbele postzegel.
Ooooops!!!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:00 schreef Muck het volgende:
oh kut,o h kut,kut,kut
ik moest een kaartje naar amerika sturen, en ik wist zéker dat ik hem met een heleboel andere kaartjes op de post heb gedaan, maar hij staat nu op 60 dagen, dus hij is bijna expired
nu vind ik hem net hier in een tas die ik pas mee had om mijn kaarten in naar de brievenbus te brengen
hij was al die tijd nog gewoon hier dus
Geen officiele kaarten, wel via het forumquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:26 schreef mForce het volgende:
Het is ook niet zo gek dat we veel kaarten naar Finland moeten sturen..
Aantal verstuurde kaarten..
1 FI Finland 21206
2 US United States of America 9677
3 DE Germany 8370
4 NL Netherlands 5580
5 PT Portugal 2301
6 GB United Kingdom 1989
7 FR France 1557
8 CA Canada 1516
9 NZ New Zealand 1374
10 BR Brazil 1334
Hebben jullie kaarten verstuurd naar Nederlandse users?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:32 schreef Muck het volgende:
ga ik subiet doen vava
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:36 schreef Muck het volgende:
ah, te laat
hij is net op expired gesprongen
kut-marjo
Vriendschappen ontstaan niet zo snel met alleen maar postcrossen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:44 schreef Filay het volgende:
Heb even gekeken en ga het misschien ook doen. Lijkt me leuk. Vandaar deze TVP.
Ontstaan er ook 'vriendschappen'? Als in, je stuurt zo'n kaartje naar iemand en die vindt jou best aardig en je maakt contact?
Ik ken nog wel iemand in Brazilië met wie het gezellig theedrinken isquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
Vriendschappen ontstaan niet zo snel met alleen maar postcrossen.
Je kan wel op het forum een pen pal zoeken. http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=71
Ik heb ondertussen al een stuk of 7 penpals.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand in Brazilië met wie het gezellig theedrinken is![]()
Zoiets bedoelde ik ook. Grappigquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
Vriendschappen ontstaan niet zo snel met alleen maar postcrossen.
Je kan wel op het forum een pen pal zoeken. http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=71
Ik heb ondertussen al een stuk of 7 penpals.![]()
Echt leuke dingen staan verspreid door het huisquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:50 schreef Vava het volgende:
Wat doe jij met dingen die je niet direct zelf gaat gebruiken?
Dan ga ik dat topic goed in de gaten houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ja en in het "centrale" Dubai topic.
Oja dat heb ik gisteren nog zitten doen, ik heb een peper en zoutstel en een flesopener gewonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:52 schreef Smittend het volgende:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=8209
Kijk hier eens !!
Kan je leuke prijsjes mee winnen en kost je niks !
Echt waar.
Gewoon je eigen adres gebruiken met een 0 voor je huisnummer of a,b,c.. achter je huisnummer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb nu wat dingen nog open staan, onder andere 2 peper en zout setjes, een dienblad en placemets
Mocht je interesse hebben, PM
het is een streepjescode..die zijn volgens mij altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:26 schreef Vava het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het niet op gaat vallen daar, allemaal prijzen met dezelfde code
Maar dan is het wel een hele vreemde streepjescode, zo langquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:28 schreef Smittend het volgende:
[..]
het is een streepjescode..die zijn volgens mij altijd hetzelfde.
Nee..niet echt he..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef Jaguarized het volgende:Dit gaat ook niet meer over PC ofzo.
Achquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef Jaguarized het volgende:Dit gaat ook niet meer over PC ofzo.
Beetje zoals hij hierboven zegt, maar dan zonder aankomst en versturen;) Wat is dat voor spelletjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef Klonk het volgende:
waar hebben jullie het over
geen pc post vandaag, wel een kaartje aangekomen in Finland, nieuwe mag naar de oosterburen
Ik heb nu de Zippo erbij. Zal ik het schort nemen???quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef Smittend het volgende:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=8209
Dit spelletje..en alle tips doorlezen..dan kun je "oneindig" spelen en winnen !!
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn er nog mensen die binnenkort met het vliegtuig gaan?
Ik heb even gekeken bij mij, twee ontvangen uit Canada maar nog helemaal niks verstuurd (officieel dan, onofficieel welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef Fannetje het volgende:
Oh, en mn kaartje naar Finland is aangekomen en de nieuwe mag naar Canada! De eerste náár Canada! Ik heb er al wel drie of vier ontvangen, maar dus nog nooit een gestuurd
Maar zeker met een bepaalde maatschappij? Ik ben niet echt "merkentrouw"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:Dan heb ik er weer wat punten bij.
Alles behalve een lowbudgetcompany.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar zeker met een bepaalde maatschappij? Ik ben niet echt "merkentrouw"
Zelfs China Southern zie ik! Ik heb vooralsnog geen idee wanneer ik ga vliegenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles behalve een lowbudgetcompany.![]()
vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das een schriftje dat je rondstuurt en waar iedereen die hem krijgt wat in schrijft.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:01 schreef Knoekie het volgende:
Wat is dat travelling notebook dan?
quote:Ik heb trouwens een manier gevonden om geen post uit Finland te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Okay, dan doe ik een gewoon simpel schriftjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef Muck het volgende:
ik gewoon een simpele ja. Dat scheelt ook in de verzendkosten!
Al heb ik de vorige keer wel een hele leuke met garfield erop gebruikt.
Maar een met een soort van ringbandje kan ook hoor, It's up to you
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:01 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb trouwens een manier gevonden om geen post uit Finland te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
ik ahd gedacht aan 1 onderwerp, maar troel kwam met het idee om voor ieder schriftje een thema te bedenken. Dat vind ik ook wel leuk eigenlijk!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik een gewoon simpel schriftjeIk maak er wel wat van
![]()
Hoe doen we het met het onderwerp? Mag ieder voor zich een onderwerp verzinnen (voor zijn/haar schriftje) en de anderen moeten dan iets met dat onderwerp doen? Of komt er een onderwerp wat voor iedereen geldt?
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef Vava het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens ik ben nu bij 3 hema's geweest en ik heb alleen maar 10x13 gezien![]()
Kan je een andere hobby zoekenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik haal nog één keer kaarten, als ik 2 of meer naar Finland moet sturen kap ik ermee. Maar dan ook echt!
Ben jij 12?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:15 schreef Muck het volgende:
even iets heel anders:
ik ga in mijn nieuwe kamer 1 muur nachtblauw met glitters verven
een soort van nachtelijke hemel-idee
Ja, dat lijkt mij ook leuk! Wat mij betreft, doen!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ahd gedacht aan 1 onderwerp, maar troel kwam met het idee om voor ieder schriftje een thema te bedenken. Dat vind ik ook wel leuk eigenlijk!
Dat gewoon degene van wie het schriftje is een thema bedenkt en dat de rest daar wat over schrijft... Leuk idee
Zullen we dat maar doen?
Jammerquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik haal nog één keer kaarten, als ik 2 of meer naar Finland moet sturen kap ik ermee. Maar dan ook echt!
In Goes hebben ze ze lekker welquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Trouwens ik ben nu bij 3 hema's geweest en ik heb alleen maar 10x13 gezien![]()
Het is hier eng hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 00:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nou dan ga ik morgen wel naar Goes![]()
dan doen we dat gewoonquote:Op woensdag 1 november 2006 00:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook leuk! Wat mij betreft, doen!
het worden ook geen sterretjes, maar gewoon, ehm, glitterspul... ik maak wel een foto als het af isquote:Op woensdag 1 november 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is hier eng hoor
En mijn slaapkamer is ook blauwNiet nachtblauw maar wel vrij donker, ik heb alleen geen sterretjes
![]()
Okay! Als iemand geen onderwerp weet kan hij/zij altijd "vrije keus" als onderwerp doenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dan doen we dat gewoon
zojuist democratisch besloten met jou
Sterretjes, glittersquote:Op woensdag 1 november 2006 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
het worden ook geen sterretjes, maar gewoon, ehm, glitterspul... ik maak wel een foto als het af is
jekquote:
quote:
quote:(Ohnee dat mag nu niet meer)
Geen probleem, ik doe wel een drivebyquote:Op woensdag 1 november 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is hier eng hoor
En mijn slaapkamer is ook blauwNiet nachtblauw maar wel vrij donker, ik heb alleen geen sterretjes
![]()
quote:Hi Marcel,
Thanks for your special card.It's really beautiful.
I know your country well,the country of rain and flowers.![]()
Thanks again,
Ik heb net die ene uit Amerika een bericht gestuurd met het ID nummer erbij, of ze het toch wil registeren. Die ander stuur ik van de week een bericht.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef Vava het volgende:
En dat is het belangrijkst, de herkomst van de kaart![]()
Een van mijn kaarten is inmiddels alweer 21 dagen onderweg naar Engeland en een andere kaart al 14 dagen naar FinlandBeide personen zijn recentelijk nog ingelogd geweest
Ik wacht tot het weekend, dan ga ik berichtjes sturen![]()
Afkomstig van Karin (almeriaantje op het forum) -- ik heb zelf genoeg kaartenquote:Ik heb de hand weten te leggen op een enorme partij ansichtkaarten. Maar het zijn er veel te veel voor mij alleen dus ik wil ze graag delen met andere nederlandse postcrossers en taggers. Ze kosten slechts 25 cent per stuk!
Mocht je interesse hebben, ik heb een gedeelte ingescand en die kan ik je per mail sturen zodat je een indruk krijgt wat er allemaal bij zit.
Laat me dan even je emailadres weten.
Heel lief, maar het kan ook gewoon met een berichtje op het forum.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:45 schreef Allan24 het volgende:
Ik krijg een u2u:
[..]
Afkomstig van Karin (almeriaantje op het forum) -- ik heb zelf genoeg kaartenmaar misschien interessant voor de FOK!kende PC'ers?
Ik snap werkelijk niet dat mensen met een login van meer dan een maand geleden nog wel in de database komen zeg maar...quote:Op donderdag 2 november 2006 10:15 schreef Allan24 het volgende:
Net nieuw adres aangevraagd. Bestemming Brazilië.
Last login: September 24, 2006
Sent 1 postcards
Received 0 postcards
Geheel tegen de Postcrossing gedachte in, ga ik denk ik eens géén kaart sturen. Ik weet bijna zeker dat die gaat expiren. Over een paar dagen stuur ik eens een PM en als daarop reactie komt dan stuur ik 'm alsnog
Alleen zit niet iedereen op het forum, vandaar dat ik even hierheen kopieerdequote:Op donderdag 2 november 2006 11:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel lief, maar het kan ook gewoon met een berichtje op het forum.
Ow nee, ik bedoel niet voor jou!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Alleen zit niet iedereen op het forum, vandaar dat ik even hierheen kopieerde
Sneeuwquote:Op donderdag 2 november 2006 10:09 schreef Allan24 het volgende:
*meldt*
In Helsinki is de eerste sneeuw gevallen
Oh zo!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow nee, ik bedoel niet voor jou!
Ik bedoelde dat zij iedereen een PMettje stuurde (of 2 of 3)
Daar zijn er vrij veel van hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 21:06 schreef Twinky het volgende:
Nou, drie kaarten weer gestuurd! Finland, verrassend, nog een keer Finland (!!!!!) en een keer Brazilie. Een mannelijke postcrosser zelfs!
Het schriftje dat ik ga kopen is voor het Fok! travelling notebookquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef Dandilion het volgende:
Ja een schriftje is handig om alles bij te houden, welkke opzet gebruiken jullie??
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het is me nooit gelukt om het bij te houden! Ik heb het ook wel eens op de computer bijgehouden, maar ook dat werkte niet echt. Ben nogal slordig met dat soort dingen... zal vast ook wel eens iets gekregen hebben ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:44 schreef Dandilion het volgende:
oww haha ik dacht om je kaarten bij te houden. Wie van jullie heeft zo een schriftje? ik ga een eigen schriftje aanmaken, en dan bijhouden welke tags, pc etc.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:49 schreef Vava het volgende:
Ik heb wel een schrifjte om alles bij te houden ja. Ik hou er vooral in bij wat ik moet sturen, wat ik krijg schrijf ik bijna nooit op.
Vandaag lag er een briefje dat er een postbode langs is geweest met een pakketje, maandag komt hij/zij weer. Verder thee uit de teatag en een officiele kaart uit Australië
Oja! Wat er voor zorgt dat ik me bedacht dat er een kaart van mij aan is gekomen in de Verenigde Staten en dat de nieuwe naar Duitsland mag! Ik heb nooit meer Vavamomentjesquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:16 schreef Klonk het volgende:
ik maak even melding van un moment du Vava
We zouden toch thee drinkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
Eej Allan. Heb jij binnenkort tijd om koffie te drinken met Jet?
Sinds wanneer ben jij FP modquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij FP modTof! En gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:17 schreef blomst het volgende:
Mijn eerste verstuurde kaart is aangekomen![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:10 schreef Shirley het volgende:
[..]Sinds dinsdag. Dank je overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |