het is een streepjescode..die zijn volgens mij altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:26 schreef Vava het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het niet op gaat vallen daar, allemaal prijzen met dezelfde code
Maar dan is het wel een hele vreemde streepjescode, zo langquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:28 schreef Smittend het volgende:
[..]
het is een streepjescode..die zijn volgens mij altijd hetzelfde.
Nee..niet echt he..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef Jaguarized het volgende:Dit gaat ook niet meer over PC ofzo.
Achquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef Jaguarized het volgende:Dit gaat ook niet meer over PC ofzo.
Beetje zoals hij hierboven zegt, maar dan zonder aankomst en versturen;) Wat is dat voor spelletjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef Klonk het volgende:
waar hebben jullie het over
geen pc post vandaag, wel een kaartje aangekomen in Finland, nieuwe mag naar de oosterburen
Ik heb nu de Zippo erbij. Zal ik het schort nemen???quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef Smittend het volgende:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=8209
Dit spelletje..en alle tips doorlezen..dan kun je "oneindig" spelen en winnen !!
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn er nog mensen die binnenkort met het vliegtuig gaan?
Ik heb even gekeken bij mij, twee ontvangen uit Canada maar nog helemaal niks verstuurd (officieel dan, onofficieel welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef Fannetje het volgende:
Oh, en mn kaartje naar Finland is aangekomen en de nieuwe mag naar Canada! De eerste náár Canada! Ik heb er al wel drie of vier ontvangen, maar dus nog nooit een gestuurd
Maar zeker met een bepaalde maatschappij? Ik ben niet echt "merkentrouw"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:Dan heb ik er weer wat punten bij.
Alles behalve een lowbudgetcompany.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar zeker met een bepaalde maatschappij? Ik ben niet echt "merkentrouw"
Zelfs China Southern zie ik! Ik heb vooralsnog geen idee wanneer ik ga vliegenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles behalve een lowbudgetcompany.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |