Ooooops!!!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:00 schreef Muck het volgende:
oh kut,o h kut,kut,kut
ik moest een kaartje naar amerika sturen, en ik wist zéker dat ik hem met een heleboel andere kaartjes op de post heb gedaan, maar hij staat nu op 60 dagen, dus hij is bijna expired
nu vind ik hem net hier in een tas die ik pas mee had om mijn kaarten in naar de brievenbus te brengen
hij was al die tijd nog gewoon hier dus
Geen officiele kaarten, wel via het forumquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:26 schreef mForce het volgende:
Het is ook niet zo gek dat we veel kaarten naar Finland moeten sturen..
Aantal verstuurde kaarten..
1 FI Finland 21206
2 US United States of America 9677
3 DE Germany 8370
4 NL Netherlands 5580
5 PT Portugal 2301
6 GB United Kingdom 1989
7 FR France 1557
8 CA Canada 1516
9 NZ New Zealand 1374
10 BR Brazil 1334
Hebben jullie kaarten verstuurd naar Nederlandse users?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:32 schreef Muck het volgende:
ga ik subiet doen vava
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:36 schreef Muck het volgende:
ah, te laat
hij is net op expired gesprongen
kut-marjo
Vriendschappen ontstaan niet zo snel met alleen maar postcrossen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:44 schreef Filay het volgende:
Heb even gekeken en ga het misschien ook doen. Lijkt me leuk. Vandaar deze TVP.
Ontstaan er ook 'vriendschappen'? Als in, je stuurt zo'n kaartje naar iemand en die vindt jou best aardig en je maakt contact?
Ik ken nog wel iemand in Brazilië met wie het gezellig theedrinken isquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
Vriendschappen ontstaan niet zo snel met alleen maar postcrossen.
Je kan wel op het forum een pen pal zoeken. http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=71
Ik heb ondertussen al een stuk of 7 penpals.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand in Brazilië met wie het gezellig theedrinken is![]()
Zoiets bedoelde ik ook. Grappigquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
Vriendschappen ontstaan niet zo snel met alleen maar postcrossen.
Je kan wel op het forum een pen pal zoeken. http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=71
Ik heb ondertussen al een stuk of 7 penpals.![]()
Echt leuke dingen staan verspreid door het huisquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:50 schreef Vava het volgende:
Wat doe jij met dingen die je niet direct zelf gaat gebruiken?
Dan ga ik dat topic goed in de gaten houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ja en in het "centrale" Dubai topic.
Oja dat heb ik gisteren nog zitten doen, ik heb een peper en zoutstel en een flesopener gewonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:52 schreef Smittend het volgende:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=8209
Kijk hier eens !!
Kan je leuke prijsjes mee winnen en kost je niks !
Echt waar.
Gewoon je eigen adres gebruiken met een 0 voor je huisnummer of a,b,c.. achter je huisnummer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb nu wat dingen nog open staan, onder andere 2 peper en zout setjes, een dienblad en placemets
Mocht je interesse hebben, PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |