* QTPi heeft gereageerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Muck het volgende:
wat denken jullie van een fok! travelling notebook?
Lijkt me wel heel erg leuk eigenlijk
Ik doe meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Muck het volgende:
volgens mij is dat een schriftje ofzo daar schrijf je iets in en dan stuur je het door naar de volgende, ik kan het ook fout hebben want ik ben ver weg gebleven van het tag gebeuren tot nu toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:09 schreef Twinky het volgende:
Hoe werkt dat, met zo'n notebook?
Je omschrijft het prima hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij is dat een schriftje ofzo daar schrijf je iets in en dan stuur je het door naar de volgende, ik kan het ook fout hebben want ik ben ver weg gebleven van het tag gebeuren tot nu toe.
Ik doe ook mee hoor!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Muck het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:57 schreef Vava het volgende:
Een officiele kaart uit Denemarken! En Geisha chocola, ik was er toch benieuwd naar ondanks dat ik niet zo weg ben van chocola
Ja okay, maar er zijn er ook weer een paar een paar dagen onderwegquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Klonk het volgende:
verschil van een stuk of 10 is vrij normaal
Een ver land graagquote:
Welkom terug! Vertel eens even hoe je het gehad hebtquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
Weer terug van een week Dubai!
Er lagen een aantal kaarten in de bus. Jammer dat het zo asociaal veel Finland is.![]()
6 x Finland
1 x Noorwegen
1 x Roemenië
1 x Groot Brittannië.
Hey! Hoe was het in Dubai?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
Weer terug van een week Dubai!
Er lagen een aantal kaarten in de bus. Jammer dat het zo asociaal veel Finland is.![]()
6 x Finland
1 x Noorwegen
1 x Roemenië
1 x Groot Brittannië.
Aargh.....WEER een Vavamoment.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Een ver land graager zijn al zoveel Vavamomentjes voorbij gekomen de afgelopen tijd
![]()
Echt hé! Mááár... op alle kaarten die ik heb uit Finland heb ik geen één dubbele postzegel.quote:
Ja! Dat vind ik echt leuk! Ze hebben zoveel verschillende postzegelsquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt hé! Mááár... op alle kaarten die ik heb uit Finland heb ik geen één dubbele postzegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |