stomen met dampo gaat het lekker los van zittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:04 schreef ymme het volgende:
Iemand tips om zo snel mogelijk van de verkoudheid af te zijn
Voel me er gewoon beroerd door bah
ja nou nee valt wel mee ik had er vorig weekend ook al wat last van. En zondagavond niks aan de hand. Maandag gewoon wezen werken ik heb ook best veel moeten werken deze week. En donderdag kreeg ik er een beetje last van maar savonds toch gewoon naar aquafun geweest. Vrijdagmorgen weer wat ergere last toch gewoon gaan werken. En vanmorgen was het gewoon verschrikkelijk ik liep mank door die knie. Nu is het weer iets of wat gezakt. Maar nog steeds erge pijn. Ik hoop dat het over gaat maar ik ben bang voor een ontsteking. Ik heb alle kenmerken van een ontsteking. (ben zelf verzorgende) en als het maandag niet over is toch maar even naar de dokter.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:19 schreef ymme het volgende:
Ik moet zo naar een kermisborrel van de sportvereninging waar ik werk achter de bar.
Daarna ga ik maar eens een lekkere warme kop kippensoep eten. En een glas verse sinasappelsapHopelijk gaat het morgen dan wat beter.Vanavond niet teveel wijn drinken, en veel water. En vooral veel mijn neus snuiten
Riann, balen van je knie. Heb je teveel gesport misschien ofzo?
Hij werkt bijnaquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:24 schreef YPPY het volgende:
Niemand krijgt mijn baby Troelmaar als ze zo doorgaat als vandaag heb ik wat meer tijd, ze sliep vanochtend al even en nu weer. Is mijn account aangemaakt inmiddels? Misschien heb je gemaild, maar ik geloof dat de server aan het weigeren is.
Baby, meisje, leuke naam, maar ik weet nog niet hoe je het precies schrijft. De mama maakt het goed, was een soepele bevalling, thuis. Baby is 6 pond en 48 cm.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:46 schreef Rewimo het volgende:
freecell, gefeliciteerd! Vertel eens wat meer? Alleen 'baby' is zo vaag
Vijf broers boven me en helemaal daarboven nog een zusquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Leuk joh17 neefjes en nichtjes! Kom je uit een groot gezin of hebben je broers en zusters heel veel kinderen?
Dat haal ik iig makkelijk, waarschijnlijk wel 4 km die ik dagelijks loop. Voelt als een kippeneindje en ook niet echt alsof het 10000 stappen zijn. Maar goed, hier kan ik tenminste iets mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:21 schreef Iksje het volgende:
10.000 stappen
In België wordt dus uitgegaan van zo'n 3km, dus zo'n 30-40 min wandelen. Maar het blijft vaag, want 30cm per pas, dat zijn kleine stapjes hoor![]()
ik heb vandaag eens opgelet tijdens mijn wandelijk. Per minuut doe ik ongeveer 60-70 stappen. Iets meer als 1 per seconde dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat haal ik iig makkelijk, waarschijnlijk wel 4 km die ik dagelijks loop. Voelt als een kippeneindje en ook niet echt alsof het 10000 stappen zijn. Maar goed, hier kan ik tenminste iets mee.
Ik heb ooit uitgerekend dat ik stappen van 60 tot 70 centimeter zet, 10.000 stappen zou dan dus 6 of 7 km zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef wkraaij het volgende:
[..]
ik heb vandaag eens opgelet tijdens mijn wandelijk. Per minuut doe ik ongeveer 60-70 stappen. Iets meer als 1 per seconde dus.
In één uur heb ik dan 3600-4200 passen.
Voor 10.000 zou je dus minimaal 2.5 uur moeten wandelen.
En ik loop vrij stevig door.
Geen idee maar kan geen kwaad lijkt mequote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
TVP
Begrijp ik dat ik opnieuw moet mailen om me aan te melden?
Ik vind jouw ava engquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Opnieuw aangemeld dan maar
Ik heb net een weekend Gent achter de rug... als er iets slecht is voor de lijn, dan is het wel Belgie(maar wel lekker
)
Volgens mij is dat hier ook... het is de bedoeling dat je de pedometer/stappenteller de hele dag draagt en je alle stappen telt die je zet. Als je op je werk veel loopt is dat immers ook goed voor je. Alleen maakt 't voor mij niet veel uit, op mijn werk zit ik de hele dag achter de pc. Ik wandel met collega's een half uur in de pauze en dat is eigenlijk 't enige wandelen dat ik op een dag doe.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:57 schreef Iksje het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze met die 10.000 passen elke stap bedoelden die je zet, dus wandelen naar/op je werk en door je huis tellen ook mee. Of hoe wordt daar bij jullie campagne over gevoerd? Hier is het weer stil rond dit project.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind jouw ava engIT heeft me menig slapeloze nacht gekost... en toch ga ik 'm steeds weer kijken
![]()
Nou, scheelt weer leren. Of had je dat al gedaan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Potverdorie, dacht ik woensdag naar Groningen te moeten voor een tentamen, krijg ik net mail dat dat niet meer hoeft omdat ik het betreffende tentamen door het behalen van een ander tentamen al gehaald heb...
Nou ja, dan niet
Maar dan ga je niet met mij mee naar het ziekenhuisquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Potverdorie, dacht ik woensdag naar Groningen te moeten voor een tentamen, krijg ik net mail dat dat niet meer hoeft omdat ik het betreffende tentamen door het behalen van een ander tentamen al gehaald heb...
Nou ja, dan niet
Gezellig uitstapje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dan ga je niet met mij mee naar het ziekenhuis
![]()
Da's een typisch mannentrekje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Dennis kon dat ook niet, teigan...maar die was juist slecht in het zoeken van negatieve puntenDie vond/vindt dat hij alles gewoon nu al goed doet.
Na heel veel op hem inpraten dat hij toch vàst nog wel verbeterpunten had kwam hij tot de conclusie dat zijn verbeterpunt was dat hij beter naar verbeterpunten moest zoekenquote:
Ik vind negatieve punten opnoemen met sollicitaties altijd zo'n ramp. Ik heb heel veel slechte trekjes, maar die uiten zich voornamelijk in sociale situaties, niet zozeer op het werk. Werken kan ik wel. En veel dingen zijn zowel goede als slechte punten. Kritisch zijn bijvoorbeeld, kan goed of slecht zijn, het hangt maar af van hoe kritisch je bent, in welke situatie en hoe je die kritiek brengt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Dennis kon dat ook niet, teigan...maar die was juist slecht in het zoeken van negatieve puntenDie vond/vindt dat hij alles gewoon nu al goed doet.
Negatieve trekjes in sociale situaties hebben volgens mij juist heel veel weerslag op je werk. Daarbij zegt het ook wel wat over iemands persoonlijkheid en hoe je binnen het team gaat vallenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vind negatieve punten opnoemen met sollicitaties altijd zo'n ramp. Ik heb heel veel slechte trekjes, maar die uiten zich voornamelijk in sociale situaties, niet zozeer op het werk. Werken kan ik wel. En veel dingen zijn zowel goede als slechte punten. Kritisch zijn bijvoorbeeld, kan goed of slecht zijn, het hangt maar af van hoe kritisch je bent, in welke situatie en hoe je die kritiek brengt.
Yvonne is het met je eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal aanmelden? [Meet] Modellen fotografie Brabant... (nieuwe poging)Ze zoeken slanke modellen, maar gezien de fokpolicy mogen ze niemand weigeren
![]()
Tja ik vind dat dus wel meevallen. Op m'n werk doe ik gewoon wat er van me verwacht wordt. Moet ik de spontane blije hippie uithangen, prima. Moet ik in m'n eentje werken, ook goed. Commercieel, representatief, uitbundig, zakelijk, whatever. Zolang ik ervoor betaald word vind ik het allemaal best, ik pas me heel makkelijk aan dan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Negatieve trekjes in sociale situaties hebben volgens mij juist heel veel weerslag op je werk. Daarbij zegt het ook wel wat over iemands persoonlijkheid en hoe je binnen het team gaat vallen
Ik heb het ook andersom... negatieve kanten heb ik heel snel benoemd, maar over mijn sterke kanten moet ik altijd nadenken
Maar is dat ook zo als je 40 uur of meer op kantoor zit? Want dan kun je je persoonlijkheid niet onderdrukken IMO. Ik werkte vroeger ook naast mijn studie en dan liep ik altijd met een prodent-smile rond, het was toch maar voor 10 uur in de week, maar sinds ik FT werk niet meerquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja ik vind dat dus wel meevallen. Op m'n werk doe ik gewoon wat er van me verwacht wordt. Moet ik de spontane blije hippie uithangen, prima. Moet ik in m'n eentje werken, ook goed. Commercieel, representatief, uitbundig, zakelijk, whatever. Zolang ik ervoor betaald word vind ik het allemaal best, ik pas me heel makkelijk aan dan.
[Meeting] Dorpsgek-fotoshootquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:08 schreef Troel het volgende:
Fotoshoots en meets op FOK!
Ik vind dit een veel leuker topic.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[Meeting] Dorpsgek-fotoshoot
En die is nog leukerHet loopt storm!
Ook daarvoor ben ik in...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel meer voor een dieetclubfotoshootZonder slanke modellen
(met uitzondering van degenen die hier afgevallen zijn uiteraard). En daar kan ik een legertje fotografen voor regelen ook als het moet
Hier nog éénquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef freecell het volgende:
Over foto's: kent iemand nog iemand die goedkoop en een beetje kwalitatieve trouwfoto's kan maken?We zoeken nog een fotograaf
Kilometervergoeding inbegrepenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
![]()
Waar moet dat gebeuren?Als het voor mij en qltel te ver is, kan ik misschien wel iemand anders aanbevelen.
21 maartquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil best! We gaan Troels bruiloft ook doenKan ze mooi proefkonijn zijn
Eh, wanneer is het eigenlijk?
Ik heb jou al regelmatig met een camera mooie dingen zien maken, dan moet dat toch ook lukken van iemand die in een leuke jurk rondbanjert?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet wel eerlijk vermelden dat ik wel behoorlijke foto-ervaring heb, maar niet met trouwfoto'sMaar als je wat wilt zien van mijn foto's en dat van qltel moet je maar eens op ons fotoforum rondkijken. Hier bijvoorbeeld
haha leukquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[Meeting] Dorpsgek-fotoshoot
En die is nog leukerHet loopt storm!
OUD is er niks bijquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:43 schreef Rewimo het volgende:
Goeiedag zeg, ik weet nu weer waarom ik niet meer in FOT kom en waarom we destijds een eigen forum zijn begonnen
Ik denk dat het het vet is wat er al superlang er zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef Sjeen het volgende:
Riann, we zitten op de zelfde schommel... Alleen zit ik tussen 78 en 80, ik wil zooooo graag naar 75 maar op de een of andere manier lukt dat niet.
En mijn broddelwerk staat op mijn sitequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet wel eerlijk vermelden dat ik wel behoorlijke foto-ervaring heb, maar niet met trouwfoto'sMaar als je wat wilt zien van mijn foto's en dat van qltel moet je maar eens op ons fotoforum rondkijken. Hier bijvoorbeeld
En hier wat Christans
Bellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:36 schreef Troel het volgende:
Ja, ik stond in de winkel te bellen
Bert is jarig weet je, dus dan is het een mooi kadootje (maar of hij ze mooi vindt weet ik nog niet en heel erg nodig hebben we ze nog niet, maar ik vind het wel erg mooi en ik zeur al tijden over schalen bijpassend bij een servies).
Klopt, maar van elk glas water moet ik altijd 2 keer plassenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet alleen de tip nog die mijn vader destijds heel goed hielp: neem elke keer als je zin hebt in een sigaret een glas (lauw) water.
Kan ook geen kwaad voor het afvallen natuurlijk
Dat weet ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Dat plassen is juist goed voor jeMijn vader pieste bruin in het begin toen hij stopte. Allemaal troep die eruit moet
Ik zit met hetzelfde dilemma. Ik heb van iemand gehoord dat het helpt om op zoethout te kauwen als je trek hebt in een sigaret, hopelijk heeft ze gelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, vandaag dus weer echt begonnen aan de afvalrace.
Ik doe het the hard way want ik ben eigenlijk nog aan het stoppen met rokendus ik ben constant allerlei impulsen aan het onderdrukken. Ik weet dat er maar 1 remedie is en dat is flink bezig blijven.
Hebben er hier mensen ervaring met stoppen met roken en afvallen tegelijkertijd? Zo ja, nog tips voor mij?
Ooit heb ik dat ook gedaan bij mijn voorgaande serieuze stoppoging (bijna een jaar volgehouden) maar dat gevoel van dat zoethout in je bek... *ril*quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:24 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde dilemma. Ik heb van iemand gehoord dat het helpt om op zoethout te kauwen als je trek hebt in een sigaret, hopelijk heeft ze gelijk
Freecell Meldtquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, vandaag dus weer echt begonnen aan de afvalrace.
Ik doe het the hard way want ik ben eigenlijk nog aan het stoppen met rokendus ik ben constant allerlei impulsen aan het onderdrukken. Ik weet dat er maar 1 remedie is en dat is flink bezig blijven.
Hebben er hier mensen ervaring met stoppen met roken en afvallen tegelijkertijd? Zo ja, nog tips voor mij?
Vaag, ik drink juist minder koffie omdat ik dat met een sigaret associeerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Freecell Meldt
Ben nu bijna vier maanden gestopt, waarom denk je dat mijn updates steeds de verkeerde kant op gaan
Ik drink wel opeens meer koffie![]()
Met welke gewichten ben je dan begonnen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:21 schreef Emu het volgende:
Mmm ik zit met een probleempje of dilemma denk ik:
Ik eet dus al sinds ik met mijn gezonde levensstijl ben begonnen tussen 1600 en 1800 kcal per dag. Maar nu ga ik sinds 1 week naar de sportschool. Ik train nu intenser, vooral met cardio.
Gisteren probeerde ik echter enkele basis krachtoefeningen, oefeningen met armen lukte TOTAAL niet. Ik ben vandaag ook best slapjes, ik denk dus dat ik mijn eetgewoonten maar eens licht moet gaan aanpassen.
Echter wil ik toch nog ongeveer 1 kg per week blijven afvallen gemiddeld, zoals ik al maanden doe. Echter weet ik niet zo goed wat nu een gezond eetschema is voor mij. En hoeveel van mijn kcal ik moet gaan besteden aan eiwitten, vetten en koolhydraten.
Heeft iemand misschien goede schema's of websites met schema's die ik eens kan bekijken?
Cardio gaat hier erg goed, dat kan ik makkelijk een uur doen met bv hartslag 145-155.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Met welke gewichten ben je dan begonnen?
Toen ik begon met krachttraining kon ik op mijn bicepsen maar 5 kilo aan, en was ik na 20 oefeningen echt kapot, dat is heel normaal als je begint. Ik kon bijvoorbeeld ook maar 10 minuten op de crosstrainer en dan was ik al dood. Na een maand of twee ging dat al stukken beter totdat ik op gegeven moment 1,5 uur non-stop intensieve cardio en 45 minuten intensieve krachtraining aan kon. Vraag in het begin niet teveel van je lichaam, als je rustig begint gaat het vanzelf beter
Als je nou niet teveel afvalt en we dezelfde maat hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:12 schreef freecell het volgende:
Zo, vandaag even achter een corset aan geweest
Toch leuk trouwenKon niet echt wat vinden, alleen in een bruidszaak hadden ze een goede en betaalbare. Die houden ze gelukkig het hele jaar, zodat ik op het laatste moment nog kan bestellen.
Nu kijken hoeveel gewicht ik kwijt kan raken voor Maart.
Begin een beetje aan een crash-dieet te denken eigenlijk...
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je nou niet teveel afvalt en we dezelfde maat hebben
Ow, dan moet ik nog wel heel veel gaan afvallen, want laatst had ik een 90 C aan. (ze had 90 gepakt omdat dan de C zou passen en bij 85 had ik een grotere nodig. Het stomme was dat die 90C dus aan mijn tieten veel te ruim zat)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:29 schreef freecell het volgende:
[..]probeer je nu een corset te ritselen?
Van mij mag je, maar mijn corset maten zijn nu al... ehm... niet standaard zeg maar
Iets met een 80 en een E
Maar als je het past, valt er over te praten natuurlijk
@Rewimo: let op je envelopje rehtsbovenin
Ja, hoor! Tot zaterdag blijf ik hier vrolijk posten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel plezier, Levitation! Alhoewel ik je voor zaterdag vast nog zie langs komen
Ik ga nu op vakantie naar GroningenTot vanavond/morgen
Ik jullie ook, hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:59 schreef Troel het volgende:
Have fun Isabeau!
Levi, ik denk dat ik je wel ga missen hoor
Bedankt, was ik vergeten zeggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:24 schreef teigan het volgende:
Ik weet niet of dit is wat je zoekt Emu, maar misschien dat je hier wat aan hebt..
http://www.slank-en-sterk.nl/
whahahaha... ik heb onbeperkt abonnement.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
6 keer in de week???
Hoe doe je dat in vredesnaam?
Ik sport al heel me leven..... ik ben van 2 keer in de week naar 6 keer in de week gegaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:54 schreef Troel het volgende:
Zodra je stopt met sporten zal het er snel weer aanzitten ben ik bang.
Sporten hou ik wel vol...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dat hou je inderdaad niet vol denk ik, zo vaak....
Met dieten is het net als met sporten... en stoppen met roken, en noem maar op. De eerste week is het zwaarst, daarna wordt het steeds makkelijker. Dat is tenminste mijn ervaring. Omdat je lichaam langzaam afkickt van alle rommelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sporten hou ik wel vol...
Het dieten... ik hoop dat ik dat vol hou..... dat vind ik het moeilijkst.
Sportschool zit om de hoek.... dus dat maakt he wel makkelijer voor mij
We zijn met z'n tweetjes. Ik ben om half 6 thuis, dan zet ik het eten op, tussen half 6 en 6 uur ruim ik de huiskamer op, stofzuigen en dweilen (heb een hond, dus het moet elke dag) m 6 uur komt me mannetje thuis, dan gaan we eten. En dan ruimen we met z'n tweetjes het rest an het huis op. Ik sport van 7 tot half 9, voor het sporten gooi ik er een was in, en na het sporten doe ik die in de droger. Strijken en opvouwen en klaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waar haal je in vredesnaam de tijd vandaan?
Als ik elke avond zou sporten dan gebeurt er niks meer in mijn huishouden en zou ik mijn vrienden niet meer zien.
ja klopt, sinds ik echt intensief sport heb ik minder trek in snoep. Ik grijp ook eerder naar een appel....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef Iksje het volgende:
Ik vermoed dat charmed_angel vlakbij huis en sportschool werkt...
Ik zou 't ook niet kunnen, dan heb ik net tijd om te koken om dan snel te gaan sporten en bij 't thuiskomen recht in bed te duiken
Maar als je sport, eet je dan niet automatisch lichter/gezonder? Bij mij werkt het zo wel, ik heb minder zin in snoep of veel eten als ik nog wil gaan lopen of steppen.
Snel afvallen zonder sporten met jouw BMI lijkt me heel lastig, daar moet je toch echt flink wat overgewicht voor hebben hoor. Lukt je alleen als je jezelf gaat uithongeren, maar dat zou ik niet aanradenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:53 schreef Zwaffel het volgende:ik moet echt op dieet maar het lukt verdorie niet
Telkens als ik op dieet ga loop ik automatisch later op de dag naar de kast toe,en pas als ik wat in mn mond heb denk ik van "kut! ik was op dieet!"
Iemand tips wat voor lekkere dingen je wel mag eten als je echt wilt afvallen?
En hoe val ik het snelste af zonder te sporten?
*onthoudt. Dat snaaien moet ik idd afleren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snel afvallen zonder sporten met jouw BMI lijkt me heel lastig, daar moet je toch echt flink wat overgewicht voor hebben hoor. Lukt je alleen als je jezelf gaat uithongeren, maar dat zou ik niet aanraden
Als je wil afvallen moet je het snaaien wel afleren. Als je toch wat wil eten, kun je beter iets van fruit of groente pakken (een appeltje, cherrytomaatjes, etc.)
ja dat mag allemaal, maar bedenk dat overdaad altijd schaad. Er zitten wel fruitsuikers in,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
*onthoudt. Dat snaaien moet ik idd afleren.
Ik moet zeggen dat ik vorig jaar zomer van 90 kilo naar 83 ben gegaan. Idd ook zonder snaaien en veel bewegen. Bewegen als in elke dag naar schoo fietsen 45 min heen en 45 min terug.
Ik had dus net weer trek en heb maar een peer genomen. Is er nog fruit wat uit den boze is? of mag gewoon alles gegeten worden? Ik ben namelijk gek op peer,appels,mandarijnen,sinaasappels,aardbei,kersen,miniola's,druiven.
bananen eet ik nooit. Druiven ook zeldenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Bananen en druiven bevatten relatief veel koolhydraten dus die moet je met mate eten. Slecht fruit is er niet
Heb jij of iemand anders nog tips om dat honger gevoel weg te krijgen? Ik heb verdorie net 2 peren op en nog steeds honger/trek.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ja dat mag allemaal, maar bedenk dat overdaad altijd schaad. Er zitten wel fruitsuikers in,.
Ik lunch altijd 2xquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Als lunch 2 peren is ook niet genoeg
veel water drinken helpt, en pak iets van een volkorencracker ofzo
Welkomquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:01 schreef Sitethief het volgende:
*meld*
Ik ben nu ook hard bezig, zal zo ff een uitlegpost plaasten,.
Ik heb ooit in een grijs verleden al eens hier gepost, aangemoedigt door Lurky,quote:
twexx is trouwens bevallen van een superlief zoontjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een grijs verleden al eens hier gepost, aangemoedigt door Lurky,.
Maar nu voel ik me veel ouder en word het tijd om het eens door te zetten,.
Heey jij hierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ja dat mag allemaal, maar bedenk dat overdaad altijd schaad. Er zitten wel fruitsuikers in,.
Ja het werd echt tijd,quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:36 schreef Troel het volgende:
[..]
twexx is trouwens bevallen van een superlief zoontje
Wat is er eigenlijk zo leuk aan de kermis in je dorp?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef ymme het volgende:
Vanmiddag laatste middag kermis vieren.
Ik heb geen stem meer, pijn in mijn keel. Maar verder gaat alles helemaal goed![]()
Tja, als er niets anders te beleven isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo leuk aan de kermis in je dorp?Heb het idee dat 't echt dé happening van het jaar is bij jullie.
Vroeger ging ik ook wel eens naar de kermis, maar dan ging ik met mijn vriendinnen in de attracties en als we misselijk waren gingen we weer naar huis. Veel meer was het eigenlijk niet. Plus dat 's avonds de "rassenrellen" begonnen, dan kon je maar beter zorgen dat je ver weg van de kermis was.Zeker als je zo'n halfbloedje bent als ik... krijg je van 2 kanten klappen.
![]()
![]()
In H..... nu moet je me toch even helpen???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja het werd echt tijd,. maar jou kom ik ook overal tegen,
. Tis dat je niet meer in H post,
.
De Homo topicreeks, daar postte jij heel vroeger ook,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:35 schreef Riann het volgende:
[..]
In H..... nu moet je me toch even helpen???
O ja heel lang geleden heb ik daar heel even gepost ook niet lang want ik was meer van de nachtbar topics reektquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De Homo topicreeks, daar postte jij heel vroeger ook,.
Ja, dat weet ik nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De Homo topicreeks, daar postte jij heel vroeger ook,.
Nou wij vinden het leuk ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo leuk aan de kermis in je dorp?Heb het idee dat 't echt dé happening van het jaar is bij jullie.
Vroeger ging ik ook wel eens naar de kermis, maar dan ging ik met mijn vriendinnen in de attracties en als we misselijk waren gingen we weer naar huis. Veel meer was het eigenlijk niet. Plus dat 's avonds de "rassenrellen" begonnen, dan kon je maar beter zorgen dat je ver weg van de kermis was.Zeker als je zo'n halfbloedje bent als ik... krijg je van 2 kanten klappen.
![]()
![]()
Die feesttent hebben we hier in Limburg niet op de kermis... Maar genoeg alternatievenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou wij vinden het leuk ja.
We zitten met onze hele vriendenploeg, zo ongeveer 25 man, aan een tafel in de feest tent. Vooral veel dansen, praten en lol maken. "s ochtends doen we met z'n allen ontbijten, kortom 3 dagen veel gezelligheid. En ja, de attracties, daar geven wij niets om.
Hier is het dan ook een dorpje. Waarvan bijna iedereen de kermis zo viert. De kinderen, die zijn natuurlijk wel veel buiten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die feesttent hebben we hier in Limburg niet op de kermis... Maar genoeg alternatievenDat dan weer wel...
Ah, een feesttent! Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou wij vinden het leuk ja.
We zitten met onze hele vriendenploeg, zo ongeveer 25 man, aan een tafel in de feest tent. Vooral veel dansen, praten en lol maken. "s ochtends doen we met z'n allen ontbijten, kortom 3 dagen veel gezelligheid. En ja, de attracties, daar geven wij niets om.
raar he dat het ooit van dag tot dag een halve kilo of ooit meer kan schelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:
waarom ben ik op mijn weegdag een halve kilo zwaarder... en nu weer niet meer![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef Miss_S het volgende:
dankje wel allemaalnu alleen de laatste 20 kilo nog......
Mijn moeder is ook een eksterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Wie vindt hier Swarovski kristallen mooi/spaart het?
bovenbenen, buik en bovenarmenquote:
59 kilo is wel erg slank hoor, als je stevig bent aangelegd is dat bijna niet haalbaar en zul je er waarschijnlijk ongezond uit gaan zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bovenbenen, buik en bovenarmen
ik weet ook niet echt waar allemaal maar dan zou ik 59kilo wegen en dat is toch normaal voor mijn lengte 168cms
Nou dat dusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:42 schreef Sjeen het volgende:
Mega vooroordeel wat betreft Hotello's, Limburgers, Blonde vrouwen met dikke tieten, Mensen die met een sleurhut op vakantie gaan... Ik ben en doe het ook, maar ik ben natuurlijk altijd de uitzondering op de regel![]()
Wauw bij jou zie je dat echt goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik doe ook ff weer mee:
oud:
[afbeelding]
nieuw:
[afbeelding]
Leuk hèquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:54 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu de goude kooi te kijken. Naja, wat een programma weer zeg![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:42 schreef teigan het volgende:
Joepie!!!
Ik was eindelijk genoeg afgevallen, en nu mocht ik ook mijn eerste trollbeads kopen...
Ik heb een ketting gekocht, en een mooi slotje, en een kraal erbij..
Ik zal even kijken of ik er plaatjes van kan vinden zo snel..
Dit is de kraal: Shortcut
[afbeelding]
En mijn slotje:
[afbeelding]
bij het volgende ronde gewicht(nog 3,2 kilo verwijderd) mag ik weer wat kopen..
Joj, waar is je toffe ico gebleven? Die zo leuk veranderde?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:05 schreef Jojogirl het volgende:
Bekend dilemma YPPY, dat bv geven en willen afvallen. Alleen was ik voor m'n zwangerschap niet zo mooi op gewicht als jij.
Fijne vakantie Levitation!
Ik mag zeker niet om foto's vragen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag een mooie bh gekocht!
Niet zo'n stevig ding wat er niet uit ziet, maar een mooie stevige in een supermooie maat, een C cup!
Ik wil best een foto van die bh maken hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet om foto's vragen?.
ik denk dat hij met inhoud bedoelde hem kennendequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil best een foto van die bh maken hoor
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Rewimo het volgende:Ik ben er weer!
Met een feestje
* Rewimo is in de 2 cijfers voor de komma beland!
Ik wilde er een foto van maken maar met camera was ik weer boven de 100
Edit: ik weet nu natuurlijk mijn wachtwoord niet meer
Dan maar zo:
[afbeelding]
Deze?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Joj, waar is je toffe ico gebleven? Die zo leuk veranderde?.
50 kilo, dat is bijna een mens er af!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Rewimo het volgende:Ik ben er weer!
Met een feestje
* Rewimo is in de 2 cijfers voor de komma beland!
Ik wilde er een foto van maken maar met camera was ik weer boven de 100
Edit: ik weet nu natuurlijk mijn wachtwoord niet meer
Dan maar zo:
[afbeelding]
ohhh oke...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef teigan het volgende:
daeri, je verdwijnt als je een maand lang geen update doet... Log je in,en doe je dat wel, dan kom je er wel weer in te staan...
Verse exen zijn slecht voor je dieet, ik heb er ook eentjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:26 schreef daeri het volgende:
Ik zie dat ik uit de lijst ben.
Maar ik dieet nog steeds!
Alleen heb ik een hele slechte periode achter de rug omdat het uit ging met mn ex.
Maar ik zit nu anderhalve week aan de Reductil en nu hoop ik dat ik snel ga afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |