abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42304481
Potverdorie, dacht ik woensdag naar Groningen te moeten voor een tentamen, krijg ik net mail dat dat niet meer hoeft omdat ik het betreffende tentamen door het behalen van een ander tentamen al gehaald heb...
Nou ja, dan niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42304500
Isa, ik moet als ik jouw berichtje lees gelijk denken aan die keer in Harderwijk, dat die boontjes dreven in de boter...

Ik heb nu 4 dagen alleen maar ongezond gegeten(2 keer patat, 1 keer pizza, en een döner), en mijn lijf trekt aan de rem.. Mijn darmen vinden het echt niet leuk, en eerlijk gezegd ben ik het ook wel zat, al die rotzooi..
Vandaag gaat het dus weer netjes..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:14:54 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_42304537
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vind jouw ava eng IT heeft me menig slapeloze nacht gekost... en toch ga ik 'm steeds weer kijken

Was mijn eerste horrorfilm, nadat ik m had gezien heb ik wekenlang niet durven douchen
Moet zeggen dat het na een keer of tien wel minder wordt
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 oktober 2006 @ 10:15:22 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42304546
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Potverdorie, dacht ik woensdag naar Groningen te moeten voor een tentamen, krijg ik net mail dat dat niet meer hoeft omdat ik het betreffende tentamen door het behalen van een ander tentamen al gehaald heb...
Nou ja, dan niet
Nou, scheelt weer leren. Of had je dat al gedaan?

Denken jullie ook eens even crea mee voor me? Wat blijft een tijdje goed (paar uur rijden)? Het gaat om het WLS-weekend van het WLS-forum
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42304621
Ja, ik heb gisteren en eergisteren heel braaf zitten studeren Nou ja, kan geen kwaad natuurlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42304904
dat klopt Isa...

Ik moet mijn bekwaamheidsprofiel maken, en wat een pokkewerk is dat.. Het had vorige week al af moeten zijn, maar ik ben slecht in het bedenken van positieve punten over mezelf, en die bekwaamhedenlijst daar schiet ik ook niet echt wat mee op..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42305003
Dennis kon dat ook niet, teigan...maar die was juist slecht in het zoeken van negatieve punten Die vond/vindt dat hij alles gewoon nu al goed doet.
pi_42305040
Ik ben redelijk tevreden met hoe het nu gaat, maar ik zie ook nog meer dan genoeg verbeterpunten..

Het zou anders wel saai zijn hoor, na 3 weken lesgeven al alles goed doen...
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:49:28 #59
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42305206
Ga je een weekje weg en dan kan je de weg naar het dieettopic niet meer vinden. Even snel een jubelpost en dan ga ik weer braaf meedoen en reageren enzo. Een week lang barbecuen en kaasfonduen heeft gewoon geleidt tot 0,6 kilo gewichtsverlies
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42305973
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan niet
Maar dan ga je niet met mij mee naar het ziekenhuis

Oja, mijn trouwjurkmaakmevrouw komt hier straks heen en dan gaan we stof kopen
En ik ga zo eventjes wat rek-oefeningen doen
pi_42305985
Ja hoor, alleen nu ga ik op tijd zijn
pi_42306063
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, alleen nu ga ik op tijd zijn

We moeten met de bus neem ik aan? Ben je er dan tegen half twaalf? (bij Maarten)
pi_42306077
Ja, kom ik 's morgens naar Groningen
pi_42306095
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar dan ga je niet met mij mee naar het ziekenhuis
Gezellig uitstapje?
Sanity is (not) statistical
  Licht Ontvlambaar maandag 2 oktober 2006 @ 11:29:02 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42306134
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Dennis kon dat ook niet, teigan...maar die was juist slecht in het zoeken van negatieve punten Die vond/vindt dat hij alles gewoon nu al goed doet.
Da's een typisch mannentrekje...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42306135
Zou een eigen bedrijfje met "Neem je eigen arts mee naar je ziekenhuisbezoek" een idee zijn
pi_42306158
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:29 schreef Sjeen het volgende:

Da's een typisch mannentrekje...
Na heel veel op hem inpraten dat hij toch vàst nog wel verbeterpunten had kwam hij tot de conclusie dat zijn verbeterpunt was dat hij beter naar verbeterpunten moest zoeken
pi_42306371
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind negatieve punten opnoemen met sollicitaties altijd zo'n ramp. Ik heb heel veel slechte trekjes, maar die uiten zich voornamelijk in sociale situaties, niet zozeer op het werk. Werken kan ik wel. En veel dingen zijn zowel goede als slechte punten. Kritisch zijn bijvoorbeeld, kan goed of slecht zijn, het hangt maar af van hoe kritisch je bent, in welke situatie en hoe je die kritiek brengt.
Sanity is (not) statistical
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:42:59 #69
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42306475
Dat heb ik eigenlijk met zowel positieve als negatieve punten. Ik kan ze in het openbaar niet goed benoemen (in mijn hoofd zijn het er duizenden en stuk voor stuk even vaag) en als het me lukt kan zo'n punt inderdaad zowel positief als negatief uitvallen. Dat is weer een typisch vrouwentrekje, denk ik
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:43:12 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_42306480
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik vind negatieve punten opnoemen met sollicitaties altijd zo'n ramp. Ik heb heel veel slechte trekjes, maar die uiten zich voornamelijk in sociale situaties, niet zozeer op het werk. Werken kan ik wel. En veel dingen zijn zowel goede als slechte punten. Kritisch zijn bijvoorbeeld, kan goed of slecht zijn, het hangt maar af van hoe kritisch je bent, in welke situatie en hoe je die kritiek brengt.
Negatieve trekjes in sociale situaties hebben volgens mij juist heel veel weerslag op je werk. Daarbij zegt het ook wel wat over iemands persoonlijkheid en hoe je binnen het team gaat vallen
Ik heb het ook andersom... negatieve kanten heb ik heel snel benoemd, maar over mijn sterke kanten moet ik altijd nadenken
disclaimer
pi_42306499
Allemaal aanmelden? [Meet] Modellen fotografie Brabant... (nieuwe poging)

Ze zoeken slanke modellen, maar gezien de fokpolicy mogen ze niemand weigeren
pi_42306879
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal aanmelden? [Meet] Modellen fotografie Brabant... (nieuwe poging)

Ze zoeken slanke modellen, maar gezien de fokpolicy mogen ze niemand weigeren
Yvonne is het met je eens
Fotoshoots en meets op FOK!
pi_42306905
Het is wel verleidelijk Isa, is het een half uurtje vandaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42306958
Waarom schrik ik elke maand toch weer van die stomme sirenes Ik kan hier binnen in mijn flat 3 verschillende sirenes door elkaar horen, wat nou onhoorbaar
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:05:10 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_42307092
Excuses, heb gisteren thuis niet meer achter de pc gezeten, dus de accounts komen pas vandaag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')