quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind jouw ava engIT heeft me menig slapeloze nacht gekost... en toch ga ik 'm steeds weer kijken
![]()
Nou, scheelt weer leren. Of had je dat al gedaan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Potverdorie, dacht ik woensdag naar Groningen te moeten voor een tentamen, krijg ik net mail dat dat niet meer hoeft omdat ik het betreffende tentamen door het behalen van een ander tentamen al gehaald heb...
Nou ja, dan niet
Maar dan ga je niet met mij mee naar het ziekenhuisquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Potverdorie, dacht ik woensdag naar Groningen te moeten voor een tentamen, krijg ik net mail dat dat niet meer hoeft omdat ik het betreffende tentamen door het behalen van een ander tentamen al gehaald heb...
Nou ja, dan niet
Gezellig uitstapje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dan ga je niet met mij mee naar het ziekenhuis
![]()
Da's een typisch mannentrekje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Dennis kon dat ook niet, teigan...maar die was juist slecht in het zoeken van negatieve puntenDie vond/vindt dat hij alles gewoon nu al goed doet.
Na heel veel op hem inpraten dat hij toch vàst nog wel verbeterpunten had kwam hij tot de conclusie dat zijn verbeterpunt was dat hij beter naar verbeterpunten moest zoekenquote:
Ik vind negatieve punten opnoemen met sollicitaties altijd zo'n ramp. Ik heb heel veel slechte trekjes, maar die uiten zich voornamelijk in sociale situaties, niet zozeer op het werk. Werken kan ik wel. En veel dingen zijn zowel goede als slechte punten. Kritisch zijn bijvoorbeeld, kan goed of slecht zijn, het hangt maar af van hoe kritisch je bent, in welke situatie en hoe je die kritiek brengt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Dennis kon dat ook niet, teigan...maar die was juist slecht in het zoeken van negatieve puntenDie vond/vindt dat hij alles gewoon nu al goed doet.
Negatieve trekjes in sociale situaties hebben volgens mij juist heel veel weerslag op je werk. Daarbij zegt het ook wel wat over iemands persoonlijkheid en hoe je binnen het team gaat vallenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vind negatieve punten opnoemen met sollicitaties altijd zo'n ramp. Ik heb heel veel slechte trekjes, maar die uiten zich voornamelijk in sociale situaties, niet zozeer op het werk. Werken kan ik wel. En veel dingen zijn zowel goede als slechte punten. Kritisch zijn bijvoorbeeld, kan goed of slecht zijn, het hangt maar af van hoe kritisch je bent, in welke situatie en hoe je die kritiek brengt.
Yvonne is het met je eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal aanmelden? [Meet] Modellen fotografie Brabant... (nieuwe poging)Ze zoeken slanke modellen, maar gezien de fokpolicy mogen ze niemand weigeren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |