abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42234885
Datum: 21 okterober 2006
Tijd: 10:00 T/m ...
Plaats: Loon en drunense duinen

Modellen
In bepaalde situaties te vermijden meld ik vooraf wat mijn plannen ongeveer zijn van deze dag, en wat voor modellen ik in gedachte had te gebruiken. Mijn bedoeling is modellen te fotograferen die een bepaalde uitstraling hebben waar je mee kan gaan werken. Mijn doel is modellen te fotograferen als "kunst mode en portret". Hierbij moet je denken aan slanke modellen, waar je veel mee kunt doen. Je hoeft dus géén top model te zijn, en beetje uitstraling is wel fijn.

Omdat ik het andere topic misverstanden zijn ontstaan, probeeren we het hier opnieuw. Mijn doel is dus vooral te werken met het model en de omgeving. Zie hier onder een voorbeeldje wat ik opgezocht heb willekeurig op het internet.

Leuk.. maar dit zoeken we dus zeer zeker niet niet
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=26618

We zoeken meer in deze trent, en dan met name zoals foto 4
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=26307

Lijkt je het leuk om zo aan de slag te gaan met bepaalde modellen, en dit te probeeren? meld je dan vandaag nog aan! Deze dag is bedoelt voor de beginnende en gevorderde fotograaf. Model en kunst zoals jij het graag wil probeeren..

- Maximaal 10 mensen die fotograferen
- Mensen in de vorige lijst hebben voorang
- Mensen die modellen mee brengen ook
- Nieuwe aanmeldingen gaan op een aparte lijst voor toelatingen.

Fotograaf
1. Digi23
2. Rikon Photo
3. Snakelady (Neemt model mee)
4. Vliegvrager
5. HighwayStar

Nieuw aanmeldingen fotograaf
1 ...
2 ...

Modellen
1 Janeke
2 Releaze
3 Anna
4 Fidelick
5. Nikky

Elk model krijgt na afloop per mail of anders de bewerkte foto's afgeleverd van de fotograaf waar je model voor hebt gestaan. Je kan met de fotograaf verder bespreken hoe dit afgeleverd zal worden. Foto's kunnen gebruikt worden als voorbeeld foto's op je of een website's en mogen niet aan derden worden verkocht zonder toestemming van het betreffende model.

[ Bericht 1% gewijzigd door Digi23 op 30-09-2006 12:50:21 ]
pi_42239307
Janneke (model) en ik willen nog steeds mee hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:24:18 #3
81237 releaze
best of both worlds
pi_42239643
Ik wil ook nog mee als het mag, ook die vriendin van me zou het nog steeds heel leuk vinden om mee te komen. Ik heb geen fotos van dr, vandaag ook vergeten eentje van dr te nemen als voorbeeld, maar het is een mooie meid, bijna 25, slank met heel lang blond haar (tot dr kont onderhand) en heel geinteresseerd in fotografie (voornamelijk fotos maken, maar het lijkt haar ook voor de verandering een uitdaging om te modelleren, kijken hoe men tot een foto komt enzo, etc)
pi_42242455
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:24 schreef releaze het volgende:
Ik wil ook nog mee als het mag, ook die vriendin van me zou het nog steeds heel leuk vinden om mee te komen. Ik heb geen fotos van dr, vandaag ook vergeten eentje van dr te nemen als voorbeeld, maar het is een mooie meid, bijna 25, slank met heel lang blond haar (tot dr kont onderhand) en heel geinteresseerd in fotografie (voornamelijk fotos maken, maar het lijkt haar ook voor de verandering een uitdaging om te modelleren, kijken hoe men tot een foto komt enzo, etc)
Je bent van harte welkom, mag ik de naam van je model nog even Releaze? Dan zet ik haar met naam op de modellen lijst.
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:50:02 #5
81237 releaze
best of both worlds
pi_42243621
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:08 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Je bent van harte welkom, mag ik de naam van je model nog even Releaze? Dan zet ik haar met naam op de modellen lijst.
Hon heter Anna, Anna heter hon
pi_42244595
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef releaze het volgende:

[..]

Hon heter Anna, Anna heter hon
Ik heb haar als Anna genoteerd.. Ik ben wel benieuwt geworden naar de foto, dat hele lange haar staat me wel aan! heeft ze stijl haar?
pi_42244983
Ben ook wel benieuwd naar Boten Anna...
Mvg, Richard Konings
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:56:02 #8
81237 releaze
best of both worlds
pi_42247267
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Ik heb haar als Anna genoteerd.. Ik ben wel benieuwt geworden naar de foto, dat hele lange haar staat me wel aan! heeft ze stijl haar?
Het is overwegend stijl. Niet zo stijl als een plank
Ik zal dr is ff vragen of ze een fototje van zichzelf kan mmsen, aangezien ik haar de komende week niet zie (stageweek)
pi_42248274
Ik ben benieuwt releaze
pi_42248586
Wat mij betreft is iedereen welkom maar ja, ik ben niet de organisator van deze meet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42248891
Ghostbuster dat is te lezen wat we zoeken en wat juist niet.. en waarom..
En ik wil dit topic graag schoon houden

[ Bericht 12% gewijzigd door Digi23 op 30-09-2006 00:59:38 ]
pi_42256511
Ik meld me graag aan als model! Wil graag eens voor de camera ervaring op doen, en leuke foto's zijn altijd oké
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
pi_42256576
Ik meld me aan als plaatjesmaker,en ik neem Nikky mee

Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
pi_42256763
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:24 schreef Fidelick het volgende:
Ik meld me graag aan als model! Wil graag eens voor de camera ervaring op doen, en leuke foto's zijn altijd oké
Ik heb de lijst weer bijgewerkt. fidelick, heb je toevallig ook een foto van je zelf?
pi_42258157

Vorig jaar op het strand, heb verder niet echt veel 'posing photo's'...
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
pi_42259611
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:57 schreef Fidelick het volgende:
[afbeelding]

Vorig jaar op het strand, heb verder niet echt veel 'posing photo's'...

Imageshack en Fok werken niet goed samen,vandaar bij veel mensen alleen die kikker van Imageshack in beeld.ik heb de foto even op Photobucket gezet
pi_42261100
Thanks HighwayStar! leuke foto Fidelick.
Met mij komen mogelijk drie modellen mee, heb ze morgen bij redelijk weer voor de lens.
pi_42286366
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef Digi23 het volgende:
Met mij komen mogelijk drie modellen mee, heb ze morgen bij redelijk weer voor de lens.
En hoe is je voorproefje verlopen?
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:24:05 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42287935
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef Digi23 het volgende:
Wil u niet vervelend doen he, maar mag iedereen meerdere modellen meenemen?
Anders weet ik er ook nog wel eentje die mee wil.

En ben benieuwd naar de foto's van je modellen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:32:14 #20
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_42288195
Moeten de modellen vrouwelijk zijn?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_42297243
nee hoor, hoeft niet persee. Er komt mogelijk nog een mannelijk model. Heb hem nog niet gesproken of het ook door gaat. Dit zal ik maandag wel weten.
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:30:47 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42306179
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:23 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Slap gelul als dat je enige verweer is, dat ik de vraag stel.
Ik vind het zwaar belachelijk dat een meisje als Loontjah word geweigerd.
Door een stelletje amateurfotografen, kan er niks aan doen.
Het lijkt zo meer iets van een pin-up fotoshoot te worden.
Opzich snap ik het en ben ik het ook met je eens, van mij is iedereen welkom.
Maar dit is niet de plek om erover te discussieren aangezien er anders weer een slotje op komt.

Maar ik zou nu wel eens de foto's willen zien van Digi's modellen, onze modellen moesten namenlijk ook gekeurd worden.
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:47:40 #23
108764 Ariadne
..::goddess::..
pi_42306576
toch wel handig zo'n omschrijving van wat voor modellen je zoekt
bij deze wil ik dus even melden dat ik niet mee ga. ik ben niet echt slank namelijk dus helaas niet iemand voor deze shoot. heel veel plezier in ieder geval en wie weet komt er een shoot waar ik wel model voor kan staan!
I guess there's just a part of me that likes to bring you down just to keep you around
cause the day you'll realize how amazing you are you're gonna leave me
  Admin maandag 2 oktober 2006 @ 11:57:12 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42306819
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 oktober 2006 @ 12:08:26 #25
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42307200
Ik wilde even laten weten dat ik géén interesse meer heb om mee te doen aan deze meet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')