Datum: 21 okterober 2006
Tijd: 10:00 T/m ...
Plaats: Loon en drunense duinen
ModellenIn bepaalde situaties te vermijden meld ik vooraf wat mijn plannen ongeveer zijn van deze dag, en wat voor modellen ik in gedachte had te gebruiken. Mijn bedoeling is modellen te fotograferen die een bepaalde uitstraling hebben waar je mee kan gaan werken. Mijn doel is modellen te fotograferen als "kunst mode en portret". Hierbij moet je denken aan slanke modellen, waar je veel mee kunt doen. Je hoeft dus géén top model te zijn, en beetje uitstraling is wel fijn.
Omdat ik het andere topic misverstanden zijn ontstaan, probeeren we het hier opnieuw. Mijn doel is dus vooral te werken met het model en de omgeving. Zie hier onder een voorbeeldje wat ik opgezocht heb willekeurig op het internet.
Leuk.. maar dit zoeken we dus zeer zeker niet
niethttp://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=26618We zoeken meer in deze trent, en dan met name zoals foto 4
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=26307Lijkt je het leuk om zo aan de slag te gaan met bepaalde modellen, en dit te probeeren? meld je dan vandaag nog aan! Deze dag is bedoelt voor de beginnende en gevorderde fotograaf. Model en kunst zoals jij het graag wil probeeren..
- Maximaal 10 mensen die fotograferen
- Mensen in de vorige lijst hebben voorang
- Mensen die modellen mee brengen ook
- Nieuwe aanmeldingen gaan op een aparte lijst voor toelatingen.
Fotograaf
1. Digi23
2. Rikon Photo
3. Snakelady (Neemt model mee)
4. Vliegvrager
5. HighwayStar
Nieuw aanmeldingen fotograaf
1 ...
2 ...
Modellen
1 Janeke
2 Releaze
3 Anna
4 Fidelick
5. Nikky
Elk model krijgt na afloop per mail of anders de bewerkte foto's afgeleverd van de fotograaf waar je model voor hebt gestaan. Je kan met de fotograaf verder bespreken hoe dit afgeleverd zal worden. Foto's kunnen gebruikt worden als voorbeeld foto's op je of een website's en mogen niet aan derden worden verkocht zonder toestemming van het betreffende model.
[ Bericht 1% gewijzigd door Digi23 op 30-09-2006 12:50:21 ]