Je bent van harte welkom, mag ik de naam van je model nog even Releaze? Dan zet ik haar met naam op de modellen lijst.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:24 schreef releaze het volgende:
Ik wil ook nog mee als het mag, ook die vriendin van me zou het nog steeds heel leuk vinden om mee te komen. Ik heb geen fotos van dr, vandaag ook vergeten eentje van dr te nemen als voorbeeld, maar het is een mooie meid, bijna 25, slank met heel lang blond haar (tot dr kont onderhand) en heel geinteresseerd in fotografie (voornamelijk fotos maken, maar het lijkt haar ook voor de verandering een uitdaging om te modelleren, kijken hoe men tot een foto komt enzo, etc)
Hon heter Anna, Anna heter honquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:08 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom, mag ik de naam van je model nog even Releaze? Dan zet ik haar met naam op de modellen lijst.![]()
Ik heb haar als Anna genoteerd.. Ik ben wel benieuwt geworden naar de foto, dat hele lange haar staat me wel aan! heeft ze stijl haar?quote:
Het is overwegend stijl. Niet zo stijl als een plankquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Ik heb haar als Anna genoteerd.. Ik ben wel benieuwt geworden naar de foto, dat hele lange haar staat me wel aan! heeft ze stijl haar?
Ik heb de lijst weer bijgewerkt. fidelick, heb je toevallig ook een foto van je zelf?quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:24 schreef Fidelick het volgende:
Ik meld me graag aan als model! Wil graag eens voor de camera ervaring op doen, en leuke foto's zijn altijd oké
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:57 schreef Fidelick het volgende:
[afbeelding]
Vorig jaar op het strand, heb verder niet echt veel 'posing photo's'...
En hoe is je voorproefje verlopen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef Digi23 het volgende:
Thanks HighwayStar! leuke foto Fidelick.
Met mij komen mogelijk drie modellen mee, heb ze morgen bij redelijk weer voor de lens.
Wil u niet vervelend doen he, maar mag iedereen meerdere modellen meenemen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef Digi23 het volgende:
Thanks HighwayStar! leuke foto Fidelick.
Met mij komen mogelijk drie modellen mee, heb ze morgen bij redelijk weer voor de lens.
Opzich snap ik het en ben ik het ook met je eens, van mij is iedereen welkom.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Slap gelul als dat je enige verweer is, dat ik de vraag stel.
Ik vind het zwaar belachelijk dat een meisje als Loontjah word geweigerd.
Door een stelletje amateurfotografen, kan er niks aan doen.
Het lijkt zo meer iets van een pin-up fotoshoot te worden.
Laat je niet van de wijs brengen door ongefundeerde kreten van pubers die uit zijn op een relletje. Ik ben niet van plan een gezellige meet te laten verknallen door een stelletje schreeuwers die alleen maar achter hun toetsenbord negatief kunnen zitten doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:32 schreef Fidelick het volgende:
Ik hoor hier een aantal termen als pin-up modellen,
Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar wat mij betreft maken we er met zijn allen een gezellige dag van én maken we mooie foto's. Wie daarbij graag badmode-foto's wil maken (eind oktoberquote:en heb ook een aantal foto's van bovenstaande fotograven gezien, en moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd vind neigen naar goedkoop.. Kan een verkeerde conclusie zijn maar.. is het dan wel echt de bedoeling om foto's te maken zoals bovengenoemd?
Ik heb namelijk geen ervaring en wil gewoon mooie foto's maken. Ben best bereid om daarin mee te gaan, maar heb deze mensen nog nooit ontmoet én geen ervaring.
Pin-up modellen is niet wat ik voor ogen heb. Ik heb al wel een linkje naar drie foto's die ik gisteren gemaakt heb van een meid. Maar pin-up.. nee, niet mijn stijl... http://members.home.nl/m.(...)_shoot/simpleviewer/quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:32 schreef Fidelick het volgende:
Ik hoor hier een aantal termen als pin-up modellen, en heb ook een aantal foto's van bovenstaande fotograven gezien, en moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd vind neigen naar goedkoop.. Kan een verkeerde conclusie zijn maar.. is het dan wel echt de bedoeling om foto's te maken zoals bovengenoemd?
Ik heb namelijk geen ervaring en wil gewoon mooie foto's maken. Ben best bereid om daarin mee te gaan, maar heb deze mensen nog nooit ontmoet én geen ervaring.
Ik weet niet of de modellen mee gaan deze dag, dus vandaag nog geen foto's. Maar ik kan er al vast wel één laten zien die ik gisteren voor de lens gehad heb. http://members.home.nl/m.(...)_shoot/simpleviewer/ (zelfde link als hierboven) Maar ze zijn nog vrij jong dus weet niet of ze wel mee gaan. Keetje is ook pas 13 of 14 jaar!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Opzich snap ik het en ben ik het ook met je eens, van mij is iedereen welkom.
Maar dit is niet de plek om erover te discussieren aangezien er anders weer een slotje op komt.
Maar ik zou nu wel eens de foto's willen zien van Digi's modellen, onze modellen moesten namenlijk ook gekeurd worden.
Wat een onzin, hier is gewoon werk voor één van de modjes, die de boel even kan opschonen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
Digi23, als ik je een tip mag geven.....fix de rest even via de mail. Dit topic heeft nu de aandacht van iedereen en dat is niet handig om vervolgdingen te regelen.
Opgeschoond , en nu is het ook afgelopen met het gezeik, wie nog wil zeiken gaat de FA's maar mailen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat een onzin, hier is gewoon werk voor één van de modjes, die de boel even kan opschonen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:16 schreef pleon het volgende:
Ik wil bij deze laten weten dat ik heb besloten om niet mee te gaan.
Verder hoop ik dat jullie een leuke dag hebben
als je al eerder op de lijst stond (zoals in het vorige topic bijvoorbeeld) dan krijg je alsnog een plekje, zover ik begrijp.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:25 schreef roooosje het volgende:
ik had al vrij gevraagdIk ben 2 dagen niet aan het Fokken en ik sta opeens niet meer op de lijst
Hmmm... of lees ik nu verkeerd?
hoi meis, we hebben een nieuw topic moeten openen omdat de andere uit de hand gelopen was. We zijn dus helemaal opnieuw begonnen. Ik heb je nog niet toegevoegd omdat (erg spijtig) Puckzzz niet meer wil komen door al het (netjes gezecht) gezeur.. Dus daarmee is de vraag ook voor jou of je als nog aanwezig bent, vandaar dat je er nog niet op staat. Daarbij moeten de modellen zich zelf weer even opnieuw aanmelden. Ik blijf hopen dat Puckzzz als nog komt, maar de kans zal wel klein zijn. Ze is ook al gebanned van fok..quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:25 schreef roooosje het volgende:
ik had al vrij gevraagdIk ben 2 dagen niet aan het Fokken en ik sta opeens niet meer op de lijst
Hmmm... of lees ik nu verkeerd?
ze is niet meer geband hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef Digi23 het volgende:
[..]
hoi meis, we hebben een nieuw topic moeten openen omdat de andere uit de hand gelopen was. We zijn dus helemaal opnieuw begonnen. Ik heb je nog niet toegevoegd omdat (erg spijtig) Puckzzz niet meer wil komen door al het (netjes gezecht) gezeur.. Dus daarmee is de vraag ook voor jou of je als nog aanwezig bent, vandaar dat je er nog niet op staat. Daarbij moeten de modellen zich zelf weer even opnieuw aanmelden. Ik blijf hopen dat Puckzzz als nog komt, maar de kans zal wel klein zijn. Ze is ook al gebanned van fok..
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee ik kom ook niet. bij bijna elke meeting is er gezeik voor of na. ik kom dus naar geen enkele meeting meer.
............
ik ben niet meer gebanned. maar ik kom idd niet meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef Digi23 het volgende:
[..]
hoi meis, we hebben een nieuw topic moeten openen omdat de andere uit de hand gelopen was. We zijn dus helemaal opnieuw begonnen. Ik heb je nog niet toegevoegd omdat (erg spijtig) Puckzzz niet meer wil komen door al het (netjes gezecht) gezeur.. Dus daarmee is de vraag ook voor jou of je als nog aanwezig bent, vandaar dat je er nog niet op staat. Daarbij moeten de modellen zich zelf weer even opnieuw aanmelden. Ik blijf hopen dat Puckzzz als nog komt, maar de kans zal wel klein zijn. Ze is ook al gebanned van fok..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |