abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42234885
Datum: 21 okterober 2006
Tijd: 10:00 T/m ...
Plaats: Loon en drunense duinen

Modellen
In bepaalde situaties te vermijden meld ik vooraf wat mijn plannen ongeveer zijn van deze dag, en wat voor modellen ik in gedachte had te gebruiken. Mijn bedoeling is modellen te fotograferen die een bepaalde uitstraling hebben waar je mee kan gaan werken. Mijn doel is modellen te fotograferen als "kunst mode en portret". Hierbij moet je denken aan slanke modellen, waar je veel mee kunt doen. Je hoeft dus géén top model te zijn, en beetje uitstraling is wel fijn.

Omdat ik het andere topic misverstanden zijn ontstaan, probeeren we het hier opnieuw. Mijn doel is dus vooral te werken met het model en de omgeving. Zie hier onder een voorbeeldje wat ik opgezocht heb willekeurig op het internet.

Leuk.. maar dit zoeken we dus zeer zeker niet niet
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=26618

We zoeken meer in deze trent, en dan met name zoals foto 4
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=26307

Lijkt je het leuk om zo aan de slag te gaan met bepaalde modellen, en dit te probeeren? meld je dan vandaag nog aan! Deze dag is bedoelt voor de beginnende en gevorderde fotograaf. Model en kunst zoals jij het graag wil probeeren..

- Maximaal 10 mensen die fotograferen
- Mensen in de vorige lijst hebben voorang
- Mensen die modellen mee brengen ook
- Nieuwe aanmeldingen gaan op een aparte lijst voor toelatingen.

Fotograaf
1. Digi23
2. Rikon Photo
3. Snakelady (Neemt model mee)
4. Vliegvrager
5. HighwayStar

Nieuw aanmeldingen fotograaf
1 ...
2 ...

Modellen
1 Janeke
2 Releaze
3 Anna
4 Fidelick
5. Nikky

Elk model krijgt na afloop per mail of anders de bewerkte foto's afgeleverd van de fotograaf waar je model voor hebt gestaan. Je kan met de fotograaf verder bespreken hoe dit afgeleverd zal worden. Foto's kunnen gebruikt worden als voorbeeld foto's op je of een website's en mogen niet aan derden worden verkocht zonder toestemming van het betreffende model.

[ Bericht 1% gewijzigd door Digi23 op 30-09-2006 12:50:21 ]
pi_42239307
Janneke (model) en ik willen nog steeds mee hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:24:18 #3
81237 releaze
best of both worlds
pi_42239643
Ik wil ook nog mee als het mag, ook die vriendin van me zou het nog steeds heel leuk vinden om mee te komen. Ik heb geen fotos van dr, vandaag ook vergeten eentje van dr te nemen als voorbeeld, maar het is een mooie meid, bijna 25, slank met heel lang blond haar (tot dr kont onderhand) en heel geinteresseerd in fotografie (voornamelijk fotos maken, maar het lijkt haar ook voor de verandering een uitdaging om te modelleren, kijken hoe men tot een foto komt enzo, etc)
pi_42242455
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:24 schreef releaze het volgende:
Ik wil ook nog mee als het mag, ook die vriendin van me zou het nog steeds heel leuk vinden om mee te komen. Ik heb geen fotos van dr, vandaag ook vergeten eentje van dr te nemen als voorbeeld, maar het is een mooie meid, bijna 25, slank met heel lang blond haar (tot dr kont onderhand) en heel geinteresseerd in fotografie (voornamelijk fotos maken, maar het lijkt haar ook voor de verandering een uitdaging om te modelleren, kijken hoe men tot een foto komt enzo, etc)
Je bent van harte welkom, mag ik de naam van je model nog even Releaze? Dan zet ik haar met naam op de modellen lijst.
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:50:02 #5
81237 releaze
best of both worlds
pi_42243621
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:08 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Je bent van harte welkom, mag ik de naam van je model nog even Releaze? Dan zet ik haar met naam op de modellen lijst.
Hon heter Anna, Anna heter hon
pi_42244595
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef releaze het volgende:

[..]

Hon heter Anna, Anna heter hon
Ik heb haar als Anna genoteerd.. Ik ben wel benieuwt geworden naar de foto, dat hele lange haar staat me wel aan! heeft ze stijl haar?
pi_42244983
Ben ook wel benieuwd naar Boten Anna...
Mvg, Richard Konings
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:56:02 #8
81237 releaze
best of both worlds
pi_42247267
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Ik heb haar als Anna genoteerd.. Ik ben wel benieuwt geworden naar de foto, dat hele lange haar staat me wel aan! heeft ze stijl haar?
Het is overwegend stijl. Niet zo stijl als een plank
Ik zal dr is ff vragen of ze een fototje van zichzelf kan mmsen, aangezien ik haar de komende week niet zie (stageweek)
pi_42248274
Ik ben benieuwt releaze
pi_42248586
Wat mij betreft is iedereen welkom maar ja, ik ben niet de organisator van deze meet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42248891
Ghostbuster dat is te lezen wat we zoeken en wat juist niet.. en waarom..
En ik wil dit topic graag schoon houden

[ Bericht 12% gewijzigd door Digi23 op 30-09-2006 00:59:38 ]
pi_42256511
Ik meld me graag aan als model! Wil graag eens voor de camera ervaring op doen, en leuke foto's zijn altijd oké
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
pi_42256576
Ik meld me aan als plaatjesmaker,en ik neem Nikky mee

Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
pi_42256763
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:24 schreef Fidelick het volgende:
Ik meld me graag aan als model! Wil graag eens voor de camera ervaring op doen, en leuke foto's zijn altijd oké
Ik heb de lijst weer bijgewerkt. fidelick, heb je toevallig ook een foto van je zelf?
pi_42258157

Vorig jaar op het strand, heb verder niet echt veel 'posing photo's'...
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
pi_42259611
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:57 schreef Fidelick het volgende:
[afbeelding]

Vorig jaar op het strand, heb verder niet echt veel 'posing photo's'...

Imageshack en Fok werken niet goed samen,vandaar bij veel mensen alleen die kikker van Imageshack in beeld.ik heb de foto even op Photobucket gezet
pi_42261100
Thanks HighwayStar! leuke foto Fidelick.
Met mij komen mogelijk drie modellen mee, heb ze morgen bij redelijk weer voor de lens.
pi_42286366
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef Digi23 het volgende:
Met mij komen mogelijk drie modellen mee, heb ze morgen bij redelijk weer voor de lens.
En hoe is je voorproefje verlopen?
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:24:05 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42287935
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef Digi23 het volgende:
Wil u niet vervelend doen he, maar mag iedereen meerdere modellen meenemen?
Anders weet ik er ook nog wel eentje die mee wil.

En ben benieuwd naar de foto's van je modellen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:32:14 #20
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_42288195
Moeten de modellen vrouwelijk zijn?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_42297243
nee hoor, hoeft niet persee. Er komt mogelijk nog een mannelijk model. Heb hem nog niet gesproken of het ook door gaat. Dit zal ik maandag wel weten.
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:30:47 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42306179
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:23 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Slap gelul als dat je enige verweer is, dat ik de vraag stel.
Ik vind het zwaar belachelijk dat een meisje als Loontjah word geweigerd.
Door een stelletje amateurfotografen, kan er niks aan doen.
Het lijkt zo meer iets van een pin-up fotoshoot te worden.
Opzich snap ik het en ben ik het ook met je eens, van mij is iedereen welkom.
Maar dit is niet de plek om erover te discussieren aangezien er anders weer een slotje op komt.

Maar ik zou nu wel eens de foto's willen zien van Digi's modellen, onze modellen moesten namenlijk ook gekeurd worden.
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:47:40 #23
108764 Ariadne
..::goddess::..
pi_42306576
toch wel handig zo'n omschrijving van wat voor modellen je zoekt
bij deze wil ik dus even melden dat ik niet mee ga. ik ben niet echt slank namelijk dus helaas niet iemand voor deze shoot. heel veel plezier in ieder geval en wie weet komt er een shoot waar ik wel model voor kan staan!
I guess there's just a part of me that likes to bring you down just to keep you around
cause the day you'll realize how amazing you are you're gonna leave me
  Admin maandag 2 oktober 2006 @ 11:57:12 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42306819
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 oktober 2006 @ 12:08:26 #25
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42307200
Ik wilde even laten weten dat ik géén interesse meer heb om mee te doen aan deze meet.
pi_42309496
Ik hoor hier een aantal termen als pin-up modellen, en heb ook een aantal foto's van bovenstaande fotograven gezien, en moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd vind neigen naar goedkoop.. Kan een verkeerde conclusie zijn maar.. is het dan wel echt de bedoeling om foto's te maken zoals bovengenoemd?
Ik heb namelijk geen ervaring en wil gewoon mooie foto's maken. Ben best bereid om daarin mee te gaan, maar heb deze mensen nog nooit ontmoet én geen ervaring.
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:34:47 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42309534
Dat heb ik inderdaad ook wel, ik hoef geen vrouwen te fotograferen in bikini en dat soort dingen.
Ik wil gewoon leuke foto's maken van leuke mensen en dat hoeven geen sexy fotomodellen te zijn.
pi_42310983
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:32 schreef Fidelick het volgende:
Ik hoor hier een aantal termen als pin-up modellen,
Laat je niet van de wijs brengen door ongefundeerde kreten van pubers die uit zijn op een relletje. Ik ben niet van plan een gezellige meet te laten verknallen door een stelletje schreeuwers die alleen maar achter hun toetsenbord negatief kunnen zitten doen.
quote:
en heb ook een aantal foto's van bovenstaande fotograven gezien, en moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd vind neigen naar goedkoop.. Kan een verkeerde conclusie zijn maar.. is het dan wel echt de bedoeling om foto's te maken zoals bovengenoemd?
Ik heb namelijk geen ervaring en wil gewoon mooie foto's maken. Ben best bereid om daarin mee te gaan, maar heb deze mensen nog nooit ontmoet én geen ervaring.
Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar wat mij betreft maken we er met zijn allen een gezellige dag van én maken we mooie foto's. Wie daarbij graag badmode-foto's wil maken (eind oktober ), moet dat vooral doen. Verplicht is het natuurlijk niet. Ikzelf wil me vooral gaan richten op portretten bij deze meet, en ms nog een themashootje. Ervaring is daarbij niet belangrijk, en dat je elkaar nog niet kent is ook geen probleem.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_42313002
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:32 schreef Fidelick het volgende:
Ik hoor hier een aantal termen als pin-up modellen, en heb ook een aantal foto's van bovenstaande fotograven gezien, en moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd vind neigen naar goedkoop.. Kan een verkeerde conclusie zijn maar.. is het dan wel echt de bedoeling om foto's te maken zoals bovengenoemd?
Pin-up modellen is niet wat ik voor ogen heb. Ik heb al wel een linkje naar drie foto's die ik gisteren gemaakt heb van een meid. Maar pin-up.. nee, niet mijn stijl... http://members.home.nl/m.(...)_shoot/simpleviewer/

Maar sta je nou model of wil je fotograferen? want ik lees "Ik heb namelijk geen ervaring en wil gewoon mooie foto's maken". Iniedergeval hoef je niet bang te zijn dat je als pin-up model hoeft te staan.
pi_42313090
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Opzich snap ik het en ben ik het ook met je eens, van mij is iedereen welkom.
Maar dit is niet de plek om erover te discussieren aangezien er anders weer een slotje op komt.

Maar ik zou nu wel eens de foto's willen zien van Digi's modellen, onze modellen moesten namenlijk ook gekeurd worden.
Ik weet niet of de modellen mee gaan deze dag, dus vandaag nog geen foto's. Maar ik kan er al vast wel één laten zien die ik gisteren voor de lens gehad heb. http://members.home.nl/m.(...)_shoot/simpleviewer/ (zelfde link als hierboven) Maar ze zijn nog vrij jong dus weet niet of ze wel mee gaan. Keetje is ook pas 13 of 14 jaar!
pi_42314119
Digi23, als ik je een tip mag geven.....fix de rest even via de mail. Dit topic heeft nu de aandacht van iedereen en dat is niet handig om vervolgdingen te regelen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_42314294
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
Digi23, als ik je een tip mag geven.....fix de rest even via de mail. Dit topic heeft nu de aandacht van iedereen en dat is niet handig om vervolgdingen te regelen.
Wat een onzin, hier is gewoon werk voor één van de modjes, die de boel even kan opschonen.
Goedemorgen :W
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:03:06 #33
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42316629
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:15 schreef blomst het volgende:

[..]

Wat een onzin, hier is gewoon werk voor één van de modjes, die de boel even kan opschonen.
Opgeschoond , en nu is het ook afgelopen met het gezeik, wie nog wil zeiken gaat de FA's maar mailen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:16:54 #34
139394 pleon
vette shizzel
pi_42316991
Ik wil bij deze laten weten dat ik heb besloten om niet mee te gaan.
Verder hoop ik dat jullie een leuke dag hebben
pi_42317141
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:16 schreef pleon het volgende:
Ik wil bij deze laten weten dat ik heb besloten om niet mee te gaan.
Verder hoop ik dat jullie een leuke dag hebben
Sappig !!
pi_42317279
Nog even duidelijk.. er is dus vanaf nu een stop tot nieuwe aanmeldingen van fotografen en modellen. Aléén fotograferen die modellen mee zouden brengen (maar het hun nog zouden vragen) mogen nog mee komen. Ook aanmeldingen die al eerder waren toegelaten op het oude topic zijn welkom. Dus gééén nieuwe aanmeldingen meer!! We zitten vol..
pi_42317421
Update

Datum: 21 okterober 2006
Tijd: 10:00 T/m ...
Plaats: Loon en drunense duinen

Fotograaf
1. Digi23
2. Rikon Photo
3. Snakelady
4. Vliegvrager
5. HighwayStar

Modellen
1 Janeke
2 Releaze
3 Anna
4 Fidelick
5 Nikky
6 Arian (komt met Rikon photo mee)

Elk model krijgt na afloop per mail of anders de bewerkte foto's afgeleverd van de fotograaf waar je model voor hebt gestaan. Je kan met de fotograaf verder bespreken hoe dit afgeleverd zal worden. Foto's kunnen gebruikt worden als voorbeeld foto's op je of een website's en mogen niet aan derden worden verkocht zonder toestemming van het betreffende model.

Modellen en fotografie aanmelding stop ingevoerd.. (zie hier boven verder)
pi_42322883
ik had al vrij gevraagd Ik ben 2 dagen niet aan het Fokken en ik sta opeens niet meer op de lijst

Hmmm... of lees ik nu verkeerd?

[ Bericht 12% gewijzigd door roooosje op 02-10-2006 23:26:10 (lees ik verkeerd?) ]
Pretentieus geneuzel.
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:28:34 #39
81237 releaze
best of both worlds
pi_42323023
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:25 schreef roooosje het volgende:
ik had al vrij gevraagd Ik ben 2 dagen niet aan het Fokken en ik sta opeens niet meer op de lijst

als je al eerder op de lijst stond (zoals in het vorige topic bijvoorbeeld) dan krijg je alsnog een plekje, zover ik begrijp.
pi_42323905
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:25 schreef roooosje het volgende:

hoi meis, we hebben een nieuw topic moeten openen omdat de andere uit de hand gelopen was. We zijn dus helemaal opnieuw begonnen. Ik heb je nog niet toegevoegd omdat (erg spijtig) Puckzzz niet meer wil komen door al het (netjes gezecht) gezeur.. Dus daarmee is de vraag ook voor jou of je als nog aanwezig bent, vandaar dat je er nog niet op staat. Daarbij moeten de modellen zich zelf weer even opnieuw aanmelden. Ik blijf hopen dat Puckzzz als nog komt, maar de kans zal wel klein zijn. Ze is ook al gebanned van fok..
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:02:16 #41
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42324202
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef Digi23 het volgende:

[..]

hoi meis, we hebben een nieuw topic moeten openen omdat de andere uit de hand gelopen was. We zijn dus helemaal opnieuw begonnen. Ik heb je nog niet toegevoegd omdat (erg spijtig) Puckzzz niet meer wil komen door al het (netjes gezecht) gezeur.. Dus daarmee is de vraag ook voor jou of je als nog aanwezig bent, vandaar dat je er nog niet op staat. Daarbij moeten de modellen zich zelf weer even opnieuw aanmelden. Ik blijf hopen dat Puckzzz als nog komt, maar de kans zal wel klein zijn. Ze is ook al gebanned van fok..
ze is niet meer geband hoor.

maar denk dat ze niet meer komt.
ze heeft het niet zo op meets
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:26 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nee ik kom ook niet. bij bijna elke meeting is er gezeik voor of na. ik kom dus naar geen enkele meeting meer.

............
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:17:50 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_42324661
Nog steeds geinteresseerd, maar kheb toch een beetje jeuk bij de OP... Verschillende fotostijlen for the win, thematiek OK, maar dit komt erg keurslager over... De een wil gewoon stylistische plaatjes schieten, een ander wil gewoon spontane shots pakken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_42326242
@ alle serieuze mensen onder ons die net zo op de meet gehoopt hadden als ik kan ik iederéén mededelen dat de meet niet doorgaat.
Zal ik het kort uitleggen wat de reden is en begrijp de situatie enigzins wel, in een ander topic word het brein van deze meet zo door het slijk gehaald ( ja zelfs door de mod's ), dat het geen zin heeft om hier nog mee door te gaan.
Zelf heeft ze het op dit moment even gehad, ja kan niet anders als je zo neergezet word natuurlijk!!!
Dacht dat dit al opgelost was in de vorige topic maar dus niet, gaat er een topic achter de rug om even de draak overal mee steken, kijk dat er een fout is gemaakt oke, kan gebeuren...maar omdat er één per ongeluk een fout maakt moet daar de rest van de liefhebbers onder lijden want zeg zelf , dit kan nooit geen leuke meet meer worden op deze manier.
M.i. is het wel het laagste wat er is om zo deelnemers ( starters van een topic ) van FOK onderuit te halen!!!!
Voorheen is er een discussie geweest en waren exuses over en weer gegaan wat ik begreep, dus is van de zotte dat het dan alsnog op zo'n manier verder moet.
Hoop dat er begrip voor is van diegene die net als ik dol enthousiast waren, zit zelf pas sinds kort op FOK en hoopte op een leuke shoot met jan en alleman en maar kijken wat eruit "rolt" maarja op deze manier heeft dat geen zin natuurlijk.
Relschoppers heb je er altijd tussen maar zoals ik op ander topic lees, nee sorry.....gaat me wat te ver.
Lijkt wel een ruzie die er besproken word in een kinderklas , jeetje......ik verbaas me enorm maargoed.
Dacht hier seieuze hobbyfotograven en mensen aan te treffen die eventueel als model wilden fungeren maar als ik zo lees schijnt er plots een heel ander licht over de gehele zaak....jeetje wat jammer zeg en dan als volwassen onder elkaar.
Maar ik ben ook maar een buitenstaander en kreeg door dat het geheel niet doorgaat en of ik dit even wilde melden dus bij deze!!!....JAMMER!!
Op verder reactie's op dit bericht word door mij persoonlijk niet gereageerd want dan blijft zoiets eeuwig aan de gang en schiet niet op, hebben we alléén elkaar mee dus laten we het gezellig houden!
Nogmaals sorry voor diegene die eronder moeten "lijden"....
Mvg, Richard Konings
pi_42326330
Voor Digi23 hoeft het niet meer en stopt met een meeting te organiseren vanaf heden kan ik melden, en ook dat de persoon in kwestie niet meer op FOK aanwezig is.
Vandaar dat ze zelf niet kan reageren en ik op dit moment de aangewezen persoon ben om dit duidelijk te maken in dit topic.....jammer.....had namelijk veel plannen en hoge verwachtingen....sorry dit mag dus niet zo zijn, wie weet in de toekomst....ben namelijk niet iemand die eisen stelt hieraan als hobbyfotograaf!!
Mvg, Richard Konings
pi_42326360
Zal trouwens de link erop zetten voor diegene onder ons die zich nu afvragen waar het werkelijk om gaat.
Fotoshoots en meets op FOK!
Verwacht geen reactie van me want ik sta hier buiten.

[ Bericht 9% gewijzigd door RikonPhoto op 03-10-2006 02:14:15 ]
Mvg, Richard Konings
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:11:49 #46
81237 releaze
best of both worlds
pi_42328246
Dankjewel voor het doorgeven van het bericht rikon! Erg jammer dat het allemaal zo gegaan is. Wát een rel, ontzettend!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:19:05 #47
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42329371
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef Digi23 het volgende:

[..]

ik ben niet meer gebanned. maar ik kom idd niet meer.

Roooosje, ik zie je de 15e we hebben nog wel even contact

edit: lees dat het al gecancelled is, goede beslissing!

releaze, als je nog interesse hebt laat me het maar weten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Puckzzz op 03-10-2006 10:28:44 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:21:08 #48
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42329414
jammer hoor, maar kan de reacties van sommige wel begrijpen, alleen niet dat ze het persoonlijk maken.

Maar moet de meeting nu meteen afgelast zijn? kunnen we niet gewoon toch meeten.

Ik stel voor zelfde plek, zelfde tijd, iedereen welkom.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:34:34 #49
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42329685
Ik heb een nieuw topic aangemaakt.

[meet] modelen fotografie brabant (3x is scheepsrecht)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:00:30 #50
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42330233
Doe ik deze dicht.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')