stomen met dampo gaat het lekker los van zittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:04 schreef ymme het volgende:
Iemand tips om zo snel mogelijk van de verkoudheid af te zijn
Voel me er gewoon beroerd door bah
ja nou nee valt wel mee ik had er vorig weekend ook al wat last van. En zondagavond niks aan de hand. Maandag gewoon wezen werken ik heb ook best veel moeten werken deze week. En donderdag kreeg ik er een beetje last van maar savonds toch gewoon naar aquafun geweest. Vrijdagmorgen weer wat ergere last toch gewoon gaan werken. En vanmorgen was het gewoon verschrikkelijk ik liep mank door die knie. Nu is het weer iets of wat gezakt. Maar nog steeds erge pijn. Ik hoop dat het over gaat maar ik ben bang voor een ontsteking. Ik heb alle kenmerken van een ontsteking. (ben zelf verzorgende) en als het maandag niet over is toch maar even naar de dokter.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:19 schreef ymme het volgende:
Ik moet zo naar een kermisborrel van de sportvereninging waar ik werk achter de bar.
Daarna ga ik maar eens een lekkere warme kop kippensoep eten. En een glas verse sinasappelsapHopelijk gaat het morgen dan wat beter.Vanavond niet teveel wijn drinken, en veel water. En vooral veel mijn neus snuiten
Riann, balen van je knie. Heb je teveel gesport misschien ofzo?
Hij werkt bijnaquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:24 schreef YPPY het volgende:
Niemand krijgt mijn baby Troelmaar als ze zo doorgaat als vandaag heb ik wat meer tijd, ze sliep vanochtend al even en nu weer. Is mijn account aangemaakt inmiddels? Misschien heb je gemaild, maar ik geloof dat de server aan het weigeren is.
Baby, meisje, leuke naam, maar ik weet nog niet hoe je het precies schrijft. De mama maakt het goed, was een soepele bevalling, thuis. Baby is 6 pond en 48 cm.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:46 schreef Rewimo het volgende:
freecell, gefeliciteerd! Vertel eens wat meer? Alleen 'baby' is zo vaag
Vijf broers boven me en helemaal daarboven nog een zusquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Leuk joh17 neefjes en nichtjes! Kom je uit een groot gezin of hebben je broers en zusters heel veel kinderen?
Dat haal ik iig makkelijk, waarschijnlijk wel 4 km die ik dagelijks loop. Voelt als een kippeneindje en ook niet echt alsof het 10000 stappen zijn. Maar goed, hier kan ik tenminste iets mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:21 schreef Iksje het volgende:
10.000 stappen
In België wordt dus uitgegaan van zo'n 3km, dus zo'n 30-40 min wandelen. Maar het blijft vaag, want 30cm per pas, dat zijn kleine stapjes hoor![]()
ik heb vandaag eens opgelet tijdens mijn wandelijk. Per minuut doe ik ongeveer 60-70 stappen. Iets meer als 1 per seconde dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat haal ik iig makkelijk, waarschijnlijk wel 4 km die ik dagelijks loop. Voelt als een kippeneindje en ook niet echt alsof het 10000 stappen zijn. Maar goed, hier kan ik tenminste iets mee.
Ik heb ooit uitgerekend dat ik stappen van 60 tot 70 centimeter zet, 10.000 stappen zou dan dus 6 of 7 km zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef wkraaij het volgende:
[..]
ik heb vandaag eens opgelet tijdens mijn wandelijk. Per minuut doe ik ongeveer 60-70 stappen. Iets meer als 1 per seconde dus.
In één uur heb ik dan 3600-4200 passen.
Voor 10.000 zou je dus minimaal 2.5 uur moeten wandelen.
En ik loop vrij stevig door.
Geen idee maar kan geen kwaad lijkt mequote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
TVP
Begrijp ik dat ik opnieuw moet mailen om me aan te melden?
Ik vind jouw ava engquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Opnieuw aangemeld dan maar
Ik heb net een weekend Gent achter de rug... als er iets slecht is voor de lijn, dan is het wel Belgie(maar wel lekker
)
Volgens mij is dat hier ook... het is de bedoeling dat je de pedometer/stappenteller de hele dag draagt en je alle stappen telt die je zet. Als je op je werk veel loopt is dat immers ook goed voor je. Alleen maakt 't voor mij niet veel uit, op mijn werk zit ik de hele dag achter de pc. Ik wandel met collega's een half uur in de pauze en dat is eigenlijk 't enige wandelen dat ik op een dag doe.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:57 schreef Iksje het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze met die 10.000 passen elke stap bedoelden die je zet, dus wandelen naar/op je werk en door je huis tellen ook mee. Of hoe wordt daar bij jullie campagne over gevoerd? Hier is het weer stil rond dit project.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind jouw ava engIT heeft me menig slapeloze nacht gekost... en toch ga ik 'm steeds weer kijken
![]()
Nou, scheelt weer leren. Of had je dat al gedaan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Potverdorie, dacht ik woensdag naar Groningen te moeten voor een tentamen, krijg ik net mail dat dat niet meer hoeft omdat ik het betreffende tentamen door het behalen van een ander tentamen al gehaald heb...
Nou ja, dan niet
Maar dan ga je niet met mij mee naar het ziekenhuisquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Potverdorie, dacht ik woensdag naar Groningen te moeten voor een tentamen, krijg ik net mail dat dat niet meer hoeft omdat ik het betreffende tentamen door het behalen van een ander tentamen al gehaald heb...
Nou ja, dan niet
Gezellig uitstapje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dan ga je niet met mij mee naar het ziekenhuis
![]()
Da's een typisch mannentrekje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Dennis kon dat ook niet, teigan...maar die was juist slecht in het zoeken van negatieve puntenDie vond/vindt dat hij alles gewoon nu al goed doet.
Na heel veel op hem inpraten dat hij toch vàst nog wel verbeterpunten had kwam hij tot de conclusie dat zijn verbeterpunt was dat hij beter naar verbeterpunten moest zoekenquote:
Ik vind negatieve punten opnoemen met sollicitaties altijd zo'n ramp. Ik heb heel veel slechte trekjes, maar die uiten zich voornamelijk in sociale situaties, niet zozeer op het werk. Werken kan ik wel. En veel dingen zijn zowel goede als slechte punten. Kritisch zijn bijvoorbeeld, kan goed of slecht zijn, het hangt maar af van hoe kritisch je bent, in welke situatie en hoe je die kritiek brengt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Dennis kon dat ook niet, teigan...maar die was juist slecht in het zoeken van negatieve puntenDie vond/vindt dat hij alles gewoon nu al goed doet.
Negatieve trekjes in sociale situaties hebben volgens mij juist heel veel weerslag op je werk. Daarbij zegt het ook wel wat over iemands persoonlijkheid en hoe je binnen het team gaat vallenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vind negatieve punten opnoemen met sollicitaties altijd zo'n ramp. Ik heb heel veel slechte trekjes, maar die uiten zich voornamelijk in sociale situaties, niet zozeer op het werk. Werken kan ik wel. En veel dingen zijn zowel goede als slechte punten. Kritisch zijn bijvoorbeeld, kan goed of slecht zijn, het hangt maar af van hoe kritisch je bent, in welke situatie en hoe je die kritiek brengt.
Yvonne is het met je eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal aanmelden? [Meet] Modellen fotografie Brabant... (nieuwe poging)Ze zoeken slanke modellen, maar gezien de fokpolicy mogen ze niemand weigeren
![]()
Tja ik vind dat dus wel meevallen. Op m'n werk doe ik gewoon wat er van me verwacht wordt. Moet ik de spontane blije hippie uithangen, prima. Moet ik in m'n eentje werken, ook goed. Commercieel, representatief, uitbundig, zakelijk, whatever. Zolang ik ervoor betaald word vind ik het allemaal best, ik pas me heel makkelijk aan dan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Negatieve trekjes in sociale situaties hebben volgens mij juist heel veel weerslag op je werk. Daarbij zegt het ook wel wat over iemands persoonlijkheid en hoe je binnen het team gaat vallen
Ik heb het ook andersom... negatieve kanten heb ik heel snel benoemd, maar over mijn sterke kanten moet ik altijd nadenken
Maar is dat ook zo als je 40 uur of meer op kantoor zit? Want dan kun je je persoonlijkheid niet onderdrukken IMO. Ik werkte vroeger ook naast mijn studie en dan liep ik altijd met een prodent-smile rond, het was toch maar voor 10 uur in de week, maar sinds ik FT werk niet meerquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja ik vind dat dus wel meevallen. Op m'n werk doe ik gewoon wat er van me verwacht wordt. Moet ik de spontane blije hippie uithangen, prima. Moet ik in m'n eentje werken, ook goed. Commercieel, representatief, uitbundig, zakelijk, whatever. Zolang ik ervoor betaald word vind ik het allemaal best, ik pas me heel makkelijk aan dan.
[Meeting] Dorpsgek-fotoshootquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:08 schreef Troel het volgende:
Fotoshoots en meets op FOK!
Ik vind dit een veel leuker topic.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[Meeting] Dorpsgek-fotoshoot
En die is nog leukerHet loopt storm!
Ook daarvoor ben ik in...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel meer voor een dieetclubfotoshootZonder slanke modellen
(met uitzondering van degenen die hier afgevallen zijn uiteraard). En daar kan ik een legertje fotografen voor regelen ook als het moet
Hier nog éénquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef freecell het volgende:
Over foto's: kent iemand nog iemand die goedkoop en een beetje kwalitatieve trouwfoto's kan maken?We zoeken nog een fotograaf
Kilometervergoeding inbegrepenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
![]()
Waar moet dat gebeuren?Als het voor mij en qltel te ver is, kan ik misschien wel iemand anders aanbevelen.
21 maartquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil best! We gaan Troels bruiloft ook doenKan ze mooi proefkonijn zijn
Eh, wanneer is het eigenlijk?
Ik heb jou al regelmatig met een camera mooie dingen zien maken, dan moet dat toch ook lukken van iemand die in een leuke jurk rondbanjert?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet wel eerlijk vermelden dat ik wel behoorlijke foto-ervaring heb, maar niet met trouwfoto'sMaar als je wat wilt zien van mijn foto's en dat van qltel moet je maar eens op ons fotoforum rondkijken. Hier bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |