Dat haal ik iig makkelijk, waarschijnlijk wel 4 km die ik dagelijks loop. Voelt als een kippeneindje en ook niet echt alsof het 10000 stappen zijn. Maar goed, hier kan ik tenminste iets mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:21 schreef Iksje het volgende:
10.000 stappen
In België wordt dus uitgegaan van zo'n 3km, dus zo'n 30-40 min wandelen. Maar het blijft vaag, want 30cm per pas, dat zijn kleine stapjes hoor![]()
ik heb vandaag eens opgelet tijdens mijn wandelijk. Per minuut doe ik ongeveer 60-70 stappen. Iets meer als 1 per seconde dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat haal ik iig makkelijk, waarschijnlijk wel 4 km die ik dagelijks loop. Voelt als een kippeneindje en ook niet echt alsof het 10000 stappen zijn. Maar goed, hier kan ik tenminste iets mee.
Ik heb ooit uitgerekend dat ik stappen van 60 tot 70 centimeter zet, 10.000 stappen zou dan dus 6 of 7 km zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef wkraaij het volgende:
[..]
ik heb vandaag eens opgelet tijdens mijn wandelijk. Per minuut doe ik ongeveer 60-70 stappen. Iets meer als 1 per seconde dus.
In één uur heb ik dan 3600-4200 passen.
Voor 10.000 zou je dus minimaal 2.5 uur moeten wandelen.
En ik loop vrij stevig door.
Geen idee maar kan geen kwaad lijkt mequote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
TVP
Begrijp ik dat ik opnieuw moet mailen om me aan te melden?
Ik vind jouw ava engquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Opnieuw aangemeld dan maar
Ik heb net een weekend Gent achter de rug... als er iets slecht is voor de lijn, dan is het wel Belgie(maar wel lekker
)
Volgens mij is dat hier ook... het is de bedoeling dat je de pedometer/stappenteller de hele dag draagt en je alle stappen telt die je zet. Als je op je werk veel loopt is dat immers ook goed voor je. Alleen maakt 't voor mij niet veel uit, op mijn werk zit ik de hele dag achter de pc. Ik wandel met collega's een half uur in de pauze en dat is eigenlijk 't enige wandelen dat ik op een dag doe.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:57 schreef Iksje het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze met die 10.000 passen elke stap bedoelden die je zet, dus wandelen naar/op je werk en door je huis tellen ook mee. Of hoe wordt daar bij jullie campagne over gevoerd? Hier is het weer stil rond dit project.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |