Die feesttent hebben we hier in Limburg niet op de kermis... Maar genoeg alternatievenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou wij vinden het leuk ja.
We zitten met onze hele vriendenploeg, zo ongeveer 25 man, aan een tafel in de feest tent. Vooral veel dansen, praten en lol maken. "s ochtends doen we met z'n allen ontbijten, kortom 3 dagen veel gezelligheid. En ja, de attracties, daar geven wij niets om.
Hier is het dan ook een dorpje. Waarvan bijna iedereen de kermis zo viert. De kinderen, die zijn natuurlijk wel veel buiten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die feesttent hebben we hier in Limburg niet op de kermis... Maar genoeg alternatievenDat dan weer wel...
Ah, een feesttent! Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou wij vinden het leuk ja.
We zitten met onze hele vriendenploeg, zo ongeveer 25 man, aan een tafel in de feest tent. Vooral veel dansen, praten en lol maken. "s ochtends doen we met z'n allen ontbijten, kortom 3 dagen veel gezelligheid. En ja, de attracties, daar geven wij niets om.
raar he dat het ooit van dag tot dag een halve kilo of ooit meer kan schelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:
waarom ben ik op mijn weegdag een halve kilo zwaarder... en nu weer niet meer![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef Miss_S het volgende:
dankje wel allemaalnu alleen de laatste 20 kilo nog......
Mijn moeder is ook een eksterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Wie vindt hier Swarovski kristallen mooi/spaart het?
bovenbenen, buik en bovenarmenquote:
59 kilo is wel erg slank hoor, als je stevig bent aangelegd is dat bijna niet haalbaar en zul je er waarschijnlijk ongezond uit gaan zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bovenbenen, buik en bovenarmen
ik weet ook niet echt waar allemaal maar dan zou ik 59kilo wegen en dat is toch normaal voor mijn lengte 168cms
Nou dat dusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:42 schreef Sjeen het volgende:
Mega vooroordeel wat betreft Hotello's, Limburgers, Blonde vrouwen met dikke tieten, Mensen die met een sleurhut op vakantie gaan... Ik ben en doe het ook, maar ik ben natuurlijk altijd de uitzondering op de regel![]()
Wauw bij jou zie je dat echt goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik doe ook ff weer mee:
oud:
[afbeelding]
nieuw:
[afbeelding]
Leuk hèquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:54 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu de goude kooi te kijken. Naja, wat een programma weer zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |