haha leukquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[Meeting] Dorpsgek-fotoshoot
En die is nog leukerHet loopt storm!
OUD is er niks bijquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:43 schreef Rewimo het volgende:
Goeiedag zeg, ik weet nu weer waarom ik niet meer in FOT kom en waarom we destijds een eigen forum zijn begonnen
Ik denk dat het het vet is wat er al superlang er zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef Sjeen het volgende:
Riann, we zitten op de zelfde schommel... Alleen zit ik tussen 78 en 80, ik wil zooooo graag naar 75 maar op de een of andere manier lukt dat niet.
En mijn broddelwerk staat op mijn sitequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet wel eerlijk vermelden dat ik wel behoorlijke foto-ervaring heb, maar niet met trouwfoto'sMaar als je wat wilt zien van mijn foto's en dat van qltel moet je maar eens op ons fotoforum rondkijken. Hier bijvoorbeeld
En hier wat Christans
Bellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:36 schreef Troel het volgende:
Ja, ik stond in de winkel te bellen
Bert is jarig weet je, dus dan is het een mooi kadootje (maar of hij ze mooi vindt weet ik nog niet en heel erg nodig hebben we ze nog niet, maar ik vind het wel erg mooi en ik zeur al tijden over schalen bijpassend bij een servies).
Klopt, maar van elk glas water moet ik altijd 2 keer plassenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet alleen de tip nog die mijn vader destijds heel goed hielp: neem elke keer als je zin hebt in een sigaret een glas (lauw) water.
Kan ook geen kwaad voor het afvallen natuurlijk
Dat weet ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Dat plassen is juist goed voor jeMijn vader pieste bruin in het begin toen hij stopte. Allemaal troep die eruit moet
Ik zit met hetzelfde dilemma. Ik heb van iemand gehoord dat het helpt om op zoethout te kauwen als je trek hebt in een sigaret, hopelijk heeft ze gelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, vandaag dus weer echt begonnen aan de afvalrace.
Ik doe het the hard way want ik ben eigenlijk nog aan het stoppen met rokendus ik ben constant allerlei impulsen aan het onderdrukken. Ik weet dat er maar 1 remedie is en dat is flink bezig blijven.
Hebben er hier mensen ervaring met stoppen met roken en afvallen tegelijkertijd? Zo ja, nog tips voor mij?
Ooit heb ik dat ook gedaan bij mijn voorgaande serieuze stoppoging (bijna een jaar volgehouden) maar dat gevoel van dat zoethout in je bek... *ril*quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:24 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde dilemma. Ik heb van iemand gehoord dat het helpt om op zoethout te kauwen als je trek hebt in een sigaret, hopelijk heeft ze gelijk
Freecell Meldtquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, vandaag dus weer echt begonnen aan de afvalrace.
Ik doe het the hard way want ik ben eigenlijk nog aan het stoppen met rokendus ik ben constant allerlei impulsen aan het onderdrukken. Ik weet dat er maar 1 remedie is en dat is flink bezig blijven.
Hebben er hier mensen ervaring met stoppen met roken en afvallen tegelijkertijd? Zo ja, nog tips voor mij?
Vaag, ik drink juist minder koffie omdat ik dat met een sigaret associeerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Freecell Meldt
Ben nu bijna vier maanden gestopt, waarom denk je dat mijn updates steeds de verkeerde kant op gaan
Ik drink wel opeens meer koffie![]()
Met welke gewichten ben je dan begonnen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:21 schreef Emu het volgende:
Mmm ik zit met een probleempje of dilemma denk ik:
Ik eet dus al sinds ik met mijn gezonde levensstijl ben begonnen tussen 1600 en 1800 kcal per dag. Maar nu ga ik sinds 1 week naar de sportschool. Ik train nu intenser, vooral met cardio.
Gisteren probeerde ik echter enkele basis krachtoefeningen, oefeningen met armen lukte TOTAAL niet. Ik ben vandaag ook best slapjes, ik denk dus dat ik mijn eetgewoonten maar eens licht moet gaan aanpassen.
Echter wil ik toch nog ongeveer 1 kg per week blijven afvallen gemiddeld, zoals ik al maanden doe. Echter weet ik niet zo goed wat nu een gezond eetschema is voor mij. En hoeveel van mijn kcal ik moet gaan besteden aan eiwitten, vetten en koolhydraten.
Heeft iemand misschien goede schema's of websites met schema's die ik eens kan bekijken?
Cardio gaat hier erg goed, dat kan ik makkelijk een uur doen met bv hartslag 145-155.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Met welke gewichten ben je dan begonnen?
Toen ik begon met krachttraining kon ik op mijn bicepsen maar 5 kilo aan, en was ik na 20 oefeningen echt kapot, dat is heel normaal als je begint. Ik kon bijvoorbeeld ook maar 10 minuten op de crosstrainer en dan was ik al dood. Na een maand of twee ging dat al stukken beter totdat ik op gegeven moment 1,5 uur non-stop intensieve cardio en 45 minuten intensieve krachtraining aan kon. Vraag in het begin niet teveel van je lichaam, als je rustig begint gaat het vanzelf beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |