haha leukquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[Meeting] Dorpsgek-fotoshoot
En die is nog leukerHet loopt storm!
OUD is er niks bijquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:43 schreef Rewimo het volgende:
Goeiedag zeg, ik weet nu weer waarom ik niet meer in FOT kom en waarom we destijds een eigen forum zijn begonnen
Ik denk dat het het vet is wat er al superlang er zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef Sjeen het volgende:
Riann, we zitten op de zelfde schommel... Alleen zit ik tussen 78 en 80, ik wil zooooo graag naar 75 maar op de een of andere manier lukt dat niet.
En mijn broddelwerk staat op mijn sitequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet wel eerlijk vermelden dat ik wel behoorlijke foto-ervaring heb, maar niet met trouwfoto'sMaar als je wat wilt zien van mijn foto's en dat van qltel moet je maar eens op ons fotoforum rondkijken. Hier bijvoorbeeld
En hier wat Christans
Bellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:36 schreef Troel het volgende:
Ja, ik stond in de winkel te bellen
Bert is jarig weet je, dus dan is het een mooi kadootje (maar of hij ze mooi vindt weet ik nog niet en heel erg nodig hebben we ze nog niet, maar ik vind het wel erg mooi en ik zeur al tijden over schalen bijpassend bij een servies).
Klopt, maar van elk glas water moet ik altijd 2 keer plassenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet alleen de tip nog die mijn vader destijds heel goed hielp: neem elke keer als je zin hebt in een sigaret een glas (lauw) water.
Kan ook geen kwaad voor het afvallen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |