Ik mag zeker niet om foto's vragen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag een mooie bh gekocht!
Niet zo'n stevig ding wat er niet uit ziet, maar een mooie stevige in een supermooie maat, een C cup!
Ik wil best een foto van die bh maken hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet om foto's vragen?.
ik denk dat hij met inhoud bedoelde hem kennendequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil best een foto van die bh maken hoor
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Rewimo het volgende:Ik ben er weer!
Met een feestje
* Rewimo is in de 2 cijfers voor de komma beland!
Ik wilde er een foto van maken maar met camera was ik weer boven de 100
Edit: ik weet nu natuurlijk mijn wachtwoord niet meer
Dan maar zo:
[afbeelding]
Deze?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Joj, waar is je toffe ico gebleven? Die zo leuk veranderde?.
50 kilo, dat is bijna een mens er af!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Rewimo het volgende:Ik ben er weer!
Met een feestje
* Rewimo is in de 2 cijfers voor de komma beland!
Ik wilde er een foto van maken maar met camera was ik weer boven de 100
Edit: ik weet nu natuurlijk mijn wachtwoord niet meer
Dan maar zo:
[afbeelding]
ohhh oke...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef teigan het volgende:
daeri, je verdwijnt als je een maand lang geen update doet... Log je in,en doe je dat wel, dan kom je er wel weer in te staan...
Verse exen zijn slecht voor je dieet, ik heb er ook eentjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:26 schreef daeri het volgende:
Ik zie dat ik uit de lijst ben.
Maar ik dieet nog steeds!
Alleen heb ik een hele slechte periode achter de rug omdat het uit ging met mn ex.
Maar ik zit nu anderhalve week aan de Reductil en nu hoop ik dat ik snel ga afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |