abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42357782
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef ymme het volgende:

[..]

Nou wij vinden het leuk ja.
We zitten met onze hele vriendenploeg, zo ongeveer 25 man, aan een tafel in de feest tent. Vooral veel dansen, praten en lol maken. "s ochtends doen we met z'n allen ontbijten, kortom 3 dagen veel gezelligheid. En ja, de attracties, daar geven wij niets om.
Ah, een feesttent! Dat verklaart een hoop.

Dat ken ik niet van de kermis... in Zoetermeer (daar woonde ik als klein/jong Levje) hebben ze nooit een feesttent bij de kermis. Kermis bestaat daar alleen uit attracties en natuurlijk de halfjaarlijkse vechtpartijen. Ik associeer kermis dus ook niet echt met gezellig feesten enzo.

Vind het kermis "vieren" ook wel schattig klinken ... wij "gaan" naar de kermis (al doe ik ook dát al jaren niet meer).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_42358117
Als er vechtpartijen en dergelijke plaats vinden, zal ook ik niet snel naar de kermis gaan.
En kermissen zoals deze in steden zijn, trekt ook mij niet.
pi_42360278
Gatver na die krachttraining heb ik echt enorm veel pijn in mijn armen zelfs typen voel ik

Bloed is ook gechecked, colestorol is nu goed Wel een licht vitamine B12 tekort, het zit blijkbaar is sommige soorten vlees, daar moet ik maar eens achter kijken. En anders een supplement nemen denk ik.
pi_42381375
Vandaag ga ik beginnen met Sonja Bakker. (+ wat toegevoegde ingredienten, zoals één boterham etc meer).

Ik ben benieuwd hoe ik dit ga doen. Begin wel lekker handig midden in de week. Maar hé, maandag begin ik gewoon weer bij week 1 met de maandag. Ff inkomen deze paar dagen.
pi_42381398
ik ben benieuwd ymme al ben ik niet zo van het sonja bakker gebeuren. Maar ik wens je succes
pi_42381475
Ik ook niet echt. Ik vind het ronduit veel te weinig wat zij beschrijft. Maar met wat dingen toegevoegd, heb ik toch mooi elke week het plan kwa eten klaar. Werkt wellicht beter voor mij, dan zonder iets.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:14:39 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_42381507
Ik ben al een kilo kwijt
En dat terwijl ik net ongesteld ben nota bene
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 oktober 2006 @ 10:16:40 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42381556
waarom ben ik op mijn weegdag een halve kilo zwaarder... en nu weer niet meer
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42381602
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:
waarom ben ik op mijn weegdag een halve kilo zwaarder... en nu weer niet meer
raar he dat het ooit van dag tot dag een halve kilo of ooit meer kan schelen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 oktober 2006 @ 10:24:32 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42381739
Ik ben in elk geval weer op weg naar minder dan 79... vanmorgen 79,2 (gisteren 79,5)
pi_42383811
Wie vindt hier Swarovski kristallen mooi/spaart het?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:51:57 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_42384035
mijn moeder de ekster
disclaimer
pi_42384075
Nou ja, ik heb iets van Swarovski en ik vind het clutter. Ik wil het niet meer hebben, maar verkopen vind ik niet ethisch (ik heb het gekregen van iemand die verliefd op me was), aan de kringloop geven vind ik niet leuk en ik wil het alleen weggeven aan iemand die er erg blij mee is. En zeker niet aan iemand die het vervolgens zelf gaat verkopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:57:04 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_42384160
Als je de gemiddelde volksbuurt in loopt vind je genoeg echte liefhebbers denk ik
Beetje zoeken naar roze draperieen en witte hoogglans meubelen
disclaimer
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:11:50 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_42384587
Rewimo heeft volgens mij een aantal dingen staan? Van die beestjes van kristal geloof ik?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42384646
Rewimo, heb je hier belangstelling in?
pi_42385201
misschien wel leuk om oude en nieuwe fotos hier te laten zien
zie nou toch wel dat er een verschil is

oud

nieuw

Licht Ontvlambaar donderdag 5 oktober 2006 @ 12:41:47 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42385287
Wauw!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:44:23 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_42385359
Goed bezig Miss_S
disclaimer
pi_42385375
Mooie foto's, Miss_S
pi_42385468
dankje wel allemaal nu alleen de laatste 20 kilo nog......
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 oktober 2006 @ 12:49:10 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42385505
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef Miss_S het volgende:
dankje wel allemaal nu alleen de laatste 20 kilo nog......
Waar wil je die kwijt dan?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:56:03 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_42385695
Ik kan dat ook

Oud:

Nieuw:

Hoewel, op de ECHTE oud-foto (voordat ik de eerste keer ging afvallen) woog ik nog 13 kilo meer dan op mijn "nieuw" - foto, dus t is nog betrekkelijk
disclaimer
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:33:44 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42388944
ik doe ook ff weer mee:

oud:

nieuw:
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 oktober 2006 @ 14:40:08 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42389183
Leuk die foto's

Beessie-Jen, die sjoelbak moet je op een tafel leggen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 oktober 2006 @ 14:45:02 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42389350
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Wie vindt hier Swarovski kristallen mooi/spaart het?
Mijn moeder is ook een ekster

Ja hoi, even vanaf mijn moeders comp want de mijne is nu echt definitief dood

Gelukkig komt Frank morgen met een splinternieuwe Handig dat ie in die business zit, op zijn werk hebben ze altijd wel een paar compies op voorraad. Ik krijg (nou ja krijg) nu een fraaie HP
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42389428
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waar wil je die kwijt dan?
bovenbenen, buik en bovenarmen
ik weet ook niet echt waar allemaal maar dan zou ik 59kilo wegen en dat is toch normaal voor mijn lengte 168cms
pi_42389443
Handig zo'n vriendje Rewimo, dan kun je weer snel aan de slag...

Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan, en een lekker rustig dagje gedraaid, ik heb een proefwerk gegeven, dus ik moet nog wel even weer nakijken dit weekend...
Nu eindelijk mijn startprofiel afmaken en opsturen, want dat had al even geleden gemoeten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:52:23 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_42389590
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bovenbenen, buik en bovenarmen
ik weet ook niet echt waar allemaal maar dan zou ik 59kilo wegen en dat is toch normaal voor mijn lengte 168cms
59 kilo is wel erg slank hoor, als je stevig bent aangelegd is dat bijna niet haalbaar en zul je er waarschijnlijk ongezond uit gaan zien.
Ik ben ook vrij stevig gebouwd maar op mijn bovenste fotootje met dat rode shirt weeg ik ongeveer 70 kilo en ik vind mezelf daar helemaal goed nog 10 kilo minder zou bij mij denk ik geen gezicht zijn, maar dat is mijn mening

(ik ben trouwens ook 1.68)
disclaimer
pi_42389694
ja daar heb ik ook aan zitten denken
mijn streefgewicht is ook 70 kilo maarja je weet nooit
pi_42393540
Naar aanleiding van een opmerking van Isa ben ik eens gaan nadenken.
Isa vertelde mij namelijk dat ze een vooroordeel had tegen een bepaalde groep waar ze zelf ook bijhoort.

Ik heb toen ontdekt dat ik dit ook heb.
Ik heb een vooroordeel tegen SPH-ers (niet to the point) en welke studie doe ik? Juist SPH
Ik heb een vooroordeel tegen oost-groningers (lompe boeren), en waar ben ik geboren? Juist, Hoogezand-sappemeer of all places.
Ik heb een vooroordeel tegen mensen met fibromyalgie en me (zijn zwakke mensen die het hele leven erger maken dan het is) en wie heeft er fibro, jawel, alweer ik.
En ik heb zelfs een vooroordeel als ik een dik iemand op straat een magnum zie eten

Ligt dit nou aan mij? Het is toch idioot om een vooroordeel te hebben tegen groepen waar je zelf bijhoort?
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 oktober 2006 @ 16:42:10 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42393615
Mega vooroordeel wat betreft Hotello's, Limburgers, Blonde vrouwen met dikke tieten, Mensen die met een sleurhut op vakantie gaan... Ik ben en doe het ook, maar ik ben natuurlijk altijd de uitzondering op de regel
pi_42393949
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:42 schreef Sjeen het volgende:
Mega vooroordeel wat betreft Hotello's, Limburgers, Blonde vrouwen met dikke tieten, Mensen die met een sleurhut op vakantie gaan... Ik ben en doe het ook, maar ik ben natuurlijk altijd de uitzondering op de regel
Nou dat dus
Ik ben dus niet de enige idioot
Studenten is ook zo'n categorie
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:51:38 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_42393973
ik vind het niet zo vreemd eigenlijk. Omdat het zo dichtbij je staat is het ook makkelijker om een oordeel te geven Net als dat het makkelijker is om een oordeel te geven over de buurman dan over iemand die 5 blokken verderop woont en die je alleen af en toe in de supermarkt ziet.
Ik vind communicatiemeisjes vaak bij voorbaat huppelkutten (ja, inderdaad ), vind mensen die zich saai kleden mutsen (ik loop altijd in een jeans en t-shirt ) en vind meisjes met dikke buiken lelijk

Misschien is het zelfs wel zo dat je ontevreden bent met jezelf en dan je dat uit door op andere mensen af te geven
disclaimer
pi_42394297
Hmmm, het is bij de gevallen die ik noemde wel zo dat ik er ontvreden over ben, maar ook zo dat ik zeker weet dat ik niet onder het vooroordeel val
En ik heb ook vooroordelen over groepen waar ik helemaal niet dicht bij sta, alleen van een ander soort
pi_42396284
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik doe ook ff weer mee:

oud:
[afbeelding]

nieuw:
[afbeelding]
Wauw bij jou zie je dat echt goed

de rest mooie foto's
pi_42396857
Ik raak dat stomme swarovski ding niet kwijt hè
pi_42398794
Hier een verzamelaar van swarovski.

Alleen is mijn verzameling bij mijn ouders gebleven, omdat het samen met mijn moeder was.
En is mijn nieiuwe vitrinekast hier bij mijn vriend en ik, ontzettend saai. Met kerst komen er weer kristallen bij etc. Maar voorals nog, staat er alleen de zooi van mijn vriend in, zoals vrachtwagens etc Haha.

[ Bericht 23% gewijzigd door ymme op 05-10-2006 19:59:40 ]
pi_42399775
Ik zit nu de goude kooi te kijken. Naja, wat een programma weer zeg
pi_42399779
Je kan het altijd direct weghalen en zeggen dat je je emailadres opgeschreven had

Maar ik wilde het niet verkopen, ymme
pi_42399796
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:54 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu de goude kooi te kijken. Naja, wat een programma weer zeg
Leuk hè Die Natasia daar had ik niet mee samen kunnen wonen
pi_42400025
En je wilt er vanaf, maak ik op uit je post
pi_42400051
Het ligt altijd maar in mijn vensterbank, maar het komt nooit mooi tot zijn recht. Het ligt altijd maar in de weg.
pi_42400158
Het komt in zijn recht, vaak in een vitrine kast ofzo. Ik vind het zulke gave dingen. Maar te duur voor een student als ik zijnde

De vitrine heb ik al... Daar heeft vriendje lief mooi gebruik van gemaakt
pi_42400263
Het is een jaarstuk, verder niet te krijgen. Als je me je adres emailt of via PM ( http://messages.fok.nl/inbox.php ) stuurt dan zorg ik dat je het volgende week krijgt.
pi_42400324
Wat ontzettend lief van je isa

Ik zal er dan zeker voor zorgen, dat het in goede handen is
pi_42400393
Als ik maar zeker weet dat iemand er blij mee is en het niet doorverkocht wordt Ik zal nog even het doosje en het certificaat zoeken, want als het goed is heb ik dat nog.
pi_42400498
Ik ga meteen foto's maken, als het op z'n plaatsje ligt. Doorverkopen kom zeg, echt niet
pi_42400554
leuke foto's allemaal

Net bij de Ikea beenham met honing-mosterdsaus gegeten

ze hadden alleen niet wat we zochten
pi_42400584
Daarom wilde ik het weggeven aan iemand die ik ken en niet in vraag & aanbod aanbieden...
pi_42400772
pm is weg hoor
pi_42402661
hm, Ben & Jerry's is echt veels te lekker.......
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42402752
Ik zag het laats in de winkel liggen. En heb het toen wijs laten liggen. Bang dat ook ik het veel te lekker zal vinden
pi_42402851
Vriendje wilde de pint in een keer leeg eten, maar daar heb ik hem vanaf weten te brengen.. Maar het is echt verrukkelijk.
pi_42414093
Even een crosspostje, ik ben er zo blij mee....
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:42 schreef teigan het volgende:
Joepie!!!

Ik was eindelijk genoeg afgevallen, en nu mocht ik ook mijn eerste trollbeads kopen...

Ik heb een ketting gekocht, en een mooi slotje, en een kraal erbij..

Ik zal even kijken of ik er plaatjes van kan vinden zo snel..

Dit is de kraal: Shortcut
[afbeelding]

En mijn slotje:

[afbeelding]

bij het volgende ronde gewicht(nog 3,2 kilo verwijderd) mag ik weer wat kopen..

[ Bericht 6% gewijzigd door teigan op 06-10-2006 08:59:08 ]
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:53:40 #258
1762 YPPY
Yppiaans
pi_42414244
Dat is een leuke beloning teigan! Zoiets motiveert natuurlijk wel goed. Weet je al welke de volgende wordt?

Leuk om die foto's te zien. Ik zag pas hoe dik ik eigenlijk was door foto's van mezelf. Daarvoor had ik het niet eens zo door.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42414349
nog niet zeker, de volgende wordt waarschijnlijk een glazen kraal, maar ik heb nog even de tijd om te kiezen..

vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:09:17 #260
1762 YPPY
Yppiaans
pi_42414506
Ik ben weer echt aangemeld. Tijdens de zwangerschap woog ik aan het einde zelfs 98 kilo, bijna de magische 100, gelukkig net niet. Tijdens de eerste maanden was ik misselijk, maar als ik crackers at, viel het mee. De middelste maanden was ik vaak flauw van de honger en at ik veel te veel brood en muesli enz. Resultaat: veel te veel aangekomen. Omdat ik borstvoeding geef, mag ik maar weinig afvallen en eet dus meer dan ik normaal gesproken zou doen om af te vallen. Dat is dubbel, voorlopig blijf ik her dus nog wel een tijd mee doen. Het is me 1 keer gelukt om 30 kilo af te vallen, dus het moet me weer lukken. Ik heb de tijd, in de zomer wil ik pas mijn oude kleren weer aankunnen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_42414590
Ik heb gelijk even gegluurd yppy, maar het gaat je vast wel weer lukken..
Ennuh, als het langzaam gaat heb je meer kans dat het eraf blijft he, tenminste, zo gaat het bij mij nu wel...
Heel langzaam, maar het blijft eraf..

Ik zit nu op het gewicht wat ik had toen ik iets meer dan een jaar met mijn vriendje had.. In dat eerste jaar ben ik dus die 17 kilo aangekomen die er nu nog afmoet... En ergens hoop ik dat dit er sneller afwil dan de voorgaande 13 kilo, omdat die er over een langere periode zijn aangekomen...

Mijn schoonvader riep gisteren wel dat ik toch echt niet onder de 70 kilo moest uitkomen, dat zou te licht voor mij zijn.... Ik moest er toch wel even om lachen eerlijk gezegd..
pi_42417568
Hoi allemaal,

Ik ga morgen voor 4 weken op vakantie en ik heb geen idee of ik voor die tijd nog de kans heb online te komen. Dus wil ik jullie vast gedag zeggen en iig tot over 4 weken. Misschien dat ik tijdens mijn vakantie nog even online kom, maar ik acht die kans niet zo heel groot.

Dus: tot over (ruim) 4 weken! Succes met lijnen allemaal en hopelijk zijn jullie allemaal weer een stuk lichter als ik terug ben!

Doei!

ps als ik tijd/zin heb zal ik mijn "weblog" zo nu en dan updaten met foto's enzo... voor link, zie onderschrift.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:23:21 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42417636
Levi, een hele fijne vakantie!!!
pi_42417669
Levitation, een hele fijne vakantie, geniet ervan, ik ben jaloers, het lijkt mij ook wel wat, zo'n reis!!!

Tot over 4 weken!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:46:22 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_42418283
Dinsdagochtend woog ik 79,5 en vanmorgen 77,7
Ik heb het vermoeden dat ik door wekenlang nauwelijks groente te hebben gegeten finaal verstopt zat en dat ik inmiddels een beetje ontstopt ben, anders gaat dat nooit zo snel
disclaimer
pi_42418666
Levitation, ontzettend veel plezier op vakantie
Goede reis, en weer wel thuis over ruim 4 weken
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:05:37 #267
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_42420234
Bekend dilemma YPPY, dat bv geven en willen afvallen. Alleen was ik voor m'n zwangerschap niet zo mooi op gewicht als jij.

Fijne vakantie Levitation!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:09:16 #268
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42420321
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:05 schreef Jojogirl het volgende:
Bekend dilemma YPPY, dat bv geven en willen afvallen. Alleen was ik voor m'n zwangerschap niet zo mooi op gewicht als jij.

Fijne vakantie Levitation!
Joj, waar is je toffe ico gebleven? Die zo leuk veranderde? .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42421025
Fijne vakantie Levitation! Wordt vast heel leuk daar!
pi_42421073
Fijne vakantie Levitation! Ik ga ook een weekend weg, maar blijf in Nederland. Als ik een pc kan vinden dan kom ik vast wel online

pi_42421121
fijne vakantie Levitation en isa

[ Bericht 6% gewijzigd door Riann op 06-10-2006 14:04:04 ]
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:47:37 #272
1762 YPPY
Yppiaans
pi_42421309
Veel plezier Levitation en Isa
*OUD heilige*
pi_42422053
Isa, jij ook heel veel plezier.

Ik moet vanavond werken, en daarna heb ik mij besloten dat ik lekker een lui weekend houd. Zondag middag hebben we een feestje, waar vooraf gaand, een brunch. En ben nu alleen maar druk in huis, en dat was nodig ook

Mijn plannen om vandaag door het natuurgebied te gaan wandelen, is ook mooi in het water gevallen. #$#^$weer en de hond ligt de hele dag al te slapen, en vriendje lief zit op de andere bank nu, naar MTV te kijken, special over METALLICA. Dus laat ik maar weer gaan poetsen enzo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:59:12 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_42423349
Ik heb vandaag een mooie bh gekocht!

Niet zo'n stevig ding wat er niet uit ziet, maar een mooie stevige in een supermooie maat, een C cup!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:59:44 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_42423369
Levi, Isa, hafe vun!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:08:46 #276
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42423639
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag een mooie bh gekocht!

Niet zo'n stevig ding wat er niet uit ziet, maar een mooie stevige in een supermooie maat, een C cup!
Ik mag zeker niet om foto's vragen? .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:35:30 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_42424531
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:08 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ik mag zeker niet om foto's vragen? .
Ik wil best een foto van die bh maken hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42424630
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik wil best een foto van die bh maken hoor
ik denk dat hij met inhoud bedoelde hem kennende
  † In Memoriam † vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:41:14 #279
43556 miss_dynastie
pi_42424718
Have fun levi!
pi_42426940
Isa, veel plezier, waar ga je naartoe dit weekend?

Troel, was zeker wel een goed gevoel, zoveel maten kleiner..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:05:15 #281
13151 crew  Rewimo
pi_42430013
Ik ben er weer!

Met een feestje

* Rewimo is in de 2 cijfers voor de komma beland!

Ik wilde er een foto van maken maar met camera was ik weer boven de 100

Edit: ik weet nu natuurlijk mijn wachtwoord niet meer

Dan maar zo:

[ Bericht 12% gewijzigd door Rewimo op 06-10-2006 19:11:18 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42430259
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er weer!

Met een feestje

Dan maar zo:
[afbeelding]
gefeliciteerd
Wat een prestatie, 50 kg eraf

Wat is trouwens "post-op"?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:15:38 #283
13151 crew  Rewimo
pi_42430271
Tnx

Post-op betekent: na de (WLS)operatie
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:46:34 #284
4177 Jojogirl
pi_42432303
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:09 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Joj, waar is je toffe ico gebleven? Die zo leuk veranderde? .
Deze?
pi_42433066
Wat goed Rewimo!!!

Zie ik het nou goed dat je op de 99,9 zit??
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:15:09 #286
13151 crew  Rewimo
pi_42433213
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:59:47 #287
71384 Urnie
.... is een zij
pi_42447562
Proficiat Rewimo!

Ik heb weer eens een update gedaan. Al 1 vakantiekilo eraf.

[ Bericht 3% gewijzigd door Urnie op 08-10-2006 10:27:30 ]
I wish I were you, so I can be friends with me...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:01:33 #288
13151 crew  Rewimo
pi_42447586
Goed zo Urnie Die kan maar weer weg zijn!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:04:47 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_42448485
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er weer!

Met een feestje

Dan maar zo:
[afbeelding]
50 kilo, dat is bijna een mens er af!!!
Feli
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:11:50 #290
13151 crew  Rewimo
pi_42448636
Inmiddels is het wèl gelukt

zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:14:52 #291
4177 Jojogirl
pi_42448698
Wow, Rewimo! Gefeliciteerd
pi_42448727
Rewimo gefeliciteerd wat goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:16:54 #293
13151 crew  Rewimo
pi_42448739
't Is nog een onsje minder zelfs
pi_42448996
Gefeliciteerd Rewimo!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:43:48 #295
13151 crew  Rewimo
pi_42449268
Tnx En nu naar de dolfijnen
pi_42454543
Ik zie dat ik uit de lijst ben.

Maar ik dieet nog steeds!

Alleen heb ik een hele slechte periode achter de rug omdat het uit ging met mn ex.

Maar ik zit nu anderhalve week aan de Reductil en nu hoop ik dat ik snel ga afvallen.
pi_42454790
daeri, je verdwijnt als je een maand lang geen update doet... Log je in,en doe je dat wel, dan kom je er wel weer in te staan...
pi_42454845
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef teigan het volgende:
daeri, je verdwijnt als je een maand lang geen update doet... Log je in,en doe je dat wel, dan kom je er wel weer in te staan...
ohhh oke...

maar dan ga ik nog ff niet inloggen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:31:18 #299
13151 crew  Rewimo
pi_42457424
Troel, ik krijg mijn accountje niet aan de praat

Edit: nu ik een nieuw wachtwoord heb wel

[ Bericht 36% gewijzigd door Rewimo op 07-10-2006 18:33:08 ]
pi_42460203
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:26 schreef daeri het volgende:
Ik zie dat ik uit de lijst ben.

Maar ik dieet nog steeds!

Alleen heb ik een hele slechte periode achter de rug omdat het uit ging met mn ex.

Maar ik zit nu anderhalve week aan de Reductil en nu hoop ik dat ik snel ga afvallen.
Verse exen zijn slecht voor je dieet, ik heb er ook eentje
Wat is Reductil eigenlijk?
pi_42460248
nieuw reeks: FOK!Dieetclub deel 121
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')