Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Gewoon meer eten en je zit er zo aan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:48 schreef D.Rose het volgende:
Ik las dat je per kilo lichaamsgewicht 2 gr. eiwit p.d. moet nemen.
Nu heb ik ff zitten rekenen, maar daar kom ik dus nooit aan, zelfs met allemaal eiwitrijke voeding.
Zijn er mensen die dit wel halen zonder eiwitshakes te nemen?
je traint je buik en schouders dus helemaal niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef nzw het volgende:
tvp train nu al 3 weken 5 x per week hopen dat ik het vol hou!!!
maandag: borst + ticeps
dinsdag rug + biceps
woensdag benen + buik
donderdag borst + triceps
vrijdag rug + biceps
Een teveel aan eiwitten is niet schadelijk mits je veel traintquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:58 schreef Mr.J het volgende:
Nee hoor, een teveel aan eiwitten is niet schadelijk.
schouders wel (A) vergete ff editequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:34 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
je traint je buik en schouders dus helemaal niet?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef nzw het volgende:
tvp train nu al 3 weken 5 x per week hopen dat ik het vol hou!!!
maandag: borst + ticeps + schouders
dinsdag rug + biceps
woensdag benen + buik
donderdag borst + triceps + schouders
vrijdag rug + biceps
Zit je zo aan hoor. Een bruin broodje (100 g) heeft bijvoorbeeld al bijna 10 gram eiwitten. Doe ik daar 100 gram filet american op (verschillende broodjes hèquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in 1 liter zitten maar 35gr eiwit dus dat moet dan een flinke bult vlees zijn
Dat heb ik dus eigenlijk altijd gedaan (concentric failure), maar dat kan ik dus beter niet doen ik ik een bepaalde spiergroep meerdere malen per week wil trainen. Of groei je ongeveer net zo hard als wanneer je het wel doet en iets minder traint?quote:Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.
Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)
Dat is een persoonlijke voorkeur. De een houdt meer van 1x per week totaal afraggen, de ander pakt liever 2x per week een spier, en dan niet helemaal de vernieling in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik dus eigenlijk altijd gedaan (concentric failure), maar dat kan ik dus beter niet doen ik ik een bepaalde spiergroep meerdere malen per week wil trainen. Of groei je ongeveer net zo hard als wanneer je het wel doet en iets minder traint?
maar het is niet zo dat je van de ene manier meer groeit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke voorkeur. De een houdt meer van 1x per week totaal afraggen, de ander pakt liever 2x per week een spier, en dan niet helemaal de vernieling in.
Misschien dat de ene beter reageert op het ene, en de ander op het andere, maar gemiddeld zal het weinig uitmaken denk ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar het is niet zo dat je van de ene manier meer groeit?
Dan kies ik voor het afraggen
Eergisteren weer begonnen met trainen (tot het uiterste) en vandaag 'geniet' ik dus een behoorlijke spierpijn
mooiquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Misschien dat de ene beter reageert op het ene, en de ander op het andere, maar gemiddeld zal het weinig uitmaken denk ik.
Als je maar 2 dagen in de week traint zul je nooit alle spieren op 100% kunnen trainen, je energie is al een pak vermindert na 1 spiergroep en nog minder na 2quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mooi
Kan ik een schema'tje in elkaar zetten voor 2 dagen in de week waarbij alle spieren 1x de revue passeren
als 2 dagen niet lukt moeten het er maar 3 wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:37 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Als je maar 2 dagen in de week traint zul je nooit alle spieren op 100% kunnen trainen, je energie is al een pak vermindert na 1 spiergroep en nog minder na 2
Ik zou persoonlijk dan 2 full bodytrainingen doen, en ms thuis wat bijtrainen? (2 dumbells en een barbell doe je al veel mee)
Niet bewegen is sowieso slecht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:34 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Een teveel aan eiwitten is niet schadelijk mits je veel traint
Iemand die niet veel beweegt is een teveel aan eiwitten volgens mij weldegelijk slecht voor.
Welke uitdroging? Ik zuip liters water per dag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:27 schreef synthesix het volgende:
Ik denk sowieso dat de chronische uitdroging die veel non-bbers hebben, erger voor je nieren is, dan die hoge dosis eiwitten, mits genoeg vocht uiteraard.
* synthesix baseert dit overigens geheel op stront..
Je moet er vertrouwen in hebben. Ik heb in mijn eerste jaren getraind op een heel brood per dag (Niet eens met eiwitrijkbeleg) en dan 's avonds een halve kilo kwark..quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:40 schreef Lanvin het volgende:
Overigens word ik beetje moe van het "eten" aangezien ik me ernstig afvraag of het wel zode aan de dijk zet, ik heb namelijk een melk-allergie dus ik mag niets zoals bijv kwark. Ik eet dan ook bijna de hele dag door boterhammen met flink kipfilet en tonijn. Maar dat gaat echt vervelen iedere dag, wel eet ik 2x per week ook nog flink kip en 2x per week pasta. Is dat een basis (qua eiwitten) om voor door te gaan?
Heb je al eerder getraind? Of is dit de eerste keer dat je echt serieus op deze manier aan de gewichten gaat hangen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef nzw het volgende:
tvp train nu al 3 weken 5 x per week hopen dat ik het vol hou!!!daarvoor 5 maanden minder fanatiek maximaal 3 keer per week met in de zomer vakantie ( 8 weken) maximaal 8 keer
![]()
dinsdag rug + biceps
woensdag benen + buik
vrijdag rug + biceps
Netjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef Webkim het volgende:
Mijn maandag- woensdag - vrijdag riedeltje (en soms tussendoor stiekem nog eens):
Alles 15 - 12 - 10 (zwaar - zwaarder - zwaarst)squats
lungesbenchen (smith) /
chestpresslat pull (front & rear) side raises /
shoulder presstriceps cable pushdown
dumbell tricep kickbacksbiceps cable curl
dumbell hammer curlsen dan nog abs. uiteraard.
Heel basic. Maar what the heck: het werkt prima. In anderhalve week zie ik gewoon alweer verschil. Nu nog zorgen het vrouwelijk te houden...
![]()
Als je mn post leest zie je dat ik het ook over non-bbers hebquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Welke uitdroging? Ik zuip liters water per dag.
Wel onthouden dat spierpijn niet het teken is van dat je goed getraind hebt, het is wel lekker natuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:25 schreef Gio het volgende:
Ik heb gisteren de eeuwige crunches uit het programma gegooid, en vervangen door door cable crunches en russian twists. Resultaat: ik was een stuk sneller klaar met het trainen van de buik, en ik zit nu met gigantische spierpijn in de buik achter mijn pc![]()
Russian twists met een gewicht![]()
Top, 4x per week triceps, 2x biceps en 1x benen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef nzw het volgende:
tvp train nu al 3 weken 5 x per week hopen dat ik het vol hou!!!daarvoor 5 maanden minder fanatiek maximaal 3 keer per week met in de zomer vakantie ( 8 weken) maximaal 8 keer
![]()
dinsdag rug + biceps
woensdag benen + buik
vrijdag rug + biceps
grootste spiergroepen eerst, helemaal topquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Top, 4x per week triceps, 2x biceps en 1x benen!![]()
Helemaal waar, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik de spieren echt compleet heb afgetraind, i.t.t. normale crunches.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Wel onthouden dat spierpijn niet het teken is van dat je goed getraind hebt, het is wel lekker natuurlijk
ik voetbal ook, maar daar doe je echt geen squats hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
grootste spiergroepen eerst, helemaal top![]()
een been weegt om en bij de 35x meer dan een tricep, maar dat doet er niet toe![]()
so what dat hij voetbalt, dan moet hij zeker squatten![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:35 schreef synthesix het volgende:
Brinta is niet hetzelfde als havermout. Havermout is beter geloof ik. Die van quaker is in ieder geval goed te vreten.
Hoe is het nu met je conditie dan, anders zal het je vies tegen vallenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:05 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag wezen squatenHad 145kg 3x 9. Volgende week 150kg
![]()
en ik had zittende kuitenmachine ook met 5kg zwaarder als normaal
Kan ook gaan kickboksen als ik wil in me sportschool. Het is alleen op woensdag avond, dus misschien ga ik dat is 1 keer per maand doen ofzo.
Ik heb altijd van die goede ideeen over zwemmen enzo, maar daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je conditie dan, anders zal het je vies tegen vallen
Tuna with a twist is verslavendquote:Op zondag 24 september 2006 09:54 schreef Lanvin het volgende:
Heb gisteren Tuna With A Twist gekocht, alleen niet goed opgelet. Ik heb de variant met Herbs and Oven Dried Tomato waar maar 13g eiwit in zit, terwijl in normale tonijn een stuk meer zit. Alleen aangezien ik niet zo'n tonijn fan ben, lijkt me dit toch beter. Ben benieuwd vanmiddag![]()
Voorzover ik weet is er wel een verband jaquote:Op zondag 24 september 2006 09:54 schreef Lanvin het volgende:
Heb gisteren Tuna With A Twist gekocht, alleen niet goed opgelet. Ik heb de variant met Herbs and Oven Dried Tomato waar maar 13g eiwit in zit, terwijl in normale tonijn een stuk meer zit. Alleen aangezien ik niet zo'n tonijn fan ben, lijkt me dit toch beter. Ben benieuwd vanmiddag![]()
Maandag begin ik ook met squatten, hoe zwaar raden jullie aan voor iemand die begint (en het dus nog nooit eerder gedaan heeft) Doe wel Leg Pressen endergelijke (70kg) en Leg Extensions (35kg) voor het geval dat er toe doet![]()
En nog een vraag, heb me vader magere kipfilet mee laten brengen, maar dit is een pakkie met extra omega3 vetten, dit zijn goede vetten voor zover ik weet maar de vraag is, is het ook goed voor de spiergroei?
Ook vandaag weer eens geprobeert Quakers met water aan te maken maar dat is niet lekkeren mag geen melk dus dat is no option
Dat heet archen.quote:Op zondag 24 september 2006 12:14 schreef Miguel het volgende:
Dude.. die gast met z'n holle rug op de benchpress![]()
Ja. Ik heb dit plaatje al eens eerder gepost:quote:Op zondag 24 september 2006 12:22 schreef J-Will het volgende:
Is dat dat verschil tussen BB-bench en PL-bench waarover je het eerst had?
Probeer eerst maar is met de stang alleen, en ga heel goed op je techniek letten.quote:Op zondag 24 september 2006 09:54 schreef Lanvin het volgende:
Maandag begin ik ook met squatten, hoe zwaar raden jullie aan voor iemand die begint (en het dus nog nooit eerder gedaan heeft) Doe wel Leg Pressen endergelijke (70kg) en Leg Extensions (35kg) voor het geval dat er toe doet![]()
En nog een vraag, heb me vader magere kipfilet mee laten brengen, maar dit is een pakkie met extra omega3 vetten, dit zijn goede vetten voor zover ik weet maar de vraag is, is het ook goed voor de spiergroei?
Ook vandaag weer eens geprobeert Quakers met water aan te maken maar dat is niet lekkeren mag geen melk dus dat is no option
Bij de drogist verkopen ze meestal wel van dextro.quote:Op zondag 24 september 2006 12:09 schreef Frautie het volgende:
Mogguh
Waar halen jullie je druivensuiker vandaan?Ik heb gister heel de Appie op zijn kop gezet, nergens druivensuiker te vinden
Ja. Geen wonder dat een willekeurige bodybuilder altijd zeurt over spierpijn in z'n benen als ie de volgende dag moet voetballenquote:Op zondag 24 september 2006 13:55 schreef Zebbie het volgende:
Die "Single factor theory", krijg je daar niet enorme spierpijn van?
Dat verklaart die pijn in m'n armenquote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja. Geen wonder dat een willekeurige bodybuilder altijd zeurt over spierpijn in z'n benen als ie de volgende dag moet voetballen
Ik heb het zelfs al na 3 setjes squaten of legpressen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja. Geen wonder dat een willekeurige bodybuilder altijd zeurt over spierpijn in z'n benen als ie de volgende dag moet voetballen
Ja, slappe excuses en geouwehoer hebben we allemaal wel, fatassquote:Op zondag 24 september 2006 17:57 schreef synthesix het volgende:
Lekker trilklauwen heb jij volgens mijn
No offence, maar ik zie niet echt blokjes eigenlijk..
Desalniettemin, zou ik willen dat ik zon plat buikje had
Ik heb overigens gisteren mn bodyfat laten meten in de stad, dr stonden van die lui van feelgoodnutrition ofzo. Was 20,4%
Maar volgens mij klopt er echt geen bout van die dingen, ik was 2 maanden geleden op de sportschool 20,6 , en sinds dien is er weer wat van af volgens mij. Bovendien schat ik mezelf ook niet zo hoog eigenlijk. Hoewel ik wel en beetje een hangpens heb, maar dat komt ook omdat ik vroeger heel veel bij de heup _hele_ strakke broeken gedragen heb, waardoor er nu echt een bijna haaks afrandje zit.
Waar weet ik niet, maar het was een meet van Team Forza (www.team-forza.com), een powerliftingteam van o.a. een paar gasten die ook op DBB zitten. Hardcore to tha bonequote:Op zondag 24 september 2006 19:43 schreef Dacide het volgende:
waar zijn die pics gemaakt led?
HA! Zegt de ecto die geen pics en maten durft te postenquote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja, slappe excuses en geouwehoer hebben we allemaal wel, fatass![]()
Zegt de persoon die een keer of 4 slapper is dan ik, maar ook een keer of 4 dikker, btw, ik heb een tijdje terug een pic gepost, dat jullie alleen op borstbicepsfoto's geilen kan ik niks aan doenquote:Op zondag 24 september 2006 19:50 schreef synthesix het volgende:
[..]
HA! Zegt de ecto die geen pics en maten durft te posten![]()
![]()
Veel stoere praatjes maar weinig daadjesquote:Op zondag 24 september 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zegt de persoon die een keer of 4 slapper is dan ik, maar ook een keer of 4 dikker, btw, ik heb een tijdje terug een pic gepost, dat jullie alleen op borstbicepsfoto's geilen kan ik niks aan doen. Btw, ik meet mezelf nooit (meer), dus ook daar kan ik weinig aan doen.
Dikkerdje![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op zondag 24 september 2006 19:58 schreef Dacide het volgende:
niet lief led.. ben zelf ook een dikkertje geweest vroeger.. (90kg @ 12 jaar oud)
Ik ben hier dan ook om stoer te doen, niet voor de daadkracht en al hélemaal niet om lief te zijnquote:Op zondag 24 september 2006 20:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Veel stoere praatjes maar weinig daadjes
ik heb me vergist.. volgend mijn ma woog ik 89kg op mijn 13equote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wtf!
Ik ben nu 17 en haal de 60kg nog niet eens.
maar da's dan ook wel erg weinigquote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wtf!
Ik ben nu 17 en haal de 60kg nog niet eens.
Toen ik begon met "bb" woog ik zo'n 65kg, nu zo'n 45kg zwaarder dus alles is mogelijk!quote:Op zondag 24 september 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's dan ook wel erg weinig
(tenzij je maar 1.60m bent natuurlijk)
Jammer van die waas voor je ogenquote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef Webkim het volgende:
As from now on, you can call me 'Muscles'.![]()
Overigens kan ik NIET poseren...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier voor groter.
Ik zeg dan ook niet dat er geen hoop meer voor 'm isquote:Op zondag 24 september 2006 20:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toen ik begon met "bb" woog ik zo'n 65kg, nu zo'n 45kg zwaarder dus alles is mogelijk!
Je bent maximaal 2 keer zo sterk. En als ik oook een jaar gebulkt heb, ben ik zeker 1,5 keer zo sterk als dat jij nu bentquote:Op zondag 24 september 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zegt de persoon die een keer of 4 slapper is dan ik, maar ook een keer of 4 dikker, btw, ik heb een tijdje terug een pic gepost, dat jullie alleen op borstbicepsfoto's geilen kan ik niks aan doen. Btw, ik meet mezelf nooit (meer), dus ook daar kan ik weinig aan doen.
Dikkerdje![]()
![]()
![]()
Zo'n enorm schriel persoontje ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef synthesix het volgende:
[..]
Je bent maximaal 2 keer zo sterk. En als ik oook een jaar gebulkt heb, ben ik zeker 1,5 keer zo sterk als dat jij nu bent![]()
Overigens heb ik wel relatief meer spiermassa dan jij (denk ik)![]()
Hier staat het een en ander: http://www.natuurlijkerwijs.com/vitaminen.htmquote:Op zondag 24 september 2006 21:02 schreef Tommy__ het volgende:
leddie, wat was die link ook alweer waar jij je chemische structuurformules van vitaminen, mineralen, e.d. haalde? ik ben na een format al m'n favorieten kwijt![]()
thxquote:Op zondag 24 september 2006 21:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hier staat het een en ander: http://www.natuurlijkerwijs.com/vitaminen.htm
Verder helpt google search "structuurformule [insert stofnaam]" ook.
niets te zien mate, zouden de mods dan toch actief zijn hier?quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef ivosnivo het volgende:
Foto van ongeveer 2 maanden geleden.
[afbeelding]
De blokjes worden al iets duidelijker
Ik probeer morgen nog wel een andere supermarkt. Thanks!quote:Op zondag 24 september 2006 13:47 schreef Semargofni het volgende:
Bij de etos verkopen ze het ook wel of supermarkt. Anders kan je het nog altijd hier bestellen:
http://www.drogisterij.net/index.php?menuopen=&mode=produktinfo&artnr=4407536&bladeren=14&prodindex=13
FF algemene opmerking: Probeer je rug recht te houden als je poseert. Want je maakt volgens mij nu je rug hol en dan krijg je een vertekend beeld.quote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef Webkim het volgende:
As from now on, you can call me 'Muscles'.![]()
Overigens kan ik NIET poseren...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier voor groter.
Maandagavond is algemene bankdrukavond in alle sportscholen volgens mijquote:Op maandag 25 september 2006 09:28 schreef BertV het volgende:
hm, als iedereen zo verstandig zou trainen op mijn sportschool dan kon ook tenminste op maandagavond RUSTIG BANKDRUKKEN...
Lijkt er wel op. Daarom doe ik altijd benen op maandag.quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
Maandagavond is algemene bankdrukavond in alle sportscholen volgens mij![]()
Als je maar niet groen wordtquote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef Webkim het volgende:
[afbeelding]
Wacht jij maar af; dat wórd ik nog wel.![]()
Train je ook in het weekend?quote:Op maandag 25 september 2006 10:46 schreef BertV het volgende:
Lijkt er wel op. Daarom doe ik altijd benen op maandag.
Alleen is de sportschool 3 dagen dicht geweest vanwege een nieuw vloer.![]()
Dan ben ik wel zo breezer om direct borst te trainen.
Borst - schouders vanavond!quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
En waarom doe je dat dan niet ??quote:Op maandag 25 september 2006 12:33 schreef Mr.J het volgende:
't Scheelt echter dat ik niet aan plat bankdrukken doe.
Maandagavond is idd hopeloos; is echt de avond van de bench-biceps only wanna-bees.quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
Denk dat de gemiddelde nederlander er net eentje doet. Wel leuk om zo'n balk te kopen voor in huis.quote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef Webkim het volgende:
En dan rode stip met de mededeling 1 - 3 keer.
En een groene stip met daarachter 4 - 6 keer.
Zou de bejaarde doelgroep van een ouderwetse trimbaan er óóit in slagen om groen licht te halen bij die oefening? Don't think so!![]()
Volgens mij bedoelde J-Will het goed, hoor...quote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wacht jij maar af; dat wórd ik nog wel.![]()
Is idd al een keer voorgesteld. MrJ mot maar ff de OP aanpassen dan. Ik vind het nog steeds een goed idee.quote:Op maandag 25 september 2006 16:57 schreef Videopac het volgende:
M.b.t. (Whey)Shakes: die vraag komt regelmatig terug.
Is het niet een idee om in de OP een overzichtje te zetten van wie wat waar haalt en voor hoeveel?
En verder: is het misschien een idee om de personal stats (poster, m/v, l, gew., %BF, SQ, DL, BP)van frequente posters in de OP te zetten?
En een linkje naar de eetmeter is wellicht ook handig...
Ivosnivo M 24 112kg 1.90m +/-11%BF Squat 160kg 8x deadlift 160 3x bench press 180 1x recent 135 6xquote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is idd al een keer voorgesteld. MrJ mot maar ff de OP aanpassen dan. Ik vind het nog steeds een goed idee.
Als iedereen hier nou z'n stats neerpleurt kan dat even afgehandeld worden
LedZep, M, 16, 75-76kg, 12%BF, 105kg fullsquat, ca 150kg deadlift, bench press nog onbekend.
Wat is dat voor peuterspeelzaal???quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze maar tot 16![]()
![]()
(en tot 4 maanden terug maar tot 10, toen heb ik gezeurd om zwaarder, en daar ben ik nu alweer mee bezig)
Kwark, Yoghurt, maar dat mag je beide vast nietquote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Lanvin het volgende:
HELP, ik heb zin in cornflakes/quakers maar waarmee kan je die dingen nog meer mengen dan melk? Naast water, want dat is niet zo lekker
Als dat het enige probleem is dan lijkt me dat dat wel op te lossen isquote:Op maandag 25 september 2006 18:28 schreef Mr.J het volgende:
En dan 38x per week de OP aanpassen met nieuwe stats?
behalve zuivel kan ik me zo niets lekkers voorstellenquote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Lanvin het volgende:
HELP, ik heb zin in cornflakes/quakers maar waarmee kan je die dingen nog meer mengen dan melk? Naast water, want dat is niet zo lekker
We kunnen natuurlijk ook gewoon vertellen in de OP dat Ledzep alles weet, ik ruim het sterkst ben en dan je naar MrJ al helemaal niet moet luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 18:28 schreef Mr.J het volgende:
En dan 38x per week de OP aanpassen met nieuwe stats?
Ik zie het nu er niet zo van in. De OP is gewoon een post voor nieuwelingen om wat basis op te doen en voor de rest niet veel meer dan de aftrap tot een nieuw topic. Niemand leest hem verder.
Waarom niet samen met wat fruit in de blender, veel simpeler en nog lekkerder ook!quote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef Lanvin het volgende:
Heb maar een pak Quaker Havermout gekocht, en dat met water vermengd dat is opzich nog wel te doen als je er genoeg suiker bij kiept, morgenvroeg eens proberen met water en siroop.. Overigens wat is het beste? In magnetron opwarmen of koud opeten? In magnetron gaat er wellicht wat verloren?
Zie dan liever de usericon's in de OP.quote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem is dan lijkt me dat dat wel op te lossen is
In het afvaltopic in LIF staat in de OP een schema wat iedereen zelf (d.m.v. paswoord) kan aanvullen.
Naja 1.75quote:Op zondag 24 september 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's dan ook wel erg weinig
(tenzij je maar 1.60m bent natuurlijk)
Deadlift? Fullsquat?quote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is idd al een keer voorgesteld. MrJ mot maar ff de OP aanpassen dan. Ik vind het nog steeds een goed idee.
Als iedereen hier nou z'n stats neerpleurt kan dat even afgehandeld worden
LedZep, M, 16, 75-76kg, 12%BF, 105kg fullsquat, ca 150kg deadlift, bench press nog onbekend.
Ik vind 'jouw' manier veel prettiger/ beter.quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Frautie het volgende:
Zow, weer wezen trainen en op mijn donder gekregen
Ik was aan 't trainen en 1 van de jongens die daar langer traint ging ff in mijn boekje neuzen. Hij kijkt naar mijn oefeningen en de gewichten die ik gebruik en zegt heel droog dat ik véél zwaarder kan pakken.
Nu doe ik 't bijv. zo
Week 1:
40-40-42,5
week 2:
40-42,5-42,5
week 3:
42,5-42,5-42,5
Hij zegt dus dat ik 't als volgt moet gaan doen
40-42,5-45 en dan moet ik die laatste set tot failure doen.
Volgende week zwaarder pakken totdat ik die laatste set wel af kan maken...en dan weer doorschuiven
Dus 42,5-45-47,5 etc.
Op zich klinkt dit me wel goed in de oren, maar ik vraag me dus af hoe jullie je gewicht verzwaren. Wat voor logica zit er achter?
Als ik teveel herhalingen kan met een gewicht ga ik verzwaren.quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Frautie het volgende:
Zow, weer wezen trainen en op mijn donder gekregen
Ik was aan 't trainen en 1 van de jongens die daar langer traint ging ff in mijn boekje neuzen. Hij kijkt naar mijn oefeningen en de gewichten die ik gebruik en zegt heel droog dat ik véél zwaarder kan pakken.
Nu doe ik 't bijv. zo
Week 1:
40-40-42,5
week 2:
40-42,5-42,5
week 3:
42,5-42,5-42,5
Hij zegt dus dat ik 't als volgt moet gaan doen
40-42,5-45 en dan moet ik die laatste set tot failure doen.
Volgende week zwaarder pakken totdat ik die laatste set wel af kan maken...en dan weer doorschuiven
Dus 42,5-45-47,5 etc.
Op zich klinkt dit me wel goed in de oren, maar ik vraag me dus af hoe jullie je gewicht verzwaren. Wat voor logica zit er achter?
Ik hanteer mijn manier omdat ik bang ben voor blessures en langzaam op wil bouwen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef LedZep het volgende:
Ik vind 'jouw' manier veel prettiger/ beter.
Yeah right "shocken". Zeker ook zo iemand die zegt dat je pas groeit als je spotter bij het benchen de barbell 8x deadlift, nadat je concentric failure hebt gehaaldquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik hanteer mijn manier omdat ik bang ben voor blessures en langzaam op wil bouwen.
Zijn argumentatie was dat mijn lichaam moet wennen aan 't gewicht en ik moet 't een soort van "shocken" en dan gaan herhalen zodat ik er aan wen....
Ik vind mijn manier fijner, maar ik wil toch wel sterker worden
En ik moet écht een spotter gaan scoren, want ik durf nu gewoon niet zwaarder omdat ik niemand heb die me in de gaten houdt...![]()
Ik mik mijn havermout meestal in yoghurtquote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Lanvin het volgende:
Dunno, hij wilde me helpen dus dan ga ik niet tegen 'm lopen bitchenquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef LedZep het volgende:
Yeah right "shocken". Zeker ook zo iemand die zegt dat je pas groeit als je spotter bij het benchen de barbell 8x deadlift, nadat je concentric failure hebt gehaald.
ik wil je wel helpenquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef Frautie het volgende:
[..]
En ik moet écht een spotter gaan scoren, want ik durf nu gewoon niet zwaarder omdat ik niemand heb die me in de gaten houdt...![]()
Ja, maar vanaf volgende week kan ik ook op zondag, dus dan kan ik het wat meer verdelen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef Tommy__ het volgende:
na een hele week liggen wikken, wegen en passen heb ik geen manier gevonden om m'n schema te integreren in m'n lesserooster (naja ik heb dan ook niet zoveel moeite gedaan) dus ben ik net de sportschool binnengelopen en een maandabbo genomen en ik ga gewoon wanneer ik tijd heb en dan zien we wel.
leddie, je doet eerst 3 kwartier aan KT en daarna 1.5u thaiboks?
ooh stats:
Tommy, M, 19, 70kg, 1m80, FSQ 70kg, DL 110kg, BP 65kg (jaja m'n squat moet omhoog, zit nu aan 5x5 met 65kg, dus die 70kg gaat er direct aan)
maar z'n probleem is dat hij lactose intolerant is en dan is het wat moeilijker om aan kcals te gerakenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Dacide het volgende:
gewoon je de tering trainen... veel rust nemen.... en VEEEEEEEL eten .... kreng
die weight gainers zijn gewoon calorie bommen... en dat kan je ook doen met veel en veel eten..
Dat je heel kort door de bocht niets met melk mag consumeren (in mijn geval mag het mits in héééle kleine mate)quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:14 schreef Dacide het volgende:
ow ok... wist ik niet..
maar uhm.. lactose intolerant? wat is dat precies?
Whahaha! Als ik je hulp nodig heb, dan vraag ik er wel omquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef Tommy__ het volgende:
ik wil je wel helpenmaar langs de andere kant moet je gewoon wat meer lef hebben, who cares als je 't gewicht niet naarboven krijgt, dan laat je 't toch gewoon vallen? er zit rubber aan voor iets
![]()
Afgezien van 't feit dat je die lactose intolerantie hebt eet je wel schoon?quote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef Lanvin het volgende:
Nog even een vraagje, heb besloten om iets te gaan bestellen van Bodystore.nl ik zit alleen te twijfelen tussen:
Whey Protein & Weight Gainer
Aangezien ik "slechts" 62 kilo weeg op 1.70 meter lichaamslengte en extreem veel moeite heb met aankomen lijkt mij de Weight Gainer het meest effectieve, maar de vraag is, bouw je er ook massa mee op zoals bij Whey Protein. Van de andere kant als je flink massa krijgt kom je automatisch meer aan en heb je die Weight Gainer niet meer nodig. Dus dan zou Whey Protein meer effectief zijn om te bestellen. Daarbij komt dat ik geen zin heb in puisten zoals je die van creatine krijgt, maar aangezien dit meer richtingen vitaminen/voedingsupplementen gaat lijkt het me niet dat ik daar last van heb. Dus wat kan ik beter doen, de eiwitten of de weight gainer?
http://www.bodystore.nl/pro2go/pro2go.php en wat moet ik hier van denken? Lijkt me ook erg handig voor na de training, aangezien ik toch niet bodybuilder groot wil worden, misschien ook optie? En tevens denk ik goed te combineren met mijn allergie voor melk. Kan me bij de laatste ook voorstellen dat je dit gewoon steeds na de training gebruiken kan als aanvulling. De Whey en Gainer moet je meer als vaste aanvulling zien die je ook langdurig gebruiken moet?
Iemand bij mij op de gym vroeg hoe ik zo goed vooruit was gegaan, ik zei dat het door de veel melk kwam!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:43 schreef Frautie het volgende:
[..]
Afgezien van 't feit dat je die lactose intolerantie hebt eet je wel schoon?![]()
Ik zou gewoon voor Whey gaan. Da's voor spieropbouw en voor de rest is 't meer eten.
Eet maar meer kip en noten enzo om bij te komen![]()
Heb je die lactose intolerantie al lang? Lijkt me best irriVolgens mij zit er in een heel hoop producten lactose
Ik voel het altijd wel in mijn hams als ik het doe, maar heb nooit spierpijn!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:02 schreef J-Will het volgende:
Ik heb nog steeds ranzige spierpijn in de hams. Die SL deads zijn echt een aanslag, damn. Denk dat ik straks toch even ga, inmiddels 3 dagen geleden
Je hoort van steeds meer mensen dat ze lactose intollerantie hebben. Volgens mij (als ik 't goed onthouden heb) zijn mensen de enige "diersoorten" die als volwassene nog melkproducten nuttigen. En dan schijnt niet helemaal normaal te zijn enzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:45 schreef McGilles het volgende:
Iemand bij mij op de gym vroeg hoe ik zo goed vooruit was gegaan, ik zei dat het door de veel melk kwam!
Hij dus druk aan het melkdrinken gegaan, bleek hij er ook slecht tegen te kunnen, nu loopt ie zwaar te kutten door die melk
Ikzelf heb echt last van vermoeidheid zeg, geen idee wat het is, nu alweer het gevoel dat ik niet geslapen heb en ik zit hier nu op werk een beetje te gapen
Inderdaad kilo's krijg je normaal ook wel binnen met eten, maar als je net zoals mij zowat niets mag en dan ook nog een hoge stofwisseling hebt is het echt dubbel kut. Ik zat daarom te denken aan Weight gainer in combinatie met die pro2go aangezien je daar die eiwitten bij krijgt? Van de andere kant als je massa krijgt word je ook wat voller, je komt automatisch meer aan als je whey shakes maakt lijkt mij? Dus is het eigenlijk 2 in 1 bij whey?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:43 schreef Frautie het volgende:
[..]
Afgezien van 't feit dat je die lactose intolerantie hebt eet je wel schoon?![]()
Ik zou gewoon voor Whey gaan. Da's voor spieropbouw en voor de rest is 't meer eten.
Eet maar meer kip en noten enzo om bij te komen![]()
Heb je die lactose intolerantie al lang? Lijkt me best irriVolgens mij zit er in een heel hoop producten lactose
En die pro2go lijkt me niksVeel te friggin duur
Probeer eerst een maand of 3 weightgainer, kijk of je dan naar tevredenheid bent aangekomen en dan kan je altijd nog die andere meuk kopen (ik vind 't niks die pro2go). Neem dan gewoon tzt wheyquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:04 schreef Lanvin het volgende:
Inderdaad kilo's krijg je normaal ook wel binnen met eten, maar als je net zoals mij zowat niets mag en dan ook nog een hoge stofwisseling hebt is het echt dubbel kut. Ik zat daarom te denken aan Weight gainer in combinatie met die pro2go aangezien je daar die eiwitten bij krijgt? Van de andere kant als je massa krijgt word je ook wat voller, je komt automatisch meer aan als je whey shakes maakt lijkt mij? Dus is het eigenlijk 2 in 1 bij whey?
Volgens mij is het zo dat als je kwark uit laat lekken dat je de meeste lactose kwijt bent. Heb je dat weleens geprobeerd?quote:En ja lactose intollerantie is enorm irritant, ik heb hele lijst met producten die ik wel mag en niet mag, en zo'n beetje alles waar een "normale" hoeveelheid melk/lactose inzit is voor mij al te veel. Denk aan chocolade, ijs, toetje, kwark, yoghurt, pinda's noem maar op.
Ik zou wel aan krachttraining gaan doen, niet om spieren te kweken, maar om het verlies van spieren een beetje tegen te gaan. Bovendien heeft zware krachttraining, met oefeningen waar je veel spieren bij gebruikt (i.e. compound) ook een positief effect op het vetverlies want versnelde harslag en metabolisme enz.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef Emu het volgende:
Ik ben nu ook begonnen met training. Maar had graag wat advies van andere mensen die al een tijdje of lang trainen, of die in dezelfde situatie hebben gezeten als mij. Hier dus kort mijn verhaal.
Gewicht 4 april 2006 was 130 kg, gewicht nu is 98 kg. Gisteren een coditietestje (fietsen) gedaan in de sportschool, mijn conditie zat op een licht onder een normaal peil. Mijn vetpercentage was 20.7%. Mijn lengte is 1.81m.
Zoals jullie zien ben ik gemiddeld ongeveer 1.2kg per week afgevallen. Ik zou vanaf nu graag nog minstens 800gr (liefst 1kg) per week blijven afvallen, tot ik uiteindelijk 80kg weeg. Ik deed al aan sporten voor ik begon te trainen, ik fietste 4 keer per week 60 minuten aan hartslag van 150-160.
Somige mensen raden me aan eerst spieren te kweken, omdat dan de vetverbranding hoger zou gaan liggen, anderen zeggen dat ik het beter bij fietsen/lopen kan houden momenteel enz... Ik weet dus eigenlijk niet zo goed wat nou precies het beste voor mij is. Let wel ik moet ten laatste maart 2007 wel 80kg wegen (dit heeft te maken met een voorwaarde voor een erfenis).
Mijn voeding momenteel is 100gr eiwit, 200 gr koolhydraten, 40gr vetten per dag, wat maak ik hier eigenlijk het beste van nu dan? Ik dacht aan 150gr eiwit, 150gr koolhydraten, 50gr vetten per dag?
Iemand advies voor me?
Ik zie trouwens dat weight gainer toch ook nog 12g eiwit heeft per 100gram, dus behalve gewicht kom ik er tevens spiermassa in aan (niet zoveel als bij whey natuurlijk) maar toch ook wel wat mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:18 schreef Frautie het volgende:
[..]
Probeer eerst een maand of 3 weightgainer, kijk of je dan naar tevredenheid bent aangekomen en dan kan je altijd nog die andere meuk kopen (ik vind 't niks die pro2go). Neem dan gewoon tzt whey
[..]
Volgens mij is het zo dat als je kwark uit laat lekken dat je de meeste lactose kwijt bent. Heb je dat weleens geprobeerd?
Ik heb 't zo een tijdje gedaan omdat ik niet van waterige kwark houd...
En je mag geen sjokola![]()
Heb ik iets gemist? Ik zie nu zandzakken voor me, met een stok eraan, zodat je thuis kan deadliften?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef LedZep het volgende:
Ik heb mijn sandbag ontvangen, vette shit mannen (en vrouwen)![]()
Flink stevige innerbags en grote "outer"bag, zodat je met variabel gewicht kan werken. Ook stoer boekje erbij met allerhande oefeningen etc.
Mister-popcorn, kom ff op msn voor rekeningnummer etc, dan kan ik ff betalen.
Zoiets, maar dan zonder stokquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:22 schreef BertV het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik zie nu zandzakken voor me, met een stok eraan, zodat je thuis kan deadliften?
![]()
Piccie?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef LedZep het volgende:
Ik heb mijn sandbag ontvangen, vette shit mannen (en vrouwen)![]()
Flink stevige innerbags en grote "outer"bag, zodat je met variabel gewicht kan werken. Ook stoer boekje erbij met allerhande oefeningen etc.
Mister-popcorn, kom ff op msn voor rekeningnummer etc, dan kan ik ff betalen.
Ja, vooral om 6 uur 's morgensquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:37 schreef synthesix het volgende:
Als een mongoool door de wijk rennen met zo'n zak is wel echt podda
Pffftt sterkte man. Dus als je geopereerd moet worden kan dat vrij snel?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:28 schreef Miguel het volgende:
Fijn nieuws: Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Na 3 injecties in m'n schouder in de afgelopen 4 maanden nu een afspraak voor een botscan die zal bepalen of ik geopereerd moet worden of niet. Dokter kon al verklappen dat ik pas na 6 maanden weer serieus (schouders/borst) zou kunnen trainen
hm 6 maanden... dat duurt net zo lang als het goede voornemen van een gemiddelde sportschoolbezoeker...quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:28 schreef Miguel het volgende:
6 maanden weer serieus (schouders/borst) zou kunnen trainen
Tis alleen jammer dat me ene sportschool maar voor 400 kg aan gewichten heeft, en ik ben geen aso ben die niemand anders laat trainen dmv alle gewichten te gebruiken. En in deze sportschool kan er max 450 kg aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:44 schreef BertV het volgende:
wat 'n getallen...!
Wowquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag record verbroken met leggpres. Eerst 360kg 11x 390kg 9x 420kg 6x. Daarna deadliften. 130kg 9x 150kg 6x en 170kg 1x. Ga met deadliften elke week 2,5 kg er bij op gooien. Mcgilles watch out
Bedanktquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef ivosnivo het volgende:
Pffftt sterkte man. Dus als je geopereerd moet worden kan dat vrij snel?
Ik heb m'n borst en schouders de afgelopen 8 maanden al amper kunnen trainenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:42 schreef BertV het volgende:
hm 6 maanden... dat duurt net zo lang als het goede voornemen van een gemiddelde sportschoolbezoeker...
Dat ligt er puur aan hoeveel je zelf wilt innemen. Ik probeer bijna al m'n eiwitten uit 'vast' voedsel te krijgen en neem eigenlijk alleen maar shakes na m'n training.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:05 schreef Lanvin het volgende:
Ok nog 1 vraag en dan ga ik toch maar eens kiezen,
Als ik de site bodystore moet geloven doe ik slechts 12 dagen met 750gram whey, wanneer ik het 2 maal daags 30 gram neem. en teven songeveer 2 weken met Weight Gainer, dit is dan 80gram 2 keer per dag.Zijn dat inderdaad normale proporties?
voecking hell!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag record verbroken met leggpres. Eerst 360kg 11x 390kg 9x 420kg 6x. Daarna deadliften. 130kg 9x 150kg 6x en 170kg 1x. Ga met deadliften elke week 2,5 kg er bij op gooien. Mcgilles watch out
Ik koop altijd die grotere potten, die zijn volgens mij 2,2 kg?? Is in verhouding goedkoperquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:05 schreef Lanvin het volgende:
Ok nog 1 vraag en dan ga ik toch maar eens kiezen,
Als ik de site bodystore moet geloven doe ik slechts 12 dagen met 750gram whey, wanneer ik het 2 maal daags 30 gram neem. en teven songeveer 2 weken met Weight Gainer, dit is dan 80gram 2 keer per dag.Zijn dat inderdaad normale proporties?
Volgens mij ben jij overall een stuk sterker als ik dus ik denk nog een maandje of 2 en je bent mij wel voorbij!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef ivosnivo het volgende:
Bedankt voor de tips, ik ga hier ook rekening mee houden. Ephedra kan ik niet nemen, heb zo ie zo al zwak hartquote:
Mwog squaten en deadliften ben jij beter in denk ik. Zit echt al zo lang ik begonnen ben met deadliften op hetzelfde gewicht, ja vandaag ff 170kg 1 keer normaal is dat 160 3x oid. En met squaten is me max 145 3x9. Ik gebruik me benen ook amper met deadliften anders gaat het nog beroerder.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij overall een stuk sterker als ik dus ik denk nog een maandje of 2 en je bent mij wel voorbij!
Of ik moet nu opeens op mysterieuze wijze enorm sterk geworden zijn door mijn rustweekje
Glutamine is het enige bekende woord wat ik tegenkom in je tabelquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:24 schreef Miguel het volgende:
Ow en Lanvin, bestel je Whey dan hier:
http://www.bodyenfitshop.nl/index.php?tab=sport&inc=inf&id=669
40E voor 5bls (2,270kg), geen verzendkosten en als je genoeg besteld krijg je 15% korting (bij meer dan 200E, bel je vrienden dus maar. Dan kost het maar 34E voor een 5lbs pot)
Ik heb de MRM eens naast de Optimum Nutrition (een van de beste) en Higher Power (het 'huismerk' van bodybuilding.com) gezet. Hier is een printscreen van m'n excel-file:
[afbeelding]
Mên, als je erover na denkt man, 420kg is echt belachelijk veel gewoon. 420kg!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef ivosnivo het volgende:
Heb je echt een zwak hart, ook problemen gehad, of een te hoog cholesterol? (Vraag ledzep maar eens wat hij van cholesterol vindquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:18 schreef Emu het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, ik ga hier ook rekening mee houden. Ephedra kan ik niet nemen, heb zo ie zo al zwak hart![]()
BEESTquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef ivosnivo het volgende:
nee man warming up ik heb zo al tijd tekortquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:32 schreef ConQuestador het volgende:
Gadver, ging vanavond voor geen meterEn dat allemaal doordat ik zondag ff een dagje overgeslagen heb dankzij een te grote kater (en vervolgens gister ook nog half ziek was, en vandaag dus NOG niet echt helemaal 100% hersteld).
ps. Doen jullie ook aan warming up? toen ik begon deed ik eerst altijd trouw 10 min. fietsen, dit werd langzaamaan 5 min. en nu doe ik nog 3 minuutjes tot ik voel dat ik warm begin te worden.
Gebruik het eigenlijk alleen maar na het trainen. Zonder de whey zit ik al met gemak op 250 gram eiwit per dag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:54 schreef D.Rose het volgende:
Hoeveel gram whey gebruikt men per dag?
Ik zie dat het goedje niet goedkoop is, maar wellicht relatief gezien wel
en hoeveel gram per shake?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Gebruik het eigenlijk alleen maar na het trainen. Zonder de whey zit ik al met gemak op 250 gram eiwit per dag.
Die 420kg zeggen me helemaal niks. Het is een soort machine, dus het is geen echt gewicht wat je gebruikt. Alleen oefeningen met een halter of stang zijn dat imo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:19 schreef synthesix het volgende:
Mên, als je erover na denkt man, 420kg is echt belachelijk veel gewoon. 420kg!!!
Jij kan heel hard fietsen zeker![]()
![]()
Af en toe beetje rek en strek oefeningen, en heel licht beginnen als opwarming.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:32 schreef ConQuestador het volgende:
Gadver, ging vanavond voor geen meterEn dat allemaal doordat ik zondag ff een dagje overgeslagen heb dankzij een te grote kater (en vervolgens gister ook nog half ziek was, en vandaag dus NOG niet echt helemaal 100% hersteld).
ps. Doen jullie ook aan warming up? toen ik begon deed ik eerst altijd trouw 10 min. fietsen, dit werd langzaamaan 5 min. en nu doe ik nog 3 minuutjes tot ik voel dat ik warm begin te worden.
dan doe je dus bijna een half jaar met 5lbs (uitgaande van 3x trainen per week), dat valt reuze meequote:Op woensdag 27 september 2006 07:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik neem geen whey, maar 30 gram na elke training is goed om te beginnen.
Dus?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:47 schreef BertV het volgende:
In bonen zitten veel eiwitten. (maar natuurlijk ook koolhydraten)
tjaquote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Lanvin het volgende:
Wat kan ik hier nog meer aan toevoegen om toch aan de benodigde eiwitten te komen, het moeten dus dingen zijn ZONDER melk. En wil eigenlijk niet dagelijks whey gaan gebruiken maar het is erg lastig om dan sowieso aan de 100g te komen.
Je went er zo aan hoor. Voordat je het weet zit je op 3 bakken per dag.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:42 schreef BertV het volgende:
hmja, valt mee zie ik.
1 liter kwark per dag gaat het dan worden.
Waarom doe je die oefening dan ook op die manier. Je kunt er ook bij gaan liggen, en dan de dumbel langs je hoofd bewegen (kan ook met 2) of tegen je borst aantikken en weer strekken.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:40 schreef ConQuestador het volgende:Gister mijn schouder verdraait met de (1 arm) overhead dumbell extension. Ik was lekker bezig om die dumbel zo ver mogelijk naar achteren te halen. En bij een van de laatste reps hield mijn schouder het niet meer en draaide mijn arm achterover
Dit is me al vaker gebeurd, vooral in het begin toen mijn schouders nog niet zo sterk waren. Maar nu ging ik blijkbaar iets te ver waardoor het weer gebeurde
Nu maar hopen dat het een lichte blessure is![]()
Ik ben niet bang voor koolhydraten maar hij zocht naar een lactose vrije oplossing voor het eiwitgedeelte.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dus?
Alleen kijken naar eiwitten is nogal kortzichting imo. Om te kunnen groeien moet je tevens voldoende calorieën binnenkrijgen (meer dan je maintenance level dus). Het gaat dus meer om de verhoudingen dan puur alleen om het aantal grammen eiwit dat je binnenkrijgt.
Omdat ie lekker isquote:Op woensdag 27 september 2006 13:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waarom doe je die oefening dan ook op die manier.
En volgens mij kun je liggend meer kracht zetten, en liggen is fijnquote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Omdat ie lekker is![]()
Maar ik zal indd. eens variaties proberen, want de arm half uit de kom draaien is ook niet gezond![]()
Ik krijg pukkeltejs van kwarkquote:Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef BertV het volgende:
Ik zit eraan te denken om die shakes te vervangen door een bakken kwark om vervolgens low-budget te gaan kijken of het wel nut had. (afgelopen twee jaren zeker 700,- aan die zooi uitgegeven)
Ik zat aan 60gram poeder per dag, dat wordt eh... veel (extra) kwark
Wat ik zeker kan aanraden is........quote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Lanvin het volgende:
Zit nog steeds te kloten met mijn voedingsschema, wie kan me te hulp schieten.
Ik eet op dit moment
Voedingsschema
Makkelijk uit te rekenenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:54 schreef Lanvin het volgende:
Hoe slecht is frisdrank eigenlijk op je voeding? aangezien ik dit vrij veel drink.
Ik blend er sinds kort havermout doorheen, tussen de 100 en 200 gram. Recept van Mcgilles.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:54 schreef Lanvin het volgende:
Nou toch al wel wat ideetjes opgedaan, straks even de albert heijn in en gewoon goed rondzoeken, in ieder geval ga ik opzoek naar iets met amandelen, ik zie op site van AH een broodbeleg staan met kip en amandellijkt me goede combi qua eiwitten. verder ga ik eens kijken naar pistache/keshew noten. Ik ben niet een vis fan, tonijn eet ik al met tegenzin dus om dat nou als snack te gaan gebruiken lijkt me niet zo'n goede
![]()
Ei zit weer lactose in dus dat is een no-go. Hoe slecht is frisdrank eigenlijk op je voeding? aangezien ik dit vrij veel drink.
Vind het trouwens nogal kut dat ik geen kwark magheb het geprobeert maar resulteerde in gigantische uitslag in de vorm van puisten.
Ow en wat gooien jullie nog meer door de Whey-Shake die je na de training pakt? Dextrose is een vast item in ieder geval? Dat is voor energie toch?
Die ga ik zeker onthoudenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat ik zeker kan aanraden is........
ZELFGEMAAKTE MUESLI/RIJSTREPEN![]()
![]()
Ik heb het volgende erdoorheen geflikkerd:
250gr rijst
150gr bloem
6 eieren
100gr proteine poeder
handje pinda's
handje cashews
handje rozijnen
2 appels
50gr cocosrasp
2 el honing
2 tl kaneel
Bakken maar en hoppa, superlekkere en goede repen!
Je kan er vanalles doorheen gooien wat je maar lekker vind!
zo'n 220kcal en 20gr eiwit per reep!
Is dat niet Duits voor goedkoop?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Miguel het volgende:
Ik neem wel aan dat je gewoon de billigste magere kwark eet?
Ja, stopwoordje hier in huis sorryquote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef D.Rose het volgende:
Is dat niet Duits voor goedkoop?
105g lijkt me zeker genoeg om te beginnen, eet mss wel wat meer broodquote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Lanvin het volgende:
blabla eiwit geen melk
1. volgens mij zit er weinig tot geen vet in cola e.d.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:58 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Makkelijk uit te rekenen
Gemiddelde frisdrank is zoon 40cal/100ml
Neem dat je 3 liter drink per dag(2 flessen cola) drinkt is dat 1200 cal
Per maand(30 dagen nemen voor het gemak) is dat dus 36000 cal of 4 kilo puur vet verschil met als je water drinkt
haha die ga ik ook eens maken denk!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat ik zeker kan aanraden is........
ZELFGEMAAKTE MUESLI/RIJSTREPEN![]()
![]()
Ik heb het volgende erdoorheen geflikkerd:
250gr rijst
150gr bloem
6 eieren
100gr proteine poeder
handje pinda's
handje cashews
handje rozijnen
2 appels
50gr cocosrasp
2 el honing
2 tl kaneel
Bakken maar en hoppa, superlekkere en goede repen!
Je kan er vanalles doorheen gooien wat je maar lekker vind!
zo'n 220kcal en 20gr eiwit per reep!
zwart op witquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:14 schreef Mr.J het volgende:
Eiwitten zijn slecht voor je nieren!!!!!!11!1!!
Ow jij moet je nog een beetje verdiepen in voeding. Enkel dik worden van vetten is zo 1980... De bewerkte suikers in frisdranken zijn juist de leegste koolhydraten op de markt en moet je lichaam amper nog iets mee doen om ze op te slagen als vettenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:57 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
1. volgens mij zit er weinig tot geen vet in cola e.d.
4kg per maand afvallen door ENKEL te stoppen met frisdranken weinig???? Weet je wel wat je zegt man?quote:2. per maand 4kg vet is bitter weinig
Best veel noem ik minstens 3 liter, ik drink makkelijk 8 liter vocht per dag.quote:3. 3 liter is voor verslaafden, dat heeft hij niet gezegt
...quote:4. 40cal/100ml zit ook in water, maar ik neem aan dat dit een typfout is
E330 is gewoon citroenzuur(ja, uit een citroen) en stond op de lijst bij de hoogst kankerverwekkende stoffen... Die lijst is al jaren achterhaalt en wilt niks zinvol meer zeggen, buiten ms een makkelijke afkorting voor chemische namen. Kleurstoffen, smaakversterkers en bewaarmiddelen zitten in vrijwel alles tegenwoordig, zou ik me niet op doodstaren.quote:ik denk vooral dat de E brol die erin zit (kleurstoffen, smaakversterkers e.d.) niet echt gezond kan zijn
Jullie hebben allebie gelijk, maar het leek in je eerste post hierover misschien alsof je zei dat de frisdrank het vet bevatte (terwilj je bedoelde dat 36000kcal gelijk staat aan 4kg lichaamsvet). Hij zei daarom dat frisdrank geen vet bevat, en dat is ook zo. Dat de suikers in de frisdrank in je lichaam makkelijk worden opgeslagen als vet doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:38 schreef Calyptus het volgende:
Ow jij moet je nog een beetje verdiepen in voeding. Enkel dik worden van vetten is zo 1980... De bewerkte suikers in frisdranken zijn juist de leegste koolhydraten op de markt en moet je lichaam amper nog iets mee doen om ze op te slagen als vetten
[..]
Best veel noem ik minstens 3 liter, ik drink makkelijk 8 liter vocht per dag.
[..]
E330 is gewoon citroenzuur(ja, uit een citroen) en stond op de lijst bij de hoogst kankerverwekkende stoffen... Die lijst is al jaren achterhaalt en wilt niks zinvol meer zeggen, buiten ms een makkelijke afkorting voor chemische namen. Kleurstoffen, smaakversterkers en bewaarmiddelen zitten in vrijwel alles tegenwoordig, zou ik me niet op doodstaren.
ik denk dat hier een misverstand isquote:Op woensdag 27 september 2006 19:38 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ow jij moet je nog een beetje verdiepen in voeding. Enkel dik worden van vetten is zo 1980... De bewerkte suikers in frisdranken zijn juist de leegste koolhydraten op de markt en moet je lichaam amper nog iets mee doen om ze op te slagen als vetten
[..]
4kg per maand afvallen door ENKEL te stoppen met frisdranken weinig???? Weet je wel wat je zegt man?
[..]
Best veel noem ik minstens 3 liter, ik drink makkelijk 8 liter vocht per dag.
[..]
..
Serieus deze moet je toch zelf weten
[..]
E330 is gewoon citroenzuur(ja, uit een citroen) en stond op de lijst bij de hoogst kankerverwekkende stoffen... Die lijst is al jaren achterhaalt en wilt niks zinvol meer zeggen, buiten ms een makkelijke afkorting voor chemische namen. Kleurstoffen, smaakversterkers en bewaarmiddelen zitten in vrijwel alles tegenwoordig, zou ik me niet op doodstaren.
en zeg me nu eens waar een normaal mens bij een overschot aan calorieen suikers in omzet, waar het om gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik denk dat hier een misverstand is
je hebt in je eerste post niets gezegt van lichaamsvet, dus nam ik aan dat je beweerde dat er vet in het besproken product zat.
dus:
jij zegt dat als je iets eet dat het wordt omgezet in vet. ik weet het niet van jou, maar ik weeg geen 8 ton en zet als normale mens suiker (glucose dus) om in energie
ik welquote:iemand die frisdrank drinkt, is niet zo gericht op veel drinken, dus hij drinkt geen 3liter, laat hem dit voor zichzelf ff uitmaken.
Was maar een voorbeeld. Verschillende van die voedingszuren die in de E33X-groep zaten werden als kankerverwekkend aangehaalt, en nu blijken ze allemaal vrijwel onschadelijk. Zoek eens naar waar enkele andere E's voor staan, en dan naar recente onderzoeken ernaarquote:overigens gok ik wel dat er meer dan 1 E-nummer in de doorsnee frisdrank zit
Als je nog beweert dat er 80 calorieen in een glas water zitten niet neequote:voor de rest heb je me helemaal niets te vertellen![]()
Ik heb er 12 repen uitgehaald! Heb er net 2 op, +/- 450kcal met 40gr eiwit!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Die ga ik zeker onthoudenen maken
En hoeveel repen haal je uit bovenstaande? En die havermout en Whey gaat daar nog meer bij McGilles?
tuurlijk worden ze onschadelijk verklaard, anders zou niemand die shit meer kopenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:46 schreef Calyptus het volgende:
Was maar een voorbeeld. Verschillende van die voedingszuren die in de E33X-groep zaten werden als kankerverwekkend aangehaalt, en nu blijken ze allemaal vrijwel onschadelijk. Zoek eens naar waar enkele andere E's voor staan, en dan naar recente onderzoeken ernaar
dus je mixt heel die boel die je opsomde, kapt het in een vorm, steekt het in de oven en snijd het in reepjes?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb er 12 repen uitgehaald! Heb er net 2 op, +/- 450kcal met 40gr eiwit!![]()
Volgende week ga ik ze weer maken, want het is echt een succes, zelfs mijn zus & ouders vinden ze lekker
Je mixt de hele boel ja (eerst rijst koken natuurlijk, dan in koud water afspoelen zodat het koud is)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
dus je mixt heel die boel die je opsomde, kapt het in een vorm, steekt het in de oven en snijd het in reepjes?
jij wordt de nieuwe montignac![]()
he, volgens die lijst is kaliumsorbaat(E202) kankerverwekkend, dus kwark/yoghurt/platte kaas meer eten...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
tuurlijk worden ze onschadelijk verklaard, anders zou niemand die shit meer kopen![]()
Wel als je in "realtime" kunt groeien op suiker en alcohol.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:00 schreef J-Will het volgende:
is bier goed vanuit groei-perspectief?
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef Videopac het volgende:
En ja: ik heb een probleem als er een keer een productiefout in die mueslirepen zit...
Ja he, best erg he hoe ver je kunt gaan om je droom te bereiken (ideale body)quote:Op donderdag 28 september 2006 07:18 schreef Miguel het volgende:
'I'm on steroids'
Ook zitten kijken hier ja, vooral die homo was écht een retard zeg, gvd...
Mueslirepenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef Videopac het volgende:
tussen de maaltijden door drink ik veel water en groene thee.
overigens vreet ik zo'n batch van 6 tot 8 mueslirepen in een minuut of 5 tot 10 naar binnen.
Ik heb een rustweek, voer echt geen flikker uit en ben al 3,5kg afgevallen?!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Webkim het volgende:
Dammit. Rustdag.![]()
Ik hou niet van rustdagen. Gelukkig nog wel zwemmen en Spinning later op de dag.
* Webkim heeft een adrenalinerush omdat het trainen gisteren lekker ging.![]()
Doe mij een makkelijk alternatief?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mueslirepen![]()
![]()
Goedkope rommel, moet je echt niet eten (of je moet ze zelf gaan maken)
bij de hamster weken bij de appie zijn nu die zakkies van Klijn in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Ik heb er thuis al 12 liggenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Semargofni het volgende:
Studentenhaver is ook goed te eten, eet nu iedere dag zo`n zakje tussendoor weg.
Ik ga me er ook maar eens aan wagen. Aan die repen én aan andere eetgewoontes.quote:Benodigdheden:
175 gr. volkorenbloem
10 mililiter vloeibare zoetstof
2 theelepels bakpoeder
100 gr. viergranenvlokken
1 eetlepel geraspte citroenschil
1/2 theelepel zout (naar keuze)
100 gr. havermout
150 gr. bosvruchten (uit diepvries)
65 gr. zonnebloempitten (geschild)
2,5 deciliter magere melk
2 omega-3 eieren
2 theelepels olijfolie
75 gr. tarwezemelen
Bereidingswijze:
1 Bekleed een ondiepe braadslee van 20 x 30 cm met bakpapier.
2 Meng alle "droge" ingrediënten (zonder de bosvruchten) door elkaar in een grote kom.
3 Meng de andere ingrediënten (ook weer zonder de bosvruchten) in een
kleiner kommetje goed door elkaar.
4 Voeg de "natte" ingrediënten bij de droge en vermeng het geheel.
5 Voeg op het laatst de bosvruchten toe en meng wederom.
6 Schenk alles in de braadslee en zorg dat het een plat geheel wordt.
7 Bak ongeveer 20 minuten in een (hetelucht-)oven van 200 graden C totdat het mengsel lichtbruin van kleur is.
8 Laat afkoelen en snij in repen. (ongeveer 16 stuks)
Bewaaradvies:
Vries de repen in aparte zakjes in. (evt per 2 stuks) Niet
ingevroren zijn ze 2 maximaal 3 dagen houdbaar.
Handige tip:
De bosvruchten kun je vervangen door 150 gram gedroogde abrikozen die zijn kleingehakt. Neem dan i.p.v. de melk 100 ml appelsap en 150 ml appelmoes(zonder suiker). Ook kun je nog wat andere kruiden toevoegen zoals 1 theelepel piment en 1 theelepel gemalen kaneel.
Ok thanx voor de tip, normaal koop ik niet bij de adolf heijn maar hiervoor kan ik wel een uitzondering maken. Zal es gaan kijken.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
bij de hamster weken bij de appie zijn nu die zakkies van Klijn in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Ik heb er thuis al 12 liggenEn dat is exclusief de 4 die ik er al op heb. NUTS
![]()
Op wat kunnen hun ( MtV ) vooroordelen dan volgens jou ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:50 schreef BertV het volgende:
MTV kan lekker scoren op vooroordelen die bevestigd worden...
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:20 schreef J-Will het volgende:
damn, doe je goed in twee maanden. Wat deed je daarvoor? En ook nog zonder melk-producten. Knap hoor
ik heb zelf net plat gebencht, clean en press en wat squats gedaan. En biceps-curls, je weet.
Benchpress nieuw PR: voor het eerst twee schijven van 20 kg, die grote rauwe60 kg dus gebencht, 65 had er ook ingezeten denk ik. Voelt goed
Met squatten heel veel setjes van 3 reps met 40 kg, zeer easy. Eindelijk weer een lekkere training dus, squatten moet binnen no-time ook minimaal 60 kg zijn.
Ik krijg meteen last van me kiezen van die zooi, veel te zoet.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef Videopac het volgende:
tussen de maaltijden door drink ik veel water en groene thee.
overigens vreet ik zo'n batch van 6 tot 8 mueslirepen in een minuut of 5 tot 10 naar binnen.
Ik ook niet, was tijdje 3 keer per week aan het trainen, maar zit nu alweer op 5 tot 6. Doe gewoon de helft van de oefeningen, en als ik er wat vaart achter zet kan ik binnen 30 minuten klaar zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Webkim het volgende:
Dammit. Rustdag.![]()
Ik hou niet van rustdagen. Gelukkig nog wel zwemmen en Spinning later op de dag.
* Webkim heeft een adrenalinerush omdat het trainen gisteren lekker ging.![]()
Spierdistrofie?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb een rustweek, voer echt geen flikker uit en ben al 3,5kg afgevallen?!![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:05 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Ok thanx voor de tip, normaal koop ik niet bij de adolf heijn maar hiervoor kan ik wel een uitzondering maken. Zal es gaan kijken.
Oke jij mag godverdomme nooit meer klagen over je eiwitten kut kereltje. Man in 2 maandenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef Lanvin het volgende:
vandaag oud(vrouwelijk) klasgenootje in de gym tegen gekomen die mij complimenten gaf
ze dacht dat ik al heel lang trainde, slechts 2 maandjes
blijkbaar doe ik het goed
![]()
Even foto's gemaakt van mijn vooruitgangen na 2 maandjes trainen, gemaakt na de training
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice man, ik ben ook ong. zoiets denk ik, alleen mn spieren zijn niet zo goed gedefinieerd door mn hoge vetpercentage.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef Lanvin het volgende:
vandaag oud(vrouwelijk) klasgenootje in de gym tegen gekomen die mij complimenten gaf
![]()
Even foto's gemaakt van mijn vooruitgangen na 2 maandjes trainen, gemaakt na de training
[afbeelding]
[afbeelding]
VVM is veel vet massa?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:43 schreef LedZep het volgende:
Als ik 240kg meer vet had zou er een dusdanig grote belasting op mijn been- en rugspieren komen te staan dat ik waarschijnlijk binnen een half jaar meer VVM dan MrJ en McGilles bij elkaar had.
Met weakling ivo weet je het nooitquote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef synthesix het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat een grapje was?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:54 schreef synthesix het volgende:
Mên stelletje zeurtantes bij mekaar zijn jullie ook wel he..
Schelden doet geen pijn laat mij de sterkste zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 17:02 schreef LedZep het volgende:
[..]
Met weakling ivo weet je het nooit.
Schelden doet geen zeer, slaan veel meer.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Schelden doet geen pijn laat mij de sterkste zijn![]()
Je bent wel vrij droog, ik denk dat als je vet% wat hoger is het nog sneller gaatquote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef Lanvin het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vetpercentage omhoog? Dan worden toch juist je buikspieren minder goed zichtbaar?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je bent wel vrij droog, ik denk dat als je vet% wat hoger is het nog sneller gaat
eigen foto's posten durf je niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:09 schreef synthesix het volgende:
Deze man komt denk ik het dichtst in de buurt bij mijn vetpercentage:
wel redelijk gespierd, maar niet er breedquote:Op donderdag 28 september 2006 17:31 schreef J-Will het volgende:
Dit vind ik een stoer fysiek:
Bardje P baby
Persoonlijk, in jou plaats, zou ik het niet doen. Ik zou clean bulken, zeker als je nog maar 2 maand bezig bent en er al zo uitziet...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:45 schreef Lanvin het volgende:
en hoe exactly kom je aan in vetpercentage? meer kcal binnen krijgen?![]()
lijken mij 3 hele goede redenen om het gewoon te blijven doen hoe ik het nu doequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |